Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/3, 2015 kl. 23:51, av AnneLisen

Jag, Linda och Danskarna

Del 1 av 2 i serien Danskarna

En historia från min ungdoms glada dagar på en charterresa med min då bästa vän.

När jag var i 22-årsålders åkte jag och min kompis Linda till Grekland och mina förhoppningar var stora, både på väder och på killar. Vädret gjorde mig inte besviken, vi solade och badade på dagarna. På kvällar och nätter blev det oftast fest och mot slutet av semesterveckan hittade vi äntligen rätt. Alla halvnakna kroppar på stranden och det faktum att det var över en månad sedan jag haft sex med en kille gjorde att min kropp formligen skrek efter sex.

Efter stranden var vi på vårt hotellrum och tog det lugnt en stund. Vi satt på balkongen och drack drinkar medan vi snackade skit. Vi kom hela tiden in på killar, vi längtade båda efter en rejäl karl och vi hetsade upp varandra. Alkoholen, värmen och pratet gjorde mig ännu kåtare vilket till sist tvingade mig att gå därifrån med motiveringen att det var dags att duscha. De svala strålarna gjorde inte mycket för att svalka ner mina heta känslor. Mina fingrar sökte sig mot mitt varma sköte och jag smekte försiktigt utanpå blygdläpparna. Jag försökte använda duschstrålarna men trycket var inte detsamma som hemma, där de hårda duschstrålarna tillsammans med mina fingrar lätt kan ge mig orgasm.

Jag hörde hur Linda ropade på mig och jag insåg att jag tagit för mycket tid på mig. Jag stängde av duschen, torkade av mig slarvigt och virade handduken kring mitt huvud. Linda öppnade dörren och kom in naken i badrummet och en stöt gick genom min kropp när jag såg henne. Hon var en väldigt vacker tjej, men jag hade aldrig sett henne så här. Hon var lång och slank, hade inte så stora bröst och var väldigt söt. Killar drogs till henne vart hon är gick, med sitt söta ansikte och sin smala kropp. Vi strök emot varandra i det trånga badrummet när hon trängde sig fram till duschen. Stannade också hon upp ett ögonblick eller var det bara jag som inbillade mig? Upphetsningen påverkade visst mig mer än någonsin.

Jag lämnade Linda ensam och stängde dörren till badrummet. En svalkande drink väntade på ett litet bord vid sängen. Jag satte mig ner och tog några klunkar medan en av mina händer smekte mitt lår upp mellan benen. Nästan utan att jag tänkte på det började jag smeka mig. Jag stretade lite på benen och stack in ett finger mellan läpparna som var varma och fuktiga. Med van hand fann jag min hårda klitoris och med små roterande rörelser med fingret dröjde det inte länge innan jag kom. För ett ögonblick tappade jag kontrollen över mig själv när min kropp spände sig i orgasmens svallningar och jag kunde inte hindra ett stön från att komma ut. Jag föll flämtande bak i sängen och hörde att duschen tystnat.

Jag for snabbt upp och fick fram ett par trosor som jag fick på mig precis innan Linda öppnade dörren. Hon hade en handduk lindad om midjan och fukten rann från hennes kropp. Vattendroppar pärlade sig på hennes brunbrända bröst vilket såg väldigt erotiskt ut. Små rännilar av vatten rann mellan brösten ner över magen där de till sist sögs upp av handduken. Hon såg på mig och log försynt, såg mina blickar. Hon kunde inte ha undgått att märka mitt blossande ansikte.

”Fy fan, vad jag längtar efter ett rejält knull. Gör inte du det?” Jag såg förvånat på henne, häpen över hennes språk. Så brast vi båda två samtidigt ut i ett gapskratt.

”Jo, ikväll bara ska jag hitta en snygg kille”, svarade jag mellan skratten.

Vi klädde på oss till hög musik från radion. För en gångs skull hade ingen av oss några problem med att bestämma vad i skulle ha på oss. Vi klädde oss ungefär likadant, i en kort tunn kjol och ett linne med tunna axelband som visade mycket bröst. Jag visste att även jag drog till mig mycket killar, även om jag inte var lika smal och fin som Linda.

