Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/1, 2015 kl. 21:16, av Huldran

Berättelsen om min mus

En kort historia.

Ni vet en kvinnas mus, det är något speciellt. Det är inget som man kastar sig över. Det krävs handlag och känsliga fingrar.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#23

go4it666

Hahahaha Lite humor skadar aldrig :-D

6/1 kl. 03:26

#22

Huldran

Tack, RuterEss för din kommentar!

Ja, om Du läser andras kommentarer nedanför, så har denna korta novell givit mig många skratt. Texten har även lästs upp inför andra personer, som inte är "Bubblare" och även där har svaren givit upphov till flera skratt. Den snuskiga fantasin är Du inte ensam om. Den finns överallt. Det gäller bara att hitta den rätta knappen att trycka på!

Haha, nu fick jag till det igen, va!

4/3, 2021 kl. 06:45

#21

RuterEss

Ser att det var ett tag sedan denna skrevs, och tekniken har ju gått framåt på alla områden sedan dess, så jag är söker på att ev. problem är avhjälpta sedan länge.

Jag bara ÄLSKAR tvetydigheten. Och när du i slutet refererar till Kjell & Co så började iaf jag ifrågasätta min snuskiga fantasi :-)

23/2, 2021 kl. 13:46

#20

Huldran

Tack, Jaca!! kommentarerna runt den här lilla berättelsen, tycks bara bli 'värre och värre' (skojigare och skojigare!).

Tydligen är det så att jag får ta fram en spegel och ta ett samtal med livet där under. För att höra om hon håller med om alltsammans. Kanske kommer överknoppen att få några nya ledtrådar av underknoppen? Ha ha!

3/5, 2016 kl. 14:20

#19

Jaca

Ja vad säger man!
Det kvinnliga könet är mer komplext och invecklat än vad många män kan tyckas tro sig veta! Vissa av oss män är relativt lättstartade menar att en hand om den styvnar den! Visserligen kan det ta olika tid för att den ska göra det mycket beroende på mannens ålder!!
Men principen är dock densamma och man behöver inte har alltför mycket fantasi för att få upp den och ibland är det just bara en fantasi som behövs!!

En kvinna däremot är oftast lite mer invecklad om man nu bortser från förspelet och ser på det rent tekniska att få kvinnans kön redo!!
Visst finns det kvinnor mer likartade startsträckor men det jag menar är att på vissa kvinnor får man inte ens röra musen innan den är våt och gör man det är det kört!
Den sitter ofta INTE på samma ställe från kvinna till kvinna!!
Att dessutom denna erogena zon kan flytta sig på samma kvinnan gör det extra komplicerat!Men samtidigt en utmaning för oss män!!
Tyvärr kanske inte många ser och vet detta och då är det inte konstigt att det blir fel ibland!!

När den dessutom flyttar på sig utan att kvinnan själv INTE kanske märker det blir det nästan för mycket för oss ibland smått korkade män!!

Denna korta novell som du skrivit är klart läsvärd och kanske kan få vissa att se att det är en otrolig skillnad på män och kvinnor när det gäller för att bli beredd på sex!!

Utan att snurra till detta alltför mycket vill jag slutligen säga att detta har inga som helst medicinska eller framforskade bevis för att detta stämmer utan är bara mina egna funderingar kring detta smått komplexa ämne som det kvinnliga könet är!

Men att tro att musen är utnött kan du nog glömma Huldran utan att det kan kanske vart något som har flyttat på sig en aning... :D

3/5, 2016 kl. 13:59

#18

Huldran

Återigen, tack för att Du läst berättelsen om min mus, Lilo. Du säger att Du har en yngre modell? Ja, det går ju att förstå på flera sätt med lite fantasi!

3/5, 2016 kl. 13:07

#17

Lilo

Undrar vad jag tänkte på när jag läste novellen? Först begrep jag inget. Sedan ramlade en talgdank ner.
Min egen mus har en viss tröghet, man måste klicka på den för att den ska gå i gång. En yngre modell :)

3/5, 2016 kl. 11:53

#16

Huldran

Ha ha, Smajlis! Kommentarerna till den här korta novellen, har jag skrattat gått åt många gånger.
Dina tankar i den medicinska riktningen är riktiga och följdaktningen, har några sk experter fått tillåtelse att hantera problemet fysiskt!

25/2, 2016 kl. 21:40

#15

Smajlis

Ungefär årsjubiléum sedan denna skaderapport skrevs ser jag. En får hoppas att du gick till en professionell musolog och fick både diagnos och behandling för den lilla gnagaren.
När det gäller musvård så måste man jobba profylaktiskt och inte släppa musens välbefinnande ur sikte ens för en liten stund.

25/2, 2016 kl. 19:25

#14

blåögd

Hahaha! Fniss! Precis min melodi. Humor. Intelligens. Sex. I en mysig mix. Jag gillar det. Jag gillar det skarpt. Men smörjmedel för mus finns både på förpackning och genom assistans. Hos Kjell däremot finns både möss och... Rediga borrmaskiner. Nåja, tack för ett leende och för en stygg tanke. Nu vill jag göra något med den.

17/1, 2016 kl. 09:51

Läs in fler