Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/3, 2015 kl. 15:27, av WAMPyrellagirls

Gossen och Mamma

Gossen och Mamma träffas och han får sköta om hennes hushåll, men också tillfredsställa hennes behov.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

yeti

wow...helt kanon

1/9, 2015 kl. 04:29

#9

WAMPyrellagirls

TACK Research för de vänliga orden. Vi har en del nytt på gång och som vanligt försöker vi hela tiden vidga våra egna och läsarnas gränser. Vanligt sex är så många andra författare så mycket bättre på. Vi mår bäst och har roligast, när vi kommit på något nytt och helst kan få till en och annan twist.

Sex skall vara roligt och utforskande, men alla kan inte gilla allt. För den skull skall ingen slå ned på någon variant på sexet, enbart för att det är utanför dennes komfortzon. Så länge alla inblandade är med på det och det inte är något olagligt, så skall de få glädjas och njuta full ut.

21/3, 2015 kl. 06:37

#8

Research

Hurra, ni är tillbaka!
Sedvanlig hög Wampyrellakvalité, lite kul variant. Skulle inte gärna vilja ha wet och bli inlåst, men temat är kul och i en ny tappning.
Och nu väntar vi på att fler kan komma fram och få en äkta bedömning utan råttor.
Kom igen Wampyrellagirls, släpp ut mera av era alster!

20/3, 2015 kl. 23:48

#7

MalmöLars

Tack för återinförandet, inte riktigt i min smak, men helt läsvärd.
Ryser av blotta tanken på kukbur.
Bara skriv på!
Lars

18/3, 2015 kl. 12:17

#6

Johannas noveller

Även om inte novellens innehåll lockar mig reser jag mig upp och applåderar ert inlägg WAMPyrellagirls!

Förhoppningsvis kan inspirationen och glädjen i att publicera sig återvända om Bubblan får ordning på detta ofog.

Det fanns en tid då jag varmt rekommenderade denna site för alla. Framför allt till duktiga författare som vill kunna ändra och retuschera i sina texter utan att tvingas se sina misstag för evigt huggna i sten. Då jag själv tappat drivkraften p g a dessa elaka betygsättningar förstår jag att det kan vara helt förödande för de nya som osäkert vill pröva sina vingar. Jag har själv vid många tillfällen fått en "etta" kastad i ansiktet inom första minuten, har förstått att det är något personligt då de inte ens hunnit läsa min text.

Jag har full förståelse för att alla inte är lika känsliga gällande detta men tycker att vi bör göra allt för att skapa en lockande miljö för nya författare som har lust att tillföra något. Tror att det kan verka skrämmande då våra etablerade författare sågas i höjd med fotknölarna. Tack för er kamp och inlägg WAMPyrellagirls! Det värmer ett förhoppningsfullt hjärta och jag vill verkligen kunna rekommendera Bubblan igen!

14/3, 2015 kl. 10:03

#5

WAMPyrellagirls

NU ligger återigen hela berättelsen om "Gossen och Mamma" här på Bubblan.
TACK alla som hört av sig till oss och förstått vår lilla protest mot okynnet att "förstöra" noveller genom att ge låga poäng. Vi vet inte om det är av oförstånd eller ren elakhet, men det skadar ändå.

Givetvis kan ingen tycka om alla noveller som finns här på Bubblan, men det är inte meningen. Istället skall var och en kunna välja det den gillar.

En gång fick vi en kommentar att vår samling korta noveller i "Wampyrellagirls små sexnoveller" var som en godispåse. Vi ser hela Bubblan som en stor godispåse, där var och en kan plocka sina favoritbitar och lämna de som inte gillas till någon annan.

Även en kort berättelse tar flera timmar att skriva, redigera, läsa igenom och ändra, innan den finns tillgänglig för läsarna. Allt utan att den som skriver, har fått en enda krona i ersättning. Istället har författaren en idé och en historia som han eller hon vill berätta för andra. Det är något vi alla skall vara mycket rädda om. Hade inte någon lämnat ifrån sig det som skrivits av rädsla för låga poäng, så hade Bubblan varit en helt tom sida! Ja så illa, att Bubblan inte ens existerat och det hade varit synd.

Vi tål kritik, men vill likt alla andra författare ha det sakligt, så vi förstår vad som känns fel för läsaren. Då får vi en chans att förklara och om kritiken är riktig och en möjlighet att ändra. Det tjänar både författare och läsare på.
Det kan även ge en och annan läsare möjlighet att själv börja bidra med en och annan berättelse, då det också ger information hur läsarna tycker och vill ha det. För Bubblan behöver hela tiden förnyas med nya noveller och även författare, för att kunna tillgodose läsarnas nyfikenhet.

Så finner du en novell du ogillar, för att innehållet inte tilltalar dig, är vårt råd - Håll tyst och gå vidare!

Lotta och Tina Wampyrella

14/3, 2015 kl. 08:12

#4

Nosey

Snälla, lägg upp den igen, hoppas på att Fröken kan få stopp på råttorna så att vi får läsa era alster igen. Denna snutten är som en cliff hanger, man blir sugen på fortsättningen!

13/3, 2015 kl. 22:09

#3

MalmöLars

Trist med noveller som tas bort efter kort tid.
Kan förstå, att om man får låga "röstpoäng" så vill man veta varför.
Men hade det inte varit bättre att ta bort hela novellen om man tar illa vid sig som författare?
Det hade varit intressant att läsa novellen i sin helhet, nu lämnar den bara en fadd smak i munnen.
Lars

12/3, 2015 kl. 20:15

#2

Huldran

Först. Jag har ibland funderat över hur det är för en man att bli instängd på det viset som beskrives. En man har för länge sedan förklarat för mig, att han med säkerhet skulle få väldigt ont i att inte kunna få plats för sin resning. Jag är inte insatt i att bli instängd, har så att säga inte förutsättningarna, så jag vet inte. Kanske den typen av 'tukt' ingår i spelet? Synd att ni inte skriver vidare.

Till lp521813. Bondage och disciplin står det för.

Sedan. Jag har försökt att mata en av gubbarna till höger, men det vill sig inte riktigt!

10/3, 2015 kl. 22:02

#1

lp521813

Den var bra! :)
Finns mycket spänning i relationer dominans/underkastelse, även om jag tror att det i verkligheten inte är någon direkt "hälsokur"?
Tyckte det fanns humor i den här storyn och skrattade högt vid några tillfällen, bla åt bilden jag fick av honom, när han "kammade mattfransarna". :D
Det är intressant att just SM-scener ligger nära farsen i uttrycket, det är människor i lite "fåniga" situationer, som tar sina roller på stort allvar. Rörande och mänskligt!
Tummen upp!

PS Eller det heter ju BDSM, vad står BD för egentligen? DS

10/3, 2015 kl. 16:25