Jag har ett vackert ansikte som jag är nöjd med och en lite kraftigare kropp än Linda. Jag är absolut inte tjock, utan har snarare vad man brukar säga kvinnliga former. Men det som drar mest killar till mig är mina bröst, den här kvällen nertryckta i en vit bh med stor D-kupa. Någon push-up behövs inte, till skillnad från Linda, för att kunna visa upp en klyfta som får många killar att tappa talförmågan. Det kan vara jobbigt ibland med alla blickar och kommentarer från dumhuvuden men samtidigt effektivt om man vill fånga en man för kvällen. Vi granskade varandra ett ögonblick innan vi gav oss ut i natten.

”Nu jävlar”, var det sista Linda sa innan vi gick ut genom dörren.

 

Linda och jag träffade ganska snabbt två snygga danska killar i 25-årsåldern och det tog inte lång tid innan vi dansade tätt med varsin varm härlig kille på dansgolvet. Frank hette killen som jag fått tag i, han hade blont hår och var ganska vältränad och en decimeter längre än mig. Jag förstod inte hans danska så bra alltid, men det spelade ingen roll, våra kroppar skötte språket. Jag fick kämpa för att behärska mig när hans smekande händer gled över min kropp.

Allt jag ville var att slita av honom hans kläder och få känna hans hårda kuk i mig. Jag kunde känna hans stånd tryckas mot mig när vi dansade tätt ihop och jag kunde knappt vänta tills vi kom därifrån. Tyvärr ville Linda stanna ett tag till, så jag väntade snällt kvar och min kåthet byggdes upp allt mer. Vi hade lovat varandra att hålla ihop hela tiden oavsett vad som hände för att inte utsätta oss för alltför stora risker. När Linda äntligen meddelade att hon kunde tänka sig att dra sig hemåt såg jag att vi skulle få problem på hotellet. Hon höll sin dansk i handen och på hennes ögon kunde jag se vad hon ville ha. Nåja, tänkte jag, den tiden den sorgen.

Vi tog vägen om stranden på vägen hem. Stranden låg i dunkelt ljus, men det gick inte att ta miste på vad som hände i några av solstolarna som var framdragna. Guppande kroppar, smaskande kyssar och stön hördes från många ställen. Jag och Linda såg på varandra och nickade, som en tyst överenskommelse. Vi visste vad vi båda ville och vi ville ha det nu, så vi drog med oss våra killar mot varsin solstol som stod en liten bit ifrån varandra. Jag log mot Frank och kysste honom hett.

”Har du kondom med dig?”, frågade jag honom mellan kyssarna. Han nickade och fick fram en ur en ficka. Jag tog den och satte mig ner på solstolen och drog ner hans shorts och kalsonger. Ståndet for upp framför mitt ansikte. ”Äntligen”, tänkte jag, ”en hård kuk” och greppande den med ena handen. Jag drog några drag över den innan jag slöt mina läppar om det hårda ollonet. Frank stönade när min tunga for över ollonet och jag girigt sög honom. Han smakade svett och kuk, men det spelade just då ingen roll. Jag smekte min fitta utanpå trosorna som var blöta av mina safter och jag kände att jag inte ville vänta en sekund längre.

Jag slet upp kondomförpackningen och rullade snabbt på den på Franks hårda stånd. Mina trosor kastade jag i sanden och kjolen rullade jag upp runt midjan. Jag la mig bakåt, stödde mig på armbågarna och stretade på benen med rumpan precis på den låga solstolens kant. Han gick ner på knä och la ollonet mot mina fuktiga blygdläppar. Sakta tryckte han in den i mig, centimeter för centimeter av njutning fyllde mig. Han stannade längst in och min fitta kramade hårt om honom. Han började knulla mig långsamt med händerna om min midja.

”Snabbare”, stönade jag, ”ge mig mer”, bad jag. Han började stöta snabbare och kraftigare. Jag kände hur mina bröst gled ur bh:n när de studsade fram och tillbaka av stötarna. Franks händer smekte upp under mitt linne och fick tag i brösten. Han kramade dem mjukt och det var allt som behövdes för att jag skulle komma. Hela min kropp spändes hårt och jag drog häftigt efter andan när orgasmen kom. Frank knullade mig sakta medan jag flämtade efter andan. Jag drog mig tillbaka så att kuken gled ur mig.

