Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2015 kl. 21:38, av Mr_Solen

Dansrestaurangen

En plötsligt bortgång kan få alla att deppa ihop. Är det någon väldigt närstående kan det ta tid att komma över. Tur att dottern kämpade för att jag skulle börja träffa nya kvinnor. På danskrogen kan man träffa de mest fantastiska kvi

~~Dansrestaurangen

Jag och min fru hade levt ett härligt liv i 30 år. Vi fick ganska tidigt en dotter, Sara, som nu alltså snart är 30 år. Hela familjen har alltid haft starka band och alltid träffats regelbundet både vid helger och vanliga vardagar. Vi bodde i ett hus och hade en bra ekonomi, vårt kärleksliv var hela tiden intensivt och fyllt med massa lusta och romantik. Vi älskade att ge varandra små överraskningar som ofta resulterade i skön sex, eller som att hetsa varandra i vardagens sysslor. Hon gillade att gå lätt klätt hemma vilket ofta gjorde att vi snabbt kunde ta en ”stående” mot diskbänken. När vår dotter flyttade hände det att vi ofta att vi inte klädde på oss på mornarna utan gick nakna hela dagen. Min kuk var ofta halvstyv då jag vart tänd av att bara se min frus underbara kropp. Och inte vart det bättre när hon jagade kuken med munnen för att som på en klubba slicka och suga lite utan att jag fick utlösning. Tillslut så kunde vi inte hålla oss utan knullade på där det föll sig. Hon hade alltid haft enkelt att få orgasm, eller som hon själv beskrev, ”jag är en riktigt kåting”. Vi hade väl aldrig tänkt att vi var naturister men i praktiken hade vi blivigt det.

Vår dotter hade då hon flyttat träffat en kille och ganska snart hade hon fått barn, en underbar dotter som både min fru och jag älskade. Tyvärr så sprack deras förhållande och hon vart ensam med Linn som hon heter. Sara hade det kämpigt i början och vi fick stötta henne på olika sätt bl a med att Linn ofta var hos oss. Sara var en tjej som verkligen kämpade och gillade att koll och när hon fick sitt nya jobb så vände det och hon fick ordning på sin tillvaro. Linn växte och kunde klara sig själv eller så tog hon cykeln över till oss. Saras gamla flickrum fanns kvar och Linn älskade att leka med Saras gamla leksaker.

Men så kom den onsdagen som förändrade hela vår lycka. Min fru tog bilen för att åka på en mässa i grannstaden och på vägen var det en lastbil som tappade kontrollen och kollisionen var oundviklig. Min fru dog direkt på platsen och när jag fick beskedet var det som att hela världen ramlade ihop. Sara och Linn var snabbt på plats och nu började den svåra process att bearbeta sorgen. När väl allt praktiska var klart, och i sanningens namn så var det Sara som fixade allt, kunde jag börja ta mig uppåt. Jag hade en sorg som var så djup att jag aldrig trodde jag skulle ta mig ur det. Sara och Linn hjälpte mig men det var som att det sista av sorgearbetet inte vill bli klart. Tillslut fick jag kontakt med en psykolog som kunde bena ut det sista och jag kände att jag kunde gå vidare.

Jag var själv i huset och insåg att tomten och lite annat hade blivit försakat, Jag tog en tur till en byggmarknad och shoppade loss på massa blommor mm och med ett par dagars arbete var trädgården i det skick som vi brukade ha med ett undantag och det var den svindyra fontänen som nu rofyllt plaskade. Jag hade även köpt blommor av ett slag som jag gillade men som min fru alltid tyckt sett gräsliga ut. Sara och Linn kom över en lördag för att äta middag och Sara såg direkt förvandlingen och berömde mig för äntligen börja leva. Det stämde väl att jag kände mig lyckligare och med tjejerna i huset vart det ju lite liv. Linn som nu var 16 år plockade fram en Baden Baden stolarna och utan att jag han reagera låg båda och solade i bara mässingen. Jag hade aldrig kikat på Sara men nu såg jag att hon var en kopia av min fru.

