Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/2, 2016 kl. 11:36, av Silicon Messiah

Skrivet i stjärnorna

Om ett par syskon som faller för varandra, och när de väl börjat falla, faller de bara djupare. Novellen har ett par år på nacken, och är mycket möjligt den löjligaste jag någonsin skrivit, men vad fan, vi kör.

”Vi går ut med hunden! Vi går ut med hunden!”

Alexandra lät extatisk i sin förfrågan gentemot sin bror, men han svarade bara slött;
”Mmmm, två minuter bara”
Han satt och kollade efter biljetter till någon löjlig konsert på nätet och Alexandra kunde inte fatta vad som vad så viktigt med den.
”Kom om två minuter då, annars blir jag förbannad”
”Jävla tjat, ja jag kommer om två minuter”
Alexandra försvann ut ur rummet och ropade glatt på familjens golden retriever. Ostron, hette han. Tobias suckade och stängde ner internet och försatte datorn i viloläge. Därefter begav han sig mot toaletten.
Det ringde ovanligt högt. Tobias stod som bäst och pissade när han hörde telefonens gälla signal, men prioriterade det han höll på med och slutförde detta, varpå han flög ner till telefonen och svarade. Den tomma, irriterande signaltonen som följde var inte oväntad. Det hade gått många signaler.
Han lade på luren igen och försvann ut i regnet. Där ute stod hans syster och väntade på honom. Hon hade ett paraply, men var lika dåligt klädd för vädret som Tobias. Ostron viftade glatt på svansen och pälsen hans var redan dyblöt. En sak var säker och det var att han skulle lukta skunk sedan.

Det var vinter. De hade båda slutat gymnasiet i juni. Tvillingar, naturligtvis. Tobias var äldre, och räknades som en hel dag äldre, född 23:58 den elfte december. Alexandra var fyra minuter senare, och klockade in på 00:02 den tolfte december. 

”Varför gjorde du och Tina slut?” frågade Alexandra efter en stunds tyst promenad i höstrusket.
Tobias tittade på henne, men svarade inte.
”Nähe, inte det”, sa Alexandra efter en stund, och fortsatte, ”vad var det för konsert du skulle på då, det kan du väl svara på?”
”Manowar”, sa Tobias och såg på sin syster igen, och log, ”ska du med?”
”Varför inte, hellre det än sitta hemma och inte göra någonting”
”Du får väl jobba lite mer”
”Men de ringer ju aldrig, jag jobbade ju en dag förrförra veckan, men sedan inget mer”
”Jag kan snacka med min chef och se om han kan ta in dig på intervju igen, de anställer ju några nu”
”Kan du?”
”Mm”
”Tack”, nu log Alexandra, ”men tror du jag får komma då? Han ville ju inte ha mig förra gången”
”Jo men då tog de ju bara in en, eftersom att någon gubbe gick i pension, och det vet vi ju alla vem av oss som är bäst”
Alexandra knuffade till Tobias så att han stapplade ut i regnet.
”Där kan du gå”, sa hon.

När de kom hem var både Tobias och Ostron blötare än närmsta fisk, och Ostron skakade av sig i hallen, och därefter i köket, där Tobias och Alexandras mamma just lagade mat. Hon blev naturligtvis nerstänkt av den glada vovven. Tobias följde Ostrons exempel och ruskade på huvudet framför Alexandra som blev nerstänkt.
”Revenge”, sa han ondskefullt och med en dramatisk blick, därefter skyndade han sig upp för trappan och bort från Alexandra, som han kunde tänka sig blev otroligt förbannad.

