Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/11, 2015 kl. 20:58, av Mlucky

Stella dyker upp på gården

Del 3 av 3 i serien En het sommar

Magnus och Louise heta sommar fortsätter med att Stella kommer och hälsar på...

Den heta sommaren fortsätter och Magnus och Louise får en kväll ”oväntat” besök av Stella. Stella som är 28 år och en vacker kurvig kvinna kommer kaxigt gående längs uppfarten i sin svarta korta skinnkjol och overknee boots med klädsamt hög klack… Louise står fascinerad och förvånad i fönstret och ser henne komma gåendes. Det Louise inte vet är att Magnus bjudit in Stella som en ny överraskning åt henne. Magnus skyller på en barndomskompis som han lovade hjälpa med husrum åt en ”vän”.

Stella ger Louise en varm och sensuell kram och låter händerna lite förstrött smeka Louise längs ryggen och rumpan. Louise skälver till och ler nervöst. Vad är det med den här kvinnan? Och framförallt, vad gör hon med mig??? Louise känner sig varm inombords, nästan lite upphetsad av den kaxiga kvinnan.

Under middagen som avnjuts börjar Stella, till Magnus stora förtjusning, flirta mer och mer med Louise. Louise som druckit lite vin ursäktar sitt beteende med detta för sig själv och låter sig svepas med av Stellas charm…

Efter maten undrar Magnus om inte de inte ska ta och värma sig med en bastu och kanske njut av lite bad i poolen. (Vilken ”tur” att Magnus eldat igång värmen i bastun tidigare på dagen). Louise hänger genast med på idéen, du får ta hand om disken så går jag och Stella ner och börjar värma upp bastun…

På väg till bastun lägger Stella och Louise armarna om varandra, Louise ler och undrar varför hon gillar det hela så mycket. Hon reagerar inte ens när Stellas hand glider ner längs ryggen, över svanken och vidare mot rumpan. Stella kysser mjukt Louise kind och viskar, - Tack för att jag får sova hos er i natt, verkligen snällt!

Louise känner sig varm i kroppen, berusad på upphetsning när de klär av sig för att duscha. Hon tittar på Stella och tänker, hon är verkligen läcker!!! Rakad är hon också… Louise tittar ner på sin egen tofs. Hon pekar på Stella.

- Är det skönt att vara rakad?

Stella ler.

- Helt underbart! Kom och känn hur lent det blir!!! Hon går sakta mot Louise, tar hennes hand och för den mellan sina ben. Louise hinner inte protestera innan hon känner Stellas rakade fitta och våta läppar mot sina fingrar…

- Skönt, mumlar Stella

- Jag vill också, säger Louise hest.

- Ska jag raka dig? Undrar Stella med stora ögon.

- Mmm

- Bra! Jag slickar helst inte en orakad fitta, säger Stella och blinkar åt Louise…

Stella hämtar sin hyvel och lite rakgel, omsorgsfullt börjar hon masserar Louise mellan benen. Louise stönar och det går som blixtar genom hennes sköte. Plötsligt grips hon av lusten att kyssa Stella. Hon har aldrig kysst eller älskat med en kvinna tidigare men situationen är så upphetsande att hon inte kan motstå! Louise böjer sig fram och låter sina läppar möta Stellas, Stella svarar genast och de möts i en mjuk kyss. Långsamt börjar de skjuta fram tungorna och snart leker tungorna med varandra. När Louise till slut drar bort ansiktet brinner hennes och Stellas ögon av kåthet.

- Jag får ta och raka bort den där tofsen nu, säger Stella.

- Mmm, Louise kan bara mumla och nicka till svar.

Stella rakar omsorgsfullt Louise sköte, hon ler triumferande när det är helt fritt från hår.

- Dags för bastu va? Tar du med två öl Louise?

- Japp, gå in gör det bekvämt för dig så kommer jag med ölen.

När Louise kommer in i bastun sitter Stella med benet uppdraget på laven så att Louise ska ha fri insyn. Stella klappar på laven brevis sig.

- Kom och sätta dig Snygging!

Louise lyder ivrigt och har svårt att slita blicken från Stellas lockande läppar. Stella är upphetsad och det syns, läpparna börjar dela sig och hon är rejält våt! Den kalla ölen rinner lätt nerför strupen för Louise, samtidigt känner hon hur Stella plockar bort ett inbillat hårstrå från Louise bröst. Louise ryser och myser av beröringen och svarar med att ”leta” efter hårstrån på Stellas bröst. De möts igen i en kyss.

- Lägg dig på laven, säger Stella bestämt åt Louise. 

Louise lyder och Stella sätter sig gränsle över henne och börjar gå på upptäcksfärd över hennes kropp med händerna. Hon har med sig lite olja som hon använder på Louise kropp för att riktigt få massera. Louise är fullständigt i Stellas händer nu så hon byter från händer till läppar och tunga över hennes kropp.

Hon kysser och nafsar långs halsen och ner mot brösten. När hon kommer till brösten tar hon extra lång tid på sig, försiktigt tar hon Louise bröstvårta mellan läpparna samtidigt som hon masserar bröstvårtan med tungspetsen. Louise stönar högt av behandlingen. Stella fortsätter ner över hennes kropp tills hon kommer till slutmålet. Louise fitta dunkar av kåthet och förväntan, hon undrar hur det kommer att kännas med en kvinnotunga där? Slickar hon lika som Magnus tro? 