”Sätt dig” sa jag åt honom. Vi bytte plats och Frank satte sig tillrätta i stolen. Jag gränslade honom och styrde honom rätt. Jag satte mig tungt på den hårda staken, den fyllde mig så skönt att jag först bara satt still och kände hur han pulserade i mig. Frank smekte mina nu helt frisläppta bröst och nöp mig lätt i bröstvårtorna. Jag började röra mig långsamt upp och ner när jag plötsligt hörde ett gällt tjut från Linda som tydligen inte kunde dämpa sig när hon kom. Samtidigt började Frank stöta hårdare under mig och jag böjde mig ner för att kyssa honom. Jag mötte hans blick som var dimmig av alkohol och kåthet. Han stönade lågt varje gång jag hårt sjönk ner på honom och jag förstod att han snart skulle komma.

Jag ville få en orgasm till innan det hände, men märkte alltför snart hur han stelnade till under mig och med ett brummande ljud från halsen sprutade han kondomen full. Han stötte okontrollerat när han kom och jag fick nästan lite besviket kliva av honom innan han slaknade för mycket. Vi låg och myste ett tag men det blev snabbt obekvämt på den hårda stolen så vi drog på oss våra nu sandiga kläder. Med risk för att störa gick jag ensam bort mot platsen där Linda var för att kolla om de var färdiga. Det gick som en stöt genom kroppen när jag kom fram och såg dem. Jag flämtade till och kände min upphetsning bubbla upp med full kraft. Linda satt gränsle över killen med kuken kvar i sig trots att de var färdiga. I det svaga ljuset kunde jag se hennes fasta, lilla rumpa som greppades av två stora händer. Deras blandade safter glänste över deras kön och rann ner över killens pung och mellan hans ben. Ingen kondom här inte. Linda måste ha hört mig för hon avslutade sin djupa kyss och såg på mig och log saligt. Hennes linne var uppkavlat över hennes små runda bröst och jag kunde inte undvika att se på hennes sexiga kropp.

”Ska vi ta oss till hotellet?”, frågade hon. ”Vi är färdiga… för tillfället i alla fall.”

Hand i hand gick vi till hotellet där vi genast var tvungna att hantera det problem att vi delade rum. Linda verkade inte ha några problem med det, utan föreslog att vi kröp ner med våra killar i varsin säng. Hon hade tydligen blivit helt galen, detta var något som hon aldrig skulle ens kunna tänka på normalt sätt. Jag hade dock kvar lite vett i kroppen, trots mina heta känslor som började bli jobbiga att hantera och drog ut madrass och täcke på balkongen. Jag formligen slet av Franks och mina kläder och drog ner honom med mig under det svala täcket. Hans bultande stånd trycktes mot mig när vi hånglade passionerat och våra händer smekte våra varma kroppar. Jag slöt min hand om hans hårda kuk och han stönade lågt när jag sakta runkade honom. Jag fick dock ta det lite lugnare för han tappade koncentrationen och slutade kyssa och smeka mig när det blev alltför skönt för honom. Det var då nästa problem dök upp. Han hade inga fler kondomer med sig och mina egna låg inne på toan. Vi stannade upp för ett tag, flämtande och sprängkåta. De höga stönen och det rytmiska dunkandet inne från hotellrummet gick inte att misstolka. Jag tänkte inte gå in där nu. Frustrerat kunde jag bara konstatera att jag var tvungen att vänta ett tag innan jag fick känna en hård kuk i mig igen. Jag kunde ändå inte låta bli att börja smeka den vackra, nakna manskroppen som låg så nära mig. Mina händer gled över de muskulösa armarna, över de hårda brösten och ner över magen där en antydan till rutor syntes. Jag kunde inte låta bli att fundera på att skita i skyddet och bara låta honom köra in kuken i min savande fitta. Så jag längtade efter att få känna den i mig. Men jag tog mitt förnuft till fånga och höll mig till smekningar. Hans fingrar började söka sig ner mot min mage, han tycktes ha svårt att låta bli mina tunga bröst. Jag tog hans hand och förde den till min fitta. Ett pekfinger gled mellan mina fuktiga blygdläppar och drev mig till vansinne. Fingret fann min hårda klitoris och en stöt gick genom min kropp. Jag gnydde högt när han började rotera med fingret, det var skönt men jag ville ha mer, var tvungen att ha mer. Jag ville känna hans tunga, så jag drog honom till mig och han rullade över på mig. Han hamnade mellan mina stretande ben och återigen slog tanken mig att låta honom komma in i mig. Jag kunde känna hans hårda stånd nära min varma grotta, som bara längtade efter att ta emot honom. Våra kön pulserade och strålade av fuktig värme. Ollonet närmade sig långsamt och nuddade mina blygdläppar. Jag flämtade till och stönade fram:

”Nej, du får inte.” Jag insåg att jag inte lät speciellt övertygande, men jag puttade försiktigt bort honom och han drog sig tillbaka. ”Slicka mig… snälla”, bad jag.

Han kysste sig neråt över min heta kropp, bröstvårtorna fick en rejäl behandling med sug, slick och nafsande. Jag kunde dock snart inte stå ut längre, så jag puttade hans huvud längre ner. Han kysste genast utanpå min väntande fitta, som jag tror aldrig varit så blöt.

”Åhh, mer... använd fingrarna med… nu kommer jag… snart.” kved jag fram. Hans tunga snurrade om min klitoris och ett finger gled in i mitt hål. ”Mer… ge mig mer…” Han slickade snabbare och stack in ett finger till. Tungan fladdrade lätt över klittan omväxlande med att trycka den hårdare mot min kropps mest känsliga punkt. Då kom jag äntligen. Orgasmen tog över min kropp, jag hade ingen kontroll över vad som hände längre. Alla muskler spändes när kroppen krampade i en orgasm som varade längre än vanligt. Våg efter våg av njutning gjorde att jag tappade all sans och det tog ett bra tag innan jag kom tillbaka med kroppen fortfarande rycka i vad som var som små, små orgasmer. Jag såg ner på Frank som fortfarande låg med huvudet mellan mina ben, han var alldeles blöt om munnen och han såg nästan förvånat på mig. Jag kunde i och för sig förstå honom, min orgasm hade varit något utöver det vanliga.

”Kom. Nu är det din tur.” Jag log mot honom när jag såg hans förväntansfulla blick. Han kröp av mig och la sig ner. Kuken stod hård, snett upp mot magen när han låg ner. Ollonet var fuktigt av försats och kuken gungade tungt av den hårda pulsen. Det är något av det vackraste och mest uppkåtande som finns att se en kuk när du vet att det är på grund av dig som den är så stenhård. Jag grep lätt om roten och drog försiktigt tillbaka förhuden helt. Frank stönade genast högt och flåsade fram:

”Försiktigt, jag kommer genast om du inte tar det lugnt.” Jag insåg att det inte spelade någon roll vad jag gjorde, han skulle spruta när som helst ändå. Jag älskar att se tjocka vita strålar säd pumpas ur en kuk och helst känna dem slå ner på min kropp. Samtidigt älskar jag att känna en hård kuk pulsera i min mun medan min hand mjölkar fram de varma strålarna med säd långt in i min mun. Makten man har över killen i det ögonblicket är otroligt upphetsande. Så när jag nu kände, hörde och såg att Frank skulle spruta om några ögonblick visste jag inte hur jag skulle göra.

”Ahhh, nu kommer jag” stönade Frank när jag kände hur hans kuk blev om möjligt ännu hårdare och växte lite i min hand. Lugnt men bestämt runkade jag honom och såg hur en vit droppe rann ut från hans ollon. Sedan exploderade han. Den första strålen sköts hårt ut medan han lyfte sina höfter. Jag mötte kuken med munnen och fick det andra sprutet rakt över munnen innan jag fick in den pumpande kuken i munnen. Jag sög honom hårt och svalde girigt den resterade sperman som inte lika våldsamt pumpades ur hans hårda stånd. Jag slickade hans kuk ren och såg upp på hans mage och bröst. En lång sträng sperma låg från övre delen på hans mage och upp över bröstet. Jag slickade upp strängen i ett långt drag med min tunga som avslutades med en kyss på Franks mun. Han verkade dock inte gilla tanken på att hångla med en tjej som just sugit av honom så jag fick lägga mig ner bredvid honom istället. Jag somnade ganska snabbt, ganska tillfredsställd även om jag fortfarande längtade efter mer än oralsex.