Alexandra blev inte förbannad, när han ruskade på huvudet tog han samtidigt tag om hennes midja för att hålla kvar henne. Antagligen tänkte han inte på det själv, men hans beröring väckte hennes känslor till liv igen. Hon hade förträngt dem, inte känt dem på hela året. En sexuell lust mot hennes bror. Hon visste att hon var sjuk, men hon hade aldrig kunnat hjälpa det. Allt eftersom att tiden gått hade hon lärt sig att tränga undan det. Hon gjorde således sitt bästa, men kämpade en bra stund för att hålla tankarna på annat än Tobias.
Efter någon timme ringde Evelina, hon hade råkat ramla in i en sjukt bra serie, och hade således skaffat alla tillgängliga avsnitt snarast möjligt. Alexandras räddning. Evelina var redan på väg dit, det hördes om inte annat på regnet som smattrade mot marken och gjorde att Alexandra knappt hörde var Evelina sa.
”Förresten, är det okej om jag stannar i natt?” stack Evelina in efter artiga puss hej-fraser, ”morsans kille hälsar på och du vet ju hur de håller på”
”Det blir jättebra”, svarade Alexandra och fnissade åt Evelinas kaninliknande mamma.

När Evelina kom fram var hon relativt torr på grund av hennes pålitliga gamla paraply, och Alexandras mamma släppte vänligt in henne. Precis som vanligt. Evelina visste var hon skulle hitta sin bästis och styrde efter att ha hälsat på Alexandras föräldrar sina steg dit.
Alexandra hade somnat på bara några minuter. Det måste hon ha gjort, för promenaden dit tog inte mer än en kvart.
”Vakna, sömntuta!” joddlade Evelina, och Alexandra vaknade med ett ryck.
”Morron”, gäspade Alexandra när chocken lagt sig.

Tre timmar senare hade de sett ett par avsnitt av Evelinas serie, och hon hade haft rätt, den var verkligen bra. De satt i soffan i Alexandras rum båda två och höll nästan på att somna.
”Fan Alexis, när ska du bli gammal nog att gå på krogen!” utstötte Evelina, som faktiskt kände sig less på att spendera bästishelger på det här viset. Det var ju trots allt fredag kväll.
”Sluta, du vet att det är svårt att hålla sig utan att göra ett förtidsförsök”
”Jag fattar inte att jag kunde låta min bästis bli just hon som hoppat över lekis”, suckade Evelina, ”och jag fattar ännu mindre hur du kunde övertala mig till att inte gå förrän du fick gå, jag missar över ett helt års krog ju”
Alexandra flinade. Just då öppnades dörren och Tobias stack in huvudet.
”Mors”, sa han och tittade på teven någon sekund, ”Cheese dör i slutet av den här”
Efter sin spoiler skyndade han sig ut. Alexandra såg på Evelina.
”Ska vi ta han?”, sa Evelina flinande.
”Ja, vi tar han ordentligt!”

Tobias hade rusat in på sitt rum och barrikaderat dörren några sekunder, för han visste hur de där två kunde bli när de var tillsammans. Just när han släppt taget om dörren och gett sig inåt i rummet för att sätta sig vid sin dator flög dörren upp, och tjejerna stormade in. I en enda stor hög flög de ner i hans säng och de kittlade honom. Alla skrattade, men Tobias mest av dem.

Evelina kastade sig blixtsnabbt på Tobias, men Alexandra tvekade en bråkdels sekund innan hon också var på honom. De kittlade honom, och hela tiden gick Alexandras leende mer och mer mot ett allvarligare ansiktsuttryck. Varför. Varför var hon sån? Det var bara ett litet begär, hon ville bara få titta, få känna lite, men ändå var det så fel. Hon skakade bort tankarna för några sekunder och fortsatte att kittla sin bror.
Den natten blev jobbig för Alexandra, som så många nätter förr. Hon låg i sängen och stirrade upp i taket och förbannade sig själv över sina tankar. Många var de gånger hon varit på gränsen till att berätta för Evelina eller, gud förbjude, Tobias själv, om vad som försiggick i hennes huvud. Det var inte så mycket att hon ville ha sex med honom, som att få ha det. Hon hade haft sin andel pojkvänner, men bara en av dem hade hon haft sex med.