Stella är helt fenomenal, hon lapar med tungan mellan Louise blygdläppar, drar med bred tunga så långt bak hon når och upp över läpparna. Hon varierar detta med att dra djupa drag med tungan. Hon masserar klitoris med läpparna och behandlar dem på samma sätt som hon gjorde med bröstvårtan. När tungspetsen masserar klitoris och Stella stoppar upp två fingrar i Louise exploderar hon i en skakande orgasm. Världen snurrar, det blixtrar framför ögonen…

Så skönt har hon aldrig kommit förr! Hon känner hur orgasmen ebbar ut samtidigt som Stella fortsätter massera klitoris med tungspetsen och har fingrarna masserande g-punkten.

- Oiiiih, jag kommer igen, sluta inte, snälla, sluta inte!!!

Stella är alldeles fascinerad av att Louise kommer igen, sluta är det sista hon tänker på just nu…

 

När världen slutat snurra för Louise och hon kommer till sans tittar hon djupt in i Stellas ögon, vilken grej. Vilka orgasmer! Hände det där verkligen nyss???

- Är det min tur att slicka nu? Undrar Louise.

Stella ler och nickar men betonar att hon inte behöver göra något hon inte är bekväm med! Louise som är så berusad av upphetsningen tycker att det inte är mer än rätt att Stella också får komma. Louise som inte riktigt vet vad som väntar henne börjar nervöst slicka lite försiktigt mellan benen på Stella. Hon inser för sig själv att hon älskar lukten och smaken!!! Stellas upphetsande stönar har också en väldigt upphetsande effekt på Louise som känner kåtheten stiga inombords. Hon letar sig fram och lyssnar efter reaktioner hos Stella. Det dröjer inte länge innan Stella skakar till och kommer… 

- Aaaaahhhh… Så skönt…

Stella njuter! Louise ler stolt och nöjt. När Stella sen landat tittar hon storögt på Louise.

- Vad duktig du är Louise!!!

- Nja, du var ju ganska uppvärmd så jag vet inte om det var så mycket min förtjänst…

- Åh jo, du kan nog bli riktigt bra på det här om vi får träna på det!

 

Tjejerna är helt klart för varma för att fortsätta i bastun, de bestämmer sig för att gå ut på soldäcket bredvid poolen för att svalka sig. Badkläderna struntar de i, de är liksom förbi den punkten i bekantskapen nu… Fnittrande och leende går de hand i hand och lägger sig i en solstol, när Magnus sen kommer ner till poolen hittar han sin fru med tungan djupt begravd i Stella som gör detsamma. Tjejerna ligger i en 69a och ingen av dem verkar särskilt bekymrad av att bara slicka varandra i över fittan. Tungorna är minst lika mycket i rumpan…

Magnus kuk exploderar i ett mäktigt stånd och han känner att han vill kasta sig in i leken. Eftersom Stella är gäst är det inte mer rätt att hon får vara i mitten nu… Louise som fått smak på att slicka protesterar, hon vill vara i mitten… Magnus tycker att tjejerna kan få ligga kvar i 69an. Samtidigt för han in sin kuk i Louise våta fitta, hon stönar nöjt med fortsätter med samma energi att slicka Stella. Hon är så sjukt upphetsad av situationen. Magnus känner att han är lite utanför i trekanten men han tänker verkligen inte klaga på upplevelsen just nu. Hans kuk jobbar i sin älskade frus sjöblöta fitta, samtidigt leker Stellas tunga med hennes klitta och passar även på att dra några drag över Magnus kuk när det passar. båda tjejerna är väldigt när orgasmer och Magnus känner att han inte heller kan hålla sig längre… Hans fru gnyr av upphetsning samtidigt som Stella sätter sig upp på Louise, hon roterar höften över hennes tunga och böjer sig fram och låter hennes egna tunga leka med Magnus i en våt kyss. Stella stönar och Louise kropp skälver av upphetsning när Magnus till slut tömmer sin sats långt upp i sin älskade fru. Stellas kropp krampar över Louise tunga, hon stönar ljudligt genom hela orgasmen. Samtidigt kommer Louise, upphetsning av hela situationen och känslan av Magnus varma sats som pumpas upp i henne trycker henne över gränsen till ännu en orgasm…

Tillsammans går alla tre in i bastun igen. Magnus ler och och frågar om de hade trevligt medan han diskade… Tjejerna ler tillbaka.

- Vi bekantade oss med varandra, så kan vi väl säga? Stella blinkar till Louise, som ler tillbaka Stella ställer sig framför Magnus, jag har kommit flera gånger ikväll men inte fått någon kuk, tänker du göra något åt det eller? Hon vänder ryggen mot Magnus och svankar inbjudande, när hon böjer sig fram så formligen skriker hennes fitta efter kuk. Magnus är inte sen att lyda. Samtidigt sätter sig Louise på laven framför Stella och för bestämt ner hinner ansikte mellan sina ben.

- Om du ska få låna Magnus kuk får du göra rätt för dig under tiden, säger Louise med spelad ilska. 

Kåtheten lyser igenom rösten så hon låter inte ett dugg arg. Stella är inte sen att lyda, samtidigt som kramar Magnus stenhårda kuk med sin fitta låter hon sig ivrigt smaka på Louise ännu en gång…

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Mlucky

Tack för er feedback Ormen och skogs mulle!

Huldran, kul att jag kunde framkalla lite feeling! :)

1/5, 2020 kl. 12:40

#4

Huldran

Och när Stella dyker upp, kan även jag känna av det...
Tack, Mlucky. //Huldran.

30/4, 2020 kl. 23:30

#3

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

30/4, 2020 kl. 23:28

#2

skogs mulle

Toppen! Om man fick prova en 3kant.

20/11, 2015 kl. 06:28

#1

ormen

Mycket bra novell serie. Hade varit intressant med en fyrkant mellan Magnus, Louise, Stefan och Petra

9/11, 2015 kl. 16:53