Jag gick in och hämtade lite förfriskningar och de verkade njuta av att bli uppassade. Jag hade på mina shorts och vågade inte ta av dem då min kuk så smått börjat reagera. Jag tog delvis som ett friskhetstecken men att bli kåt på sin dotter gjorde att de fick vara på. Sommaren flöt på och Sara och Linn kom förbi med jämna mellanrum för att som de sa ”titta till mig”. Och det var ju alltid en glädjestund att ha dem här. Som oftast solade de nakna och efter som jag inte haft något sex på ett år så kände jag abstinensen komma. Sara som nästa på pricken läste mina tankar uppmanade mig att lyfta blicken och inse att jag så klart skulle träffa andra kvinnor. Mamma finns inte och hon skulle säkert vara sur på dig för att du inte gjorde det. Hennes ord fick mig att känna en nu kraft och jag bestämde mig för att gå ner till festplatsen som körde med dans på lördagar.

Musiken flödade och banan var full med dansande. Jag tog plats vid baren och spanande runt lite. Jag kände mig nästan lite blyg inför tanken på att bjuda upp någon, det var ju ett tag sedan sist. Räddningen var att ett par vänner till oss kom förbi och vi började prata. Kvinnan bjöd upp och vi dansade ut i en bugg. Jag kände mig lite ringrostig men snart hade vi fått upp farten. Nästa dans var en lugnare och vi intog en hållning som var helt respektabel även om jag kunde känna närheten av hennes kropp. När vi kom ner från dansbanan berömde hon mig för att vara en bra dansare och nu fick damerna en till favorit. Jag förstod ju att man hela tiden spanades in och att det fanns ett spel som inte syntes.

Det vart några danser till innan jag ensam lommade hem i sommarnatten. Jag återvände ett par gånger och fick även napp med en kvinna som bodde åt mitt håll. Hemma hos henne bjöd hon på vin och som hon antytt under dansen var hon kåt och ville knulla. Kläderna kom av och utan något direkt förspel kunde jag knulla henne. Vi fick våra orgasmer men det var som att det inte klickade något mer och jag lämnade henne ganska omgående. Det var ju skönt å spruta i en fitta tänkte jag men mer var det inte. Det vart inga mer dansbanebesök och hösten kom med regn och rusk. Sara såg att jag inte hade det kul och försökte muntra upp mig och komma på idéer på olika aktiviteter. Jag kontrade lite på kul och frågade hur hon själv hade det. Hon skrattade till och svarade att som tjej kan man välja och vraka bland alla som stod där med kuken i handen, som hon på sitt vanliga lite burdusa sätt, uttryckte det.

Jag såg att statshotellet börjat med danser igen och jag tog en rövare och gick dit. Lokalen var ordentligt ombyggd sedan sist men det var verkligen trevligt. De hade krympt ytorna så det vart lite mer intimt kändes det som. Tog en öl i baren spanade ut över borden. Ganska snart såg jag två kvinnor, den ena såg jag bara bakifrån men den andra såg spännande ut. När nästa dans började gick jag fram men just som jag skulle bjuda upp kom en annan kille före. Tänkte snabbt om och gick på den andra tjejen som när jag såg ansiktet fick en liten chock. Det var ju Sara! Vi vart båda lite förnärmade men jag fattade mig och bjöd upp enligt konstens alla regler. Hon tackade jag och jag fattade hennes hand och vi gick mot dansgolvet och den väntande lugna låten. Jag tänkte efter och insåg att det var säkert 10 år sen jag dansade med henne och då på någon privat tillställning. Sara gled in i min famn och la armarna om min hals och frågade lite förföriskt, - brukar ni gå ofta här? Jag skrattade till och svarade, - bara när det finns så här sköna damer!

Vi njöt av dansen och uppträdde som vi nyss träffats vilket vart lite spännande. Hon berättade att hon var där med en jobbarkompis som även hon behövde ”komma ut och dansa”. Du själv då frågade jag, är inte du också på jakt. Sara skrattade och berättade att de hade funderat på en tävling om vem som fick ragg först. Å så kommer jag och förstör tävlingen, men Sara försäkrade att det inte var någon fara. Det var ju trevligt att få dansa med sin pappa för en gångs skull. Under andra dansen kände jag att Sara slappnade av lite mer och vi dansade väldigt nära och att känna hennes bröst fick mig så klart lite pirrig även om jag gjorde allt för att dölja det. Sara kikade upp på mig och med ett litet förföriskt leende sa att det var ju väldigt mysigt att dansa med mig. Jag svarade att även jag tyckte det och strax kände jag hur hon tryckte sig närmare och diskret tryckte fittan mot mitt lår, precis det gensvar man önskar när man dansar, men nu med henne.

