Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/5, 2015 kl. 15:41, av Per von P

Lena och Per - Hela havet stormar

En första berättelse om vad Lena och Per upplever

Det här är historien om Lena och Per. Lena och Per har varit gifta mer varandra i många år, fått barn, gjort karriär och nu kommit upp i 40-årsåldern. Ekonomin är det inget problem med och allt ser ut som det är bra. Och äntligen så har möjligheten kommit att åka på semester utan att några barn med sig hela tiden. Mitt i juli så har möjligheten kommit att få åka till kusten. För ovanlighetens skull så har de inte tagit in på hotell, utan hyr en stuga i ett lummigt skogsparti. Bokarna kastar en sval skugga över dem och stugan, annars skulle det bli olidligt hett. Det har varit en värmebölja nu i flera dagar.

Klockan är åtta och det är dag att gå upp, fåglarna kvittrar och det känns som att dagen ropar på henne att gå upp och göra iordning frukosten – men så tittar hon på Per som ligger till höger om henne och tänker att visst skulle det vara skönt att känna hans värme från den långa kroppen. Han är ju inte en 20-åring längre, men trots åldern så ser han bra ut jämfört med de jämnåriga som Lena sett på stranden. ”Det är tur att vi båda håller igång och motionerar och inte lägger på oss de onödiga kilona”, tänker Lena.

 

”Visst är det härligt att äta frukost ute på morgonen, senare på dagen så blir det varmare, bromsar och flugor vaknar till liv och på kvällen så kommer myggen – det är inte allt som är perfekt med en svensk sommar”, reflekterar Lena.

 

Men nu är det svalt, fönstret har stått öppet hela natten och temperaturen har gått ner till det behagliga. Att sova nakna har varit en lyx som unnats dem alltsedan barnen slutat krypa upp till dem om nätterna så hon tittar lite på Per och känner att det pirrar lite – ska jag väcka honom? Per rör sig lite och drar upp täcket över kroppen, det är ju som sagt lite svalt. Då bestämmer sig Lena, nej värmen ska komma från mig och hon lägger sig tätt intill sin älskade.

 

Per trycker sig mot henne och hon känner att hans respons är positiv. Är han vaken, strunt samma, jag tycker att det är så skönt att känna hans hud mot min, jag ska njuta nu, bestämmer sig Lena. Hon lägger sig bakom Per, tätt i skedställning och börjar smeka honom över armarna och huvudet. Per börjar spinna och rör sig lätt ålande allt eftersom hon smeker honom. Så börjar hon känna honom på pungen – plötsligt så vänder han sig på rygg och vänder ansiktet mot henne, trycker sina läppar mot hennes i en djup kyss – god morgon älskling, säger han. God morgon, svarar Lena, har du det skönt? ”Mm, fantastiskt”, kommer det från Pers läppar. ”Ligg still så blir det ännu bättre”, svarar Lena. Med sin hand stryker hon längs hans penis och känner att den redan är hård som en vedpinne. ”Oj, du gillar visst det här”,

 

”Mm”, svarar Per igen.

 

Lena lägger sig nu på Pers mage och låter sin kropp glida över hans mage. Per tar tag i Lenas skinkor och börjar massera dem. ”Ajabaja, nu ska du bara ligga still och ta emot” igår kväll fick ju jag njuta så nu är det din tur.”

 

”Men”, kom det från Pers läppar men inte mer innan Lena lade handen över munnen på honom för att sedan bestämt flytta hans händer till sidorna.

 

”Du kanske vill att jag binder fast dina händer?”

 

”Kanske det!”

