Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/11, 2014 kl. 13:17, av marcem

Föreningen 8

Del 8 av 9 i serien Föreningen

Detta är en historia i nio kapitel, en "ungdomsroman" om tre syskonpar.
Det blir mycket syskonsex och en del annan sex också. Gillar du historier där man så småningom verkligen lär känna personerna är det här något för dig.

Den största delen av det här kapitlet måste jag, Niklas, lämna över till Den Allvetande Berättaren, eftersom jag inte var närvarande när föräldrarna hade sin kväll, men var lugna, ni är i goda berättarhänder!

Augustikvällar, ibland kommer hösten i Sverige redan femtonde augusti och tyskar som just fått Urlaub, står förvånade och besvikna med sina kanoter vid någon sjö i Dalsland. Men augustikvällar kan också vara varma fullmånekvällar som framåt tio-elvatiden blir kyliga och råa. Då går man in och tycker att det också är ganska mysigt eftersom man varit så mycket ute hela sommaren.
  Det var just en sån kväll och när det första Prsitt! hördes från den första öppnade ölburken, och den första lådvinsskvätten kluckade ner i vinglaset höjde Eva rösten.
  – Ni är väldigt välkomna, men jag har en sak jag måste säga. Ni kommer kanske inte att gilla det här men vi vill att vi alla är väldigt måttliga med alkoholen under första delen av kvällen här. Det är så att det är en sak som vi måste prata med er om, det är egentligen inget allvarligt, vi ska inte flytta eller något sådant, det är ingen som är sjuk, åtminstone som jag vet, men vi måste vara ganska klara i huvudet när vi ska diskutera det. Högst ett par öl, vi har köpt 2,8:or också om ni är riktigt törstiga, och högst ett par glas vin. Jag hoppas att det ska vara ok!
  Alla utom Tomas såg lite förvånade och oroade ut, men Tomas sa:
  – Don't worry, be happy!
  – Är det något med barnen? frågade Maria, Saras mamma.
  – Inga frågor, glöm det nu! Vilka vill ha karré, vilka vill ha salsiccia, vilka vill ha kyckling?
  – Kan man få allt?
 
Efter en middag som funkat hur bra som helst trots måttligt alkoholintag och nu med kaffe, en mandeltårtbit, grädde och hjortron, knackade Eva i glaset.
  – Det är alltså en sak som vi behöver diskutera. Men innan jag börjar berätta vill jag att ni försöker att ta det lugnt, jag och Tomas har funderat mycket på det här och vi vill säga att det inte är någon ko på isen. Men vi måste ha en gemensam policy. Alltså, ta det lugnt!
  – Nu blir jag verkligen orolig när du säger så, sa Rittva.
  – Ok, vi ska inte hålla er på halster längre. Tomas!
  Tomas harklade sig.
  – Ja, ni vet ju att det finns två par bland våra ungdomar och det rör ju alla tre familjerna. Vi är själva väldigt glada över att Sara och Niklas är ihop. Och jag antar att ni inte är direkt ledsna över Mika och David. Vi har ju pratat om det många gånger, att vi är så glada över att ha såna fantastiska barn. Så det är grunden i det hela, våra ungdomar är otroligt fina mot oss och framförallt mot varann, det gäller alla sex, ja sju förstås, Alice också, men hon är inte inblandad i det här.
  Eva fortsatte:
  – Att våra barn som är ihop har sex, det är ingen nyhet precis. Men nu är det såhär att alla sex har sex. Med varandra.
  – Ni är säkra på det? frågade Johan.
  – Japp, vi råkade ta dem på bar gärning, där kan man snacka om bar gärning. Och de har berättat typ allt för oss.
  – Vad menar du? sa Stefan. Gruppsex, liksom?
  – Ja, sa Eva. De hade väldigt trevligt. Men det är en sak till och det är allra mest därför vi måste prata ikväll. Även syskon har sex med varandra.
 
Det blev tyst.
  Stefan sa med låg röst:
  – Våra barn också?
  – Ja, allihopa, men de har börjat helt oberoende av varandra. Och de har berättat för oss hur det började, och vi tycker faktiskt att det är väldigt fina berättelser. Så vi tänkte försöker återge för er det som de har berättat.
  Och så återberättade Johan och Eva så ordagrant de kunde syskonparens berättelser.
  När de var klara sa Maria sakta:
  – Tänk så vi har jobbat med Davids dåliga självförtroende. Och så är det Sara som fixar det... Med sex...
  – Äpplet faller inte långt från päronträdet, sa Rittva.
  – Hur menar du? sa Stefan.
  – Man kan undra ibland om det är genetiskt...
  – Jag fattar fortfarande inte vad du menar!
  – Ska vi berätta? Rittva tittade på Eva och Johan.
  – Ja, det är kanske dags för det, sa Johan, och Eva nickade.
  – Jag kan börja, sa Rittva, det var ju våra flickor som var först ut.
 
