Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/5, 2015 kl. 21:19, av WAMPyrellagirls

Sinneskontrollen

Det sägs att det mesta av sexet sitter i hjärnan och då kan det kanske vara trevligt att besöka den och se hur arbetet går till.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Momill

Haha! Helt underbar novell! Har inte varit här på ett tag, men Wampyrellas, härligt att era förnurligheter fortsätter. De uppskattas!

19/6, 2015 kl. 09:20

#4

~K~

Första känslan för den här novellen var "Inte så bra".
Men ändå kommer jag tillbaka till den hela tiden, med ett stort leende efter varje gång jag läst. Bara att inse; den ÄR bra!!

13/6, 2015 kl. 23:40

#3

Huldran

Ohhhh, jäklar! Är det därför jag känner mig så styrd av känslor ibland?!

Någon annan har tagit över kontrollen! Det här skall jag komma ihåg. Felet är inte alltså inte mitt, om det nu begås ett. Bra att veta, bra att kunna skylla på. "Du vet vad du gjort, va?" "Förlåt, men det är konstruktionens fel..." Om det nu var ett fel? Trall i la la...

12/6, 2015 kl. 23:02

#2

WAMPyrellagirls

TACK Morgonrodnad för kommentar och givetvis är det inte alls svårt. Vi blev dock lite överraskade, när det var dags att välja kategorier och fann att den enda som passade, var "No sex"!

23/5, 2015 kl. 18:26

#1

Morgonrodnad

Det här var ju inte ett dugg svårt att se framför sig - små tekniker i ett kontrollrum som då och då måste bläddra i manualen (ja, lite analogt för en skönare känsla) för att se hur hårt greppet kan vara kring strut respektive kuk. Ibland är man ju lite villrådig! :)

Tackar för underhållande läsning.

22/5, 2015 kl. 16:59