Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/12, 2014 kl. 21:33, av lp521813

Stallflickan

Vill poängtera att den här historien så vitt jag vet, inte har någon motsvarighet i verkligheten, men man kan ju aldrig veta säkert förstås. :)
Mycket nöje!

 

Stallflickan

Minna strök svetten ur pannan, suckade och fortsatte mockandet. Sedan en tid tillbaka hade hon fem passhästar som var hennes, så det blev långa dagar i stallet, ofta till sent på kvällarna. Hon var sexton år och hade varit stalltjej sedan hon var elva. Numera en rutinerad och erkänt duktig hästskötare, som accepterat att  jobbet också innehöll sådana här uppgifter, mindre roliga..

Hon trivdes annars bra på jobbet, även om hon inte gillade den nya stallchefen, en gammal jockey vid namn Stephen. Han gjorde närmanden mot tjejerna i stallet, var gubbsjuk i ordets rätta bemärkelse.  I och med att han var chef, kunde han både sparka, eller ge någon en bättre tjänst om han så önskade. Minna hade hög status bland hästägarna, så henne kom han inte åt, hon blev lämnad ifred. Det var värre för en del av de andra tjejerna, speciellt Linda, en ung tjej som han ofta hängde efter och var påträngande mot.

Minna hade pratat med henne och föreslagit att hon skulle anmäla Stephen för sexuella trakasserier. Linda hade dock viftat bort det hela, sagt att han innerst inne var rätt trevlig och dessutom hade lugnat ner sig betydligt på sistone. Hon hade en kort tid senare fått flytta från ponnystallet och hamnat hos treåringarna med Minna, så hon verkade riktigt tillfreds med tillvaron nu. "Var var Linda förresten, hon borde ha varit tillbaka efter sin lunchrast nu?"

Minna stack ned grepen i en dynghög, sparkade stövlarna rena mot stalldörren och gick ut i det vackra vårvädret. Det var verkligen en fantastiskt vacker vårvinterdag, hon drog ett djupt andetag och kisade upp mot solen.
Nej, nu måste hon ha tag i Linda, hon behövde sin lunchrast, och Linda skulle ta över stallstädningen. Hon kände ibland att de inte delade på jobbet, utan att Linda ofta försökte smita ifrån "skitjobbet". Hon vandrade bort mot byggnaden med kontoren och matsalen. Gick in i matsalen och spanade efter henne, men där satt bara ett par av de gamla banskötarna som drack kaffe och vickade på sina stolar.

"Har ni sett Linda?"
"Kom och sätt dig här gullet" sade den ena, och den andra nickade instämmande.
"Lägg av, har ni sett henne eller inte?"
"Ta det lugnt, jo, hon var här, men Stephen var inne och hämtade henne, hade något han ville snacka om, tror att de gick till hans kontor", svarade en av dem och blinkade emot henne.
"Jaha ok, jag måste ha tag i henne, jag ska på rast nu" sade hon, vände på klacken och gick bort mot kontorskorridoren.

Hon skulle precis knacka på dörren, när hon hejdade sig. Det var någon som fnittrade där inne, hon kunde också urskilja Stephens röst och hörde honom mumla "Åh bra, och så gapa stort nu..!". Nyfikenheten fick henne att snabbt gå till andra änden av korridoren, där en dörr ledde ut till baksidan av huslängan. Hon gick ut och smög längs väggen på den leriga gräsmattan fram till Stephens kontorsfönster.

Långsamt kikade hon fram i ena hörnet av fönstret med händerna kupade vid ögonen för att kunna se in i rummet. Därinne stod Linda på knä med byxorna neddragna, ena handens fingrar pullande sin fitta och Stephens kuk långt inne i sin mun!  Hans grova händer vilade på hennes huvud med det vackra blonda håret. Han såg lustig ut, då han nu efter sin karriär som jockey, lagt på sig en hel del kilon och nu var kraftig, liksom kompakt på något vis.

Nu var det förstås kuken som fångade Minnas intresse, hans chockerande stora kuk! Hon förde spontant händerna till munnen och kvävde ett "Oj!!". Den var mycket större än någon kuk hon tidigare sett, "undantaget hästarnas då" tänkte hon och log inom sig.

Linda verkade njuta i fulla drag när hon koncentrerat sög kuken, samtidigt som hon ivrigt fingrade sin fitta. När hon för ett ögonblick släppte greppet om hans kuk för att dra ned sina trosor ytterligare en bit, blev den enorma penisen hängande ned mellan de korta benen och nådde nästan halvvägs ned till golvet!! Otroligt!!

