Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/4, 2015 kl. 16:41, av WAMPyrellagirls

Kvinnolek

Del 3 av 3 i serien Cunnilinguskursen

Andersson med en strap-on, ger Louise nya erfarenheter. Hon som bara skulle gå på kvällskurs!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Mrs_Robinson

Mmmm, baklekar är något Mrs Robinson avgudar... det har väl alla förstått vid det här laget. Har dock aldrig fått smaka mus och vet inte heller om chans kommer att få göra det. Men strunt detsamma, jag har det bra jag.
Det här påminner mig om mig själv 25 år sedan när jag för första gången skrev en sexnovell, och det var på jobbet. Jag smög med det. Samma effekt som de härliga dildotrosorna har kan intyga. Mååååånga och långa besök på toa.
Nu har jag rabblat nog om mig själv - haha. Wampisarna, ni är härliga och skriver så skönt... behöver bara leta efter nån kursansökan nu. Mmmm. Vad hände sedan?

1/5, 2015 kl. 14:46

#7

WAMPyrellagirls

Huldran! Ja, ja, ja... Vi vill bli andfådda!

27/4, 2015 kl. 16:42

#6

Huldran

Passa er bara, tjejer! Så jag inte skickar över herr XL. Då lär ni bli andfådd om aldrig förr!

25/4, 2015 kl. 16:01

#5

WAMPyrellagirls

Tack hunken07 för den trevliga kommentaren. Huldran! Vi är lite avundsjuka på dig. Tänk så mycket nytt outforskat du nu har framför dig. En erfarenhet vi redan fått, men givetvis finns det alltid chanser att upptäcka något nytt, men du har ju så mycket mer.

25/4, 2015 kl. 07:28

#4

Huldran

Måste lära mig mera om baklekar. Där är jag amatör. I övrigt säger även jag,'Hårdare'!

24/4, 2015 kl. 21:44

#3

hunken07

Spännande och sexigt!

24/4, 2015 kl. 08:15

#2

WAMPyrellagirls

TACK för den trevliga kommentaren Fröken H. Det finns tre saker det råder stor brist på användande av. Det är vita Zeta-violiner, tidsmaskiner och dildotrosor! Två av dem försöker jag och Lotta få fler att använda, under tiden vi väntar på den tredje...
Tina W

23/4, 2015 kl. 16:44

#1

Fröken H

Satt precis och funderade .." Undrar när WAMPisarnas favoriter - dildotrosorna i latex dyker upp.. ?" Och här kom de ;)

Ser fram emot att läsa mer om pluggens äventyr ;) kram

23/4, 2015 kl. 14:52