Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/11, 2014 kl. 22:26, av Hurricane

Nära...

En lekstund med min dom...

Dörren är öppen, precis som han sagt. 

Inne i hallen är det mörkt, men jag kliver ur skorna och släpper ner jackan på golvet. 

Känner att han är där någonstans men mina ögon har inte vant sig ännu, så jag ser honom inte. 

Går försiktigt några steg in i rummet. Sätter mig ner på knä, som han lärt mig.

Hör hans steg, hans andhämtning, men håller blicken sänkt. 

"-Du är sen "

-Förlåt...

Jag har svårt att hålla rösten stadig. Är lite andfådd och pulsen är hög. 

Han står framför mig nu. Anar konturerna av hans ben. Han sätter sig på huk framför mig och tar försiktigt under min haka så att mitt ansikte vänds lite uppåt mot honom. Hans ögon brinner. Men i hans ansikte syns inte ett spår av känslor. 

Örfilen bränner till och jag drar efter andan. 

Han låter handen gå runt mitt huvud från hakan till nacken och föser mig framåt så att jag står på alla fyra. 

Han ställer sig upp utan att släppa kontakten med fingrarna mot mitt bakhuvud. 

"-Kom " 

Jag kryper bredvid honom med kinden mot hans ben. In mot vardagsrummet. 

Känner tacksamt den mjuka mattan under mina knän. 

Vid soffbordet stannar vi och han knackar med fingertopparna mot bordsskivan. Jag sätter upp händerna och ser ett minutiöst dukat bord. 

En cognacskupa står bredvid ett tungt askfat. En otänd cigarr vilar där. En rulle blank svart tejp, min Fairy, en flaska olja, och en stor dildo som får det att suga till i magen.

Han sätter sig på soffan. Tänder cigarren. Tar sin cognacskupa och lutar sig tillbaka. 

"knäpp upp klänningen" 

Utan att ställa mig upp knäpper jag upp spännet i nacken vilket får överdelen på min halterneck att falla ner och blotta min överkropp. Jag hör honom andas in lite tydligare och kämpar med att hålla leendet i schack. 

Jag sätter tillbaka händerna på bordet och inväntar hans nästa drag. Länge sitter han där. Njuter av sin cigarr, sin cognac, och av att se mig vänta...

Han reser sig upp, ställer ner sitt glas och cigarren. Han går runt mig och jag hör hur han tar av sig skjortan. Känner hans doft när han släpper ner den på golvet bredvid mig. 

"-Sätt händerna längre fram." 

Jag lyder och står nu på alla fyra med händer och underarmar mot bordet. Hör hur han lossar sitt bälte. 

"-Vilken tid skulle du vara här?" 

-Åtta.

"-Vilken tid behagade fröken dyka upp?" 

-Kvart över

"-15 minuter"

Han lyfter sakta upp klänningen så att jag står med stjärten blottad. Känner hur han synar mina stringtrosor. Tänker att han kanske ser den vackra rosa prinsesspluggen. 

Rappet över mina skinkor är inte farligt hårt, men får mig att rycka till. Jag räknar, såna är reglerna. 

-Ett.

Hans hand smeker över stället där bältet träffat... 

Han slår igen.

-Två. 

-Tre.

Min röst är fortfarande behärskad. 

Han stryker över baksidan av mina lår och jag inbillar mig att han spinner som en katt av effekten.. 

-Fyra

-Fem

-Sex 

-Sju

Han går fram och ställer sig grensle över mig, med ryggen mot mitt huvud. Låter bältet träffa uppifrån så att snärten kommer längs baklåren. 

-Åtta.

-Nio!

Han böjer sig fram och låter två fingrar smeka under spetsen på string en. Ner mot min pulserande öppning. Han hittar mig våt och svullen och hans fingrar sprider det våta framåt och bakåt längs mitt underliv. 

"-Vackra, våta slyna..."

Han lutar sig bakåt och plockar upp något från bordet. Jag hör ett metalliskt ljud och något vasst och kallt rör sig över den hettande huden på min rumpa.

Med ett snabbt snitt från kniven går mina vackra trosor till historien. 

"-mycket bättre" säger han nöjd och rätar på sig. 