– Ni vet ju, fortsatte hon, att jag är uppväxt på en lantgård i Österbotten, fyra mil från Vasa. Mamma och pappa kämpade på i sängen, men de fick bara döttrar, vi var fyra systrar och jag var näst yngst. Mamma hade ganska stora fördomar och aversioner mot traktens unga pojkar.
  – Det är bara bondtölpar, sa mamma till oss. Ni ska ha bättre, våga inte släppa nån av dem in på er.
  – När min äldsta syster, Emma, var kanske elva-tolv år, tog mamma henne avsides och sa:
  – Nu ska jag lära dig hur man klarar sig utan pojke tills dess att man hittar någon vettig på något annat ställe än här. Och när Elna blir lika gammal som du är nu ska du visa henne och hon ska visa Rittva och Rittva ska visa Siri. Så här ska du göra!
  – Och så lärde hon min äldsta syster att tillfredställa sig själv, onanera helt enkelt. Min syster tyckte att det var fruktansvärt pinsamt med mamma som pratade om sex, men sen när hon fick hålla på själv var hon betydligt gladare. Ni vet, på en bondgård är alla livets aspekter så nära. Djuren knullar så det står härliga till och allt det där såg ju vi flickor och var vana vid, men man blev ändå pilsk av att se det.
  – Så när Elna blev tolv år visade min äldsta syster hur hon skulle göra, och det blev att de fortsatte att göra det tillsammans, för då kunde man göra mer än när man var själv. Ett par år senare var det jag som kom upp i rätt ålder och då invigde de mig. Det var lite svårt att hålla Siri utanför när vi höll på. Men det finns många ställen på en bondgård att gömma sig undan, och jag lärde mig allt om min egen kropp och hur man tillfredställer en flicka.
  – Vi kom över en tidning som visade kvinnor som hade sex, och vi tyckte att de var alldeles för gamla på bilderna, men det de höll på med prövade vi, det var finfina grejer! Vi var en eller två eller tre och speciellt Elna kunde slicka mig så jag trodde att jag skulle explodera. Är jag för.... explicit eller vad det heter nu? Blir ni chockade?
  – Det är ok, Rittva, sa Maria med sitt milda sätt. Men har du lärt dina döttrar det här?
  – Nehej, inte ett ljud, de är självlärda! deklarerade Rittva. Men jag måste berätta när det var min tur att lära upp Siri. Jag tog henne avsides som de andra hade gjort och började förklara, men det hade jag inte mycket för.
  – Äh, sa hon, det där har jag hållit på med sen jag var åtta år, och jag vet vad ni gör, men jag vill inte vara med er.
  – Och gissa vem det är som har tagit över gården, och gift sig med en bondpojke från trakten... Men det är Siri som sköter gården, han är bara intresserad av teoretisk filosofi och arabisk historia!
  – Men tjejsex, flickor, det är bra grejer det. Ni är vackra och attraktiva, den dag ni vill kör jag en studiedag i sängen med er!
  Alla skrattade, Rittva var alltid den som kunde svära i kyrkan och komma undan med det.
 
– Rittva är inte ensam om det här, sa Eva. Det här är nog rätt tillfälle att vi berättar också, Johan.
  – Berätta du, Eva, sa Johan. Du är mer verbal än jag, och jag blir så generad.
  – Jag får väl göra det, sa Eva med en suck. Klarar ni en berättelse till?
  – Ja, berätta, det känns bra, sa Maria och Stefan nickade.
 
– Alltså..., började Eva, jag vet att det här jag ska berätta låter som en dålig porrnovell men vi kan inte hjälpa att det var så här det gick till. Jag är ju två är äldre än Johan och det här var när han fick vårterminen i åttan, visst var det så, Johan?
  – Ja, det var det, jag hade fyllt femton i mars.
  – Jag var sjutton och gick i gymnasiet och hade varit med om en del även om det inte var så märkvärdigt. Vi var nog lika bra vänner, jag och Johan, som våra barn är.
  – Jag beundrade henne nåt grymt, sa Johan. Och jag tjuvtittade på henne i alla nyckelhål som fanns.
  – Och det visste ju jag förstås, sa Eva, jag tyckte han var så söt. Jag var lite smickrad av det också. Han var två år yngre men han var stor och snygg för sin ålder och mina tjejkompisar pratade alltid om vilken snygg lillebror jag hade fastän han var två år yngre.
  – Jag brukade förhöra honom på läxorna och den här gången var det sexualkunskap, kvinnans könsorgan. Ja, jag vet att det låter banalt, men det var så i alla fall. Och han var riktigt dålig på det där, man kan säga att han sög på kvinnans könsorgan, hehe. Det var vagina och mellangård, urinrörsmynning och klitoris, blygdben och klitoris, yttre och inre läppar, alltihop, och han hade nollkoll. Så jag bestämde mig för att visa honom.
 
