Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/1, 2016 kl. 09:55, av Jaca

På hembesök hos Millan

Del 1 av 5 i serien Millan

Som egenföretagare i den bransch jag nu är i så gäller det att dryga ut timmarna med att ta sig jobb i andra branscher än vad man är i och har "vissa" kunskaper om.
Är anlitad av ett lokalt bostadsföretag för att sköta bl.a. snöröjningen.....

Får arbetsordern mejlad till mig och skriver sen ut den för att se vad som ska göras och vilka grejer som jag kommer att behöva.
Det står ett namn på en kvinna på lappen och ser på klockan att den är inom ramarna av att hon ska befinna sig hemma.
Åker över dit och jämför så namnet på dörren en extra gång med namnet på lappen innan jag ringer på. Det är först alldeles tyst efter att ringklockans gälla ljud har tystnat, men så hör jag hur det är steg som kommer mot dörren och att det rasslar till i låset.
Dörren öppnas och jag möts av en förmodad och som det syns av en nyvaken tjej som är i gissningsvis 20-25års åldern som är liten och nätt, hon är gissar jag inte är mer än 1,50 lång och kanske väger runt 40kg.
Med mina 1,87 så förefaller jag som en jätte framför henne när jag står och ser ner på henne, vilket jag kan tydligt se i hennes nyvakna ögon att även hon nog tänker samma sak.
-Jaca, presenterar jag mig och förklarar mitt ärende och visar upp min arbetsorder.
-Millan, ja visst ja, det hade jag glömt, kom in säger hon med en ljus, mjuk stämma och vänder sig om och visar in mig till köket. Hon har endast trosor och ett vitt linne på sig.
Hennes bröst som är av uppskattningsvis en b-kupa i storlek och på bröstens små guppande så är dom rätt fasta för det sitter ingen bh under linnet. Ett par små bröstvårtor syns tydligt där under.
Anar en lätt rodnad på dom söta kinderna av att det nog är lite pinsamt att hon inte har mer kläder på sig än så.

Kastar in en blick i hennes sovrum när vi passerar den öppna dörren och ser att sängen är obäddad och att lådan på nattduksbordet står öppen invid sängen.
Ser sen att diskbänken som är helt fri från disk och att det i övrigt ser rent och snyggt, välstädat ut därinne.
-Jag måste rensa ur underskåpet, säger hon och går sen ner på knä och då helt utan en tanke på vad hon visar upp ett par ljusrosa högt skurna hipster trosor i tunn spets.
Känner att det styvnar rejält i mina byxor av det jag ser, en som hon övrigt är en liten rumpa. Som är mycket välskapt och perfekt formad med en fasthet och helt slät hud
Hon börjar på att rensa ut ur underskåpet medan jag står och njuter av det jag ser framför mig.
Jag går ner på knä, då lite snett bakom henne.
-Vill du ha hjälp?, säger jag med en låg röst nära hennes ena öra.
Svaret jag får av henne får det att pirra till lite extra i kroppen.
-Aaaa, gärna det, ta för dej bara, säger hon och trycker sen sin rumpa medvetet eller om det är omedvetet mot mitt ena lår.
Tar då ett snabbt beslut och lägger min hand på hennes rumpa, smeker sen rumpan lätt med min för hennes rumpa rätt stora hand, greppar tag lite om den ena skinkan.
-Mmmm, hör jag ett dämpat stön komma ut från skåpet.
För sen in handen mellan dom smala låren och smeker mitt på den lilla fittan, känner då värme och att trosan är aningen fuktig.
Jag häver mig upp, över och en bit in i skåpet, så att min mun hamnar precis in vid hennes öra.