Minna svalde tungt och stirrade som hypnotiserad när Linda åter lyfte jättekuken, gapade stort och lät ollonet glida in i munnen. Hennes lilla fitta masserades nu intensivt av de flinka fingrarna och hon slukade alltmer av kuken. Synen var spektakulär, Minna kände en våg gå från magen och rakt ned mellan benen, scenen hade gjort henne kåt.

Samtidigt tycktes det hela henne motbjudande, då hon tyckte illa om Stephen. Hennes inre var ett tumult av olika känslor, men fittan var väckt ur sin slummer och hade gärna velat vara med därinne i rummet. Det var nu ingen tvekan om varför Linda fått ett bättre jobb, samtidigt verkade hon ju älska att suga kuk!

Stephen tog Linda i handen och ledde henne till den lilla soffan som stod precis under fönstret. Minna fick hjärtat i halsgropen och hukade sig ned för att inte synas.

Några ögonblick senare tittade hon upp igen, konstaterade att Linda nu låg på soffan med särade ben och med ena foten uppe mot fönstret, bara ett par centimeter från Minnas ansikte.

Mellan hennes ben låg Stephen och gnuggade långsamt sitt stora ollon upp och ned i hennes rosa lilla fittskåra. Minna kunde ser hur springan glittrade och att kuken nu stannat vid själva hålet.

Någonting sade henne att det var första gången för Linda, hur skulle detta gå egentligen? Hon såg att ollonet trängt in en liten bit, men fittan såg ansträngd ut och Linda höll emot med händerna för att kunna ta emot kuken i den takt hon själv önskade. Det gick långsamt, men nu var hela kukhuvudet på plats och Linda bromsade inte längre, utan händerna vilade bara på hans höfter. Stephen lät fittan succesivt vänja sig vid kuken och verkade van vid det utdragna förloppet, det här var inte den första trånga tonårsfitta han ridit in.

Hennes tår mot rutan sträckte och drog ihop sig, gned mot fönstret. Därnere höjde och sänkte sig hennes underliv i samma takt som kuken trängde in allt djupare för varje stöt. Hon såg hur Linda med öppen mun och ett ansiktsutryck som var förvridet av njutning, nu hade hela hans jättekuk i sig! Minna flyttade ned en hand mellan benen och drog med ett finger längs sin egen fittspringa utanpå ridbyxorna. Stephen som närmade sig utlösningen, tryckte på för att få in sin kuk ännu lite längre i den uttänjda tonårsfittan. Linda var mitt uppe i en orgasm, sprattlade krampaktigt med benen och skrek rakt ut av njutning!

Plötsligt tittade han upp och vände blicken mot Minna, deras blickar möttes för en tiondels sekund och hon trodde hennes hjärta skulle stanna.. Ögonblicket innan hade hon sett hur de första spasmerna i kuken indikerade att han passerat gränsen och precis skulle komma, när han helt utan förvarning vänt blicken mot HENNE!!

Hon hukade sig snabbt igen, smet med bultande hjärta runt hörnet och satte kurs på stallet. Hade han verkligen sett henne? Om han hade gjort det var det absolut inte säkert att han känt igen henne, hon hade ju kupat händerna vid ögonen, det borde väl ha skuggat hennes ansikte!?

Minna återgick till sina sysslor i stallet och när så småningom Linda dök upp, tog hon sin rast, utan att kommentera sin kollegas frånvaro. När hon satt i matsalen och åt sin lunch, bara några meter från kontoret där hon bevittnat den upphetsande scenen, kändes det som en hel evighet sedan. Tankarna snurrade och hon bävade för att möta Stephen igen, då hon inte visste om han känt igen henne där utanför fönstret.

 

Flaggorna smattrade i de friska vindbyarna och på alla galoppfältets publikplatser vimlade det av folk som drack kaffe/läsk/öl, åt korv, tittade i medhavda kikare och studerade förväntansfullt sina program med information och tips inför loppen. Det var stortävlingar, vackert vårväder och rekordpublik.  Stall Montelius där Minna jobbade, hade många hästar till start den här dagen, så hela stallet hade varit igång sedan klockan fem på morgonen.

"Har du sadlat på Milton, Linda?.
Minna väntade på ett svar som inte kom, "Hallå Linda, svara då, har du sadlat på?" Hon förstod att Linda inte var på plats i stallet och svor för sig själv. Efter att hon för ett par veckor sedan bevittnat scenen på Stephens kontor, visste hon nu vad Linda sysslade med på sina förlängda raster.
"Ja, jag har sadlat på, ok!", Lindas irriterade svar kom till sist. Minna andades ut, då hon skulle leda Milton i defileringen till nästa lopp om bara ett par minuter.

Plötsligt dök en stressad Stephen upp och beordrade hetsigt: "Linda tar Milton och jag vill prata med dig Minna, genast!"
"Vad snackar du om, vi har ju fullt upp, det måste vänta Stephen!", sade Minna och slog ut med armarna.
"Nej, det kan inte vänta, det är något vi måste fixa omedelbart, kom nu!"