Tankarna for runt och jag visst inte hur jag skulle göra när Sara säger att detta var ju bland den mysigaste dans hon haft på länge och pressade lite till. Jag kände hur jag hade svårt att hålla bort ståndet och när Sara kände det så sa hon lugnt att även jag verkar njuta av dansen. Jag kramade henne lite extra och våra ögon möttes och det var som att något magiskt hände. Vi visste ju båda att detta var något som inte anses vara OK men nu var alla de tankarna som borta. När låten var slut började Sara kika efter sin väninna och såg henne djupt slingrad med sin kavaljer. Väninnan var redan på väg bort och det gjorde att vi valde att vara kvar en stund till. Vi beställde lite att dricka och satt och pratade lite, Sara som uppenbarligen grundat med väninnan var ganska frispråkig och berättade att det var över två år sen hon hade haft en karl.

Hon berättade om att hon och mamma ofta pratade djupt om relationen och sex osv. Nu var det som att Sara öppnade sig mot mig och berättade allt. Jag kunde även förklara ett och annat som hon funderat över. Hur vi smugit för henne för att kunna knulla osv framförallt när hon bodde hemma. Sara avslöjade dock att hon i tonåren råkat se oss ett par gånger och att hon var lite avundsjuk på sin mamma. Vi dansade några danser till och då var det ännu hetare, Sara viskade at hon nu var så kåt att det rann från fittan. Jag smekte hennes rumpa och pressade oss hårdare mot varandra så hon fick känna på mitt stånd. Hon stönade och sa att hon inte klarade av att var kvar längre. Vi tog oss snabbt ut och började gå hemåt och utan att fråga så följde hon med mig hem.

Väl hemma kände vi båda att det var lite tryckande, jag satte på lite musik och vi fortsatte vår sköna dans men nu kunde vi obehindrat smeka varandra. Jag hade mina händer på hennes rumpa som putade så härligt sexigt och Sara stönade av njutning. Jag hade så klart ett kononstånd som Sara pressade sig emot och inte vart det bättre när jag kände hennes hand utanpå byxorna. Det kändes som vi både tyckte vi hade för mycket kläder och utan att säga något började vi klä av varandra. Ett plagg i taget och när jag fick se hennes underbara bröst med det så läckra vårtorna kom en liten tanke på min fru och att Sara hade fått hennes bröst rådde inget tvivel om. Nakna smög vi in i dansen igen och att känna hennes nakna kropp fick mig nästan att komma. Jag snurrade runt henne och kramade henne bakifrån kuken lyckades jag pressa in mellan hennes lår så den låg mot henne fitta. Jag fångade upp brösten och började en lättmassage av vårtorna. Jag kysste henne på halsen och det var tydligen hennes riktiga knapp, Sara började stöna högt och bad mig knulla henne NU!

Jag hade lite svårt att bestämma var jag skulle knulla henne, vilken ställning osv allt bara för att få mesta möjliga njutning. Jag såg vår bastanta matsalsbord som alltid hade kraftig tjock duk ovanpå, jag vände henne om och kysste henne, våra tungor virvlade med småsteg nådde hon kanten till bordet. Jag lyfte upp henne och märkte direkt att höjden passade perfekt. Jag hjälpte henne så hon låg ner och jag stod en stund och betraktade min underbara dotter. Jag kysste igen och vidare ner över halsen hon skälvde till och jag fortsatte med att kyssa och suga på bröstvårtorna. Hon andades snabbare och varvade med stön som om hon var nära orgasm. Jag släppte de underbara vårtorna för att kyssa magen och ner mot hennes fitta. Hon var som de flesta idag helt renrakad och jag lät min tunga spela mellan läpparna innan jag sög in hennes klitta som var ordentligt svullen.