Ljudlöst smög hon upp ur sängen. Evelina sussade så gott i soffan och märkte ingenting. Hennes hjärta bultade när hon sakta smög sig mot Tobias rum. Dörren stod lite på glänt, det brukade den inte om nätterna. Han måste vara vaken. Hon kilade försiktigt in huvudet genom öppningen. Tobias satt halvslött vid datorn och stirrade sömnigt på skärmen. Han hade mjukisbyxor på sig och dessa avtecknade tydligt bågen som indikerade hans stånd. Han höll slött vänstra handen på ståndet och smekte och klämde försiktigt. Snabbt som ögat försvann Alexandra ut genom dörröppningen igen och hon tassade tillbaka till sin säng. Aldrig förr hade hon sett något hos honom som kunde kopplas till någon sorts sexualitet, men nu förstod hon äntligen att han åtminstone inte var helt ovetande om sex och sånt som omringade det, vilket givetvis var vad hon förutsatt hela tiden. Hon kunde fortfarande inte somna.
Efter tio minuter öppnade Tobias dörren till Alexandras sovrum.
”Hördu Alexis”, viskade han, ”var du i mitt rum nyss?”
Alexandra tittade på honom, det var alldeles mörkt, så hon kunde inte urskilja ens hans ansikte. Hon kastade utan eftertanke en blick mot platsen där tidigare ett stånd stått. Hon såg naturligtvis inget.
”Mm”, mumlade hon till svar.
”Vad ville du då?”
”Inget”, Alexandra mumlade fortfarande, ”bara märkte att du var vaken”
”Okej, god natt då”
Tobias var precis på väg att stänga dörren när Alexandra tog till orda, klarare den här gången.
”Varför gjorde du och Tina slut?” sa hon, kanske lite för högt. Tobias stod tyst en sekund innan han svarade.
”God natt”, sedan stängde han dörren.

Varför måste hon fråga? Det smärtade honom än, trots att det var ett par månader sedan. Han lade sig på sängen. Datorn hade han stängt av, så han slet av sig sin t-shirt, och byxorna och så kände han hur kuken bultade och pulserade. Den låg vilande, väntande, mot hans mage. Han suckade och tog tag om den. Efter en stund sprutade han smått stönande sin sats över magen.

Alexandra kunde inte sova. Det gick bara inte. Hon kunde inte få Tobias ur huvudet, och nu försökte hon inte ens längre, hon var för trött. Hon stack ner handen under täcket och den letade sig innanför trosorna. Hon lät den glida genom håret och mot blygdläpparna. Hon lät pekfingret smeka klitoris och samtidigt lät hon långfingret smeka längre ner, in genom blygdläpparna, och det gled in i henne. Hon slutade med klitoris och började pulla sig med två fingrar. Först ganska sakta, men snabbare och snabbare. Med andra handen smekte hon anus. Utan att hon märkt det hade hon börjat stöna, och Evelina vaknat, hon låg tyst och såg på medan Alexandra tillfredsställde sig själv, ovetande om att hon hade publik.
Alexandra pullade sig allt snabbare medan hon gått från att smeka anus till att smeka klitoris igen, och hon smekte intensivt och hon stönade ganska högt. Efter ett par minuter spände hon sig i hela kroppen och kunde inte förmå sig att pulla mer. Hela kroppen var som ett asplöv, efter en stund dalade hon ner på sängen igen och stönandena avtog.
När Alexandra verkade vara färdig kände Evelina hur kåt hon själv var.

Tobias vaknade tidigt. Han kisade mot väckarklockan som visade 08:11. Knappt sex timmars sömn, inte mycket, men han klarade aldrig av att somna om, så han steg upp och gick på toa. Standard. Därefter gick han ner till köket och öppnade kylen.
”Vad gör jag här”, mumlade han för sig själv, yrvaket, ”jag är ju inte hungrig”
Från vardagsrummet kom Ostron lunkande, till synes oberörd av den arla morgontimmen.
”Vill du gå ut?” sa Tobias. Han gick ut till hallen och såg ut genom fönstret. Synen fick honom att spärra upp ögonen. Säkert en decimeter snö låg tjock och kall på marken, och mer var på väg ner. Tur att morsan dragit med honom att köpa vinterjacka förra helgen. Han slet på sig den alldeles nya jackan och drog på sig sina kängor och traskade ut med en skuttande vovve intill sig. Ostron nosade nyfiket på allt och skuttade glatt i snön och rullade sig i den.
”Har du kul?” sa Tobias, ”det är kallt, snabba dig på med vad du behöver göra”