Minna suckade och lommade iväg efter honom, samtidigt som en röst i stallets högtalare kallade hästarna till defilering inför nästa lopp. Stephen satte kurs mot ponnystallet, som under tävlingarna var helt obemannat. "Hallå Stephen, vad ska vi dit att göra, vi har ju starthästar i vartenda lopp och massor att göra?" vädjade hon.

"Cissi hoppar in en stund för dig, det här är akutläge!" sade han, höll upp dörren och log ansträngt mot henne. Minna förstod ingenting när stalldörren slog igen efter dem i stallet där de små ponnyhästarna stod och mumsade fridfullt på sitt hö.

"Vad är det som har hänt, är det sjuka hästar?", undrade Minna oroligt.
"Nej, blir bara så uppjagad när det är stortävlingar, det är en sån fruktansvärd anspänning när man vet att allt måste klaffa just idag! Förstår du vad jag menar?"
"Själklart, alla är ju på helspänn idag, men vad gör vi här?"

" Minna, jag mår inte bra, skulle behöva nåt som löser upp nervknutarna och jag såg dig utanför mitt kontorsfönster, då för ett par veckor sedan. Jag är så oerhört tacksam att du inte tagit upp saken, det är inte så lätt, jag har så enormt stark sexdrift. Lindas och min lilla affär är ju en hemlighet som du och jag delar, men måste fråga dig rent ut, kan vi ha sex, nu genast? Förstår att det låter konstigt, men det är för stallets bästa, det skulle hjälpa mig att hålla reda på alla trådar idag, är på gränsen till sammanbrott, snälla du, jag känner mig helt desperat!", bönföll han henne.

Minna backade ett par steg och kände en blandning av förvåning och rädsla inför hans vädjanden. Rädsla, eftersom han, stallchefen, var så totalt ur balans. Hon insåg att dagens resultat till stor del hängde på hur hon hanterade den uppkomna situationen.
"Ok, Stephen, men det måste gå fort!", sade hon, sparkade av sig stövlarna, drog av sig byxorna och lade sig på rygg med vitt särade ben på närmsta höbal.

"Visst, men tyckte mig se att du gillade det du såg genom fönstret då, eller..?"

"Snacka inte så mycket, gör det bara", sade hon med blicken fokuserad på den stora bulan i hans skrev.

Hon kände en viss oro över hur detta skulle gå, men intalade sig att om Linda klarat av att ta emot kuken borde hon också klara det. Samtidigt var det förstås spännande, då hon alltsedan hon bevittnat den upphetsande scenen, varje kväll fantiserat om hur det skulle kännas att bli knullad av en så stor kuk.

Hon såg Stephen med uppspärrade ögon dra ned sina byxor och hala fram sin jättekuk mitt framför hennes ögon. Till sin förvåning märkte hon att fittan redan producerat slem, ganska mycket som det kändes? Hela situationen med tävlingarna bidrog till det upphetsade tillstånd som även hon befann sig i, det var en enorm spänning i luften.
Han placerade sitt stora kukhuvud i hennes lilla fuktiga fittöppning och började långsamt försöka trycka sig in i fittan. Samtidigt hördes huvudspeakerns röst i högtalarna: "Det är klart för start i lopp två, och där är dom iväg!"

Tankarna snurrade i hennes huvud, speakerns röst och mastodontkuken som ville tränga in i henne blev till en svindlande blandning av intryck. Hon rörde höfterna lite uppåt för att få fittan i bättre vinkel, hennes blygdläppar slöt sig kring toppen på ollonet, samtidigt som hon tyckte sig höra att Milton låg någonstans mitt i fältet?

Minna hade en pojkvän och de hade sex regelbundet, men hon hade aldrig tyckt att sex spelat någon stor roll i hennes liv. Jobbet var det viktigaste för henne, men hon kände på sig att det här ändå kunde vara något speciellt.

Kuken hade trängt in några centimeter, hon kände hur blodet rusade ned till hennes fitta. Det sköljde en våg av njutning genom henne, när fittan långsamt vidgades av den enorma kuken.
Hennes fokus pendlade mellan loppreferatet och vad som hände mellan hennes ben. Stallets häst avancerade på sista långsidan, kuken var så stor, det var fantastiskt skönt!. Det blev skönare ju längre den trängde in och den var nu djupt inne i henne och kom åt tidigare orörda delar av fittan. Hon andades stötvis och ansträngde sig till det yttersta för ta in det som hände i loppet samtidigt som hennes fitta var helt uppfylld av kuk. Tårarna började trilla nedför kinderna när hon nästan chockad kände de begynnande ryckningarna i underlivet.