– Jag visste inte om jag var i himlen, men samtidigt var jag så blyg att jag tänkte springa därifrån, men jag stannade, bekände Johan.
  – Jo, så var det nog. Jag visade alltså alltihop på mig själv. Jag blev ju tvär...kåt själv av situationen och kunde låta honom känna hur en tjej ska kännas när hon är kåt. Han fick pröva med fingrar båda utanför och inne i och jag blev plaskblöt.
  – Jag såg ju att han hade jättestånd i byxorna så jag fick honom at ta av dem också. Jag hade ju inte smygtittat på honom så jag blev lite chockad när jag såg att han hade en fullvuxen... vad ska jag säga... pen..
  – Kuk! sa Rittva. Penis låter så otroligt tråkigt.
  – Ja ok, kuk... Den kvällen visade jag honom allt jag hade lärt mig och han var min lydiga elev. Han slickade mig och jag sög honom och till slut hamnade vi i sängen. Jag har aldrig någonsin gjort något så dumt nykter, jag hade inget som helst skydd och han kom i mig, jag var så kåt att jag inte hade något stopp i mig.
 
– Sen hade vi superångest i två veckor innan hon fick mens, sa Johan. Men jag ska säga att så bra sex som jag hade med Eva, det hade jag inte förrän jag träffade Rittva.
  Rittva böjde sig fram och kysste sin man på kinden.
  – Men var det bara den gången eller gjorde ni det flera gånger? frågade Stefan.
  – Vad kan det ha varit, Johan? sa Eva, kanske tio gånger på en tvåårsperiod. Sen fick det vara nog och vi fick båda partners, men det var ju långt innan jag träffade Tomas, och nu skulle det kännas väldigt konstigt, även om jag älskar dig som bror, Johan. Men när jag tänker tillbaka på den där första gången kan jag fortfarande bli pilsk. Och anledningen till att jag överhuvudtaget berättar det här är att det gör att jag mera förstår vad som rör sig i våra ungdomar.
 
– Tomas och Rittva, visste ni om det här? frågade Stefan.
  Båda nickade och Tomas sa:
  – Jo, hon berättade det här när vi hade varit ihop i några år, hon tänkte väl att jag var fast för henne i alla fall, och det var jag ju. Själv har jag inga såna här erfarenheter, jag är ju enda barnet. Jag hade ett par äldre kusiner som vi var hos på somrarna som jag smygtittade på och då minns jag att jag blev bra kåt, men det blev aldrig något, de var säkert fyra-fem år äldre och tyckte nog att jag bara var ett småbarn.
  – Men Stefan och Maria, vad tänker ni om oss nu, tänker ni att vi är hemska? frågade Eva.
  – Nej Eva, det gör i alla fall inte jag, och inte Stefan heller, eller hur?
  Stefan skakade på huvudet.
  – Nej, men jag har inget att berätta. Jag har ju en bror som är ett år yngre och en syster som är sex år yngre, precis som Alice jämfört med Sara och David, så hon var ju inte aktuell. Det enda skulle i så fall vara när jag och brorsan tittade på "Fäbodjäntan" på video, vi satt i varsitt soffhörn och runkade, men båda hade hellre varit ensam med filmen, det var ganska genant.
 
– Johan och Eva, och Rittva också, jag är verkligen inte en som kan döma er. Det är nämligen så att jag också har något att berätta, sa Maria.
  Hon darrade lite på rösten.
  – Shoot Maria, vi älskar dig! sa Rittva.
  – Tack Rittva, det värmer...
 
– När jag var 12-13 år hade jag en kompis, Ulle, Ulrika egentligen, började Maria. Vi hade börjat upptäcka vår sexualitet var och en för sig och allt sånt var otroligt spännande. Vi har det jättebra, du och jag, Stefan, men ibland kan jag längta till den där tiden när allt var nytt.
  – Jag och Ulle var tillsammans jämt, i princip varje dag efter skolan och vi var oftast hos henne. Hon hade två äldre bröder men vi såg inte mycket av dem. Jag minns inte riktigt hur det gick till, men vi kom i alla fall på det klara med att vi var i samma stadium, om man säger så. Vi hade var för sig börjat... åhh, nej... nu rodnar jag...!
  Maria satte händerna för kinderna. Stefan kramade henne och sa:
  – Fortsätt nu, det är inget att vara generad för, inte i det här sällskapet!
  – Ok... Alltså, vi hade båda börjat... onanera, och tyckte i stort sett att det var det bästa som fanns. Jag gjorde det varje dag, efter skolan om det var vardag och sen nästan alltid innan jag skulle somna.
  – Istället för aftonbön, log Rittva.
  Maria log också.
  – Precis, Rittva, en bön till kroppen. Men i alla fall, en dag när jag var hos Ulle sprang hon iväg och var borta nån minut och så kom hon tillbaka med två porrtidningar som hon hämtat i nån brorsas rum. Ni vet, idag finns det hur mycket som helst på nätet, men på den tiden var det tidningar som gällde om man inte hade video och det hade inte vi.
 