- Knulla mig nu pappa, jag kan inte vänta längre. Jag fick så härliga rysningar av hennes ord och jag ställde mig mellan hennes uppdragna ben. Kuken var i perfekt höjd och jag kunde trycka ollonet mot hennes läppar. Det var som hon jagade det och tillslut hamnade det mot öppningen. Jag kände direkt hennes fittsafter och värme och lät kuken sakta glida in. Känslan att se hur hela kuken åkte in var obeskrivlig. Jag hade kunnat spruta direkt men lyckades hålla mig och nu kunde jag sakta jucka lite. Sara svarade direkt och ville ha mera. Jag ökade tempot lite och började smeka hennes bröst och vårtor. – Ja pappa mera, skrek hon nästan ut. Nu kunde jag inte hålla mig själv länge till utan pumpade på i högsta fart. Sara stönade så hetsigt och började skaka i hela kroppen innan hon fick så orgasm med ett tjut. Jag tog ett par tag till innan jag fyllde henne med min kuksås. Knullade lite till och märkte hur hon kom igen innan jag utpumpad lyfte upp henne så vi kunde kramas. Vi höll om varandra länge. Kuken var fortfarande kvar i henne och den underbara närheten var så kärleksfull.

Jag fick ett par tankar om min fru och hur hon skulle ha reagerat om hon sett oss men släppte tanken då Sara sa lite lurigt, - Undrar vad Linn skulle säga om hon såg oss? Efter lite mer gos och kyssar kände vi att en dusch skulle sitta fint. – Jag skulle ha satt på bastun, det har vart skönt nu. Sara sa att det får vi spara till nästa gång. Hennes ord om nästa gång fick kuken att bli halvhård. Vi busade lite som nyförälskade och hjälptes åt att tvåla in varandra. Efter satt vi nakna i soffan med lite vin och fortsatte vårt prat om minnen och annat. Klockan gick och vi kände båda att tröttheten kom smygandes. Jag tog Saras hand och ledde henne mot sovrummet och den stora dubbelsängen. Vi gled ner under de svala lakanen och innan vi visste ordet somnade vi i varandras armar.

Jag vakande av att nöden gjorde sig påmind, Sara låg utan täcke och jag kunde se hennes sköna kropp och mindes gårdagskvällen. Efter besöket på toa gled jag ner i sängen igen och Sara kom direkt och gosade in sig. Jag kysste hennes panna och såg hu hon vaknade till.
– Godmorgon min prinsessa, sa jag och fick ett leende till svar. Sara frågade tillsist hur jag kände mig och jag svarade sanningsenligt att jag mådde så bra och att det vart så himla fint igår. Sara tyckte även hon att det vart mysigt och framförallt väldigt skönt.  Jag kände hennes hand mot magen och strax hade hon greppat min kuk i sin hand. – Jag förstår nu varför mamma alltid var så lyckligt när hon berättade om ert knullande, jag vart lite stolt och kände hur kuken började växa.

Sara reste sig upp och vek undan täcket och tog genast min kuk i munnen. Jag kände det underbara sugen i magen och kände direkt hur kåt jag var. Efter en stund kunde jag inte hålla mina fingrar i styr utan smekte Saras rumpa och in mot fittan. Jag visade att jag ville se den och Sara lade sig en 69. Hennes rakade fitta var verkligen så inbjudande och strax hade min tunga hittat klittan som var härligt styv. Jag slickade på ett sätt som gjorde att Sara stönade till och sög in min kuk ännu hårdare. Vi hetsade varandra och strax fick vi båda våra orgasmer. Sara slickade i sig det sista av sperman och konstaterade att hon fått en bra start på frukosten.

Vi hoppade upp och gick nakna ner i köket och började plocka fram och när kaffedoften spred sig kunde vi sätta oss till bords. - Det är så himla mysigt att äta frukost så här igen, sa hon och jag kunde bara hålla med fast detta var första gången vi satt nakna vilket jag påpekade. Efter att vi plockat undan var det som vi drogs till sovrummet och den sköna sängen. Sara puttade omkull mig på rygg och kom direkt över och började suga upp kuken till ett praktstånd. Hon hoppade upp och satte sig på huk över kuken, jag tog om skaftet och höll i när hon sakta sänkte sig ner över den. – Ja va underbart stönade hon och började en nätt liten ritt.

Jag smekte hennes bröstvårtor som hetsigt pekare rakt ut och när hon böjde sig fram kunde jag suga in de mogna fukterna. Sara satte sig upp och började snurra runt så ryggen kom mot mig. Känslan att känna hur fittan vred om kuken fick mig nästan att komma. Åter började hennes ridande och jag kunde smeka den sköna rumpan. Lät ett fuktat finger ligga mot rosetten och hon stönade hetsigt när hon kände det. Jag ändrade vinkel på fingret och det började stöta lite mot ringen. Undrar om hon provat det hålet förut tänkte jag. Åter snurrade hon runt och nu ökade ritten jag smekte åter brösten och vårtorna och nu hörde jag ett nytt läte som tydligt visade att hon släppte loss helt. Jag juckade upp och vi fick till ett samspel som gjorde att njutningen ökade. Sara kom först och jag skickade in min sats i hennes härliga fitta.
När vi åter kommit till sans hoppa hon upp och skrek till, - Linn, jag har ju glömt bort Linn.