-Är du kåt?, viskar jag med en hes röst.
-Mmmm, jaaa, det är jag, stönar hon till svar.
För trosan lite åt sidan så att jag då kommer åt fittan, med fingrarna smeker jag lite lätt efter dom små och lite svullna blygdläpparna. Bara lite ömt och nästan retsamt försiktigt.
-Sååå skönt, flämtar hon fortfarande med sitt huvudet inne i skåpet.
Känner att hon för sin hand bakåt och direkt till mitt skrev där nu kuken står stenhård.
Hon känner först lite utforskande längst med kuken med sin hand.
-Mmmm, så hård och grov den verkar vara, flämtar hon konstaterande när hon sen backar ut ur skåpet.
Jag stönar när jag känner handen med ett bestämt handlag smeker kuken som fortfarande är inne i mina arbetsbyxor.
-Nu vill jag se den, smeka och smaka på lite på den, fnittrar hon där hon står på alla fyra, jag som då rest på mig.
Hon börjar sen att fumla upp mina arbetsbyxor och får tillslut ner dem samtidigt med mina boxers.
Kuken sprätter då ut mitt framför henne och står endast centimeter från hennes ansikte.
-Wow, vilken kuk, grov och stenhård, flämtar hon till lite spontant.
Hon smeker den först lite prövande och sluter sen sin hand om den och börjar att sakta, lite prövande att runka den, hon ser upp mot mig, ler lite innan hon så för ut sin tunga och slickar till mitt på det blodfyllda svullna ollonet.

-Den är god, får lilla jag smaka mer?, säger hon med en spelad oskyldig röst.
-Det kan du få, flicka lilla, sug på den du, väser jag lite grymtande till svar.
Hon tar in ollonet i munnen, sen suger hon in så mycket hon klarar av att ta in av den i munnen, greppar tag om kuken och börjar sen att suga in den hårt in och ut, med sin hand som ett mothåll.
Hon sörplar och det verkligen låter när hon tar kuken in och ut ur sin mun.
Så tar hon in kuken djupt igen, då nästan för djupt in och man märker att hon verkligen gillar detta och att hon tycker om att suga kuk.
Med handen smeker jag hennes mjuka hår, hjälper henne lite med takten i sitt sugande.
Böjer mig sen ner mot den lilla rumpan, drar upp den löst sittande T-shirten och ger henne en bestämd dask på ena skinkan.
-Mmmm, hörs det från henne när min hand landar med en smäll på skinkan.
Reser mig sen åter upp och ser ner på den intensivt sugande tjejen.
Konstaterar att hon verkligen kan sin sak och känner att så som hon suger måste jag nog avbryta henne snart innan jag tömmer mig i hennes mun.
-Vill lilla tjejen få kuk i sig nu?, frågar jag henne.
-Aaaa, ta mej, knulla mej, viskar hon med flämtande andetag när hon släpper sitt tag om kuken med sin mun.
Hon verkar gilla och tända på lite dirty talk märker man och även på att det skiljer en del i ålder mellan oss.
För upp henne på fötter, kysser henne hungrigt och känner smaken från min kuk ur munnen.
Hör på hennes tagna andning att hon inte riktigt har hämtat sig från kuk sugningen.
Vänder på henne bestämt och aningen bryskt, lägger armarna om henne, smeker på dom fasta brösten utanpå T-shirten och känner att brösten verkligen är underbara i sin form och fasthet, greppar tag om dom små hårda bröstvårtorna som står ut mot det tunna tyget.
-Aaahhh, flämtar hon och hon är verkligen liten och härligt sexig där hon står helt inne i min famn.
Drar av T-shirten och dom underbara brösten med dom små hårda bröstvårtorna blottas.
Lyfter upp henne så att hon hamna upp på den rostfria kalla hårda diskbänken.
Brösten pressas då mot den hårda rostfria plåten, hör hur hon kvider och gnyr med ljus och gäll röst, drar trosan lite åt sidan och för kuken mot den lilla fittan, utan finlir så pressar jag mig sakta men bestämt in i henne. Känner då hur varm och fuktig den trånga sköna fittan är, pressar på och öppnar upp henne maximalt skulle jag tro.
-Aaaaooooooiiiiiiiiiiii, gnäller hon med ett sammanhängande tjut när jag trycker mig in.
Kuken verkligen särar på dom små blygdläpparna, tränger mig allt djupare in i det allra heligaste som hon har.
Hon stönar och kvider när kuken pressar sig upp och in i den trånga fittan, känner hur hennes inre stramar om kuken och att det nog inte är helt utan en viss smärta hon känner när kuken banar upp sin väg in i henne.
Bottnar inne i fittan och känner att jag möter livmodertappen, hon piper allt högre i samma sekund och utan att stanna längre än någon sekund på djupet så börjar jag så att knulla på henne, först lite sakta först, som för att ändå låta fittan vänja sig lite för att sen öka på mitt tempo.
Hon ligger uppe på diskbänken och gnids fram och tillbaka av mina djupa, och allt hårdare stötar.
-Så skönt..,ta mej..,knulla meeej, stönar och gnyr hon allt högre och framförallt med en gällare ton.
Ser ner mot den lilla rumpan som hon försöker att puta ut mot mig, hon verkligen bjuder ut sig och verkligen vill bli tagen av mig.
Lyder inte utan drar ner på mitt tempo för att försöka att dra ut på detta så långt som det bara går och framför allt är möjligt.
Smeker fingret på kuken där det nu har pressats ut fittsaft ut ur den sjöblöta fittan.
För sen fingret till hennes anus och smeker det runt om det innan jag sakta pressar på lite med fingertoppen precis mot det slutna trånga hålet.
-Jaaaaaa..,Meeeeeer, kvider hon bedjande när hon känner fingret som pressas mot hålet.
Hör att hon nog önskar att jag ska pressa in mitt finger i det trånga spända hålet, att hon skulle förmodligen komma då, men jag bara ska hålla henne lite på gränsen, driva och göra henne bara än kåtare.

