Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/12, 2014 kl. 18:53, av Mlucky

Min fru får en positiv överraskning

Del 1 av 3 i serien En het sommar

Magnus och Louise upplever en rad oväntade händelser under denna serie som utspelade sig under en varm sommar

Detta är min första novell, det kommer fler i serien. Ge mig gärna lite konstruktiv kritik :-)

Jag heter Magnus och bor tillsammans med min fru Louise i ett mindre samhälle i Norrland. Vi har tre mindre barn tillsammans och lever ett bra liv med fantastisk sex som kryddan. Jag är 38 år och har alltid gillat att träna, jag skulle inte påstå att min kropp är extraordinär men jag är väldigt nöjd med att jag är vältränad och uthållig som en yngre man.
Min fru är underbar och en riktig ”MILF”, snygg och vältränad, 34 år. Hon har en platt mage och älskar även hon att träna. Hon förstår dock inte riktigt själv hur snygg hon är och det gör det hela bara bättre i mina ögon :-)

Sommaren har varit fantastisk och vår pool har varit väldigt populär hos vänner och grannar. Mer eller mindre varje dag har vi haft folk hos oss som lekt och njutit av svalkan i poolen. Jag ska villigt erkänna att jag trivs att gå runt bland folk och får även en del uppskattande blicka själv. Inga blickar som kan mäta sig med de Stefan får dock! Stefan är 19 år och grannens pojke. Han har ju ränt hos oss i många år men nu börjar det hända saker. Han är vältränad som en gud, magrutorna är skarpa, han har en biceps och en bröstkorg som yngre man gillar att pumpa upp. Han har dragit åt sig en del gillande blickar från grannfruarna och en del blir rent av fnissiga i hans närvaro. Han har dock bara ögon för sin söta flickvän Petra, nyss fyllda 18 år och med en fin kurvig figur. Fast på precis de rätta ställena och med ett sockersött leende. Stefan och Petra passade våra barn vid ett tillfälle i somras så båda deras nummer ligger i våra respektive telefonböcker.



En kväll när jag går ut till poolen för att plocka ihop lite grejor ser jag hur Louise och Stefan står och pratar. Louise ler och skrattar och Stefan har kopplat på charmen. När Stefan är på väg att gå lägger Louise omedvetet handen på hans bröstkorg och klämmer förstrött, Stefan hajar till men låter henne känna lite innan han blinkar och går därifrån. Jag ser allt det här och blir först arg, sen inser jag att jag även blir upphetsad av det hela. Min snygga sexiga fru med en ung man…



Dagen efter är det bara familjen hemma, barnen leker i poolen och frun solar. Hon halvligger avslappnat i solstolen med armarna ovanför huvudet och ena benet uppdraget. Jag snappar åt mig hennes telefon och ber henne göra en snygg pose, hon reser sig upp och formar munnen till en kyss och visar med fingret att jag ska komma närmare. Bilden blir perfekt och jag säger att jag skickar den till mig, Louise nickar glatt.
- Ska jag skicka den till Stefan också? Retas jag.
- Nej gör inte det, han tycker nog bara att jag är en gammal tant ändå. Svarar hon.

Jag skickar bilden i alla fall till Stefan, utan hennes vetskap. Jag bifogar en ;-) till bilden. Svaret kommer inom tio sekunder, en bild på Stefan iklädd bara kalsonger med tummen nerkörd innanför linningen. Han ler på bilden och borrar in blicken i kameran på ett sätt som jag får för mig att Louise kommer att gilla! Jag låtsas som ingenting och ger min fru telefonen.
Jag tror du fick ett meddelande, ropar jag över axeln när jag tar med mig barnen för att göra lunch.
Genom köksfönstret ser jag hur min fru messar frekvent nere vid poolen. När hon leende kommer upp till huset frågar jag om allt var bra.
- Jadå, det var bara Annika som undrade lite saker inför nästa fest. Svarar min fru.