Ostron bara tittade på Tobias och viftade på svansen.
”Äsch fan”, mumlade husse och kopplade honom. Ostron kände sig genast ännu gladare och började dra i kopplet för att få husse att gå dit han ville. När han ryckte tillbaka i kopplet var det inte lika roligt.
”Jag provar att pipa lite”, tänkte Ostron slugt för sig själv och satte genast sin plan i verket.
”Jajajaja”, suckade husse och gav efter för Ostrons teknik, ”led vägen då”

Alexandra och Evelina åt frukost i vardagsrummet. Klockan var närmare elva och Alexandras mamma hade stuckit in till centrum för att handla, hennes pappa hade jour och befann sig på sjukhuset. De hade precis ätit upp och satt sig tillrätta bekvämt i varsin ände av den stora soffan. Väldigt mysigt i jämförelse med snöstormen utanför.
”Alexis”, sa Evelina efter en stund.
”Mm…” Alexandra såg på teven, hörde nästan inte Evelina.
”Vill du prata om i natt?”
”I natt? Vad hände i natt?” nu hade Evelina hennes odelade uppmärksamhet.
”Du vet…” Evelina harklade sig, ”när du onanerade inför halva huset”
”Åh nej!” utbrast Alexandra, ”hörde du?”
”Du var ju inte tyst precis, men det var ju sent, Tobias och din mamma kanske sov”
”Inte Tobias, jag pratade med honom precis innan”, Alexis var alldeles röd om ansiktet och såg förfärad ut.
”Om det är någon tröst så var det sexigt”, småretades Evelina, men hon var samtidigt seriös, hon hade på allvar blivit kåt, och så fort Alexandra somnat själv tagit tillfället i akt och onanerat. Fast tystare. Och det tänkte hon inte säga nåt om.

“Livin’, lovin’, I’m on the run, so far away from you”
Tobias sjöng tyst för sig själv när han klev innanför dörren. Det hade blivit en inte allt för kort promenad med Ostron, vars päls nu var full i små snöklumpar. Så fort Tobias tog av honom kopplet sprang han rakt ut till vardagsrummet för att hälsa på Alexandra och Evelina.
Tobias gick ut i köket och tog sig lite frukost, vilket han slukade i ett nafs. Därefter gick han till sitt rum, för att värma sig. Väl framme upptäckte han hur kallt där inne var, och han kände på elementet. Helt iskallt. Han skruvade upp det till behaglig värme, och därefter skruvade han upp det lite till.

Så fort snöandet avtog begav sig Alexandra och Evelina av hem till den senare, för att påbörja andra säsongen av serien de sett, men eftersom att Alexandra somnat så sent förra natten och därför var väldigt trött bestämde hon sig för att gå hemåt redan efter halva andra säsongen. Evelina bodde i en liten trea, och hennes rum var väldigt litet. Alexandra hade aldrig sovit över hos henne, bara tvärt om.
När hon kom hem var Tobias på väg ut.
”Kom Alexis, vi ska ut med hunden”
”Måste jag? Jag är trött”
”Klockan är ju bara halv sex, så du måste”

De gick en liten bit i tystnad innan Alexandra kom på att fråga vart de skulle. Den här vägen brukade de aldrig gå.
”Vi går ner till Konsum och handlar chips, idag ska vi kolla på Die Hard”
”Igen?” suckade Alexis, ”du börjar inte tröttna på den snart?”
”Yippie ki yay, motherfucker”, svarade Tobias och flinade.
Han brukade ofta tvinga sin syster att kolla på Die Hard. Visst var den bra, men uttjatad. Han tycktes aldrig tröttna.

”I’m going to count to three”, sa Hans Gruber allvarligt, ”there will not be a four”
Till varje ord mimade Tobias med.
“You’re just going to have to shoot me, allright, KA BLAMMO!!”
Tobias gillade Die Hard.

