Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/5, 2015 kl. 18:19, av Huldran

Längtan – Herr XL i garderoben

Del 7 av 11 i serien Längtan!

I sin iver att avslöja cyberkvinnan EvaL i famnen på nytt manligt sällskap, har herr XL långt i förväg skyndat hem till hennes bostad. I stället har han träffat på dottern Malin i en synnerligen intim situation.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

blåögd

Stackars XL. Kan inte vara lätt. Jag råkar emellertid känna några med god kondition och bra förmåga. Vilken tur!

Underbar serie! Fantastiskt språk och berättande och den där XL skulle man ha ett ex av! :) Hatten av för din förmåga!

4/9, 2015 kl. 19:44

#3

Huldran

TACK, killar! Nää, inte alls synd om honom. Mycket kan jag säga om mäns uthållighet, men inte här! Vink - e - vink.

10/6, 2015 kl. 17:18

#2

Deep

Så synd om herr XL tycker jag nog inte det är. Kondition kommer med tiden. Och regelbunden ansträngning, vilket han tycks vara på god väg att skaffa dig. På trevligast möjliga sätt :-)

7/6, 2015 kl. 21:21

#1

Researcher

Huldran, i toppform som vanligt!
Denna familjen ger och tar verkligen allt! Humor och het erotik blandat med ren sex, inget saknas!
Stackars XL, han behöver mer kondis, och han får verkligen träning. Undrar vad hans läkare kommer att säga nästa gång?

23/5, 2015 kl. 10:57