 

”Inte nu i alla fall, nu vill jag koncentrera mig på dig”

 

Lena låter händerna stryka längs Pers sidor samtidigt som hon kysser och slickar hans bröst, hans bröstvårtor och mage. Hon sätter sig upp mellan hans ben och tar hans styva lem i händerna. ”Åhh”, tänker hon, ”den här vill jag ha i mig, men jag får stålsätta mig.” Med ena handen drar hon ner förhuden och blöter fingrarna med saliv på den andra handen. Så blöter hon ollonet med saliv och låter fingrarna stryka runt om toppen, på ovansidan en liten stund, sedan undersidan och så börjar hon föra sina fuktiga, hala fingrar runt ollonets kant. Hela Pers kropp skälver och hon känner sig själv ännu kåtare. ”Behärska dig”, säger hon till Per, men menar i lika hög grad sig själv. Så böjer hon sig fram och tar lemmen i munnen. Samtidigt som de båda händerna tar tag i pungen och skaftet. Hon slukar lemmen så långt hon kan, suger, runkar den med munnen, tar en liten paus, fortsätter att slicka ollonet på samma sätt som hon smekte honom med fingrarna.

 

Per slingrar sig, hela kroppen spänns och det syns och känns att han spjärnar emot. ”Sluta, jag kan komma när som helst”, stönar han.

 

”Det är jag som bestämmer”, svarar Lena och fortsätter att suga. Fingrarna leker med testiklarna och Lena känner hur len pungen känns efter att de rakade varandra igår kväll. Hon tar återigen lemmen djupt i munnen, suger och låter tungan spela runt ollonet.

 

”Nu!” stönar Per och försöker slita sig loss, men Lena håller sig kvar. Naturligtvis hade Per lyckats få bort henne om han velat, så det kan inte ha varit alltför allvarligt menat. Lena känner först hur lemmen och pungen börjar pulsera, efter några sekunder kommer en kaskad av sperma i hennes mun och Per stönar av välbehag. Normalt brukar hon inte ta satsen i munnen, men idag får det bli ett undantag. Sperman som blandas med saliv i munnen gör det hela ännu glattar och skönare för Pr som skjuter iväg sats efter sats under en hel minut.

 

”Åh, älskling, det här var det mest fantastiska jag känt” utbringar han lycklig. Han är påtagligt avslappnad. ”Nu måste jag få ge dig skönt.”

 

”Nej! Jag vill behålla den här pirrande känslan i mig. Kasta inte bort dagen, klä på dig och gör dig iordning för frukost.”

 

Plötsligt har Per fått sina krafter tillbaka, reser sig hastigt upp, tar tag i Lena och kysser henne djupt. ”Jag kanske vill ha tillbaka lite så det inte är helt slut senare” säger Per och naturligtvis fattar lena att Per menar sperman, som hon nu hunnit svälja, men fortfarande så finns det en salt smak kvar i munnen.

 

”Du får nog jobba på att producera själv, jag tar inget till låns” flinar hon.

 

Frukosten som intas ute under en av ekarna utanför stugan intas lugnt och njutningsfullt. Forfarande så kvittrar en del fåglar, men inte som tidigare på morgonen. Lena tittar på sin smartphone och säger plötsligt: ”Vi har verkligen tur att det här är vår sista dag här. Imorgon ska det varma vädret ta slut och det ska börja regna.” Hon fortsätter fortfarande otillfredsställd efter morgonens njutning: ”Ska vi åka till nakenstranden idag, när det är vår sista dag?”

 

Per blir först lite förvånad. Lena har inte tidigare vågat visa sig naken inför andra annat än i simhallarnas omklädningsrum. Tydligen så lyckas hon behålla någon slags upphetsning inom sig eftersom hon plötsligt vill ta det här steget.

 

Lena och Per tar sina cyklar, som de haft med sig på semestern, och cyklar först in i den lilla staden. Lena föreslår då: ”Låt oss köpa lite på systemet som vi kan ha till picknicken.”

 

”Absolut, vad vill du vi ska köpa?” frågar Per.

 

”Rött vin, vi kan ju inte kyla någonting, och det passar ju alltid till både ost och skinka. Och så borde vi kanske köpa något för ikväll. Gärna något mousserande för att fira att vi haft en underbar semester”.

 

Så cyklar sedan Per och Lena ut mot stranden med cykelväskan fylld med en tetra med rött vin (den är ju lättast att göra sig av med när man druckit ur), en flaska prosecco, några burkar öl, nybakade baguetter, brie, lufttorkad skinka, lite sallad och en bit vattenmelon.