Hon tog telefonen och ringde, efter många signaler svarade Linn och det märktes att hon var nyvaken. Nu fick jag höra en nödlögn utan dess like som förklarade varför hon inte kommit hem och nu befanns sig hos morfar. Linn verkade köpa historien och de beslöt att Linn skull komma hit. Jag låg och småskrattade och när hon lagt på kunde jag inte hålla mig utan kommenterade hennes nödlögn. – Ja ja, har inte du kört någon sådan också kontrade hon. Kunde inte annat än erkänna då både Sara och jag visste att vi kört med det då vi ville komma undan och knulla.
– Är det något mamma inte berättat frågade jag tillsist. – Jag vet allt, svarade hon på sitt pillimariska sätt.

Vi klädde på oss och lagom så kom Linn inseglande och vi fick våra kramar. Linns gav Sara en stor puss på munnen. – Vad ska vi göra idag frågade jag. Linn var snabb och sa att hon vill gå på friluftsmuseet som tydligen hade någon höstmarknad. Eftersom det inte var långt dit och vårt intag av vin kvällen innan valde vi att ta bussen. – så här betalar man farfar sa Linn då jag inte lyckades med den kinkiga apparaten. Jag insåg att jag inte åkt buss de senaste tio åren. Framme fick vi en underbar dag, solen sken och det vart en härlig värme. Sara och Linn hoppade runt bland stånden och jag kände jag hade svårt att hänga med. Och inte vart det lättare när mina armar fick ta emot kasse efter kasse med prylar de köpte. Tillslut sa jag att nu var det dags för lunch. Vi lyckade få bord på ett av de finare ställena och det kändes skönt att få vila benen. Jag och Sara fick var sin öl direkt och snart kom maten som jag visste var av toppklass. Jag hade talat om att jag skulle bjuda på maten och därmed kunde jag styra valet av meny.

Mätta och belåtna satt vi och vilade innan det åter var dags för resten av marknadsstånden. När klockan började närma sig tre sa jag att det började bli dags för hemfärd. Innan vi åkte hade jag ställt in timern till bastun så den skulle vara varm och go när vi kom hem. Väl hemma berättade jag om mina bastuplaner och båda var överlyckliga då vi alla kände oss lite frusna trots det fina vädret. Linn var snabbast och slet av sig kläderna på väg till bastun. Sara och jag kom efter och när Sara åter var näck kunde jag inte motstå att krama henne. Å min älskade pappa du vet verkligen hur man får en att må bra. Vi kom in bastun där Linn satt och njöt av värmen hon satt med benen upp på laven så man såg rätt in i hennes fitta.

Kuken som vart halvstyv av kramen med Sara växte ytterligare och nu hade jag ett härligt stånd. Jag gick bakom Sara in och slog mig ner på laven så jag kunde se Linn och mitt stånd döljdes lite. Sara satte sig bredvid henne och det sköna lugnet infanns sig men ganska snart insåg jag att min kåthet vart total och med två härliga tjejer så nära hade jag ståndet kvar när jag kände att en dusch skulle vara gott. Jag trodde ståndet skulle minska i den kalla duschen men icke så när jag åter kom in så hade jag ståndet där. Jag gjorde en beräkning på att landa på laven utan att det skulle synas för mycket.

När jag kom in fick jag dock en lite kåtchock då Linn låg i Saras famn och sög på hennes vårtor. Sara tecknade att sätta mig ner och jag insåg att de hade redan en relation utöver det vanliga. Sara verkade njuta och smekte Linn på hennes mjuka goa kropp. Jag såg att handen närmade sig hennes lilla fitta och hur Linn särade på benen så hon vart öppen. Saras hand började smeka läpparna och ett finger låg på den lilla klittan. Linn verkade njuta och när Sara fick in ett finger och juckade lite kom hon i en orgasm. – Skönt? Frågade Sara, åja mamma det är ju så skönt att va kåt. Jag satt och runkade till synens av mina underbara tjejer och när Saras fråga kom höll det på att spruta av blotta tanken. Sara hade haft ögonkontakt med mig och jag förstod att hon planerat detta.