När filmen tagit slut och eftertexterna börjat rulla sträckte Alexandra på sig i soffan och sa:
”Nu är det väl ändå natti natti?”
”Mm”, sa Tobias och reste på sig, han tog med sig den tomma skålen de haft chips i och lämnade rummet.
”God natt”, var det sista han hann höra från sin syster innan han stängde dörren.
Alexis kastade en blick på väckarklockan, 22:06 bara, och ändå var hon så trött. Hon knäppte upp sina jeans och lät dem falla till golvet. Vanligtvis brukade hon lägga dem prydligt, men nu lät hon dem ligga. Hon gäspade och tog ett steg mot sängen, längre hann hon inte innan hon hörde en glad vissling. Den tog henne med överraskning och hon hoppade till.
”Nice ben, syrran”, sa Tobias retsamt där han stod i dörröppningen.
Alexis tog hastigt tag i sin kudde och kastade den på Tobias.
”Fan skräms du för”, sa hon utan att kunna dölja en viss munterhet.
Tobias kastade tillbaka kudden, som träffade henne i magen. Hon blängde på honom med en blick som kunde döda, och plockade upp kudden från golvet, och kastade tillbaka den på Tobias, som fick den rätt i planeten.
”Nej nu”, Tobias kastade sig in i rummet och slet ner sin syster på sängen och började kittla henne. Hon försökte komma loss men skrattade icke desto mindre. Hon fick in en träff med knäet i magen på Tobias, som föll ner över henne och stod på alla fyra i sängen, men han slutade inte kittla sin skrattande syster. Inte förrän deras ögon möttes.

Bror och syster såg varandra i ögonen. Det gick som energi mellan dem. Tobias såg på sin syster och hade aldrig velat vara med någon lika mycket som han ville vara med henne nu.
Alexandra såg tillbaka på sin bror, och kände hur hjärtat började slå snabbare. Hårdare.

Tobias tvingade sig att bryta det och reste på sig.
”God natt”, sa han och gick ut.
Alexandra låg kvar, röd i ansiktet, våt mellan benen och med ett bankande hjärta. Kort efteråt somnade hon.
Tobias vankade av och an i sitt rum, slog sig ner vid datorn. Han fick ingen ro. Han stirrade på skärmen som blängde tillbaka på honom med ett kallt vitt sken. Han reste på sig och gick till Alexis rum, öppnade dörren och förberedde sig på att tala, men lade märke till att hon sov. Han tittade på henne. Så fin hon var…

Alexandra vaknade av Ostrons blöta tunga mot ansiktet. Han viftade glatt på svansen och väntade på att hon skulle kliva upp ur sängen och kanske rentav gå en promenad.
”Väck Tobias istället”, sa Alexandra trött när hon vaknat till lite. När Ostron svarade genom att sätta sig och slicka sig i skrevet suckade hon och reste sig. Hon kastade åter en blick på klockan. 08:00 jämnt. Hon suckade igen och tog sig stapplande ut ur rummet och ner i köket. Hon värmde en kopp kaffe i mikron, hällde i en liten skvätt mjölk och en halv sockerbit. Perfektion.
Med tunga steg och Tobias i tankarna styrde hon kosan mot vardagsrummet, hon slog sig ner i soffan och tryckte på plusknappen på fjärren, vilket genast fick liv i teven. Hon hann inte sitta länge innan Tobias hasande gick förbi mot köket. Ostron svansade glatt efter. Två minuter senare kom Tobias in i vardagsrummet med en kopp kaffe i handen. Han slog sig ner en bit ifrån Alexandra i soffan. De satt en stund och såg på Svamp Bob Fyrkant utan att bry sig, de bara vaknade.
Alexandra såg på sin bror.
”Varför gjorde du och Tina slut?” frågade hon tyst.
Tobias svarade inte. Efter tio sekunder reste han sig och tittade på Ostron.
”Ska vi gå ut då?” sa han, och Ostron fick fart ut i hallen.

