Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/11, 2014 kl. 17:26, av WAMPyrellagirls

Kyskhetsbältet

Vi har skrivit om kyskhetsbälten förut och som många vet, är det fler som använder dem idag än på medeltiden. Svårt att se vem som gör det, för det gäller att titta ordentligt.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

kit_kat

Nice!

1/1, 2015 kl. 15:16

#5

Huldran

Tina! Jo då, jag fattar.

6/11, 2014 kl. 10:59

#4

Deep

Vilket erbarmligt slöseri! Inte ska man låsa in smyckena. De ska ju uppskattas. Dyrkas! Ges och fås njutning av. Ändå var det (inte så) lite eggande, retande och mycket välskrivet.

6/11, 2014 kl. 08:46

#3

WAMPyrellagirls

Tack Huldran och vi hoppas de som läser novellen förstår att vi enbart har honom så förnedrande, för att få lite mer liv i berättelsen. Ungefär som elakingar i TV-serier, som alla retar sig på, men utan dem skulle det bli rätt mesigt.

5/11, 2014 kl. 23:33

#2

Huldran

Tina!
Det är tur att Du har skrivit den informerande texten i början, annars... Annars skulle jag bli mer ilsken än vad jag behärskar mig till just nu! Men eftersom jag trots allt kan skilja på budbäraren och dennes meddelande, så blir det ändå 5p.

PS. Jag har googlat på namnet och funnit samma som Du. Hittade även Viralnova, vars grejer Du kan stoppa in i din nästa text. DS. // Huldran.

5/11, 2014 kl. 20:50

#1

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

5/11, 2014 kl. 20:47