– Vi började bläddra i de där och det var blandade känslor, för en del tyckte jag såg både konstigt och äckligt ut, men jag blev samtidigt så fruktansvärt kåt så jag kunde inte låta bli att pilla lite utanpå byxorna. Det där såg förstås Ulle och hon var alltid ett steg för mig.
  – Jag tänker göra det nu! sa hon och drog av sig byxorna. Jag bara satt och gapade när hon drog av sig byxor och trosor och satte sig på sängen med ryggen mot väggen, särade på benen och började onanera.
  – Hon hade fått hår, och det hade ju jag också. Ni vet, på den tiden var inte alla flickor rakade som idag, jag var ganska stolt över mitt hår. Jag glodde nog en del, jag hade ju aldrig sett nån annan tjej på det sättet, alldeles öppen.
  – Kom igen, annars är det orättvist, sa hon, och jag kunde inte hitta på någon ursäkt för att inte klä av mig. Så där satt jag i hennes fåtölj och pillade mig samtidigt som jag tittade med ett öga på henne och ett öga i tidningen. Efter ett tag gick det för oss, först för mig faktiskt och sen för henne.
 
– När hon var klar drog hon på sig kläderna igen som om inget hade hänt, gick iväg med tidningarna medan jag också klädde på mig, och så var det inget mer med det, den dan. För henne var det som om det var det mest naturliga i världen som hade hänt. Och jag började tycka så också.
  – Men sen höll vi på med detta nästan varje dag. Vi valde ut olika tidningar som vi gillade bäst och vi kollade närmare på varann, likheter och olikheter, och vi hade olika tekniker. Jag var bara uppe på klittan... åh, herregud, berättar jag verkligen om det här?
  – Fortsätt Maria, sa Eva, det är både spännande och skönt att höra om någon annans upplevelser. Du får inte sluta nu!
  – Ok, jag brukar inte vara så här frispråkig utom med Stefan, det känns väldigt speciellt, och jag är dessutom nästan helt nykter. Men, i alla fall, jag hade aldrig fingrar inne i själva slidan, hon däremot började på klittan och så på slutet använde hon båda händerna, ett finger däruppe och ett inne i musen.
  – Vi pratade och jämförde men vi gjorde aldrig mer än så, vi rörde aldrig varandra sexuellt, det var som en tyst överenskommelse, eller också var det hon som bestämde det. Om hon hade velat att vi skulle göra mera hade jag nog gjort det också, jag var både nyfiken och lite osjälvständig på den tiden.
  – Sen blev det en massa turbulens mellan tjejerna i klassen och vi bytte kompisar. Vi var inte ovänner, vi umgicks bara inte längre, jag och Ulle. Det var inget problem, jag hade andra kompisar, men de var inte så rakt på sak som hon och så började vi bli större och då vaktade man mera på vad man gjorde, så några mera gemensamma onanistunder blev det inte.
 
– Men jag var fortfarande kåt och nyfiken och jag hade fått smak på det där med att titta i tidningar och pilla min lilla... fitta.
  – Bra Maria! ropade Rittva, nu kallar vi saker för vad de heter! Voi vittu!
  Stefan böjde sig fram och kramade Maria.
  – Jag tror jag vet vad jag vill göra när vi kommer hem ikväll, viskade han fullt hörbart i hennes öra.
  – Om du kan vänta så länge, log Tomas.
  – Kanske det, sa Maria, och pussade sin man. Jag tyckte i alla fall att det där var så spännande och förbjudet så jag började leta i Henriks rum om han också hade såna tidningar. Ni har ju träffat Henrik, det är väl tre år sen han var här. Jag saknar honom en hel del, det är långt till Nya Zeeland...
  – Jag hittade dem till slut. Han hade en hel hög med tidningar, dels ni vet Aktuell Rapport, typ herrtidningar, men också såna mindre porrtidningar som det bara var sex i. Jag var helt salig, jag tyckte jag hade hittat en guldgruva. Jag slutade tidigare än honom nästan jämt så jag kunde ha en liten stund nästan varje dag efter skolan. Ibland kändes det som jag skulle få skavsår där nere.
  – Jag gillade novellerna mer än bilderna, men det är klart att jag tittade på bilderna också. Och jag var jättenoga att memorera precis hur tidningarna låg så att han inte skulle märka något.
  – En dag var jag så kåt att jag inte kunde vänta tills jag kom in till mig, jag bara drog ner byxorna och stod där med tidningen i ena handen och läste samtidigt som jag pullade som en galning.
  – Plötsligt stod han bara där i dörren och skrek åt mig att vad fan gjorde jag i hans rum. Han var alldeles röd i ansiktet och såg jättearg ut. Jag bara slängde tidningen och sprang med halvt uppdragna byxor in till mig och slängde igen dörren. Rädd, ledsen, skamsen, nästan chockad, jag låg på sängen och grät så jag nästan skrek.
 
