Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/10, 2015 kl. 05:48, av Huldran

Längtan – Herr XL tar semester

Del 10 av 11 i serien Längtan!

Herr XL hade rest bort för att vila och bli fri från vardagens stress och arbetets tryck. Även kraven från hans nya kvinnliga bekanta, EvaL och hennes tjugoåriga döttrar, hade satt sina spår. Både mentalt och fysiskt.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Tack! för era varma ord! Tack för att ni delar med er av era intryck.

Deep: Jo, piller finns, men är egentligen för något annat! Annan recept kommer senare, dock med ett annat namn i rubriken.

Saltie: Just precis. Den sköna värmen och solen kan påverka tydliga gränser och förnuft mer än man tror. Och texten i din första rad återkommer senare.

Mr_Solen: Nakenlivet liksom inbjuder till resten under de rätta förutsättningarna. Bara slappna av. Ett nej är ett nej, men kan även bli ett, "Varför inte?"

Deres, // Huldran.

26/10, 2015 kl. 17:59

#2

Deep

Så där ja, nu var denna morgon gjord. Tack Huldran!
Fast jag har lite svårt för herr XLs stämningar; Lika svartsjuk som uthållig? Finns det inga piller mot det där första? ;-) Nå ja, övning ger färdighet... Kämpa på.

25/10, 2015 kl. 10:07

#1

Mr_Solen

Underbart med en historia som kryddas med skön sex....och just nakenlivet på stränder, hotell är ju en härlig utgångspunkt.

Solen

18/10, 2015 kl. 10:35