Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/8, 2015 kl. 17:11, av Silicon Messiah

Lilla Svartlock och stora brumbjörnen

Efter en blöt kväll går Svartlock ut till svarttaxin för att åka hem. Men man ska passa sig för att kliva in i en bil med en främling... som tur är blir hon räddad i natten. Av brumbjörnen, som inte vet mycket om världen; men han hjälper.

Runt, runt, runt snurrade det i Svartlocks huvud. Hon kunde varken se helt rätt eller stå särskilt rakt. Hon hade druckit mycket. Troligtvis för mycket och nu var det mitt i natten. Hon orkade inte gå hem, men det var tvunget. Hon hade druckit mest av alla på krogen. Och nu var det dags att gå hem. Utanför på gatan stod som vanligt svarttaxibilarna som bara väntade på att tjäna en illegal hacka på att ta överpris från fulla ungdomar. Svartlock föll nästan omkull på gatan där hon gick, iförd klacksandaler, men lyckades hålla sig gående tills hon kom fram till en svart Volvo 740.

Utanför, lutad mot passagerardörren, stod chauffören. Svartlocks snabba blick avslöjade honom som en kille i 30-årsåldern. Han hade tunna kläder i den varma juninatten. Uppknäppt skjorta och ett guldhalsband. Hans brösthår syntes tydligt i lampskenet. Rökte en cigarett gjorde han också. Han var snäll och hjälpte Svartlock att öppna den stora tunga bildörren, varpå hon föll in i baksätet på bilen.

Med allt folk omkring hjälpte han henne att sätta sig upp och få på bältet, medan han artigt och med ett leende frågade vart hon ville åka.
”Hem”, var allt han fick ur henne, tills hon till sist gav honom en adress. Då hade han redan satt sig framför ratten. Troligtvis hörde han henne inte, utan körde bara iväg. Svartlock somnade ljudligt smackande med läpparna medan 740:n tog henne ut på sällan använda skogsvägar.

Svartlock vaknade ryckigt av att hon kände två händer över sig. Hon kände sig plötsligt nykter och såg chauffören sitta intill henne i baksätet. Han strök sin ena snuskiga hand genom hennes hår och den andra över låret. Hela tiden mumlade han vilken söt hora hon var, bland allt osammanhängande mumlande och grymtande, som en äcklig gris som pissade varstans. Vilka härliga tuttar hon hade. Han hade redan tagit av henne bältet och jobbade sig säkert mot intimare delar av hennes kropp.

Ett par sekunder tittade Svartlock bara på honom och kände sig nära att kräkas av hans äckliga varelse, som rörde sig över hennes kropp, innan hon ryckte tag i dörrhandtaget och for ut. En av hennes sandaler flög av. Hjärnan kändes klarare än benen var nyktra och hon kom inte långt innan taxichauffören hunnit ifatt henne och tvingade ner henne på rygg i gräset. Hon tappade den andra sandalen och det gick hål på hennes nätstrumpbyxor.

Hon blev blöt om ryggen, det hade regnat tidigare under dagen. Hon försökte slingra sig men hans händer höll hårt om hennes handleder och han satt på knä och låste fast henne i sitt grepp. Hon stretade och skrek. Ingen hörde, men han höjde ändå knytnäven och slog till henne.
”Jävla hora!” skrek han. Svartlock tjöt till av smärtan mot kinden och ögat. Hon spottade och skrek rätt i hans ansikte, men han var för stark för henne. Han släppte taget om henne och satt sig upp för att knäppa upp byxorna. Han fick fram sin halvhårda penis. Den stank så det nästan smakade om det och var äckligt hårig.

Svartlock tog sin chans och höjde knäet. I rent raseri, skräck och självförsvar krossade hon hans nötter. Han ylade och föll ner på gräset bredvid henne. Han gnuggade sig om ballarna medan han vrålade vilken hora hon var, och Svartlock hävde sig upp på fötter och försvann in i skogen. Hon hoppades att han inte skulle följa efter, medan hon onyktert trevade fram mellan träden så fort hon kunde.

Vägen hade försvunnit bakom henne för länge sedan när hon flämtande föll omkull mot ett träd. Det var torrt där under, men luften var kylig i skogen om natten. Det snurrade fortfarande i huvudet och hon var rädd och trött. Och vilse. Lilla Svartlock var ensam i stora, mörka skogen mitt i natten och ingen visste om det. Om hon inte somnat med huvudet lutat mot trädstammen hade hon gråtit sig genom hela natten.