– Det gick kanske tio minuter, jag kunde inte sluta gråta, det kändes som det värsta som någonsin hänt mig. Då knackade han på dörren och sa:
  – Öppna, Maria!
  – Han lät inte arg längre men jag bara grät, ville inte se honom i ögonen. Han försökte några gånger till, men så sa han genom dörren:
  – Jag är inte arg, Maria, jag blev bara rädd också, vill inte att mamma och pappa ska få veta att jag har såna tidningar. Förstår om jag skrämde dig, det var för att jag blev så rädd själv. Ska inte tjata på dig mer att du ska öppna, men när du känner dig lite lugnare kan du väl komma in till mig.
  – Jag tänkte att aldrig, men så småningom slutade jag att gråta. Jag förstod att han var rädd att jag skulle berätta för mamma och pappa och plötsligt tyckte jag lite synd om honom, jag hade ju faktiskt rotat i hans mest privata saker. Jag tänkte att innan mamma och pappa kom hem skulle jag gå in till honom. Det kändes jättejobbigt för jag skämdes så för att han hade sett mig när jag gjorde.. när jag onanerade.
  – Men så tog jag mod till mig och knackade på. Han kramade mig, vi gjorde så ibland, vi gillade varann verkligen, han var en bra storebror. Då när det här hände var jag fjorton och han sexton.
  – Tänker du berätta för mamma och pappa? frågade han.
  – Nej, så klart inte, sa jag, men jag hade fortfarande svårt att titta på honom.
  – Förlåt för att jag skrek...
  – Jag förstår dig, förlåt för att jag har rotat i dina saker. Jag var bara så...
  – Vadå?
  – Nyfiken på sånt..., sa jag.
  – Du, sa han, vet du vad, välj två tidningar och ta med in till dig, men göm dem ordentligt. Och om du vill byta så säger du bara till.
  – Jag var alldeles för konfys för att titta igenom och välja, så jag bara tog två tidningar på måfå, kramade honom igen och försvann in till mig.
 
– Sen blev det så att jag kom in och bytte tidningar nån gång i veckan. En gång frågade han mig vad jag gillade bäst och jag sa att jag tyckte mest om novellerna.
  – Gillar du inga bilder? frågade han.
  – Jodå, sa jag, men jag gillar novellerna mera.
  – Ok, men vilka bilder gillar du? frågade han.
  – Och så blev det att vi satt ner på sängen och bläddrade i tidningarna och pratade om bilderna. Jag blev bara mer och mer kåt, jag tyckte att det osade om mig. Så plötsligt sa han:
  – Fan Maria, jag måste..., jag måste runka. Du kanske ska gå in till dig.
  – Och då hörde jag mig själv säga:
  – Kan vi inte göra det tillsammans?
  – Han tittade på mig, nästan chockad och så sa han:
  – Vill du verkligen det?
  – Jag var fruktansvärt generad nu, men jag visste att jag ville se hur han gjorde och hur han såg ut. Så jag pep:
  – Ja, jag vill faktiskt det!
  Han tvekade, men så sa han:
  – Ok, men då måste du lova att aldrig, aldrig berätta detta för någon, inte för någon!
 
– Jag lovade, så nu bryter jag faktiskt det löftet. Men det är trettio år sen och det måste vara preskriberat nu.
  – Du kan väl messa honom och fråga, skrattade Rittva.
  – Nä du, det törs jag fortfarande inte. Hur som helst, vi drog av oss alla kläderna, jag hade först bara tänkt ta av mig byxorna, men han tog av sig allt och då gjorde jag det också. Först tordes vi knappt titta på varandra där vi låg på sängen, Vi hade huvudena uppallade med kuddar och varsin tidning i handen men jag tror att vi båda tittade mera på varandra.
  – Jag blev otroligt mycket kåtare av att snegla på hans kuk, i verkligheten var det mycket mer, vad ska jag säga... kraftfullt kanske, än att se en kuk på en bild i tidningarna. Jag märkte ju att han tittade på mig också, men han kan inte ha sett mycket. Men jag var ju fjorton då, hade riktiga bröst och dem kunde han ju se.
  – Jag var helt fascinerad av att se hur han gjorde med handen, förhuden som han drog upp och ner. Jag kom före honom och sen låg jag bara och väntade på att få se det stora ögonblicket.
  – När han kom sprutade det långt upp på bröstet på honom och jag tyckte det var så häftigt så jag började applådera, det var bara spontant, jag blev bara så förtjustglad, liksom. Han trodde först att jag var ironisk, men jag som kommit över lite av min blyghet sa:
  – Det var ashäftigt, Henrik!! Snälla, snälla, kan vi inte göra det nån mer gång?
  – Är du säker på att verkligen verkligen vill det på riktigt?
  – Ja, snälla! tjatade jag.
  – Jag ska tänka på det, sa han, men du vet att det egentligen är fel.
 
