Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/3, 2015 kl. 23:18, av Mr_Solen

Håkans väg in i vuxenvärlden

Håkan bor med sin mamma och när han kommer in i "runkåldern" är det hon som ofta finns i drömmarna. Hon har ofta kikat på Håkan och när så tillfället gavs kunde hon samtala om hans nya lustar och både teoretiskt och praktiskt vägleda hono

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

62 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TG64

Är det verkligen så att textilier är tillåtna i svenska bastur? Det skulle kunna vara livsfarligt för de som är överkänsliga mot klorångorna om någon har torkat bassängvattnet med handduken även om klorhalten är väsentligt mindre än förr då även jag hade problem! Det låter lite konstigt men ju mer pryda folk blir så struntas det väl i hälsoriskerna? Det vore trevligt att få läsa om männens olika organ- det finns ju showers som knappt växer något utan bara blir hårdare och så finns det de som jag "Growers" och jag är väl något av ett extremfall då jag kan gå från minus i längd till 20 cm stenhård men då kunskapen om att det finns skillnader saknas så gör ju att man inte direkt imponerar och där skulle ju författarna i allmänhet bidra till allmänheten! Fram tills mina cancer sorter 2003 så fanns det heller inget mellanläge och att gå med ett stånd hårt nog att skapa ett nytt hål och dessutom kommer ovanför badbyxorna är inte så klokt om man inte vill få besöksförbud...

6/8, 2023 kl. 11:20

#6

petras

härlig sexig läsning

3/9, 2018 kl. 08:38

#5

skogs mulle

Härlig novell!

12/11, 2015 kl. 23:19

#4

roljoh

Kommentaren raderad av användaren.

31/7, 2015 kl. 04:04

#3

ese

Mycket bra

29/4, 2015 kl. 20:04

#2

willewalle

Många ensamma mammor med tonårspojkar har i sin frustration förfört sina söner
att bli deas hemliga älskare. Jag var i tonåren åskrädd och fick ofta krypa ner hos mammas trygga famn när farsan var borta på affärsresor.Som 17 åring fick jag för första gången knulla min mamma

14/3, 2015 kl. 11:48

#1

lp521813

Bra!
Novellen ett incesttema och är lite svajig i språket, men berättarglädjen går inte att ta miste på!
Brukar kunna hänga upp mig på just incestnoveller, men här kändes det som det blev morsan bara för att hon fanns närmast till hands. Det gick ju sedan lika bra att "lätta på trycket" med hennes väninna.
Du känns som du har historierna i dig och roligt med ageplay mellan tonårskille och mogna kvinnor. Tack för den!

13/3, 2015 kl. 06:35