Den kvällen får jag mitt livs natt med min fru, hon är helt vild och kommer gång på gång. Man skulle kunna kalla henne omättlig! Jag undrar vad som kåtat upp henne så pass på dagen? ;-)


En vecka har nu gått sen min fru och Stefan bytte bilder och jag har nog märkt att hon messat en del efter det också. På kvällen har vi tagit några glas och jag frågar helt enkelt om hon inte skulle vilja prova sex med en ung vältränad man. Hon håller på att sätta vinet i halsen av frågan. Hennes läppar svarar plikttroget nej men jag ser vad hon tänker. Hon tänker på Stefan!

Dagen efter är en fantastisk dag, poolen är full med folk och givetvis är Stefan där. Min fru håller masken utåt men jag tycker mig ändå se hur de sneglar på varandra lite i smyg. Framåt kvällen trappas befolkningen av och när jag gått upp och lagt barnen är det bara Stefan och ett grannpar, Morgan och Lena, kvar vid poolen. Jag frågar om någon är intresserad av att komma med upp till huset på en drink eller liknande. Jag blir inte förvånad när Stefan tackar ja. Morgan och Lena hakar också glatt på.
Vi tar lite att dricka och timmarna springer iväg. Min fru börjar titta otåligt på mig att köra hem gästerna, hon vill hitta på annat! Jag kan tro att hon bär på en del lust efter att ha tittat på Stefan hela dagen. Jag viskar till henne att hon kan gå upp till vår säng och ta på sig sin ögonbindel och vänta på mig. Hon ler tillbaka och ropar godnatt till våra gäster. Morgan och Lena går hem, Stefan däremot ville gärna säga godnatt till Louise. Jag ler och säger att går säkert bra
- Hon är nog i vårt sovrum, säger jag till Stefan.
Jag går bakom Stefan uppför trappen, han stelnar till när han är på väg in i vårt sovrum. I sängen ligger min sexiga fru, iklädd bara sin ögonbindel. Jag ropar till henne.


- Kommer strax Älskling! Jag drar med mig Stefan en bit bort och viskar till honom. Du får en chans, den är nu! Stefan nickar och jag säger åt honom att vänta på min signal.
Jag går in till min vackra längtande fru.
- Hej Älskling, väntar du på något?
- Håll käften och kom hit och ta mig, nu!!!
Jag kysser henne och hon besvarar mig ivrigt och djupt! Kyssen och hennes svullna läppar vittnar om hon sugen hon är. Jag blöter ett finger och masserar hennes klitoris och läppar mjukt samtidigt som jag kysser henne ner längs halsen. Målmedvetet och säkert letar jag mig nerför hennes vackra kropp ner mot hennes ljuvliga, rakade fitta. Jag avslutar med att dra tungan retsamt längs hennes öppning innan jag till hennes stora besvikelser reser mig upp.
- Sluta inte!!!
- Jag kommer strax, jag ska bara hämta en grej.
- Dröj inte för länge! Jag tar av mig ögonbindeln nu.
- Nej, säger jag bestämt! Du får vänta med det!