Brumbjörnen klev med tunga steg över rötter och mossor. Han promenerade alltid om natten, grubblade på än det ena, än det andra. Hans stora fötter stannade abrupt när han såg den lilla svarthåriga flickan sitta under trädet. Hon sov, men såg ut att ha gråtit. Han tog flera djupa andetag där han stod, alldeles stilla, och tittade på henne. Månens silversken landade på hennes mjuka kropp och hon var så vacker i hans ögon.

Liten och smutsig satt hon bara där och sov. Bröstkorgen rörde sig sakta uppåt, neråt i hennes andning. Brumbjörnen visste inte vad han skulle göra. Han stod kvar flera minuter och bara tittade på den vackra flickan innan hans stora fötter ställde sig framför henne. Hans stora kropp skymde månljuset och Svartlock badade i skugga. Brumbjörnen smekte försiktigt över hennes arm, innan han lyfte upp henne i famnen.

Han bar flickan som en prinsessa bort till sin stuga. Hennes huvud lutade mot hans arm och det svarta håret föll neråt. Brumbjörnen kunde inte undgå att gång på gång titta på hennes mjuka ansikte medan han gick. Promenaden till hans stuga var kort och prinsessan gnydde lite i hans armar, men vaknade inte. Brumbjörnen lade henne på hans stora säng och tittade. Hon var smutsig och hade lite torkat blod i ansiktet. Någon hade varit elak mot Svartlock.

Brumbjörnen funderade ett slag och började sedan ta av flickan kläderna. Hon måste tvättas innan hon kan sova, tänkte han. Det var svårt att få av kläderna från den lilla flickan. Först hennes ljusblå jeansjacka och sedan hennes korta, svarta ballongkjol. Sedan nätstrumpbyxorna. Sedan ett svart linne med Sadgasmtryck; egentligen en t-shirt som hon klippt armarna på.

Och till slut var flickan nästan naken. Hon hade svarta spetshipsters på sig och en svart pushup-bh. Han bar henne bort till det stora badkaret, som han fyllde med varmt vatten. Han fick av henne trosor och bh och lyfte i henne i badet. Hon sjönk ner och tycktes le. Hon slog upp ögonen och tittade på honom.

Svartlock vaknade när hon kände sig omfamnas av det varma vattnet. Hon ville instinktivt hoppa till, men så fort hon försökte höll Brumbjörnen i henne så att det inte gick. Snart gav hon med sig och lade sig ner i badkaret. Kände varmvattnet krypa över henne, göra rent henne. Hon var rädd fortfarande, och ville prata. Hon öppnade munnen men Brumbjörnens stora finger tystade henne. Han lade det mot hennes läppar och hon blev tyst.

Hennes skräckslagna ögon hittade hans och han såg in i hennes utan att blinka. Hans isiga ögon förtrollade henne, fick henne att lugna sig. Brumbjörnens fina ögon gjorde Svartlock trygg och hon sade inget när han tog fram sin svamp, sköljde den i vattnet och började svepa över hennes armar med den. Hon vill egentligen inte, men lät honom sitta intill badkaret och tvätta henne. Först över armarna, sedan benen, över låren som blivit lite smutsiga när hon snavat i skogen.

Brumbjörnen var försiktig med svampen när han gjorde rent hennes ansikte. Hon hade bara fått ett litet sår från chaufförens näve, det var ingen fara. Men ögat var blått och han tvättade det rent. När Svartlocks söta ansikte var rent böjde han sig framåt, hon ryggade undan och böjde ansiktet åt andra hållet, men Brumbjörnen kom åt att kyssa hennes blåa öga. Sedan återgick han till att tvätta hennes kropp med svampen.

Det kändes obehagligt först, tyckte Svartlock, när svampen strök över hennes bröst. Trots det kände hon sig trygg när han såg henne i ögonen och bröstvårtorna styvnade när han tvättade med omtänksam hand. Han kanske inte märkte, tänkte hon, men hon rodnade ändå. När Brumbjörnen kände att hon var ren nog tog han tag i henne och ställde henne upp. Hon gjorde sig liten och ville bort. Han särade på hennes ben så att han kunde tvätta henne mellan benen. Hon andades tungt.