 

Den stora sandstranden var väldigt lätt att komma till med bil om man höll till i norra änden, men för att sig till den södra fick man cykla, och ibland leda cyklarna, innan man kom fram mellan sanddynerna. Här hade det uppstått ett oorganiserat nakenbad. Det var för långt att gå för barnfamiljerna och de höll sig nogsamt undan. Förutom några familjer med ganska små barn som lekte precis som de skapats i vattenbrynet och verkade bry sig om att någon såg dem. När Lena och Per gick förbi dem så lät det som de pratade tyska eller holländska. ”Märkligt att de vill ta med barnen hit”, säger Per.

 

”Det verkar som det är en annan uppfattning kring nakenhet i de länderna”, svarar Lena plötsligt och förvånar Per eftersom hon aldrig tidigare uttryckt sig så förstående.

 

Cirka 100 meter söder om barnfamiljerna är det ganska glest på stranden. Några få par och en och annan ensam man sitter och solar hela sina nakna kroppar. Medelåldern verkar vara snarare 60 och det är inte särskilt vackra människor man ser.

 

”Om jag får bedöma, så är vi nog de vackraste på stranden”, säger Per.

 

”Ja, inte är det särskilt upphetsande”, svarar Lena

 

”Kanske tur det”, svarar Per och Lena fattar förstås att hon inte ska behöva se honom besvärad av en erektion.

 

De breder ut sina solfiltar och tar av sig kläderna. Fortfarande har inte solen hunnit värma upp luften till det som skall bli den varmaste temperaturen på dagen, men det är redan skönt och det känns att den värmer.

 

”Vi måste smörja in oss för att inte bränna oss” säger Lena plötsligt och tar fram en sollotion ur väskan. ”Kan du smörja min rygg”?

 

”Absolut”, svarar Per och sätter sig bakom henne. ”Det är nog bäst att du lägger dig på mage.” Lena lägger sig ner och Per tar sig an hennes nacke och armar för att sedan smörja och massera ryggen. Därefter börjar han ner vid fötterna och smörjer dem smekande runt om. Underbenen får en smörjmassage och därefter är det dags för låren. De underbara låren blir insmorda från knäna och uppåt. Till slut är det skinkorna kvar och de får en knådande behandling som gör att Lena stönar. Per låter även handen få stryka i skåran mellan skinkorna och kommer till blygdläpparna som han smörjer noggrant.

 

Plötsligt kommer hon till sans och säger till Per: ”Solen kommer nog inte åt där så det är nog bäst att du slutar innan någon ser vad du gör”.

 

”Men du njöt väl?”

 

”Ja”, svarar Lena och vänder sig om. Plötsligt utbrister hon: ”Lägg dig på mage! Fort!”

 

Per vaknar till ur sitt eget rus av välbehag som han fått genom att se och smeka sin vackra hustru och inser att han börjat få en erektion. Tur nog står inte lemmen rakt upp men nästan i rät vinkel ut från kroppen. Per inser att det är inget annat än att lyda.

 

Lena viskar: ”Har du sett att det kommit fler på stranden, som kan ha sett dig?”

 

Nej det hade inte Per, han hade varit helt upptagen med behandlingen av Lena och när han reser sitt huvud ser han att det sitter ett par endast tio meter ifrån dem.

 

”Tror du att de sett något?” frågar Lena.

 

”Nej, de måste precis ha kommit”, svarar Per, men vet inom sig att han inte har en aning om när de dök upp. ”Smörjer du mig nu?”

 

”Jadå.” Behandlingen som Per får är nu inte alls särskilt erotisk, dock skön förstås, men Lena ser bara till att han blir insmord med sollotion. ”Framsidorna får vi klara av själva” säger Lena. Per grymtar sitt missnöje att inte få ge hennes bröst en riktig massage. Han älskar att leka med bröstvårtorna, men inser att det inte är läge att göra detta eller att ens tänka på att låta sina fingrar leka med lenas klitoris. Ståndet har nu gått ner och han får klara att smörja in sig själv på framsidan efter att Lena gjort sig klar.