"Hjälp, jag kommer, oj oj!!", tänkte hon, samtidigt som fittan drog ihop sig i kraftiga spasmer omkring hans jättekuk. Hon fick skrikande ett pärlband av orgasmer och tryckte på hans skinkor med hälarna, för att mana på honom ytterligare!

Målmedvetet och flåsande knullade han hennes trånga flickaktiga fitta, men stelnade så till, stönade högt och stannade med kuken tätt omsluten av de varma mjuka slidväggarna. Utan att kunna ligga still, fortsatte hon att småjucka under honom och han kände hur orgasmen ohjälpligt byggdes upp i kroppen. Sammandragningarna i mellangärdet, kuken som ryckte till ett par gånger och sedan började spruta våldsamt!

"Åh åh, fy fan vad skönt, ååh " stönade han.

Minna låg med benen nästan i spagat och skakade av njutning, när kuken sprutade kaskader av sperma djupt inne i henne. Det blixtrade för hennes ögon och hon klamrade sig desperat fast vid honom.

"Åh herregud" det här var det skönaste hon någonsin upplevt!! Deras kön var i fullkomlig samklang och hon kände en plötslig ömhet för honom, som en slags kärlek!

I högtalarna hördes speakern: "Vi välkomnar segraren i lopp två, nummer fem Milton till vinnarcirkeln! I sadeln Carlos Rivera! Tränare och ägare Isabella Montelius, grattis!"

 

Ett par veckor senare, sent på kvällen, hade Minna dröjt sig kvar i stallet. Tankarna hade snurrat mycket kring stortävlingarna för två veckor sedan, när stallet vunnit med sju av tio starthästar, ett fantastiskt resultat!  Även den bizarra episoden med Stephen i ponnystallet återkom hela tiden i hennes tankar. Någonting hade väckts i henne, något som oroade henne...

Hon släckte i stallet och gick ut i den kyliga stjärnklara vårkvällen med den mörkblå himlen. Vandrade över stalbacken, men hejdade sig plötsligt! I ett av fönstren till stallet där betäckningarna ägde rum, såg hon ett fladdrande ljussken.
"Vad var detta, det var ju hon som hade sista passet för dagen?"

Hon stannade upp och lyssnade uppmärksamt efter ljud där inifrån. Det hördes ett par dämpade manliga röster, där den ena definitivt tillhörde Stephen. Dessutom hördes skrapet av hovar och små gnägganden från stallets avelshingst, Gracil! Hon tyckte sig också urskilja rösten av Isabella Montelius, den osympatiska, vackra och alltid lika krävande stallägaren, vad gjorde hon här så här dags?
Vad var detta??

I samma ögonblick drev ett moln förbi fullmånen och hon hörde ett ljud som fick blodet att isa sig i hennes ådror..

SLUT

 

 

 

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Mangan

Vet de var länge sen men en fortsättning är nästan ett krav med det slutet

13/7, 2022 kl. 14:01

#9

Nosey

Hmmm, och hur kommer det att gå sedan?
Du kan verkligen få till det, bra skrivet.

13/2, 2015 kl. 04:12

#8

lp521813

Ändrat tusen gånger i denna novell, känns rätt ok nu tycker jag. Synpunkter välkomnas.
Roligt att höra olika uppfattningar!

13/2, 2015 kl. 03:13

#7

morsan

Hoppsan hade missat den här.
Jättebra skriven och ovanligt upphetsande. Bravo!

9/1, 2015 kl. 15:09

#6

lp521813

Tack så mycket Huldran, och god fortsättning till dig också! :)

6/1, 2015 kl. 10:29

#5

Huldran

Jag glömde att säga, att jag tycker den var bra också.

6/1, 2015 kl. 02:43

#4

Huldran

Så är det som ung tjej, när man upptäcker att den första killen inte är den enda i raden...
Välkommen tillbaka lp-siffror, det var ett tag sedan. Åh god fortsättning!

6/1, 2015 kl. 02:41

#3

lp521813

Tack Oddball, Roljoh och Aksvn!
Det är verkligen roligt att få kommentarer på det man skriver!
Tror dock inte att det går att skriva någon fortsättning på detta, ska nog sluta i ovisshet..Tack så mycket! :)

5/1, 2015 kl. 21:03

#2

roljoh

Vilken kåt blandning av unga flickor med sina trånga och kåta fittor, en äldre erfaren tränare med stor och krävande kuk och så stallets hingstar .... de kommer nog snart.
Tänk om jag var en stalldräng och fick ta hand om det som blev över.

26/12, 2014 kl. 01:18

#1

aksvn

Hoppas på enfortsättning

21/12, 2014 kl. 22:37