Brumbjörnen tittade upp i hennes ögon en sekund, men fortsatte sedan, lika lugn som innan. Han smekte med svampen över hennes lilla rosa kön. Hon var slät och len, vaxad. Brumbjörnen tvättade henne noga. Hon försökte slingra sig lite, men han höll fast i henne och lade svampen mot hennes runda rumpa och tvättade så att den blänkte av vattnet mot hennes lena hud.

Brumbjörnen suckade och smekte över hennes stjärt med svampen, först ena skinkan, sedan den andra. Sedan särade han på skinkorna och tvättade mellan dem. Svampen strök, nästan smekte, över hennes lilla hål. Sedan lade han ifrån sig svampen och ställde sig upp. Han såg henne i ögonen och tog duschslangen. Han sköljde av henne och så stod hon där framför honom. Nytvättad, liten, och glänsande sexig.

En torr handduk strök över hennes axlar, torkade hennes hår och rygg. Brumbjörnens stora händer var lätta när han torkade hennes kön, hennes rumpa och hennes runda, mysiga bröst. Han var extra noga där och gjorde sitt bästa för att torka henne helt. Vattenpärlorna på låren blev de sista som försvann in i handduken. Sedan var hon naken, men bara håret var vått. Han hängde upp handduken på en krok och lade en ny, torr över axeln. Sedan hjälpte han henne ur badkaret och visade in henne i stugans vardagsrum.

Rummet var mysigt och badade i eldskenet från den öppna spisen. De bruna träväggarna färgades orange och hörnen var mörka. Brumbjörnen höll Svartlock i ett hårt grepp runt handleden. Hon ryckte till, ville komma loss, men han lät henne inte. Så virade han den torra handduken om henne och tog henne i famnen när han satt sig i en stor och mjuk fåtölj, framför brasan. Svartlock kände genast eldens värme över sig och kände sig lugn.

Vem var han? Varför hade han tagit henne hit? Han hade inte sagt ett ord under hela tiden och nu satt hon i hans knä och tittade in i elden. Hon kände sig lite trött, trygg nog att somna i den här främlingens famn. Han verkade ta hand om henne, men vem var han? Brumbjörnen andades tungt, han hade ena handen på hennes ben och den andra fingrade försiktigt i hennes blöta hår. Han sniffade i det och hon hörde hans andhämtning. Hans bröstkorg hävde sig ut när han sög in luft och sjönk när han andades ut. Svartlock blundade en sekund, öppnade ögonen. Allt fans kvar, men drömde hon? Och Brumbjörnen sade ingenting.

Flickan doftade så gott, hennes hår var i hans fingrar hela tiden. Och hennes mjuka, lena hud i den andra. Först höll han bara hennes lår, men sedan började han sakta smeka, fram och tillbaka. Hela tiden andades han tyngre. Under henne växte han. Svartlock kände hur Brumbjörnen blev kåt och hur hans kuk växte, tryckt mot hennes rumpa. Skräcken rann in i henne, och hon reste sig. Skulle precis springa när han ryckte tag i henne och satt ner henne igen. Handduken ramlade av och hon var naken.

Svartlocks ögon var vidöppna och hon flämtade där hon satt i Brumbjörnens hårda grepp. Han tittade djupt i hennes ögon, lutade sig fram och kysste hennes kind. Så lade han läpparna mot blåtiran och kysste den. Han lutade sig bakåt igen och tog henne med sig, kysste hennes hals, gång på gång. Hans händer strök neråt längs hennes sidor och hamnade på hennes höfter, hon försökte än en gång komma undan, men han höll henne för hårt.

Han lade ena handen på hennes rygg för att hindra henne från att fly, medan han kysste hennes nyckelben. Svartlock slöt ögonen, kunde inte fatta vad som hände. Att hon ville fly, men faktiskt ville låta honom fortsätta också. Brumbjörnen kysste hennes bröst, smekte med tungan över bröstvårtan och kände den styvna. Han sög in den i munnen och nafsade lite. Svartlock… njöt, och blev kåt av Brumbjörnens beröring. Han kysste och nafsade i hennes bröst till dess han visste att också hon njöt. Svartlocks andning blev tung och hon rodnade.

Brumbjörnen kysste hennes mjuka, runda bröst och smekte hennes mage. Hon försökte inte komma undan längre, även om hon nu lätt kunde. Så slutade han kyssa hennes bröst och tittade upp i hennes ögon istället. Han höjde handen och lade den på hennes huvud, tryckte lite. Hon förstod och gled bakåt med rumpan, neråt. Han tryckte lätt ner hennes huvud och hon förstod snart vart. Hon tittade upp på honom, orolig, nästan rädd.