Linn hoppade upp var snabbt framme hos mig. När hon fick se den stora kuken utbrast hon spontant – den är ju mycket större än du sa mamma. Sara var den som styrde och snart låg jag på rygg med kuken rätt upp som en flaggstång. Båda stod på knä och så började Sara förklara hur en kuk fungerade och vad olika delarna heter. Jag kände Linns fingrar pilla lite på skaftet och tillslut hade hon greppat om hela. – Så bra Linn dra handen upp och ner så runkar du morfars kuk. Jag såg på Linn och hon vart helt fokuserad på kuken. Jag vågade nu lägga en hand på hennes rygga och smekte den lite försiktigt sakta lät jag den närma sig hennes underbara putande rumpa. Jag fick verkliga tänka på isbjörnar för att inte spruta då jag kunde smeka rumpan. Fingertopparna snuddade hennes fittläppar och efter en stund kände jag hur hon började vagga lite med rumpan.

Jag kände även Saras händer om kuken och så fortsatte hon berätta om kuken. Ollonet är det mest känsliga speciellt kanten och vid strängen där måste man va försiktig när man smeker med fingrarna, förklarade hon. Skönast är att använda tungan och så gick hon ned och lät sin tunga virvla runt på ollonet. Linn var med och strax hade jag två tungor på ollonet, Sara fortsatt sin visning och sög in ollonet och Linn följde efter och gjorde likadant nu växlade de med att suga på ollonet. Sara beskrev hur man med tungan skulle hitta de känsliga punkterna och nu kände jag hur det var på väg. Sara förstod det och förklarade om sperman och hur det skulle spruta när det gick för morfar. Sperman var något underbar som inte var farligt att smaka eller svälja, hon viskade något i Linns öra. Nu började en kuksugning jag aldrig trott jag skulle få uppleva. De turades om att suga på ollonet och skaftet och när båda sög på ollonet så kunde jag inte hålla mig. Kaskaderna av sperma sköt ut och båda gjorde allt för att fånga den. Linn var ivrigast att slicka i sig och nu hade de även slickat rent hela kuken.

Jag låg och pustade och fick bara ur mig hur underbara mina tjejer var. Sara och Linn verkade båda vara nöjda och jag fick en härlig kram av Linn med orden – jag älskar dig morfar du är bäst. Vi hoppade ut och duschade alla tre i den inte allt för stora duschen och där kunde vi kramas alla tre. Sara kysste mig och så kysstes vi runt alla tre. Nu var vi både hungriga och törstiga så vi gick upp i köket. Efter maten gick Linn i väg och Sara kunde berätta om när Linn en lördagsmorgon hade kommit in till henne och efter som de alltid sover nakna var de det nu också. Linn hade lagt sig som hon brukade på hennes bröst och utanförvarning hade hon börjat suga på en vårta. Sara blev först överraskad och ett tvivel kom smygandes men strax övergick det i en kåthet som hon inte kunde motstå. Hon hade smekt sig själv samtidigt och hon kom i en härlig orgasm. Efteråt kom en mysig stund där Sara kunde förklara vad sex och onani och allt va för något. Linn hade själv provat och tillsammans hade Linn fått sin första orgasm. Efter det hade det blivit fler mysstunder och Sara hade även lärt ut hur man slickar.

Min kuk var åter hård och jag kände hur lusten att knulla både Linn och Sara ökade. Sara såg hur det var fatt och kom satte sig i mitt knä så kuken åkte rätt in i fittan. Jag smekte hennes härliga bröst och kände hur kramade med fittan jag juckade lite och så började hon rida på ett härligt sugande sätt. Sara var tydligen kåtare än jag för hon stönade och njuta och så kom hennes orgasmtjut som var så hetsiga. Jag stötte lite extra för att hon skulle få extra skönt. Linn hade hört vårt knullande och kom ner. Hon ställde sig bakom Sara och famnade runt och fångade hennes bröst. – Var det skönt mamma? Underbart svarade hon du borde prova själv!