Drar mig så bara ut ur fittan och för ner henne på fötter igen, vänder på henne och för henne bakåt mot köksbordet, trycker upp henne mot det, vi kysser varandra hett, vår saliv smetas ut kring våra allt hungriga munnar och läppar.
Händer smeker jag ner över dom fasta brösten och sen ner mot den helt slätrakade lilla fittan
Hör att hon kvider nöjt när jag med händerna smeker över hennes lilla kropp, hon trycker sig upp mot mig och mina händer för jag vidare till den lilla fasta rumpan, greppar tag och lyfter sen upp henne på det lite höga köksbordet.
-Iiiiiiiiiiii, fnittrar hon till när hon känner hur lätt hon är i mina grova händer.
Hon blir så då sittandes där och ser lite frågande på mig med sina små vackra ögon.
Som hon nu sitter uppflugen på bordet och dinglar lite på benen så är hon verkligen i en helt perfekt höjd för vad jag än tänker och ska göra med henne.

Tar av mig min tröja och ser att hon stirrar på min kropp och jämförelse med henne är jag stor.
Då hon är så söt och flickaktig med sina knappa 1,50 och 40kg lätta kropp, jag väger dubbelt upp mot vad denna tillsynes lilla flickan är och som jag får reda på sen är nyss fyllda 22år.
Ser att detta eggar henne nått otroligt och känner samma sak.
För henne ner på rygg, lite bestämt så hamnar hon ner på bordet, drar av trosorna som sitter lite snett och går sen ner mellan dom vitt särade benen.
Med två fingrar så tränger jag åter in i henne igen.
Hon sluter sina ögon när jag för in dom djupt, ser upp över henne, hur dom små bröstvårtorna på brösten står hårda upp mot taket och guppar till lite i samma takt som jag fingerknullar henne i. Håller fingrarna stilla och införda så djupt jag bara kan och med andra handen så särar jag på blygdläpparna uppe vid klittan så att den då blottas helt. Lutar mig ner och retar på den lite med min tungspets vilket får henne att tjuta till gällt och spänna på sin rygg.
Sluter så läpparna om den och masserar den mellan dem.
Vrider på mina fingrar något och börjar åter att föra dom in och ut ur henne.
Hon gnyr, kvider konstant av det jag nu gör med henne.
Drar ut fingrarna något och finner genast den lite skrovliga ytan just inne i fittan där den så känsliga g-punkten sitter, gnussar på den, först lite försiktig, samtidigt som jag drar lite i klittan, släpper klittan och slickar istället till på den samtidigt som jag åter trycker in mina två fingrar som spänner upp fittan effektivt, och på gränsen till maximalt av vad den klarar.
Detta hörs på ännu ett gällt och denna gång allt högre tjut som lämnar hennes nu öppna och flämtande mun. Märker att hon nog åter är på väg att komma. Slickar i mig av den helt underbara och fräscha fittsaften som tränger ut ur henne och fingerknullar henne bestämt ett par gånger till medan jag håller henne under uppsikt så att hon inte ska komma ännu.
Är inte riktigt klar med den sexiga lilla Millan än, utan ska verkligen driva henne bara än längre in i den kåtdimma som hon nu definitivt befinner sig i.