Alexandra satt kvar och såg Svamp Bob åka berg-och-dal-bana. Hon suckade och tryckte på off-knappen på fjärrkontrollen, varpå teven genast blev svart. Hon reste på sig och gick ut i köket med sin kaffekopp. Hon kände sig piggare och gick upp på sitt rum för att klä på sig, men bestämde sig för att ta en dusch först.
Hon låste om sig och tog av sig trosor, t-shirt och sist bh:n. Hon försäkrade sig om att handduken hennes hängde där den skulle och därefter klev hon in i duschen.
Hon kände länge hur det heta vattnet rann längs hennes kropp, och ljudet från duschen lugnade henne. Hon tvättade sitt långa hår innan hon stängde kranen och drog upp draperiet. Hon tog sin handduk och torkade sig så noga hon orkade i den ringa timmen. Därefter virade hon handduken om kroppen och klev ur duschen. Hon ställde sig vid handfatet och tittade på spegeln, den var trasig och hade stora sprickor längs hela skivan. Hon himlade med ögonen åt sin pappas lathet i fråga om att hänga upp den nya, och plockade fram sin tandborste, kletade på en klick tandkräm och började borsta.
Som av en händelse tittade hon åt sidan där de hade ställt den nya spegeln vid väggen. I den såg hon hälften av sig själv avspeglas. Det översta av låren skymdes av den lila handduken, men resten av benen kunde hon tydligt beskåda.
”Nice ben”, mumlade hon, med Tobias kommentar i åtanke, och återgick till tandborstningen. Hon hade rätt nice ben.

Dagen gick och det närmade sig läggdags för alla utom Alexandra, eftersom hon var utan arbete. Hon hade bävat inför det hela dagen, det var nu känslorna kröp in, sakta. Efter vad som hänt natten innan hade hon i stort sett inte kunnat hejda kåtheten som legat i hela dagen, och nu kom den som en våg över henne. Klockan hade blivit över elva, och hon antog att bara Tobias ännu var vaken, men de hade inte pratat på hela dagen, så hon borde bli ensam åtminstone tillräckligt länge.
Hon lade sig bekvämt tillrätta i sängen, och genom tankarna for ordet äntligen. Hon förde handen ner till skötet och lät det mjuka håret smeka över fingrarna en stund.

Tobias var precis på väg att sova, bara det sista nödvändiga toalettbesöket stod i hans väg. Han var som bäst på väg dit och gick precis förbi Alexis rum för att säga god natt när han hörde henne gny tyst där inne. Han anade sig fram till aktiviteten som försiggick där inne och bestämde sig för att låta den fortgå utan intervaller orsakade av avbrytande från hans sida.

Efter att orgasmen kommit och gått var Alexandra fortfarande inte trött. Hon slog på teven och kollade på en film som precis var på väg att ta slut. Hon visste inte vad det var, men dåligt var det. Den trista kärringrösten som annonserade nästa program precis när eftertexterna börjat var så tråkig att hon stängde av teven genast. Hon gick upp ur sängen och stegade tyst runt i huset. Ostron låg i soffan och sov på undervåningen, men så fort Alexis tog första steget där inne var han uppe och framme vid henne. Han lunkade sedan hastigt bort till ytterdörren och hoppades att hon skulle ta en nattpromenad. Eftersom att hon inte hade något bättre för sig blev det så.

Ute snöade det. Massor. Alexis såg nästan ingenting omkring sig. Hon gick bara fram och tillbaka längs gatan, men Ostron var glad ändå. Han nosade och kissade var tredje meter ungefär. Alexis tittade på husen, alla fönster var mörka.
Väl inne igen frös hon, trots att hon varit väldigt varmt klädd. Hon gick upp på övervåningen och in på badrummet. För att åtgärda kylan bestämde hon sig för att ta en varm dusch. Sagt och gjort. Hon låste om sig, tog av sig, och skruvade på kranen som började spola ljummet vatten i duschen, hon klev inte in förrän det ångade om vattnet.
Med ens kände hon sig trött, och slog sig ner på golvet i duschen och lät vattnet forsa över henne. Ljudet från den lugnade henne. Hon smekte med fingrarna längs magen och ner mot venusberget. Genom håret. Hon tänkte efter och mindes hur lent och skönt där varit den gången då hon, på den dåvarande pojkvännens önskan, rakat sig där nere. Det var precis innan studenten. Sedan gjorde hon slut på studentdagen då hon såg honom hångla upp en annan tjej på sitt lastbilsflak. Hon hade inte sagt ett ord till honom sedan hon såg honom den gången, trots att han försökt be om ursäkt. Det ynkliga krypet.