Han bara smekte henne över kinden och strök handen genom hennes hår, som torkade snabbt i eldens värme. Lilla Svartlock knäppte upp hans byxor och lirkade fram hans dolda mandom. Hon höll hans hårda kuk i handen och tittade på den. Sedan tittade hon upp igen. Hennes oroliga ögon mötte Brumbjörnens lugnande, trygga. Så viskade han:
”Var en duktig flicka nu.”
Det värmde i flickan och hon log och började försiktigt smaka på honom.

Han sög in en massa luft och pustade häftigt ut den när Svartlock med ena handen om hans kuk smakade på den. Hennes tunga fumlade över ollonet, som snart kom att börja glänsa av hennes saliv i eldskenet. Brumbjörnen blundade och lutade huvudet bakåt. Han smekte hennes hår med handen när hon tog hans ollon i munnen. Så sjönk hon ner ytterligare över hans kuk och började suga. ”Duktig flicka…” var allt Brumbjörnen kunde säga.

Svartlock njöt av att suga sin räddare. Hans kuk smakade gott och att suga den gjorde henne kåtare. Brumbjörnens hand i hennes hår smekte, så plötsligt tryckte han henne neråt så att hela hans hårda kuk sjönk i hennes mun. Hon hostade till, lite chockad, men lät sig munknullas. Så plötsligt släppte han henne och hon fick luft, hon flämtade, men fortsatte att suga honom. Han tryckte ner henne över kuken ett par gånger till, innan han plötsligt lyfte upp henne.

Hon undrade vad han gjorde, men han ställde ner henne på golvet, tog hennes hand och ledde henne till ett annat rum. Där inne stod Brumbjörnens stora säng. Svartlock tittade på honom och han lyfte upp henne och lade henne mitt på sängen. Hennes svarta hår spreds ut under henne och hon lade sig tillrätta. När hon tittade upp såg hon att i taket fanns ett stort fönster. Himlen var inte så mörk trots det var sent på natten.

Så kröp Brumbjörnen upp över henne på alla fyra, han smekte hennes kind och kysste henne. Sedan försvann han neråt och Svartlock fick närapå panik när han särade på hennes ben och kysste hennes våta lilla fitta. Hon ville undan, var så ovan, men Brumbjörnens hand låg på hennes mage och hindrade henne. Hon bad honom sluta, gnydde lite, men han hyssjade och hon andades tungt, tog djupa andetag. Sedan slappnade hon av och lät honom slicka henne.

Tungan gled försiktigt mellan de svullna blygdläpparna och smekte på de inre. Svartlock glänste redan, hon var våt. Brumbjörnen smakade på henne, särade på blygdläpparna och slickade med tungspetsen på hennes klitoris. Svartlock gnydde till av välbehag, lutade huvudet bakåt. Blundade och njöt. Brumbjörnens tunga smekte hennes klitoris och han smekte med ett finger och försökte knulla henne med tungan.

Lilla Svartlock låg på rygg i Brumbjörnens stora säng och stönade högt när han tungknullade henne. Hon lade händerna mot sina bröstvårtor och nöp och smekte. Stönade allt högre och juckade med fittan mot honom. Han slickade henne allt hungrigare och trängde i henne hårdare och skönare med tungan. Snart hände det; det brast för Svartlock. Hon släppte allt och kom. Högt och njutande kom hon. Brumbjörnen slutade inte slicka henne, utan fortsatte när hans tunga blev allt våtare och smakade allt mer av hennes fittsaft.

Han lät henne ligga en kort stund medan hon pustade ut efter sin orgasm. Han släppte henne helt och hon låg kvar, blundade och log. Det knattrade så smått på taket och Brumbjörnen tittade upp, droppar föll på takfönstret. Det började regna. Han kröp upp mellan flickans särade ben och strök handen över hennes mage. Han tog en kudde och lyfte upp henne, lade den under hennes rumpa och ställde sig tillrätta.

Svartlock andades tungt och tittade upp på Brumbjörnen. Hon undrade vad han gjorde, men förstod när han först tog saliv på ett par fingrar och sedan förde dem mot henne. Hon kände dem mot rumpan och det hoppade till i hjärtat. Hon blev lite skraj, men hon var hela tiden lika kåt. Ett finger gled in i henne och hon stönade till. Så smorde Brumbjörnen in sin kuk i saliv, gjorde den blänkande och hal, medan han fortsatte att pulla hennes sexiga stjärt.