Drar fingrarna ut ur fittan, greppar tag om och vänder över henne på mage.
Ser så beundrande ner på den lilla rumpan som ligger på bordskanten och benen som hänger fritt och inte når ner till golvet.
Smeker lite ömt och försiktigt längs med, klämmer och känner på hur fast och len den är.
Så daskar jag till lite bestämt, hon tjuter då till av den överraskande smärtan och ser att handen lämnar ett rött märke efter sig.
-Mmmm, hörs det från henne och smärtan verkar göra henne bara än mer kåt och villig.
Hon putar ut och upp sin rumpa riktigt inbjudande mot mig så att den lilla svullna fittan bjuds ut.
Daskar till än en gång och håller då kvar handen, greppar tag om skinkan och klämmer lite lämpligt.
Lutar mig ner och slickar efter den utputande fittan och upp över mellangården till det lilla spända anus hålet. Trycker lite med tungan mot det och söker mig sen åter ner till fittan.
Drar med tungan så dom små blygdläpparna särar sig något.
Släpper mitt grepp om skinkan och för tummen mot hennes anus, smeker det runt om det och lägger så  ett tryck mot det.
Andra handen för jag med fingrarna efter dom lite svullna blygdläpparna.
Ömt och mjukt samtidigt som jag fortsätter med att gnida tummen mot hennes anus.
För ihop två fingrar invid varandra och för så in dem djupt in i fittan.
Ännu ett gällt skrik av en blandning av lätt smärta och överraskning hörs från bordskivan som dämpar skriet något.
Pullar henne med en bestämd takt och vrider samtidigt på fingrarna så att fittan spänns ut något mer när så fingrarna blir som bredast.
Känner att kuken står stenhård av hennes reaktion på vad jag gör och ser.
Millans tjut övergår till ett mer ihållande kvidande stön.
Hon är åter så nära att komma.
-Aaaa..,jaaa..,Snääällaaa..,meeer, flämtar hon med en desperation och kåthet i sin ljusa stämma.
-Det här gillar du va?, väser jag och nafsar till med tänderna på den ena skinkan.
Hon vänder sig mot fönstret och flämtar med en öppen mun andfått.
Eftersom hon bor på den nedre våningen och att köksfönstret går djupt ner, det i kombination med att hon nästan inte har några blommor som står där i fönstret så kan dom som går in och ut ur huset se oss om dom bara skulle vända på huvudet lite åt höger.
Detta uppmärksammar hon och jag ser hennes ögon öppnas på vid gavel av den skrämmande tanken. Det ser jag och frågar henne.
-Mmmm, du gillar att visa upp dig?,va.
-Joo, näää.., eller, stammar hon något nervöst av att grannarna skulle kunna se vad som händer.
Jag för in fingrarna djupt in i fittan, samtidigt som jag ökar min tummes tryck mot hennes anus.
-Nnnngggffffhhhhhh.., hörs det då ett gurglande stön som kommer nerifrån hennes hals nu när båda hennes trånga hål har besök av mina grova fingrar.
-Gillar du det här min lilla flicka?, frågar jag henne med en dominant ton i min röst.
-Joooooiiiiiiiiiiii, kvider hon och det blir bara mer utdraget av att av tummens tryck nu får hennes slutmuskel att ge med sig något, så att tumnageln går in i rumpan på henne.
Så är hon än en gång så nära sin efterlängtande orgasm och när jag drar ut mina fingrar ur fittan så ser jag hur dom mörkröda små blygdläpparna och anus sluter sig sakta.
Hör även ett litet besviket och andfått kvidande ur henne.