 

”Kom ihåg snoppen, den får inte bli bränd.”

 

Efter att ha legat i solen en stund så blir det dags för ett första dopp. Som det nästan alltid är i Sverige så är vattnet rätt så kyligt även under högsommaren och när de stiger upp så tittar Lena på Per och skrattar: ”Hoppsan, så liten har jag aldrig sett den tror jag. Nu platsar du nästan att leka med barnen där borta”.  Per tittar ner på sitt lilla organ, och det stämmer, nu är det inte större än en liten pojkes.

 

”Inga problem att visa sig nu då?” svarar Per

 

Lena svarar inte utan de går upp tillsammans och passerar paret som kommit dit under insmörjningen. Utan att kasta alltför ingående blickar på dem så kan Lena och Per konstatera att detta par inte såg alltför illa ut. Båda verkade någorlunda friska och hälsosamma. Ingen påtaglig övervikt hos någon av dem men de såg inte heller ut som träningsnarkomaner. Åldern är ju svår att avgöra, men Lena gissade på 35 medan Per tänkte 45.

 

Båda hade ansat sig kring sina kön. Kvinnan hade en liten mörk buske ovanför springan och mannen hade rakat både pungen och sin penis. Lena och Per hade ju också ansat sig, men det här paret hade gått lite längre.

 

”Är det kallt i vattnet”, ropar plötsligt mannen till Per och Lena.

 

”Det är inte jättevarmt, men helt OK”, svarar Lena tillbaka. Per undrar stilla om det var en kommentar till effekten vattnet haft på honom eller om de faktiskt undrade om det var badbart.

 

”Då får vi se till att värma oss lite mer i solen innan vi går i”, svarar kvinnan.

 

Lite frusna så börjar nu Per och Lena att äta sin matsäck och dricka sitt vin. Efter ett tag så har vinet, maten och solen fått dem att känna sig mycket tillfreds och del lägger sig ner på mage tätt intill varandra och slumrar till.

 

Efter en stund så vaknar Per till liv och inser att de måste ha somnat en stund. Det är ju fantastiskt skönt att få slumra på en strand och i bakgrunden höra vågorna, måsarna och badande människor. Här var det just inga barnskrik så det gjorde det ju ännu lugnare.

 

Snart lägger han märke till att det börjat gå större vågor, det hade börjat blåsa - en föraning om att vädret höll på att vända. Paret som legat tio meter från dem hade nu gått ut i vattnet och simmade bland vågorna och verkade busa lite med varandra.

 

”Ska vi ta ett sista dopp?” frågar Per.

 

”Ja, kom”, svarar Lena och drar med sig Per ned till vattnet.

 

Vågorna hade faktiskt för in varmt ytvatten så nu var det mycket behagligare än tidigare på dagen. Lena och Per simmar bland vågorna och njuter av det varma vattnet. Plötsligt simmar lena upp bredvid Per och tar tag i honom och kysser honom på munnen. En hand söker sig ner till skrevet och Lena konstaterar högt: ”Aha, det är inte så kallt nu?” Pers snopp har inte blivit hård, men storleken är normal igen. De står båda på sandbottnen och kysser varandra. Lena lägger sina ben kring Pers höfter och plötsligt så känner han att hon gnider sig mot honom för att göra det skönt för sig självt.

 

Det andra paret står omslingrade en bit från dem och verkar upptagna med att kyssa varandra. Även här verkar kvinnan ha klättrat upp på mannen. Det är ju fantastiskt så lätt man blir i saltvatten.

 

Vågorna gör att de guppar upp och ner och ner och Per känner att resningen börjar komma. Med handen känner han att Lena redan är fuktig. Hon drar förhuden fram och tillbaka och Per bara njuter. Plötsligt kommer en riktigt stor våg in så att de tappar fotfästet, men snart får de det tillbaka. Men plötsligt så sjunker vattnet undan så att vattnet bara räcker dem upp till låren. Det andra paret blir också synligt men står stadigare eftersom kvinnan har klamrat sig fast kring mannens höfter. Både Lena och Per glömmer att de plötsligt blivit exponerade. Pers erektion och lens hand kring snoppen.