Jag insåg att stunden var kommen och Sara hoppade av min styva kuk och började instruera Linn. Hon ställde sig över min kuk och Sara smekte hennes fitta för att se att hon var tillräckligt blöt. – Så gumman din fitta flödar som aldrig förr, sänk dig sakta ner så styr jag in den. Ollonet kom emot läpparna och jag mötte Linns blick och sa att hon skulle ta det försiktigt så skulle det bli skönt. Hennes små underbara knoppar till bröst pekade rätt ut och jag masserade dem för att förstärka. Ollonet var nu inne och Linn började andas häftigare. Så gumman manade Sara på nu får du styra själv. Linn höll sig stilla lite innan hon försiktigt gungade lite på ett sätt som fick kuken att långsamt glida in. Hon var den trångaste fittan jag någonsin knullat och känslan går inte att beskriva.

Sara smekte Linn och när hon fått in 2/3 delar började hon rida lite mer rytmiskt. Sara smekte hennes rumpa och klitta och nu började en kamp om vem som skulle komma först. Jag satt bara still och lät Linn göra jobbet vilket var otroligt hetsande. Jag kände hur orgasmen var på väg. Ett par tag till, Linn andades och stönade och ylade på ett så sexigt sätt. NU skrek hon och jag märkte hur hon skakade och frustade ut sin orgasm. Jag kunde inte ut längre och fick den härliga känsla att fylla en liten fitta med sperma. Hela tiden kände jag Saras fingrar som smekte oss. Vi satt och pustade ut, kuken var fortfarande kvar i Linn och det kändes som den inte ville slakna. Sara kramade om Linn och gratulerade till att ha blivit av med oskulden. Linn var jättestolt och även jag berömde henne och gav henne en kram. Linn gav mig en härlig kyss och jag kände även hennes tunga komma farandes.

Kuken verkade fortfarande vilja för när Linn rörde sig vart den styv igen. Jag kände att jag ville knulla henne i en annan ställning. Jag sa att vi skulle gå till sängen. Sara tog Linn i handen och drog iväg henne när jag kom upp låg de redan i en 69 med Linn överst. Hennes underbara lilla rumpa pekade uppåt och jag kände direkt att jag skulle ta henne bakifrån. Väl på plats kände jag Saras hand om kuken och hon styrde ner den och sög lite innan hon styrde upp den till Linns fitta. Jag kunde låta den glida in och nu fick jag genast in större delen av kuken innan det bottnade. Linn flämtade till och började jucka mot mig. Jag kände Saras tunga både mot kuken och att hon slickade Linn. – Ta ett par fingrar i min fitta stönade Sara fram. Jag såg hur Linn formade sina fingrar och pressade in fyra direkt. Underbart kom svart från Sara, mera fingrar hörde jag och Linn, som uppenbarligen gjort det förr, började nu pressa in hela handen i Sara. Ja knulla mig nu manade Sara på. Jag såg Sara smeka Linns rumpa och hennes fingrar nådde även rosetten. Hon fuktade dem och började pressa in ett finger i stjärten. Jag höll mina juckandes lite försiktigt för att njuta av synen.

Linn exploderade nästan av njutning och åter började kampen om utlösning. Jag hade ju nyligen sprutat så jag kunde hålla mig, Linn kom ganska omgående och åter fick jag höra på hennes söta orgasmskrik. Jag knullade till lite extra och det var som det aldrig ville sluta för Linn. Jag antog att hon fått en serie av orgasmer. Hon råkade lite sig framåt så kuken hoppade ur och i nästa stöt hamnade mellan hennes halvor. Fick en lite ful tanke om att hon även ville bli av med oskulden i stjärten. Jag var ingen super expert på analknull men visst var tanken lockande. Sara som fortfarande hade Linns hand i fittan kom med fittsås och fick åter in ett finger. Jag höll i kuken och lekte med den på ett retfullt sätt. Jag pressade lite mot hålet och med all fittsaft gav det med sig lite. Tog det väldigt försiktigt så Linn skulle hänga med i njutningen. Nu hade jag halva ollonet inne och jag såg hur hon kämpade, jag pressade lite mer och så kom hela ollonet in. Linn spände sig och jag drog snabbt ut ollonet, för att åter pressa in det. Höll på så ett par gånger innan jag lät det vara kvar så hon kunde vänja sig.