Alexandra tassade tyst till sängs och lade sig under täcket, naken. Återigen lät hon handen smeka över magen och mot venusberget. Där var alldeles mjukt och skönt. Inget hår där nu. Omedvetet fanns Tobias i hennes tankar när hon fick nattens orgasm. Hon njöt så mycket mer då, även om hon inte tänkte på att det var hennes egen bror hon fantiserade om. Hon somnade med ett leende på läpparna.

Tobias vaknade av den irriterande väckarklockan, och var genast uppe. Han måste få det där ljudet att försvinna. Det eviga pipandet. När han satt på sängkanten kom han på att det var måndag, och hur trött han var. Klockan var bara halv åtta. Han skyndade sig att klä på sig, det blev lite fel – omaka strumpor och t-shirten ut och in – men han var påklädd och det var det som var meningen. Han kände sig inte helt kry, men han stapplade ner för att äta frukost. Vid frukostbordet satt hans pappa och läste tidningen. Hans pappa jobbade bara två minuters promenad från Tobias, så Tobias åkte med honom på morgonen.
”God morgon”, sa hans pappa utan att lyfta blicken från tidningen.
”Morning”, mumlade Tobias.
”Hur mår du idag då?”
”Kunde vara bättre, känner mig lite febrig” 
Tobias mamma som under tiden befunnit sig lite överallt i hemmet stack snabbt sin hand till Tobias panna och kände efter.
”Du har nog lite feber, du får stanna hemma idag”
”Mamma, man kan inte bara stanna hemma så fort man mår lite dåligt”
Hans mamma såg på honom med en sträng blick.
”Så länge du är minderårig är det jag som bestämmer när du är sjuk och inte”
”Det är ett jobb, inte skola, man kan inte bara stanna hemma”
Tobias tittade på sin pappa som skakade på huvudet och suckade över sin överbeskyddande fru.
”Ge dig nu, Kerstin”, sa han.
Mamma tittade på Tobias en stund, och sa sedan:
”Okej, men om du börjar må sämre så går du hem direkt”

Tobias mådde inte prima, men klarade av dagens arbetsuppgifter, och när klockan blev tolv och det var dags för lunch for han hem med sin pappa för att stoppa i sig lite mat. Eftersom att Tobias snart skulle fylla arton övningskörde han så mycket som möjligt. Därför fick han köra biten hem, precis som det brukade vara.
”Jaha, mår du bättre nu?”
”Nja, egentligen inte, men när man jobbar så tänker man inte på det”
”Hm, du lyssnar väl inte på mamma när hon pratar?”
”Nej”, Tobias skrattade till.

Hemma fanns det bara ärtsoppa, så Tobias tog några smörgåsar och satte sig intill Alexandra i vardagsrummet. Hon såg också lite sjuk ut.
”Hur är det med dig då?” sa Tobias när han slog sig ner.
”Trött”, sa Alexis kort.
De satt en stund och såg på någon brittisk såpa medan Tobias åt sina smörgåsar. Tydligen så pågick det något svartsjukedrama, och det var ju bara för hemskt.
”Vad gör du om dagarna, när du är här själv?” sa Tobias när han ätit sina smörgåsar. Alexis svarade inte.
”Stanna hemma med mig i eftermiddag”, sa hon efter en stund.
”Stanna hemma?”
”Mm, jag har tråkigt, vi kan kolla på Die Hard”
När det var dags att åka tillbaka till jobbet mjuknade Tobias inför sin syster.
”Jag mår inte så bra”, sa han till sin pappa, ”tror du jag kan stanna hemma?”
”Hm, ja om du ringer och sjukanmäler dig direkt så…”
”Det ska jag göra”
”Dåså, gör det, så ska det nog ordna sig”
”Visst, hejdå”
Tobias sjukanmälde sig och gick därefter tillbaka till vardagsrummet och satt sig hos sin syster. Hon log mot honom. Hon kände…

En stund senare gick de upp till Alexis rum och tittade på Die Hard 2. Till och med Tobias hade gett med sig och erkänt att det fick räcka med den första på ett tag.
De satt i varsin ände av den tresitsiga soffan och tittade, och Alexis kände sig slappare och slappare hela tiden. Efter ungefär en halvtimme lutade hon sig försiktigt över mot Tobias och satt sig lutad mot honom. Han sa inget, men hon kände att han stelnade till en stund för att sedan slappna av.