 

”Såg du vad jag såg?” frågar Lena.

 

”Jag tror det”.

 

”De knullar”.

 

”Ja”.

 

En till stor våg kom och nu var det klart. Kvinnan red mannens snopp i vattnet.

 

”Vi går upp”, säger Lena plötsligt.

 

”Törs du inte se?”

 

”Jo, men kom nu”, säger Lena och springer upp med Per efter sig. När de väl är uppe tar Lena en handduk i ena handen och Per, som fortfarande har en lätt erektion, i den andra, och drar honom upp bland sanddynerna.

 

I en skreva lägger Lena ner handduken och lägger sig på rygg. ”Kom, ta mig här, jag vill ha din snopp nu!” Per som blivit överrumplad är dock inte nödbedd och lägger sig över henne samtidigt som hon styr in lemmen i sin våta grotta. ”Kör på”, säger Lena, och samtidigt som Per stöter så smeker hon sig mellan benen. Det dröjer inte länge innan hon kommer tjutandes och det får Per också att komma.

 

När han sprutat färdigt så kysser lena honom och säger: ”Underbart, ibland kan man inte vänta!”

 

Per drar sig ur, fortfarande med halvstyv lem, och hjälper Lena upp. Då ser de plötsligt att upp på dynen så står det ett ungt par, kanske runt 20 år och tittar. De tittar förskräckt på Per och Lena, tydligen förstår de att de blivit upptäckta, och springer iväg.

 

”Ojdå”, säger Per. ”Det här var inte bra.”

 

”Äh”, säger Lena. De känner inte oss och jag hoppas att själva blivit så upphetsade så att de får det extra skönt när de har sex ikväll.

 

När Per och Lena väl kommit tillbaka till stugan igen så sätter sig de i skuggan med en öl. Upplevelserna under dagen har varit överväldigande och de känner sig matta både fysiskt och psykiskt. Planerna för kvällen är att dela på en pizza från en närbelägen pizzeria, ta en eller två öl och bara sjunka ner i varandras famnar. Flaskan med prosecco står på kylning, men det är inte säkert att den orkas med. Hur som helst har dagen bjudit på så mycket att det nog inte orkas så mycket mer.

 

Området i den lilla bokskogen har fem stugor, alla på relativt stort avstånd från varandra och en byggnad där det finns ett kök, en gemensamhetslokal och utrymmen för att ta hand om sopor. En liten sjö med en badbrygga ligger alldeles intill den lilla stugbyn. Närmaste granne är en kilometer bort så det har känts väldigt lugnt och avskilt. De andra gästerna har inte gjort något väsen av sig. Lena och Per har knappt sett dem.

 

Plötsligt kommer ett par gående mot deras bord under eken. Lena ser först skrämd ut, men växlar till ett leende och utbrister: ”Hej!”

 

Per vänder sig om och upptäcker också paret, men det tar ett tag innan han fattar vilka det är. Det är paret som de sett älska i vattnet och som solat bredvid dem. Anders och Eva, som de heter har bott här hela veckan, men de har tydligen undgått att stöta på varandra. Utan att nämna något av det som hänt tidigare på dagen låter de sig inbegripas i ett samtal.

 

Anders och Eva visar sig vara ett väldigt trevligt par, kvicka i tanken, vältaliga, men sansade och med god smak verkade det som. De intresserar sig för mat och vin, precis som Per och Lena, och tycker om att röra på sig. Barnen har precis flyttat hemifrån så nu känner de att de kommit in i en ny fas av livet. Både Per och Lena hade gissat fel på deras ålder. Anders är 53 och Eva 52 år. För första gången så kon inte Lena hålla sig för att kommentera deras utseende: ”Jag gissade att ni inte var över fyrtio snarare ännu yngre, gratulerar!”

