Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/11, 2015 kl. 10:51, av Smooth

Taket på stallet

Jag får ofta frågan om att hjälpa till med allehanda i samband med det jag gör i yrket, att vara händig är oftast inte till en last.
Efter att ha gjort en del arbeten ute på landet åt en bekant bad han mig titta till ett läckande tak.

Du har precis sadlat av efter en lång ritt och känner att du är i behov av en lång och skön dusch när jag kliver in genom stalldörren.
Jag ska bara fixa vattenläckan i taket och frågar om du vet var det finns en stege.
Du svarar med ett lätt ryck på axlarna o säger att du inte har en aning men kan öppna förrådet åt mig där det kan finnas en.

Jag känner doften av dig när du passerar o din arm vidrör lätt vid min, du ser bra ut tänker jag.

När vi kommer ut till förrådet lyckas du inte få upp det rostiga låset så jag frågar om jag får prova, när du räcker mig nycklarna dröjer dina fingrar kvar i min stora hand en kort stund,en skön rysning går genom min kropp och fantasin seglar iväg lite väl långt, jag tappar nycklarna och böjer mig ner efter dom.

När jag reser mig igen tappar jag balansen o tar tag om din höft,du står kvar.
Vet ej riktigt vart jag ska ta vägen nu men du löser problemet genom att lägga en hand på min, som fortfarande vilar på din höft.
Jag är rätt blyg men ser dig i ögonen med en blick som inte kan vara annat än kåt.

Du frågar,lite retligt,hur det går med låset så jag provar och lyckas öppna med milt våld.

Väl inne i förrådet kan jag inte bärga mig längre utan satsar allt,tar tag i dig och drar dig intill mig.
Du följer med med ett lätt motstånd men besvarar min klumpiga o nervösa kyss.

Mina händer har börjat treva neråt mot din fasta perfekta häck och din blick är nu lika kåt som min.
Våra tungor möts i en ny mer behärskad kyss,samtidigt som min ena hand smeker dig över den höft som jag nyss hållit i, handen fortsätter med ett lätt tryck att vandra litet neråt mot din mus men stannar straxt ovanför, jag låter ett finger glida hela vägen ner så lätt att det knappt känns men nu ryser du också.

Min tunga har nu börjat leta sig ner för din hals och båda händerna smeker dig upp över magen mot dina fasta väldigt fina bröst.
Du knäpper med flinka fingrar upp jackan och jag nästan sliter upp din t-shirt ur dom tajta ridbyxorna för att komma åt din topp.
Jag letar mig uppåt under din tröja med tungspetsen cirklande runt din navel samtidigt som jag drar ner dina byxor med ett ryck.

Jag smeker dig över fittan, utanpå trosorna, samtidigt som du drar upp din tröja och topp så att jag kommer åt att nafsa i o suga på dina styva bröstvårtor.
Flämtar till med de nära och pekande mot mig. Dina bröst är verkligen perfekta.

Du kliver smidigt ur stövlarna och dina tajta byxor o särar lätt på benen så att jag kommer åt ditt sköte ordentligt, dina syndigt sexiga trosor är genomvåta av dina safter, mina fingrar letar sig snabbt in på insidan av dom.

Jag särar först lätt på dina läppar och retar din kittlare med tungan innan jag snabbt o nästan våldsamt kör upp ett finger i ditt trånga sköte.

Du kastar huvudet bakåt och släpper en djup stön av kåthet. Jag drar ut mitt nu blöta finger igen o vänder dig så att du kan luta dig framåt mot en gammal bänk.

Din välansade fitta trycks ut framför näsan på mig o jag börjar fingerknulla dig igen fast denna gång med två fingrar samtidigt som min tunga leker runt ditt "förbjudna" hål.
Dina stönanden blir allt högre och när jag sakta men bestämt trycker upp ett finger i ditt andra hål också kan du inte hålla dig längre utan kommer i en första blöt orgasm.

Jag slutar inte med behandlingen utan fortsätter att smeka dina hål med tunga o fingrar tills din orgasm ebbat ut. Smaken av dig är så underbar!
Därefter tar jag av mig mina snickarbyxor och blottar min sprängfyllda kuk, det är inte den minsta du har sett.

Du sätter dig på knä o börjar massera mina kulor samtidigt som du leker med tungan runt mitt ollon, jag följer dig ner på golvet som är förvånansvärt varmt för årstiden.

Du sjunker ner på armbågarna o börjar suga av mig, din bak putar lockande upp mot taket.
Jag "klöser" dig lätt över ryggen samtidigt som jag smiskar till dig på skinkorna.
Sedan börjar jag smeka dig runt båda dina hål igen.
Din grotta är fortfarande dyblöt av dina safter och mina starka fingrar glider lätt djupt in i dig.
Du suger så skönt att jag får försöka hålla igen för att inte komma redan nu.

Jag drar ut fingrarna ur din mus för att börja smeka dig över din kittlare istället samtidigt som jag snabbt trycker ett finger i botten på ditt andra hål.

Smekningarna på din kittlare blir allt häftigare likaså tempot på fingret som nu ränner in och ut i din rumpa, du är nära att komma igen när jag snabbt drar mig ur och nästan kastar dig på rygg.

Jag tar tag runt dina fotleder o lyfter dom på mina axlar så att dina undre läppar trycks ihop och din mus blir ännu mer trång.
Med ett hårt tryck kör jag min bultande lem så långt den räcker i dig och börjar att knulla dig med långa hårda stötar.
Återigen måste jag hålla igen för att inte komma så jag drar mig ur igen och lägger mig på rygg brevid dig.

Du kliver upp på mig och börjar rida mig hårdare än du nånsin ridigt någon häst o det tar inte lång stund förrän jag är nära igen.
Jag trycker då upp ett finger i din grotta,ovanpå min kuk, samtidigt som ett finger letar sig upp i ditt förbjudna hål och vi kommer samtidigt i en ohyggligt skön orgasm.

Efter att ha hämtat andan en stund kommer jag på att taket fortfarande inte är fixat och det har börjat regna...

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.