Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/2, 2015 kl. 06:03, av Huldran

Och hon älskar dem alla

En ensam kvinna i ödsligt torp, kallt och ruskigt. Vind som blåser hårt genom skogens träd, spår försvinner i snön. Snö, snö, virvlande snö och mäns kroppar som kommer och går, tills en blir riktigt naken.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

lp521813

Har "snöat" in på korta noveller, men här hölls intresset vid liv hel vägen!
Jättebra berättat, med målande miljöbeskrivningar och en het slutscen, vad mer kan man begära av en lång novell? :) Bravo!

PS Kul att hon frågar sig om det är Huldran som gömmer sig ute i skogen! DS

9/3, 2015 kl. 18:24

#9

Huldran

Ojsan! Vilka trevliga kommentarer jag har fått! Saltie, dialogens stjärna, Mrs_Robinson, med antikens erotik och mysterier och så en nykomling, Manpowernisse. Tack skall ni ha allesammans. Alf ligger på lager, men han kommer att dyka upp när tiden passar. De andra också, om man läser i rätt ordning. Tack skall ni ha. // Huldran!

2/3, 2015 kl. 00:00

#8

Manpowernisse

The Postman Always knocks twice . . . och flera portar öppnas för besökaren.
Dröm resp verklighet, där man befinner sig i gränslandet någonstans?
Mysigt, pockande erotik med mersmak. Gillar mixen . . . smaskigt god upplevelse.
En Huldra med många skepnader - spännande . . .!

Nu vill vi självfallet höra om mer om Alf, sekreteraren, Anders, Charlotte & sambon, kk m fl

Tycker även om din avslutning:
Orgasmer är ju bra för kroppen? Eller hur?
”Älska, inte knulla! Men även knulla, även om jag inte älskar...? Så är det!”
- Delar dina tankar till fulländning! Kajsa Wargs bevingade ord gäller alltjämt: Man tager vad man haver . . till hands . . .
Kram!

1/3, 2015 kl. 19:23

#7

Mrs_Robinson

Huldran ute i skogen minsann :)
Det är så man blir sugen på att skriva igen.

Väl författat om än att jag hade önskat bli ledd aningen mer i övergångarna till att börja med, men sedan gick det fint.
Det här kan ju leda till vad som helst faktiskt.

14/2, 2015 kl. 09:14

#6

Huldran

Däremot till Er som har kommenterat ris och ros, ni är guld värda! Wampisarna, Deep och Oddball samt Nosey.

Drömmande? Jep, det kan man absolut bli, om destillerad finkelolja blandas med söndermosad och halvfrusen apelsinjuice. Speciellt efter tredje glaset!
Så 'Nosey', ny bekantskap. Förför? Inte bara vandrare. Även i det dagliga livet med en lite blinkning med ögat. Tack även Du för att du läst och kommenterat!

10/2, 2015 kl. 22:17

#5

Huldran

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

10/2, 2015 kl. 22:06

#4

Huldran

Ja, Jag, Eva-Lena älskar dem alla som ger mig vibrationer. Utom de jäklarna som inte kommenterar, när de trycker på 'fel' gubbe. Fegisar har jag sagt förut, fortsätter med det!

10/2, 2015 kl. 22:05

#3

WAMPyrellagirls

Nu blir jag besviken! Inte på din berättelse, Huldran. Utan på dem som läst och måste gett en sur eller besviken "gubbe" utan att kunna motivera det med en kommentar!

10/2, 2015 kl. 18:34

#2

Deep

Drömmande var ordet och det var precis vad den här texten fick mig att göra. Med en riktigt varmt och mysigt känsla mitt i allt längtande. Tack Huldran, precis vad jag behövde idag!

10/2, 2015 kl. 18:21

#1

Nosey

Huldrsn, hon som förför vandrare, men denna Huldra förför med sitt fantastiska språkbruk, en drömsk brättelse som är svår att släppa. En mycket erotisk berättelse!

10/2, 2015 kl. 16:04