 

”Tack!” svarar Eva, ”lite motion och god mat i kombination håller mig i form. Men nu undrar vi om ni skulle vilja delta i en liten middag i gemensamhetslokalen där borta ikväll? Vi är fem par som bor i stugorna här nu och som brukar umgås ibland. Det är ju bara er, som vi inte känner, men nu känns det som att ni kommer att platsa bra in i umgänget. Det blir en enkel middag där vi tillsammans gör en paella. Ni behöver inte bry er om att skaffa något, vi har ingredienser så det räcker för alla. Det vore jättekul om kunder komma.”

 

Lena tittar på Per och utbrister, utan att höra hans åsikt: ”Tack, jättegärna, klart att vi kommer!”

 

Per som nyss diskuterat en stilla hemmakväll med sin hustru blir överrumplad. Var kom den här orken ifrån? Men innerst inne så är han glad över svaret för han har hunnit bli riktigt nyfiken över Anders och Eva, och vad är det för andra par som kommer till middagen?

 

Per och Lena kommer till lokalen med några öl och flaskan med prosecco, men ganska så snart så inser båda att det finns väl så mycket mat som dryck. De andra paren visar det sig är alla intressanta på olika vis. Hur de har träffats kommer dock inte Per och Lena på för de kommer från olika delar av landet. Ett av paren är t o m från USA, men kvinnan är gästforskare i Uppsala under det här året. Det är generellt hög utbildningsnivå och samtalen kretsar kring olika samhällsteman, ekonomi, teater, musik och lite sport. Fantastiskt så lätt det är att umgås med alla tänker Lena, det finns alltid något att prata om med alla. Åldrarna kretsar från ca 30 till drygt 55 men alla verkar vara i relativt god form. På något sätt får Lena för sig att de kanske är naturister allesammans. Något måste det ju vara som förenar dem.

 

Efter middagen så bjuds det på kaffe och avec. Måttligheten är ganska stor så tillsammans så blir stämningen lagom salongsberusad. Ingen börjar trilla ur. Karin, som är där med sin man Fredrik, sätter igång musik på anläggningen och bjuder upp till dans. Det är blandat lite svängigare och lugnare låtar, men överlag väljer de flesta att hålla i varandra när de dansar. Alla törs bjuda upp varandras olika partner och Lena känner att flera gånger så hålls hon mycket nära kroppen på sin danspartner. När hon dansar med Anders kan hon inte glömma vad hon såg och försöker känna om hans lem har styvnat. Jo, kanske…

 

Framemot midnatt så stängs musiken av och Per och Lena börjar inse att de nog ska gå hem. Då kommer Eva fram till dem och säger att de brukar avsluta sina fester med en lek. Det är helt frivilligt att vara med och vill nå gå hem så är det OK.

 

”Varför då?” utbrister Lena.

 

”Jo, man kan nog säga att den är lite erotisk, det blir en del naket”, replikerar Eva.

 

Per, som känner sig lite orolig för att få erektion igen, visar viss tveksamhet: ”Jag vet inte det kanske blir pinsamt?”

 

Då utbrister Lena, återigen till Pers stora förvåning: ”Klart att vi är med!”

 

”Men du vet ju inte vad det handlar om?”

 

Eva bryter in: ”Per, du kommer inte att behöva skämmas för något, ingen tvingas till något och ingen knystar något utanför det här rummet. Du kan få vara spelledare så kommer du att kunna ha full kontroll över vad som händer.”

 

Spelledare? För vad? Tankarna for igenom Pers huvud. Egentligen var han väldigt nyfiken och ville se hur långt han kunde gå, men han var rädd att Lena inte skulle gilla det. Men nu var det hon som drev på, vad är det som hänt egentligen?