– Sen fick jag hämta  papper åt honom som han hade gömt i tredje skrivbordslådan uppifrån, och jag tittade på med stora ögon när han torkade upp all sperman. Jag var väldigt nyfiken och hade velat smaka, men tordes inte.
  – Jag väntade några dagar men sen när vi båda var ensamma igen gick jag in till honom igen. Han hade nog bestämt sig att han ville, men var tvungen att vara lite motsträvig först. Den här gången struntade vi i tidningar, det vi såg av varandra var mycket bättre. Och fortfarande än idag tycker jag att det är så häftigt att se en man runka. Jag blev nog präglad då.
  – Fast jag gillar det också, utan att vara präglad, sa Rittva.
  – Mmm, ibland är det riktigt upphetsande att se, beror på vem det är, instämde Eva.

– Jag tror att det var tredje eller fjärde gången som jag tog mod till mig och tog upp lite sats med fingret och smakade.
  – Vad gör du? sa han, är det inte äckligt?
  – I dina tidningar tycker ju tjejerna att det är jättegott, och i skolan säger tjejerna som låtsas att de vet nåt att det är jätteäckligt, men det är mittemellan, inte gott, inte äckligt, men lite speciellt är det.
  – Du behövde inte...
  – Nej, det fattar jag, jag ville! Jag vill veta allt!
 
– Några veckor senare kom han med ett önskemål för första gången. Han ville att vi skulle ligga mittemot varandra så att han fick se mig.
  – Har du aldrig sett en tjej naken på riktigt, frågade jag.
  – Inte så att jag sett allting, sa han. Jag är faktiskt bara 16 år.
  – Jag tror att jag blev dubbelkåt den gången, både av att se honom igen, det gjorde mig alltid kåt och nu var det en ny vinkel, men framförallt var det att han såg mig. Först kändes det lite genant men jag var så smickrad av att han ville se mig så att jag njöt nästan direkt, tydligen lite exhibitionist också.
  – Ett par gånger i veckan var vi tillsammans så här, alltid på hans säng. En gång när det hade gått för mig la jag mig på sidan mot honom och började smeka honom på magen och ner mot kuken.
  – Han stönade "Maria!" och så gick det för honom och jag fick halva armen dränkt i sperma. Jag slickade i mig lite och det var ok, men sen fick det räcka.
   – Men nästa gång vågade jag mig på att låta min hand glida ner till hans stånd. Det var första gången jag höll i en kuk. Han släppte den och jag försökte göra som han.
  – Håll lite hårdare, viskade han. Jag gjorde som han sa och det var en otrolig känsla att hålla i den, det var en sorts makt också, jag kunde få honom att komma! Och känslan att hålla i den när den började pumpa ut satsen, ja herregud...
  – Sen lärde jag honom att tillfredställa mig med handen. Jag var så kåt då så han lyckades ganska direkt. Han var den förste som rörde mig sexuellt där nere. Han var också den förste som använde ett finger inne i mig, det funkade inte när jag gjorde det själv. Han fick mig att komma så, det var totalt nytt för mig.
 
– Han var alltid så fin mot mig, så angelägen om att det inte skulle vara fel för mig på något sätt, att jag verkligen ville. Jag kände mig helt trygg, och det var därför jag vågade släppa på hämningarna så mycket, för egentligen var jag ganska blyg i den åldern.
  – Jag tänker lite på det ni berättade Eva och Johan, om Agnes och Niklas, det är lite annorlunda för de verkar vara så jämnåriga trots att det är ett år mellan. Henrik var liksom alltid mycket mer storebror, och som sagt, jag var i de flesta sammanhang ganska blyg. Jag var avspänd med honom, men jag tänkte mig alltid för vad jag sa så att han inte skulle bli... jag vet inte.. besviken eller nåt på mig.
  – Jag var nyfiken och kåt så om han hade föreslagit att vi skulle göra det på riktigt... ja, jag antar att du vill att jag ska säga knulla, Rittva, då hade jag gjort det. Jag drömde om att det skulle hända, kåta dagdrömmar. Men där gick tydligen gränsen för honom, för han försökte inte en enda gång och jag tordes inte föreslå.
 