Nästa rapp från bältet är hårt. Och jag rycker till och kvider ur mig...

-Tio

-Elva

-Tolv! Snälla..

"Schhh.. " 

Fingrarna går in mellan mina blygdläppar, leker i öppningen, cirklar runt klitoris och tillbaka igen. 

Jag gnyr lite. Mina skinkor måste vara randiga. De bultar och bränner.

Kniven lägger han ner på bordet igen. Jag hör hur han flyttar på något på bordet. Tar en klunk ur sitt glas. Så böjer han sig fram och kysser mina skinkor, samtidigt som två kalla, våta fingrar trycks in i min fitta. Jag stönar av lust och känner en märklig brännande känsla. 

"Skönt?" 

-Mhmm. Lite till, snälla... 

Han drar ut sina fingrar, vrider sig bakåt mot bordet igen och åter är fingrarna kalla och våta när de retar min fitta. 

Det ilar i mig av den brännande känslan och det slår mig att han måste ha doppat fingrarna i sin cognac... 

Men så rätar han på sig. 

"-Du har visst tappat räkningen. Vi är inte klara..."

-mm... Tretton? 

"Bra"

-Fjorton! 

-Femton! 

"-Bra... Duktigt. Vad säger man?"

-Tack.

Jag är svettig i korsryggen av att stå stilla, av upphetsning och av smärta. 

Han kliver av mig och sätter sig ner på soffan igen. 

"Kom hit! Grensla mig!" 

Jag sätter mig över honom. Lägger händerna  runt hans starka nacke och lutar min panna mot hans. Vill så gärna kyssa honom. Känna hans läppar, tungan, men vet att jag inte får. Så jag andas. Drar in hans doft. Väntar....

Hans händer håller runt mina höfter. Smeker min rygg. Så kysser han klyftan mellan mina bröst. Låter ett finger fösa ner spetskanten på min bh så att bröstvårtan blottas framför hans mun. Han kupar sin hand runt bröstet och slickar, nafsar, suger och biter mig tills jag skakar av lust. 

"-Lägg dig över mitt knä."

Jag blir lite tveksam. Jag har ju varit duktig. Jag trodde jag skulle få ta för mig lite nu. 

"-Hör nu, på en gång!"

Lydigt kryper jag över och lägger mig över hans knä med överkroppen på soffan och knäna ner mot golvet. Han plockar åt sig tejpen och min Fairy och innan jag riktigt hunnit med på noterna har han tejpat fast Fairyn på insidan av mitt lår...

Den surrar igång. Jag rycker till och kan inte vara tyst. Jag känner hur han smeker lite dröjande över min rumpa. Som om han inte riktigt kan bestämma sig. Men så verkar han komma till ett beslut och lutar sig över mig. 

Han plockar upp något från bordet och jag försöker vrida mig för att se vad han gör. Hans svar blir att trycka ner mitt huvud mot soffan och smälla till mig över rumpan. 

"Still!" 

Med Fairyn surrandes mellan mina ben är det inte helt lätt att vara stilla, men jag gör som jag blir tillsagd. Något kallt rinner ner mellan mina skinkor och över pluggen. Han trycker isär mina ben så att jag ligger helt blottad med baken bar och huvudet ner i soffan. 

Känner något hårt trycka mot min fitta och förstår att han plockat upp den otäckt stora dildon jag såg på bordet tidigare. 

Fairyn driver mig till vansinne och när han pressar in dildon i mig så känner jag hur nära jag är... Jag kvider högt när han knullar mig med dildon. Men ordern ges innan jag går över gränsen. 

"-Du kommer inte förrän jag säger det" 

Han drar snabbt ut den grova leksaken och smäller till mig hårt ett par gånger. 

"-Hallå, skärp dig!" 

Dildon trycks in igen och han pressar den djupt och hårt i mig. 

"-Min våta vackra slyna. Jag ska knulla dig tills du inte kan gå..."

Jag är så nära nu. Vet att han kommer att straffa mig, men vet inte hur länge jag kan behärska mig. Stönar och vrider mig. Får rapp med handen till svar. 

"-Nu vill jag att du ska be mig... Be om att få komma." 

Han hinner knappt avsluta meningen förrän jag snyftar ur mig min vädjan. 