 

Eva tog till orda: ”Gör klart för hela havet stormar, ’musical chairs’”, förtydligade hon så att Kevin och Anne skulle förstå. Men de verkade ha varit med förut och förstod tydligen från början. ”Per, kommer att vara den som styr”. Eva gick fram till Lena och Per igen och förklarade: ”Eftersom vi är sex par så ställer vi upp fem stolar i en ring. Alla män utom du sätter sig på stolarna och medan du låter musiken spela så går kvinnorna runt ringen. När du slutar spela, så sätter de sig på närmaste stol, d.v.s. närmaste man. Den som inte hinner ta plats får gå fram till dig och du tar av henne ett plagg. Så fortsätter vi tills alla är nakna.” OK tänkte Per, en liten nudistlek, kanske inte så farligt. ”Förresten” fortsatte Eva, männen på stolarna ska vara nakna från början, Är ni med?”

 

Männen började klä av sig samtidigt som Lena gick fram till Per och lugnade honom: ”Det här är ju bara en kramlek så du behöver inte oroa dig. Njut att du får klä av sex kvinnor istället och passa på att titta ordentligt.”

 

Fem stolar hade ställts ut i en ring, övriga män tog av sig sina kläder samtidigt som Per fördjupade sig i hur musikspelaren fungerade. Det satt redan en CD med dansmusik i och med hjälp av fjärrkontrollen kunde Per enkelt sätta igång och stänga av musiken.

 

Kvinnorna ställde upp sig i en ring runt männen och Per satte igång spelaren. Han lade märke till att de rörde sig sexigt med gungande höfter och även Lena föll in i detta. När han stängde av musiken satte sig alla i närmaste famn. Männen kramade kvinnorna och Lena som hamnat i Kevins famn bara log. Hon hade lagt märke till att han var omskuren till skillnad från de andra, vilket naturligtvis var lite spännande.

 

Per fick börja med att ta av Eva ett plagg. Hade hon förlorat med flit för att han skulle känna sig trygg? Per började med att ta av henne en sko och sedan var dansen igång igen. Det slog Per att eftersom det var en högsommar dag så hade inte kvinnorna särskilt mycket på sig. Lena hade förutom sin sandaler bara en sommarklänning, bh och stringtrosor. Det skulle inte dröja länge innan han skulle börja få se både bröst och snippor. Det hela flöt på, stämningen var uppsluppen och god. Per var sysselsatt att plocka skorna av damerna när musiken tystnade, men försökte samtidigt snegla på vad som hände på stolarna. Det var mycket kramande och männens händer började söka sig uppåt och några händer som kramade om några bröst såg Per. Lena såg att trivas, hon satt i Anders knä och han kysste henne bakifrån på kinden samtidigt som han strök med händerna längs hennes mage.

 

När Lena förlorade och skulle låta Per ta henne den första skon gick hon fram och kysste honom och viskade: ”Hur går det? Klarar du av att inte sitta på en stol?”

 

”Det är OK, men visst känns det lite konstigt att inte vara med.”

 

Under tiden som leken fortsatte så märktes mer och mer av njutningsfyllda ljud. Lena var plötsligt först att förlora ett plagg efter skorna. Per undrade hur hon skulle göra nu? Skulle hon hoppa av eller skulle hon ta av sig klänningen? ”Ta av mig bh:n”, sade Lena. Lena kysser per som drar ner blixlåset och börjar krångla av henne bh:n utan att det ska synas alltför mycket. När han är klar så syns det inte så mycket att Lena förlorat ett plagg förutom att de hårda bröstvårtorna avtecknar sig under tyget.

 

Nästa gång får han ta av Karin, en tjusig lärare från Eskilstuna, hennes topp och Per upptäcker då att hon är bh-lös. Hon kysser Per snabbt samtidigt som han får en tät kram så han kan känna brösten mot sig. Samtidigt upptäcker han att Lena hamnat i Karins mans, Fredrik, knä och att han masserar hennes bröst bakifrån.

 

Det hela fortsätter och stämningen blir bara högre och högre. Per har fullt upp med att ta av kvinnorna deras kläder och de svarar alltmer med kramar, kyssar och smekningar. Han känner att han inte kan stå emot att få stånd och upptäcker snart att det har männen på stolarna också. Så börjar de sista av kvinnornas plagg att tas av. Trosa efter trosa plockas av, men innan alla blivit av med sina kläder så står plötsligt Lena framför Per helt naken. ”Hur gör vi nu då?” ropar hon.

