Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/3, 2015 kl. 20:53, av lp521813

Lunchrestaurangen

Ett skakande reportage från Stockholms krogvärld

Lunchrestaurangen

I Stockholm på en liten gata, vars namn jag inte vill avslöja här, ligger en mycket speciell restaurang. Vid första anblicken förefaller det vara en vanlig lunchrestaurang, men om man tittar närmare så märker man att den skiljer ut sig från mängden.

Det är nämligen så att efter att man ätit någon av rätterna från lunchmenyn, erbjuds man att för 300 kronor extra få en av deras exklusiva desserter. Det lustiga är att detta serveras inte i matsalen, utan man får efter att ha betalat, gå in i ett angränsande rum och vidare förbi ett draperi in i det allra innersta rummet.

Vi träder in där och möts av en sällsam syn, runt hela rummets väggar finns uttagna hål i väggen, i storleken som en ordinär stolsits ungefär.
Hålen sitter i midjehöjd (om man är någorlunda normalväxt) och ovanför varje hål sitter en liten skylt med information.

Vid det första hålet står en elegant välklädd kvinna, gissningsvis i fyrtioårsåldern, på knä och suger en stor kuk som sticker ut genom hålet. Ett par kassar som står på golvet vid hennes sida, avslöjar att hon shoppat kläder och nu unnar sig en stunds välförtjänt avkoppling.

På skylten ovanför kan man läsa: "Varierande kukar, 18-22 cm (för endast 200 kr extra, spermasprut!)".
Samtidigt ser vi att hon lämnar två hundralappar till kyparen som bockande tar emot pengarna.

Hon suger girigt utan att använda händerna och ger intrycket av att vilja sluka hela kuken. Mannen innanför väggen juckar nu målmedvetet i hennes mun, vi ser att det rycker i hans kuk och för ett ögonblick hamnar den utanför hennes diande mun. Då börjar kuken plötsligt spruta krafiga strålar av sperma i och runt hennes öppna mun. Hon stönar liksom i orgasm och drar djupa suckar, samtidigt som det också hörs stön från andra sidan väggen. Hon tar den slaknande kuken i munnen igen, suger den ren, erbjuds några våtservetter av kyparen och torkar sig kring munnen. Sedan reser hon sig, rättar till kläderna, nickar till tack mot kyparen och lämnar rummet på höga klackar med klädkassarna svängande vid sin sida.

Vid nästa hål står en medelålders, kostymklädd, något överviktig och tunnhårig man på knä och slickar en slätrakad fitta som befinner sig i hålet.

På skylten ovanför står: "Fitta, professionell dansös, 22 år".
Han svettas kopiöst och slickar ivrigt den lilla rosa fittan. Man kan se hur hon rör sig och skjuter erbjudande fram fittan mot hans ansikte. Nog kan man ana att hon är dansös, rörelserna skvallrar om det. Hans tunga och hennes fitta dansar en sensuell dans, samtidigt som han långsamt runkar sin sprängfyllda kuk.
Han vill dra ut på njutningen, det kan vi tydligt se!

Plötsligt gör hon ett par uttagna roterande rörelser med höfterna och liksom gnuggar fittan över hans ansikte. Tydligen har hon fått en orgasm av hans idoga slickande, det förstår vi av hennes vällustiga stön från andra sidan väggen och också att det stänker om hennes fitta.
Det blir för mycket för honom och han sprutar ryckigt och okontrollerat, samtidigt som han begraver sitt ansikte i hennes ljuvliga unga dansösfitta.

Vi har väl aldrig skådat på maken, den här restaurangen måste vara unik i sitt slag.

Vid andra väggen har det blivit en liten köbildning vid ett av hålen.
Det är ett gäng skolflickor som uppenbarligen känner varandra väl, de står samlade framför hålet och verkar vänta på sin tur. De fnittrar upphetsat och viskar oupphörligt sinsemellan.
Det här måste vi titta närmare på, vi tränger oss fram för att se vad som pågår.
Med ryggen mot hålet står en blond slank tjej, med byxorna neddragna och rumpan vickande fram och tillbaka mot det som finns innanför.
Hon tittar vädjande med tårfyllda ögon mot sina kompisar och viskar: "Så skönt, så jävla skönt!"

På skylten ovanför står det: "XL-kukar, 25-30 cm, (300 kr extra). Tjejer mellan 15-20 år, 300 kr studentrabatt!". 

Den av tjejerna som står näst på tur, låter diskret ena handen vila i sitt skrev och pillar lite med ett finger i fittspringan utanpå byxorna.
Hon tittar med stora ögon på sin kompis som skrikande kommer i en våldsam orgasm, när hon oupphörligt stöter bakåt med höfterna mot det fantastiska som finns i hålet i väggen.
"Åh,åh fy fan vad underbart!" kvider hon, nu med rumpan konstant hårt pressad mot hålet.

Puh, vi är lite chockade faktiskt, är inte detta prostitution under täckmanteln "Desserter"?
Känns lite overkligt och vi sneglar in mot hörnet längst in där vi anar att det finns möjligheter till analsex, SM och varianter som vi inte ens vågar nämna här (!).

