Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/1, 2015 kl. 17:59, av Mrs_Robinson

TEC: Ponyplay II

Del 4 av 6 i serien The Entertainment Chief

Lola blir fortsatt drillad på Mr Dixons ponygirl ranch. Hon måste lära sig vad det innebär att vara en travare och en avelsmärr.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mrs_Robinson

Tack ska du ha "Skumbollen" :)
Det är heroiskt att du klarade läsa allt, för det är långt och det är så "eget", lite dark side of the moon så att säga.
Det är en märklig sak som inträffade för mig när jag skrev denna... för det första ville inte storyn lämna mig ifred, den har legat och pyrt i burken över ett år om inte mer... men det mest märkliga var att jag har ju ingen erfarenhet av den här ponygirl saken och inte har jag intresse av att skaffa det heller. Helt märkligt att jag blev så fascinerad av det. Men det mest märkliga var att jag skrev ju på helt i min egen fantasyvärld och när jag sedan bedrev lite undersökande journalistik i ämnet så upptäckte jag att jag hade faktiskt beskrivit många saker korrekt. Jag blev lite "paff".

Tack för poängen trots att detta inte är din grej :)
Det värmer när man nu ändå har lagt ner så mycket tid på detta.

10/1, 2015 kl. 11:47