Jag går ut ur sovrummet och säger lågt till Stefan.
-Nu får du gå direkt på med din tunga, slicka henne till vansinne! Stefan nickar.
Han kryper ivrigt fram över min fru och slickar henne. Jag ser hur han stoppar in tungan och tungknullar henne. Min fru gnyr och kan inte ligga still.
- Du slickar så underbart Älskling! Stönar Louise. Jag ser hur Stefan Trycker upp sina axlar mot hennes höft, hennes ben åker upp lite extra och han tränger in så långt han kan med tungan. Louise är helt vild och gnyr att hon kommer snart. Hon rör sig ivrigt och till slut slinter Stefan med tungan och den hamnar över hennes analöppning…
- Åhhh, mmm, underbart stönar Louise. Stefan är inte sen att lyda och trycker in sin tunga i min frus underbara rumpa. Han tungknullar hennes rumpa samtidigt som hon ivrigt smeker sig själv till sin första självande orgasm.
- Åhhh, jag kommer, mer, meeeer, meeeeeeer. Skriker hon fram, Louise skakar!
- Jag vill ha mer, ge mig mer!!!
Stefan är inte sen att lyda och lägger sig ovanpå Louise och styr målmedvetet sin stenhårda kuk mot hennes fitta. Louise bresar allt hon kan, redo att ta emot. Stefan retas lite i öppningen innan han sakta sakta börjar tränga in.
- Åhh gud så underbart, mumlar Louise.
- Du är så stor idag, så stor, vad är det som händer???
Louise stelnar till och lyfter på sin ögonbindel, hon tittar förvånat upp på Stefans nakna kropp. Hans kuk är begravd ända in till roten i henne.
- Hej! Stefan ler.
Mer hinner han inte säga innan min fru kastar sig upp och kysser honom intensivt och med så mycket tunga att jag funderar om hon försöker byta den med honom.
- Ja, jaaa, jaaaaa. Knulla mig Stefan, jag vill ha dig!!!
Stefan lyder villigt och börjar jobba. Louise har anpassat sig till storleken nu och klagar inte på den längre. Jag kan från min position se hur hennes fitta suger in hans kuk varje gång han trycker till med höften. Stefan jobbar taktfast ut och in. Louise skruvar sig under honom och roterar sin höft utan att för en sekund sluta hångla. Hon är så kåt och lycklig nu. Stefan drar tillbaka sitt huvud och tittar på min fru.
- Du är så jävla vacker och sexig Louise, jag är avundsjuk på Magnus som får det här som vardag.
- Du tycker nog att jag är fin bara för att din kuk är djupt begravd i mig, retas Louise.
- Nu vill jag byta, säger Louise.

- Jag vill ha din kuk i rumpan.
- Jag kommer att komma direkt, säger Stefan.
- Vänta här, jag ska hämta ett hjälpmedel. Den funkar kanon för Magnus.
Louise reser sig och hämtar min penisring. Den hjälper till att hålla erektionen som alla vet, för mig funkar den också som en fördröjare. Jag kan i princip köra på hur länge som helst. Louise kommer tillbaka med den, sitt eget ägg och analglidmedel.
- Innan vi börjar vill jag smaka på dig, säger Louise
Hon börjar med att ta Stefans längtande kuk i sin mun. Hon suger med stora ögon in hela honom och jobbar med tungan runt skaftet. Jag vet att hon är fantastisk på att suga när hon är på humör och hon är verkligen inne i zonen nu! Stefan skruvar på sig och mumlar hur skönt det är.
- Du suger så mycket bättre än Petra!!! Men du måste sluta för jag kommer snart!
Louise ökar takten.
- Åhhh, guuuud. Skriker Stefan
- Så underbart!!!!
- Louiiiiiiiiise, jag kommer!!!
Stefan spänner kroppen i en sista ansträngning att dra ut på njutningen innan han sprutar sin sats i min underbara frus mun. Hon suger och slickar ivrigt i sig. Helt vild av kåthet ser jag hur hon lapar längs hans skaft omsorgsfullt för att inte gå miste om en droppe. Hon slickar och suger omvartannat på hans slaknande kuk och hans rakade pung.
Louise tittar på Stefan, båda ler.
- Vilken grej! Jag blev förvånad når du skickade din bild till mig, säger Stefan.
- Det var inte meningen, jag inte hur det gick till faktiskt. Säger Louise och rodnar.
- Vi har ju bytt en del heta meddelanden sedan dess men jag trodde aldrig jag skulle få prova på riktigt. Du är mycket bättre live även om du är duktig på att skriva meddelanden också. Blinkar Stefan.
Louise har aldrig tagit handen från Stefans kuk. Den börjar rycka igen.
- Hoppsan, dags att kliva upp! Säger Louise.
Hon tar flaskan med glidmedel och ger till Stefan.
- Massera in oljan i min öppning och rumpa ordentligt!
Louise stönar när Stefan lägger en sträng glidmedel på skinkan, han masserar in skinkan och glider ner mot analen. Jag ser hur hon redo och ivrig hon är. När Stefan är klar får han lägga sig på rygg, Louise trär på honom min ring och glider långsamt ner över hans stora hårda kuk. Hon börjar rida med ryggen vänd mot Stefan.
- Åhh, gud så skönt, mummlar båda i kör.
- Det här är lika skönt som din fitta, säger Stefan. Kanske till och med lite skönare!
Louise ökar takten, jag kan se hur hennes hand börjar treva efter ägget. Hon hittar ägget men har glömt fjärrkontrollen…
- Skit samma, mumlar Louise.
Jag vet var fjärren är och går och hämtar den. Louise tar ögonkontakt med mig och mimar ”tack” när jag återvänder till min position. Louise placerar ägget som hon vill ha det och jag börjar leka med fjärren. Ägget surrar och Louise stönar ikapp med Stefan.
- Stefan, du är så skön! Frustar Louise. Hon trycker ner sin rumpa hårdare för varje stöt.
Stefan ser helt salig ut och kan inte slita blicken från när hans hårda kuk glider in i Louise gång på gång.
- Louise, du är så underbar
- Så underbar…
- Din rumpa… Så skön…
- Jag kommer snart…
Louise kan inte prata längre, hon bara matar på och jag har vridit äggets fjärr på max.
- Ge mig din sats Stefan,
- Spruta så långt upp mig som du kan.
- Jag vill ha din säd!!!
- Nu, nuuu, ge mig!!! Skriker Louise, galen av kåthet.
Stefan börjar spänna sina lår, man kan se hur han kämpar emot för att dra ut på det.
- Kan… Inte… Hålla längre, jag kommer Louise, jag kommer.
Man kan se hur Stefan spänner sina lår i ett försök att dra ut på njutningen. Det misslyckas, han slappnar av och skjuter sin sats rakt upp i Louise underbar rumpa. Stefan vibrerar i takt med min ring, helt salig. Strax efter kommer Louise, skrikandes.
- Åååååhhh, Mmm, underbart. Så skönt, så skönt. Jag kommer Stefan, jag kommer!!!! Louise skakar, hennes anal krampar om Stefans kuk som inte hunnit slakna.