Så drog han ur fingrarna och lade kuken mot det lilla hålet. Svartlock tittade upp på honom, skakade på huvudet. Han lade ett finger mot läpparna, och hon tog emot. Brumbjörnens hårda kuk sjönk in i hennes tajta lilla rumpa. Hon stönade till och han började sakta knulla henne, kom inte djupt innan han drog sig ur, spottade ner på kuken och på hennes rumphål. Sedan tryckte han in kuken i hennes stjärt igen och tryckte in den, lite djupare den här gången.

Brumbjörnen tog tag om hennes midja och började knulla. Först väldigt försiktigt och långsamt. Det gjorde ont för Svartlock först, men hon njöt. Det regnade kraftigt mot fönstret nu, smattrande och hårt. Snart började han knulla henne snabbare och hon stönade högre. Hennes ljusa stämma fyllde luften och Brumbjörnen morrade stönande. Knullade hårdare. Frustade när han var som djupast i henne. De började bli svettiga.

Brumbjörnen höll hennes höfter och han knullade henne hårdare, mer oförsiktigt. Det gjorde fortfarande ont för Svartlock, men hon njöt; tog emot Brumbjörnens stora, hårda kuk. Åskan rullade långt bort, regnet gav sig inte. Svartlock stönade högt och han lade handen vid hennes fitta, han smekte hennes klitoris, pullade henne med ett finger. Det ryckte i hennes kropp, hon juckade hårt mot honom och han slutade inte knulla.

Svartlocks orytmiska stön blandade sig med Brumbjörnens frustanden. Hans finger djupt i hennes fitta och kuken in och ut, hårt i hennes sexiga rumpa. Blixten färgade rummet vitt en bråkdels sekund och flera sekunder senare mullrade det. Svartlock spände sig i hela kroppen, stönade, nästan skrek ut. Hon tryckte sig mot hans kuk och han tryckte kuken så djupt in i henne han kunde när de kom båda två, i varsin kraftig orgasm som sköt som blixten genom deras kroppar. De blev som en och elektriciteten och enheten var som starkast när blixten slog igen och åskan dånade. Brumbjörnen sprutade allt han hade, massa varm sperma, djupt upp i Svartlocks heta rumpa.

Helt tömd sjönk Brumbjörnen ner över flickan, sedan gled han av henne. Han tog tag om henne, tryckte in armen under henne att sova på. Svartlock suckade, log och kände en enorm trygghet. Hon var trygg i sin räddares famn. Brumbjörnen somnade in före henne. Han började snarka, ett brummande läte. Svartlock tyckte om hur han lät. Hon log, tog tag om hans arm och somnade med sin brumbjörn. Regnet och åskan gick, hon var trygg och säker nu.

När morgonen kom duggade regnet bara mot takfönstret. Himlen utanför var grå, men fåglar kvittrade ändå. Svartlock slog upp ögonen. Hon var fortfarande omfamnad. Brumbjörnen brummade fortfarande. Inte lika högt, men ljudet lugnade henne ändå. Hon lirkade sig loss från hans grepp, satt sig på sängen och tittade på honom. Sedan reste hon sig och hittade sina kläder. Hon log åt Brumbjörnen och lämnade rummet.

Brumbjörnen vaknade ensam, det tog ett par ögonblick innan han mindes att han inte somnat ensam. Han tittade sig omkring, men såg inte Svartlock någonstans. Hon hade lämnat honom. Han satt sig upp i sängen. Och då kom hon in. Lilla Svartlock hade en tallrik med sig, hon var nyduschad och håret var blött. Hon kröp upp i sängen intill Brumbjörnen, tryckte sig mot hans bröstkorg och log. Hon gav honom tallriken. Hade gjort baconfrukost, med ägg och toast.

Hon tittade på när han åt och log åt hans hunger. När han ätit tittade han på henne. Deras ögon möttes igen och hon kände sig så trygg. Brumbjörnen tog tag om hennes nacke och kysste henne. Deras tungor möttes. När han släppte henne sade han:
”Du är min Svartlock nu.”
Hon nickade, ville kyssa honom, men han fortsatte:
 ”Du ska stanna med mig.”

Och lilla Svartlock stannade med stora brumbjörnen

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.