Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/1, 2016 kl. 21:49, av blåögd

Nocturne

En sommarnatt. Efterspel, eller förspel? Det väljer du, eller kanske är det både och?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

RuterEss

Vilken fantastisk berättelse. Mjukt och skönt, utan hets, men med en oerhörd massa längtan.

Får mig att önska att jag var kvar i sängen, med handen på ett bröst och ... ja ... (suck).

Detta var precis vad min, för dagen, lätt tilltufsade själ behövde. Värme. Vila. Väta :-)

9/12, 2021 kl. 05:52

#11

blåögd

"Slowmotion-explosion"... Damn, bra beskrivning. Precis så jag tänker mig det, men i ett par ord. Tack själv Deep, för uppmuntrande ord. Ja, Smajlis, wille_500 och fifty med så klart! Kul att den gick hem! Gillar den själv nämligen, om man får säga så?

28/5, 2016 kl. 18:49

#10

Deep

Själv brukar jag somna in, plötsligt blåögd...

Skämt å sido, slow motion explosion på bästa vis.
Tack Blåögd!

25/5, 2016 kl. 20:39

#9

Smajlis

Men jisses vilken het nattupplevelse. En djupdykning i "rävsovandets" ädla konst.
Jag är liksom fifty imponerad av det rena och fina språket. Jag tänkte inte ens på det förrän jag läste fiftys kommentar. Vårdat men ack så syndigt ändå. En fröjd att läsa.
Gillar att följa hennes virvlande och spontana tankar som ömsom omfamnar ömsom förfasar sig över skeendet.
Och ett så fint slut dessutom.

Plus ett och tummen upp!

3/3, 2016 kl. 13:14

#8

wille_500

Jäklar vilken härlig och uophetsande läsning jag fick av dig. Det bästa på länge.
Tack puss till dig :)

9/2, 2016 kl. 14:31

#7

blåögd

Tack pappi och Huldran! Jag tror inte det nödvändigtvis behövs en kvinna för att förstå eller beskriva en kvinna. Men visst kan det hjälpa? Lite ödmjukhet, nyfikenhet och lyhördhet kan eventuellt vara en god början. Oavsett kön. ;)
Just så Huldran. Vicka på! :) Det brukar lösa sig då. Oh ja.

28/1, 2016 kl. 08:39

#6

Huldran

Fint, Blåögd. Fint allting! Nervös om något sådant fungerar? Klart det gör. Väntar mannen för länge, går det att vicka lite på rumpan. Så han fattar att det är tillåtet. Sen...

Ja, Roljoh, beskrivet av en kvinna? Visst, vi är ju halva delen av det hela. Vet oftast mer än männen vad det handlar om... och när...

26/1, 2016 kl. 22:05

#5

Pappi

Du är småskaligheten och det förbjudnad mästarinna blåögd....

25/1, 2016 kl. 10:15

#4

blåögd

Tack, vad glad jag blir att ni gillar den. Var lite nervös om den skulle fungera. Lärobok? Nyfikenhet, lekfullhet, förtroende och ödmjukhet. Det är min lärobok! :)

25/1, 2016 kl. 08:40

#3

roljoh

Va underbart. Ett samlag beskrivet av en kvinna. vilken lärobok för en man.
Jag ska försöka bli bättre.
Förlåt, ni är många kvinnor som skriver .... och det är fantastiska noveller.

25/1, 2016 kl. 08:34

Läs in fler