Båda lägger sig ner på sidan, Stefan bakom Louise. Fortfarande med sin kuk inne i hennes rumpa. Han smeker hennes bröst och kysser henne i nacken. Louise myser och trycker sig ömt mot Stefans kropp.
- Nu får vi nog bryta här, säger Louise. Är det inte dags för dig att gå hem?
- Jooo, mumlar Stefan. Det är nog det!
- Jag ska messa Petra imorrn och ge henne lite tips så kanske hon blir mer lik det jag gjort med dig idag, ler Louise.
- Jaa, snälla, gör det! Jag älskar Petra, men så här kåt har jag aldrig varit i hela mitt liv.

Stefan lämnar vårt sovrum och går hem till sig. Jag kommer in och tittar leende på min fru.
- Har du haft det bra Älskling?
- Mmm, underbart. Men, varför? Jag förstår inte?
- Jag förstår inte riktigt heller men jag tände på tanken att en ung vältränad man skulle få ta dig så här.
- Det var en bra tanke! Säger Louise och ler.
- Tack!
Hon kysser mig och somnar leende!

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Pigge

Gammal novell, men välskriven och spännande!
Synd ändå att analsexet var med, avtändande när man vet effekterna av en
oförberedd rumpa! Ganska grisigt

25/1, 2022 kl. 09:02

#6

Mlucky

Hoppas ensamheten kom till nytta :)

1/5, 2020 kl. 12:42

#5

Huldran

Ibland får jag lust att på nytt läsa en sån här lite äldre novell. Gärna mitt på dagen i egen ensamhet. Just det... //Huldran.

29/4, 2020 kl. 13:58

#4

Mlucky

Petra blev inte irriterad Huldran, hon och Magnus fick träffas i del 2 ;)

19/11, 2018 kl. 18:25

#3

Huldran

Så trevligt med en sådan överraskning i sängkammaren. Hoppas bara att Stefans flickvän Petra inte blev alltför irriterad...

10/11, 2018 kl. 10:39

#2

skogs mulle

Så underbart.

20/11, 2015 kl. 06:15

#1

Yrsa

Ojj vilken novell..

2/12, 2014 kl. 13:37