– En dag tog jag mod till mig och tog fram en av hans tidningar och bläddrade fram en bild jag gillade, en ganska snygg kille som slickade en tjej.
  – Kan inte du göra det på mig? frågade jag. Ja, du behöver inte fråga, Henrik, jag vill!
  – Han log sitt fina leende och sa:
  – Ok, det har jag velat göra länge!
  – Det var nästan en chock för mig hur skönt det var att bli slickad. Vet inte om han hade läst sig till eller sett nån video så att han visste, men han hittade rätta ställena direkt. Jag hade varit lite nervös innan att han skulle tycka att jag luktade illa eller att jag skulle råka fisa, det är visst en klassiker. Men det var så skönt så jag glömde alla såna rädslor. Det var nog den kraftigaste orgasmen så långt.
 
– Sen tänkte jag att han själv skulle föreslå att jag skulle suga honom, för det ville jag jättemycket, men det gjorde han inte. Så jag gjorde likadant, nån vecka senare. Tog fram en tidning, letade rätt på en bild med en tjej som sög en kille och som med lite fantasi kunde likna mig, visade honom och sa:
  – Det här vill jag pröva!
  – På mig?
  – Nej, på Kalle Anka, sa jag, för jag var lite trött på att han alltid var så försiktig.
  – Han fnissade och sa att jag fick väl ringa upp gamle Donald då. Sen sa han:
  – Om du vill så vill jag, det har jag längtat efter, och jag ska varna innan det går för mig.
 
En stund senare låg jag och slickade sakta upp och ner för hans stenhårda skaft samtidigt som jag såg honom i ögonen, lät tungan cirkla runt ollonet, pussade på toppen och sög in den.

– Fan Maria, fattar du vad du gör, avbröt Eva berättelsen, om du fortsätter så här kommer du att initiera en sexorgie, vilken berättelse!
  – Avbryt henne inte när det är som bäst! sa Johan.
  – Du kan vara lugn, Eva, det är väldigt snart slut, sa Maria.
  – I alla fall, fortsatte hon, så var det en enorm känsla att hålla den i handen och slicka och suga på den som värsta slickepinnen. Jag kände mig helt trygg, jag kände att jag hade kontroll, det var bara en stor kåtkick.
  – Efter ett tag började jag suga på allvar, kom på tekniken att låta tungan jobba på baksidan av ollonet samtidigt som jag sög, det är väldigt effektivt. Med jämna mellanrum tittade jag upp på honom så att han skulle se att jag såg att han såg mig och att jag såg att han hade det skönt. Det är nån sorts gränsöverskridande kick det där, och då var det verkligen det!
  – Jag märkte på honom att det att han började komma närmare, det ryckte i hans kuk och ollonet svällde så att jag knappt kunde hålla det i munnen.
  – Jag kommer nu! stönade han.
  – Jag drog ut kuken ur munnen och runkade istället men hade kvar min öppna mun ovanför så när första sprutet kom hamnade det rakt i munnen på mig. Jag fortsatte att runka men riktade kuken så att det kom på min kind, droppade ner på mina bröst och på hans mage.
  – Jag visste inte vad jag skulle göra med det som hamnat i munnen på mig, men så svalde jag. Det är inte min favoriträtt, men just då var jag så kåt att det bara gjorde mig kåtare.
 
– Maria... stönade han, det var det bästa i hela mitt liv.
  – Du är min fina bror så du förtjänade det, jag älskade det!! sa jag. Men nu är jag så kåt, du måste göra något för mig.
  – Och så slickade han mig och pullade mig samtidigt, sög på min klitta och jag kom som jag aldrig kommit tidigare.
 
– Vi knullade aldrig, där gick gränsen för honom, men jag hade gärna gjort det första gången med honom. Och bara ett halvår senare blev han ihop med en tjej ett tag och då var det slut med våra stunder. Jag var supersvartsjuk och sur först, det var inte så snällt mot min fina bror. Det blev ganska snart slut mellan dem men efter det var det som att vi inte kunde börja igen. Men vi kramades ofta och jag talade ofta om för honom vilken fin bror han var. Och nu bor han i Nya Zeeland, jag saknar honom ofta, och då menar jag inte sexuellt. End of story!

Alla ställde sig upp och applåderade en rodnande Maria, som satt kvar i stolen helt utmattad.
  – Kan du släppa på alkoholförbudet snart, Eva? sa hon, efter att med en elegant gest ha tackat för applåderna. Jag känner att jag behöver något efter det här.
  – Jodå, snart, sa Eva. Men vi måste först komma fram till något som allt det här har gått ut på. Vad ska vi har för policy mot våra ungdomar?
 