Tja, adressen är som sagt....hoppsan, javisst ja det var ju hemligt! :)

 

SLUT

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

WAMPyrellagirls

Vi Wampisar har flera gånger gjort något liknande och då menar jag inte ett besök på denna restaurang. Istället det här med att skriva en kort liten berättelse, men klarat oss från kritik att det inte är en novell genom att skriva "aptitretare".
Då blir det inte så att läsare blir besvikna av att slutet kommer alltför fort. De har istället fått en tanke som kanske börjar gro till en egen fortsättning och det känns aldrig fel för oss att läsarna inte blir serverade allt i skriven text.

6/3, 2015 kl. 21:23

#11

Deep

Det finns en genre som jag lärde mig uppskatta som ung; kortnoveller. En undernisch till dessa är de extremt korta novellerna, där vi räknar 1000 ord eller färre. Att få en sådan att fungera, är stor konst. I synnerhet ju mer innehållet skiljer sig från det läsaren har i sin vardag. Det finns då helt enkelt inte utrymme för både handling och beskrivande av scenen och rum. Alltså måste en hel del överlämnas till läsarens fantasi. Det är där det svåra kommer in, finna vad som tryggt kan lämnas till läsaren och vad som absolut måste finnas med.

Jag tycker LP har lyckats hyfsat väl här men även jag hade -önskat- mer handling. Men det är jag, som är tämligen trög och behöver lite mer för att hinna leva mig in ordentligt och bli berörd. Så på svaret på din fråga om det finns en gräns i antal ord mellan novell och teaser, är mitt svar: Nej. För mig är skillnaden hur innehållet lämnar mig.
En teaser lämnar mig med: Nej men... vad?
och en novell med: A-ha...!
Den här texten var för mig något mitt i mellan. Det blev: A-ha... men...
Men jag tyckte om texten i alla fall! Jag hade inte kunnat skriva den. Jag har försökt, men inte blev det så här kort inte. Inte lika kul heller.

6/3, 2015 kl. 20:42

#10

lp521813

Tack för kommentarerna Mr_Solen, Huldran och Mrs Robinson! Tack för 4p Salah!
Gillar nog att "plåga" läsarna lite, eller för all del att själv också utsättas för det..
Det är nog inte SM precis, mera "Tease and denial" antar jag.
Det kanske är min grej att bara skriva sådana noveller..!? ;)

Eller som det gamla skämtet om sadistens och masochistens bröllopsnatt:
Masochisten: "Slå mig, slå mig!
Sadisten: "Nej!"

6/3, 2015 kl. 19:19

#9

Mrs_Robinson

Tjenare mannen!
Ställer mig i kören i stort sett.
När jag väl hann sätta mig till rätta för att njuta av huvudpersonens egna upplevelser så var det över, slut. De där varianterna (!) som det nämns... det var liksom då det skulle sätta igång.

Fortsätt gärna där denna reportage slutade.

6/3, 2015 kl. 17:20

#8

Huldran

Så har även jag läst den. Jo, jag vill också kalla den för en aptitretare. Men, Lennart. Jag hoppas att chocken har avstannat och att Du hittat återfunnit adressen. Annars kan Du få ett par nya av mig. Dock inte exakta, dessutom lite längre söderut.

5/3, 2015 kl. 15:22

#7

lp521813

Tack så mycket Oddball!
Håller med dig i din uppfattning beträffande betygen, inte så intressanta!
Kommentarer är alltid roligt att få, även kritiska.
Betyg i form av en siffra kan faktiskt vara direkt vilseledande, om betyget är satt av andra skäl än vad man tycker om själva novellen.

5/3, 2015 kl. 13:55

#6

lp521813

Då har man alltså skrivit en "teaser", coolt!

Vad är det för kriterier som avgör om det är en novell, eller en teaser,
var går gränsen? Är det ett visst minimiantal ord som erfordras för att en text ska definieras som novell?

Tycker detta är intressant, då jag själv upplever många sexnoveller som "pratiga" och alldeles för långa. Gillar också när författaren lämnar en lite i sticket och ens fantasi måste fylla i en del. I det här fallet kanske dock arbetsbördan för läsaren blev lite väl betungande..!? :)

5/3, 2015 kl. 12:43

#5

Fröken H

Salah.. :)
Det är skillnad på att anonymt sätta betyg mot att kunna stå för vad man anser via en kommentar.
Jag anser att en skriven rad som visar att jag läst den är mer värd än en siffra. För som jag skrev, jag anser inte att texten ovan är en novell (den är en teaser).. för det hade jag gett ett lågt betyg om jag bockat i. Därför höll jag mig till en kommentar, feedback som förhoppningsvis får ip i detta fallet att kanske skriva om teasern till en novell i framtiden. :)

5/3, 2015 kl. 08:49

#4

Mr_Solen

Jag gillar grundidén i "restaurangrecensionen" som sagt, att få den till en novell hade vart spännande.

5/3, 2015 kl. 07:19

#3

Salah ad-Din

Borde man inte leva som man lär Frk H? Du skrev: - Sätt gärna betyg, men skriv även en liten kommentar till varje novell ni läst, förklara ert val av 'gubbe'.
Borde väl även fungera tvärt om! Ser dessvärre inte din "gubbe" hur mycket jag än letar! Men då jag gillar idén och ansträngningen ska jag åtminstone ge den fyra poäng! Varsågod IP!

4/3, 2015 kl. 23:38

Läs in fler