Vänder henne åter tillbaka på rygg, jag vill se in i dom små vackra ögonen när jag kommer in med kuken i henne, håret som hon inte hunnit göra nåt åt när jag kom är nu än rufsigare.
Håller isär dom korta smala benen och ser henne djupt in i ögonen.
Kuken står stenhård, närmar mig så ollonet möter fittan, gnider den sakta mot fitta.
-Snälla..,plåga mej inge mer nu..,ta meeej..,knulla meej..,gör vad fan du vill med mej, ber hon med en bedjande och lite desperat ton i sin röst.
Släpper mitt tag om hennes ben, tar tag i kuken och riktar den mot hennes röda fitta och bara pressar mig in i henne, jag trycker mig ända in till botten av fittan.
-Nnnngggfffhhhhhh, hörs det då av henne och hon sluter sina ögon.
Hon greppar tag i bordskanten och håller fast sig i bordet för att inte kasa bort när jag så ska ta henne. Drar mig ut, nästan helt ut och tryckte åter in mig på samma bestämda, hårda sätt.
-Nnnngggfffhhhhhh, hörs det åter djupt nere från henne strupe, som ett gurglande, krävande stön.
Så börjar jag att knulla henne hårt, inte snabbt men bestämt och hårt.
Kuken verkligen plöjer jag in den lilla flickans härliga fitta.
Hon särar villigt på sina ben för mig, bjuder ut sig och jag tar verkligen för mig av henne.
Hennes knogar vitnar av det hårda grepp hon har i bordsskivan.
Hon måste verkligen hålla fast sig för att jag inte ska skicka henne över bordet med mina kraftfulla djupa stötar in i henne. Det kvidande stönen ökar i sin takt och blir allt högre och högre.
För upp händerna och greppar tag om dom fasta brösten som jag behandlar lite ruff, fattar sen tag i dom små stenhårda bröstvårtorna som jag rullar på båda mellan mina fingrar. Drar och vrider lite på dem, nyper till i dem lite.
Hör tydligt att köksbordet knakar och protesterar märkbart av vårt hårda och inte lite vilda knull.
-Fortsätt bara..,ta meeej.. aaaaaa, stönar hon och hennes ögon rullar runt, hon kan inte fästa sin blick på något.
Känner att jag själv även håller på att explodera, har själv under tiden jag har retats med henne dämt upp min egen orgasm och känner att jag snart inte kan, vare sig jag vill eller inte kan hålla tillbaka den.
Hon ligger på bordet och verkligen låter mig ta för mig av henne, hon bjuder ut sig och låter mig dominera henne. Känner hennes ben kläms ihop om min rygg och hon manar bara på mig.
Att hon dessutom ligger lite öppet och är helt utsatt för insyn verkar inte att bekomma henne längre, snarare tvärtom.
-Jaaa..,kommeeer..,snaaart, lyckas jag stamma fram som en varning om att om det är nog så att om hon inte vill ha satsen in i fittan så är det dags och förmodligen sista varningen hon kommer att få.

Innan så hon hinner svara på min varning så svartnar det bara för mina ögon och trycker mig djupt in i henne. Hör mig själv vråla och känner satsen som skjuts ut ur kuken och formligen rakt upp i hennes livmoder som jag trycker och håller ollonet emot.
Är mitt i min orgasm och helt borta så hör jag även hennes gälla skrik som låter som ett skadat djur.
Håller mig helt stilla och djupt inne i den unga Millans fitta och pumpar ut det sista ur mig, har fallit och rasat ihop över den lilla nätta kroppen och hamnat med mitt ansikte vid hennes hals.
Kysser ömt och sakta på den, viskar ansträngd.
-Du är helt enkelt underbar, Millan.
Får ett svagt hummande som jag blir lite osäker på vad det egentligen betyder så jag ser upp på henne, på det söta ansiktet och möts då av ett flin som däremot inte går att ta miste på vad det betyder. Kysser henne ömt och kärleksfullt, samtidig som jag känner att kuken som fortfarande sitter djupt inne i henne, masseras av hennes fitta.......

Fortsättning följer.......

Copyright (c) 2016, JACA. All Rights Reserved

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Jaca

Tack roljoh, kan med handen på hjärtat att jag idag kanske ångrar att man inte var alltför närvarande i skolan.....
Men försöker att fånga situationen så gott jag kan i mina texter, men det kan kanske bli lite rörigt ibland :)

Trevligt att höra att den föll dig i smaken och det kan tänkas att det kommer fler delar i denna serie så småningom.

24/1, 2016 kl. 23:01

#3

roljoh

Här skriver vi att "oj vad välskrivet det här var" Det struntar jag i, det var bra innehåll.
Jättebra. Du håller inte bara Millan på den yttersta kåtmarginalen utan även oss som läser din berättelse. Störtkåt. Jag måste läsa del två.

24/1, 2016 kl. 22:39

#2

Jaca

Jupp, avancerad snöröjning kan vara givande, men få oanade konsekvenser.....
Det blir värre, eller hur man nu vågar se på det. hihihi.
Du kanske också har en gård som behöver röjas!!!...... :)

20/1, 2016 kl. 11:31

#1

blåögd

Trevligt med snöröjning onekligen! Gillar upplägget! Extraknäck jo jag tackar jag! :)

20/1, 2016 kl. 11:08