 

Eva ropar tillbaka: ”Jag glömde säga att när någon som förlorat sina plagg hamnar utanför igen så får hon ta av ett plagg på spelledaren. Vi fortsätter även tills han är naken.”

 

”Är det OK?” frågar Lena i Pers öra, som bara hummar och nickar jakande till svar. Nu har han blivit så kåt att han inte vill stoppa och eftersom de andra killarna har stånd så behöver han inte skämmas heller.

 

Leken fortsätter med mer skratt, stönanden glada tillrop. Snart har rollerna blivit omvända. Per blir omhändertagen av kvinna efter kvinna som plockar av honom plagg efter plagg. Och de gör det till en konst att försöka överglänsa de andra med att göra det så sensuellt som möjligt. De smeker händerna längs hans ben, kysser honom, tar honom över skrevet, ställer sig tätt intill. Samtidigt så hånglas det ganska friskt mellan paren på stolarna. Några kvinnor har nu börjat sätta sig vända mot männen på stolarna. Per ser att de rör sig smeker och kysser varandra. Samtidigt så passar han på att ta på de kvinnor som kommer till honom också. Lena kommer två gånger och då blir naturligtvis kyssarna oerhört intensiva.

 

Det blir till slut Karin som tar av honom kalsongerna, håller upp dem i luften och låter utbringa ett triumfartat skrik. Därefter trycker hon sig mot Per, trycker sig mot honom och kysser honom. Ena handen låter hon leta sig mot hans skinkor och den andra tar tag i hans stenhårda lem. Hon tar några tag upp och ner och per känner att så här upphetsad har han aldrig varit.

 

Kvinnorna bryter upp och går mot sina respektive. Per lägger märke till att snopparna står i givakt och att alla har glansiga ollon som ser ut att kunna spricka av trycket, förutom Fredrik vars lem pekar lite nedåt.

 

Lena kastar sig över Per och utbrister: ”Nu måste jag ha dig! Jag klarar inte att inte få känna dig i mig!” Det är den allmänna stämningen, paren ägnar sig oblygt åt varandra. Två par ligger i varsitt hörna av soffan och kopulerar för fullt. Karin suger Fredriks lem till full storlek igen, ett par är i köket samtidigt som Anders och Eva lagt sig över matbordet.

 

Lena tar tag i Pers hand och leder honom ut på verandan. Per ställer Lena mot räcket och börjar smeka henne bakifrån. ”Gud, så blöt du är!” utbrister Per och Lena skriker: ”Ja, jag måste få känna din snopp nu!” Orgasmerna kom i stora vågor och ebbade inte ut förrän efter någon minut för dem båda. Lena vänder sig om, kysser Per och konstaterar: ”Vilken dag, jag ville ha något särskilt, men det här var hundra gånger mer än jag kunnat drömma om.”

 

När de sedan gick in såg de att de andra paren också var utmattade och antingen småkelade eller satt och småpratade. Efter lite letande så hittade de sina kläder, tog på sig dem och gick till Eva och Anders, som fortfarande inte klätt på sig. ”Tack för en underbar kväll!” sade de båda.

 

”Vi gissade att ni skulle gilla det”, sade Anders. ”Redan när vi såg hur ni verkade njuta av varandra nere på stranden så förstod vi att ni nog platsade i vår lilla klubb. Vi hör av oss var vi ska träffas nästa gång.”

 

Per och Lena gick hand i hand tillsammans mot stugan. ”Det såg verkligen ut som att ni njöt på stolarna. Var det inte frestande att låta snopparna tränga in?” undrade Per.

 

”Det var nog en del som gjorde det”, svarade Lena lite mystiskt. ”Fredrik hade definitivt fått orgasm innan det var slut, det var därför han inte hade stånd på slutet.”

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

rikard

en spännande story

8/6, 2015 kl. 15:49