Jag vakande tidigt på morgonen med en lätt huvudvärk och torr mun. Frank sov hårt bredvid mig med öppen mun och med sin underbart vackra överkropp bar. Jag kände lusten vakna i mig igen, men var tvungen att gå på toa först. Inne på rummet sov både Linda och hennes kille nakna och det var en läcker syn. Två nakna ungdomar med fina, fasta kroppar liggandes tätt ihop. Lindas ena bröst var omslutet av en kraftig manshand och hennes ansiktsuttryck såg lyckligt nöjt ut. Jag blev lite avundsjuk för att hon hade fått så mycket mer än mig, något som jag avsåg ändra på det sista dygnet på vår semester. Linda rörde lite oroligt på sig när jag drog igen balkongdörren efter mig och gick genom rummet till toaletten. Jag gick på toa, borstade tänderna och tvättade av mig nattens svett. Hoppas jag inte väckt Linda och hennes kille, så att jag kan sätta på Frank innan de vaknar, tänkte jag när jag hoppfullt grävde fram en kondom ur necessären. Jag kom ut i rummet och stannade i chock. Jag hade tydligen lyckats väcka dem för Linda satt på knä med rumpan i vädret mellan två mansben och sög på ett hårt stånd. Killen låg med halvslutna ögon och stönade lågt medan Linda gav honom en avsugning. Hon såg att jag kom ut och hon stannade upp ett tag och log mot mig med kuken i handen. Den såg så härligt stor och fuktig ut.

”God morgon. Var så sugen på frukost och kunde inte vänta…”

”Du är fan helt galen, Linda”, utbrast jag och gick fnittrande ut på balkongen för att lämna dem ifred och för att själv få mig ett morgonnyp. Jag var nästan i upplösningstillstånd nu, desperat efter sex. Balkongens räcken förhindrade insyn från marken när man låg ner på golvet. Däremot skulle man kunna se ner på balkongen från en del av de balkonger som låg snett uppåt. Detta faktum var något som jag endast noterade i förbifarten och något som jag inte brydde mig om just då. Sådana här resor får en göra det mest otroliga saker, tänkte jag när jag satte min ner på knän bredvid Frank och tog hans slaka snopp i handen. Snart var den hård och fin och Frank vaken. Jag red honom hårt och snabbt och Frank lyckades hålla ut bra så efter att jag kommit en gång vände han mig om på rygg och körde in hans hårda påle i mig med ett bestämt tryck. Han knullade mig underbart hårt och när jag återigen kom kände jag på Frank att han samtidigt fyllde kondomen med sin säd.

Den där sista dagen såg jag till att bli ordentligt tillfredsställd av Frank som måste ha blivit totalt utpumpad, stackarn. När jag och Linda satte oss på planet var det med varsitt brett leende och med varsin lapp med adress och telefonnummer till två danska killar i tjugofemårs-åldern. Jag och Linda snackade aldrig om vad vi gjort och sett av varandra under den här resan. Lustigt vad en charterresa kan göra med en…

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Sixten

En härlig novell. En varm och våt fitta,en bastant stor och hård kuk och ett underbart knull.. Du kan beskriva det härliga mötet mellan den kåt mannen och den kåta kvinna på ett mycket uppeggande sätt. Det går inte att bli annat än kåt när man läser sådan här välskriven novell som den här.

Sixten

12/1, 2019 kl. 23:59

#2

Deep

Jag är lättlockad när jag läser texter av tjejer, skrivna ur tjejens synvinkel. Det får mig oftast lite extra förväntansfull. Den förväntan uppfyllde du mer än väl.
Lättläst, även för en yrkesskadad som mig. Mycket lugn och samtidigt upphetsande. Kan det vara så? Jo, det kändes så i alla fall för mig. Tack!

31/3, 2015 kl. 08:31

#1

Huldran

Tack för denna, AnneLisen! Denna novell är lättläst, språket flyter perfekt och ganska underhållande. En typisk back-pack semester, ungefär.

Två mycket, mycket små hack i texten, men utan negativ inverkan. Jag har ett par små synpunkter, men dessa kommer i gästboken. // Huldran.

30/3, 2015 kl. 08:17