Linn vart helt tagen av att ha kuken i stjärten och började pressa sig mot mig. Åter tog jag tag om höfterna och knullade henne för fullt. Linn ylade och när Sara fick in ett par fingrar i fittan kunde hon inte hålla sig. Det var nog den häftigaste orgasmen jag vart med om och med ett bröl kunde jag själv fylla hennes stjärt. Nu var det bara Sara som kämpade med sin orgasm och när jag stack ner händerna och smekte hennes bröst kom även hon. Vi kunde alla tre pusta ut i sängen och jag hade nu två älsklingar på var sin arm. Sara var den som första sa att detta var det skönaste hon vart med om, jag och Linn kunde bara hålla med. Vi insåg hur mycket vi betydde för varandra och ganska omgående flyttade båda in hos mig. Linn växte som person och en fredagskväll när Sara och jag satt och slöa framför TVn kom Linn hem med en kompis. – Hej det här är Fia och ja vi älskar verkligen varandra. Sara vaknade till och var genast framme och gav båda en kram. – Välkommen till vår familj hörde jag henne säga. Jag kände genast att det kanske vankades en oskuld och med en halvstyv kuk kom jag med i kramen. Vi är lite ”frussna” kan vi inte basta lite frågade Linn. Självklart sa jag och gick och knäppte på bastun. När tjejerna bastat en stund frågade Sara – Ska vi gå ner?

Allt kan tydligen hända i en bastu, och vad som hände får vi väl se om det uppdagas i en kommande novell………

35 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

Ronneby

WOW!!! Vilken otroligt trevlig novell du har fått fram här.

30/11, 2023 kl. 02:46

#11

TG64

Har inte tänkt så mycket på att jag gärna skulle kunna bli tillsammans med en ung mamma som har förbjudna böjelser men blir kåt av tanken som väcktes av novellen! Tänk hur många lidande ensamma mammor det finns i världen och med 13 sovrum så skulle jag gärna hjälpa en hel del om de bara kunde ta sig hit och faktiskt måsta kunna lite svenska eller engelska för kommunikationens skull som är så oerhört viktig i ett förhållandes fortsatta funktion... TACK!

10/6, 2023 kl. 06:23

#10

Huldran

Herr Sol! Jag vill säga: "Härligt, härligt men farligt, farligt".
Texten kan ju påverka den sedan tidigare svage...!

Alltså, Tack! //Huldran.

25/11, 2019 kl. 23:52

#9

Eson66

Vilken sexig dröm att uppleva något sådant!

17/6, 2019 kl. 22:39

#8

Mr_Solen

Hej Ip

Nejdå tar inte illa upp och håller helt med att det är jättesvårt att hitta alla felstavningar även fast man använder Word med rättstavning. Har hittat ett par fel som inte är direkta stavfel utan fel ordföljd eller dyl. För mig är det viktigt att man inte får för långa stycken då blir en novell svårläst. Sen är ju helt rätt själva storyn det viktigaste. Jag skriver så som jag vill ha en story och hoppas att några andra gillar den stilen.

Har en del gammalt skåpmat till med noveller men håller nu på med en exklusiv för bubblan som jag vill ha klar först.

Mr_Sol

17/1, 2015 kl. 17:24

#7

lp521813

En trevlig novell med fokus på "sexet", vilket jag tycker är en stor fördel i sammanhanget!
Min tidigare kommentar var medvetet felstavad, därav citationstecknen, kring ordet "tippset".
Tycker själv inte att felstavningar och andra formella fel är någon stor sak, nästan omöjligt att undvika faktiskt. Därför uppskattar jag personligen att bli uppmärksammad på dylika fel i det jag skriver och här på Bubblan går det ju att redigera i efterhand (Tack Frk H).
Kul med aktiva läsare, det är inspirerande.
Hoppas att inte du, Mr_Solen, inte tog illa upp?

Mors!

17/1, 2015 kl. 17:00

#6

lp521813

Kommentaren raderad av användaren.

17/1, 2015 kl. 10:35

#5

lp521813

Tack för "tippset" Mr Sun! :)

16/1, 2015 kl. 15:55

#4

Mr_Solen

Mysigt att du gillade den Ylvalisa....

15/1, 2015 kl. 22:50

#3

Mr_Solen

ÄÄÄ man måste ju skriva in ETT stavfel så att man får några kommentarer :-)

Solen

15/1, 2015 kl. 22:49

Läs in fler