Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/5, 2015 kl. 21:57, av Mrs_Robinson

När man inte får sova där man vill

Del 1 av 2 i serien Tjockare än vatten

Släktträffen på landet utvecklas inte alls åt det håll Titti vill - eller gör den kanske det ändå?

(Denna novell är flaggad. Gillar du inte det flaggan innebär letar du efter annat att läsa.)

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

46 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#14

AnneLisen

Inte för att det någonsin hänt mig eller att jag skulle tänka mig att knulla en bror, så kan jag mycket väl förstå hennes desperation. Behöver man kuk så desperat, vilket händer ibland, ja då är svårt att stå emot.

5/12, 2023 kl. 13:44

#13

John

Bra och upphetsande, uppskattar gränslös och otvungen kärlek.

4/7, 2022 kl. 17:21

#12

Nightcare

Kommentaren raderad av användaren.

14/8, 2021 kl. 10:04

#11

Nightcare

Precis i min smak. Och att det var så passionerat rakt på, gjorde det bara ännu bättre. I bland är det skönt när de bara släpper loss och ger sig hän, utan någon mer omfattande kringhistoria än så här.

14/8, 2021 kl. 09:22

#10

TG64

TACK! Jag har läst allt för många "normala" noveller så de avvikande tänder mig mest, inte minst eftersom jag lever mig in i tjejens känslor så gott man nu kan som man...
Vad jag ofta undrar över är om jag är onormal så tillvida att jag kan komma minst 6 gånger på samma stånd och nästan obegränsat per dag i ungdomen vill säga- i dagens läge så kan det ta över 4 timmar innan man kommer men vill nog genast på nytt! I alla noveller så är de långt ifrån lika virila så om det finns någon med samma erfarenheter skulle det vara trevligt att få höra om det...

Vad som också tilltalade mig var spänningen i det otillåtna och risken för upptäckt! Skönt att det får skrivas om så länge man kan skilja mellan verklighet och drömmar om det förbjudna! Viktigt är också att inget tvång förekommer om jag ska gilla någon novell! Återigen TACK!

26/6, 2020 kl. 17:23

#9

Mrs_Robinson

Tjaba "Vem?Jag". Bra observationer och kul att du blev så pass influerad ;)
Du har rätt, jag tog bort några Tittin här och var - så tack!

9/7, 2019 kl. 20:10

#8

Vem?Jag?

Det var riktigt hett men inledningen fick mig nästan att leta vidare. Sorry. Men enligt MIN åsikt var de för gamla. Jag vet, peddo lady här. Welcome to my world. Men lillebrorsan räddade dagen. Jag blev kåt och hann komma två gånger innan slutet. Man tackar, man tackar ;) Ps. Namnet Titti hade kunnat nämnas aningen färre gånger, eller brukar man säga en familjemedlems namn så ofta, oavsett sammanhang? Det störde något. Ursäkta ärligheten. Kan hända att jag är aningen påverkad och fyllan låter orden ösa ut. Tack i alla fall, för skön läsning ;)

20/5, 2019 kl. 01:45

#7

Deep

Längtar till midsommar... Längtar verkligen till midsommar, även om det värmde att bara läsa det här. ;-) Tack!

10/1, 2016 kl. 18:25

#6

Emster

Bra! Får vi en fortsättning?

17/5, 2015 kl. 09:34

#5

Lilo

Snuskigt härlig. Det är så man kan höra hur en blöt fitta slukar kuken.

//Alltid kåt

11/5, 2015 kl. 19:16

Läs in fler