– Alltså, jag tycker att ni redan sa det väldigt bra, när ni pratade med ungdomarna, sa Stefan. Jag tycker att de här berättelserna idag, framförallt ungdomarnas men även det som berättats här visar att det där med syskon som har sex inte måste vara fel. Men samtidigt är ju inte så det bedöms ute i samhället så det vore bra om de kunde låta bli.
  – Men precis som ni sa till dem, fortsatte Stefan, så är det närmast omöjligt att förbjuda folk, i synnerhet ungdomar, att ha sex. Men de måste vara otroligt försiktiga. Jag tror inte vi kommer längre om vi inte vill köra med stora förbudet, och det tror jag är lönlöst.
  – Jag tror att det är för dem som med oss, sa Rittva, om man lyssnar på våra historier nu ikväll, det är en första start på sexuallivet med nära personer som man är trygg med och har nära till hands. Sen går man längre ut i cirklarna och då upphör det av sig själv. Fyra av oss har varit med om syskonsex, men ingen skulle ha någon lust att göra det som vuxen.
  – Tycker alla så? sa Johan.
  De övriga fem nickade bekräftande.
  – Då tycker jag att vi samlas alla tolv i morgon, ska vi säga klockan två? frågade Eva.
  – Vi kan vara hos oss, sa Maria. Alice är på läger igen.
  – Bra! sa Eva, Nu Maria, vad vill du ha att dricka? Öl, vin, en grogg?
 
 
Nu tar jag, Niklas, son av Tomas och Eva, tillbaka ordet från den Allvetande Berättaren.
  Den här kvällen blev det inget sex mellan oss ungdomar. Vi visste att de vuxna pratade om oss och om vad vi gjort. Vi kände oss inte skuldmedvetna, men innan de hade pratat ordentligt kändes det konstigt att göra något. Vad gjorde vi? Vi tittade på film och spelade spel, det var jättetrevligt, inte som en motsats till sex, utan som en vanlig grej man kan göra.
  Vi var hos tvillingarna och försökte spana ner mot vår trädgård ibland. De satt där på vår altan och åt, pratade och drack kaffe och pratade hur länge som helst, kändes det. Sen gick de in, antagligen blev det lite kyligt. Vi fortsatte med det vi gjorde, men framåt elva sa Agnes:
  – Nu måste de väl ha pratat färdigt om oss, ska vi inte joina dem lite, jag är hungrig också, det kanske finns lite grillat kvar.
 
Det var augusti som sagt, och det hade redan blivit ganska mörkt. Man kunde gå från dem till oss utan att gå ut på gatan. Det fanns ett hål i häcken som funnits där ända sen vi var små så man kom direkt in i vår trädgård. Innan vi gick in genom altandörren tittade vi in genom fönstret, det var jag, Minna och Sara som kom först.
  – Åhh, shit!!!!
  Det var Minna som skrek till. Jag och Sara blev stående i chock när vi såg genom fönstret in i vårt vardagsrum. Även föräldrarna hade dragit bort soffbordet och dragit undan några möbler. Rummet lystes upp av en massa stearinljus.
  På mattan såg vi tre vilt knullande par. Till vänster Johan, tvillingarnas pappa som tog Saras mamma bakifrån, och till höger gjorde Saras pappa Stefan samma med min mamma, och mellan den låg Rittva på rygg och knullade i ett våldsamt tempo med min pappa.
  Vi tittade bara några sekunder, sen vände vi oss bort. Mika, David och Agnes hade kommit lite efter och de förstod att vi sett något speciellt och smög fram till fönstret. De vände nästan direkt och så stod vi längst ner i trädgården och bara frös.
  – Åhh, shit!!! sa Minna igen.
  Vi andra visste inte vad vi skulle säga, det kändes väldigt underligt.
 
Plötsligt började Agnes gråta. Jag och Sara skyndade oss att hålla om henne och försöka trösta henne.
  – De är faktiskt inte riktigt kloka, sa Mika. Fast... det där gör ju vi också, vuxna måste väl också få ha sex.
  – Det är inte det! snyftade Agnes. Fattar ni inte?
  Hon grät ännu mer.
  – Hur menar du, Agnes, frågade Sara varsamt.
  – Alltså...
  Agnes hade svårt att prata med all gråt. Sara och jag klappade henne på ryggen och hon lugnade sig lite.
  – Alltså... fattar ni inte? Jag unnar vuxna hur mycket sex som helst. Men de är vuxna och har barn och vi är deras barn. Om de börjar hålla på så här, värsta swingersklubben, kommer det att leda till en massa skilsmässor och bråk och vi måste flytta och....
  Hon började storgråta igen.
 
Vi såg på varandra, alla vi andra. Det hade känts väldigt konstigt och ganska fel att se föräldrarna så här, men ändå kanske lite häftigt också, lite lite. Men så här långt hade vi andra inte tänkt.
  Sara och jag tänkte likadant. Hon nickade åt mig.
  – Vi får samla dem till ett möte i morgon... klockan två.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.