-Snälla, snälla låt mig få komma.., jag dör.. 

Så stänger han av Fairyn, och drar ut dildon. Jag skriker högt rakt ut. Små ryckningar vandrar runt i min fitta och jag kan inte hålla höfterna stilla.  

-Neeej!

"-Så vännen. Det går bra det här.. Andas"

-men knulla mig då!! Jag är upprörd och rubbad. Tappar kontrollen. 

"-Lugn, sa jag, eller hur?! 

Ställ dig upp och lägg dig på rygg på bordet. Sluta trassla."

Jag  kliver upp på darrande ben. Går fram mot det massiva ekbordet som står bredvid soffan. 

Jag sätter mig på bordskanten och lutar mig bakåt tills jag ligger ner... 

Han är strax bakom mig. Har knäppt upp sina jeans och han har ett stenhårt stånd. Han lyfter upp mitt ena ben och vrider på fairyn igen. Försiktigt men bestämt drar han ut pluggen. Som ersättning sätter han sin kuk mot öppningen och prövar försiktigt. 

Jag tar emot honom med lätthet. Men så ser jag hur han drar till sig dildon från bordet och kvider...

-försiktigt. Snälla. Den är så stor...

"-Nu ska du få komma, och jag tänker knulla dig tills du kommer." 

Dildon kommer in i mig med lätthet. Jag tror aldrig jag varit så våt i hela mitt liv. 

Jag känner hur dildon trycker mot min främre slidvägg. Hur hans kuk pressar djupt inne i min stjärt. Jag lever om. Snyftar och vrider mig. Så känner jag hur vågorna rullar över mig. Han märker det också och går loss på mig med full kraft. 

Jag känner hur safterna forsar ut mig och min fitta krampar runt dildon. Han morrar av ansträngningen att inte spruta i mig och låter mig få ett par riktigt hårda stötar innan han drar sig ur. 

Jag kvider fortfarande när han med en bestämd hand i mitt hår drar upp mig i sittande och ner på golvet. Jag vet så väl hur han vill ha mig och gapar lydigt. Han ger mig sin kuk och jag känner hans starka händer i mitt hår. Jag kämpar med reflexerna för att kunna ta honom så djupt jag bara kan och jag hör hans andhämtning bli tyngre och snabbare. 

Jag älskar när han blir brutal i sin upphetsning och jag låter mina naglar rispa över hans skinkor. 

Tydligen är det lite smärta som behövs för att få honom att släppa sin kontroll och med ett stön sprutar han sin sperma i min hals.

Han fortsätter pulsera i vad som känns som en evighet och jag förstår att han fått kämpa hårt för att behärska sig så länge. När de sista vågorna ebbat ut sjunker han ner på knä framför mig, tar mitt ansikte i sina händer och kysser mig hetsigt. 

"-Duktig tjej" viskar han, när han befriar mig från tejpen och fairyn

"-Min vackra slyna"

Han tar min hand och leder mig mot badrummet. Duschen är varm och natten är ung..

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Jag också gillar detta. Mmm. Visst, novellen är kort. Men underbart är kort har någon sagt. Även på den bara huden.

18/2, 2015 kl. 12:24

#4

Petra

Underbar! Vad jag saknar min dom.

17/2, 2015 kl. 00:21

#3

Blyerts

För all del! Novellen har ju en del som talat för sig. Den väldigt kort!

27/11, 2014 kl. 13:07

#2

kentsune

Välskriven och upphetsande!

Att kamrat Blyerts vill kategorisera den som våld och hot får stå för honom, men det känns ganska småaktigt att tala om för andra vad erotik är och inte är utifrån kamrat Blyerts eget tycke och smak.

Jag tror att alla sorters inriktningar och fantasier gör bubblan till en lycklig community.

Min personliga tanke är att det inte är tvång, vilket är ganska tydligt och att "våldet" utövas i samförstånd mellan parterna, vilket gör det ok i min bok. Därav kategorin bdsm och hårdare tag!

26/11, 2014 kl. 19:03

#1

Blyerts

Nja, den här sortens noveller tror jag "Bubblan" lever lyckligare utan!
Erotiska noveller är en sak men våld och tvång hör inte hit.

25/11, 2014 kl. 00:16