Alexis hade suttit lutad mot honom en stund, vad ville hon? Var hon bara trött? Ja, det var så det var. Han lade armen om henne och höll om henne.
Hjälp! Vad höll han på med! Han måste ju vara helt tokig.

Hjälp! Vad höll han på med! Han höll om henne, och hennes hjärta började slå fortare. Vad var det med henne? Hon kände hur en speciell väta började göra sig påmind i underlivet. Hon försökte fokusera på filmen, men det var svårt.

Tobias fick kämpa för att hålla kuken nere. Varför var han så kåt på sin egen syster? Han borde låsas in och låta fångvaktaren svälja nyckeln. De satt igenom hela filmen och försökte i tystnad hålla kåtheten borta. När filmen var slut stängde Tobias av teven med hjälp av fjärrkontrollen, och på grund av att Alexis hade persiennerna fördragna var det helt mörkt, förutom den lilla röda pricken på teven och de små siffrorna på dvd-spelaren. Tobias lutade huvudet bakåt och funderade på om han vågade bryta stämningen mellan dem genom att resa sig. Hans lilla vän mellan benen hade redan gjort detta, även om det inte bröt någon stämning.

Alexis satt fortfarande lutad mot Tobias och såg rakt i luften. Med ena handen började hon, nästan omedvetet, att smeka honom på benet. När hon kom på sig själv fick hon nästan en chock och lade handen raklång på hans lår.
Tobias fattade inte varför hon började smeka hans ben, men han vågade inte säga ifrån, och han satt nästintill på helspänn och hoppades att hon inte skulle lägga märke till att han hade stånd. När hon sedan lade handen på låret hoppade hjärtat till, för hon måste vara medveten om att hon lagt fingrarna rakt på hans hårda kuk. Efter ett par sekunder drog hon sakta undan handen.
Alexis kunde inte fatta vad hon själv gjorde när hon försiktigt stack tillbaka handen mot sin brors stånd. Varför hade han stånd? Av samma anledning som att hennes fitta var alldeles genomvåt?

Hon kände så försiktigt hon kunde på kuken, och hon visste att han måste känna det. Hennes hjärta bankade och hon antog att det var så här hon skulle dö. Hon fick en totalchock när hon kände Tobias hand mot hennes. Han smekte försiktigt hennes fingrar, som sakta trevade efter gylfen på hans jeans. Sakta drog hon ner den, och kände med fingrarna innanför kalsonglinningen.
”Dra ner dem…” viskade hon försiktigt.
Tobias lyfte lite på rumpan och lät byxorna och kalsongerna glida ner en liten bit. Kuken blev synlig, men stack fortfarande innanför kalsongerna. Med skakande hand tog Alexis tag i kalsonglinningen och drog ner den. Kuken ställde sig rakt upp, stor och fin.
Hon svalde bort alla röster inom henne som sa åt henne att låta bli, och tog tag om sin brors kuk. Nu var det för sent att ändra sig. Hon runkade upp och ner försiktigt, ett par gånger, innan hon hörde Tobias sucka till.
Hon var nervös, rädd till och med, men hon tog ett stadigare tag om kuken och började runka lite snabbare. Ollonet var helt synligt nu, och glänste lite, av försats. Hon smekte försiktigt med pekfingret precis bakom ollonet, där hon visste att det var känsligast, och reaktionen från Tobias lät inte vänta på sig. Han stönade till och hon kände hans hand hålla om henne lite hårdare.
Hon runkade av sin bror, i mörkret. Hon runkade kuken och ömsom smekte ganska intensivt på baksidan av ollonet. Hon hade blivit lite modigare, och runkade ganska snabbt.
Efter en kort stund började Tobias andas tyngre, och snart stönade han till och hon kände något varmt träffa handen. Han stönade några gånger och hon kände hur det kom ännu mer sperma mot handen.

Kort efteråt somnade hon. Hon vaknade någon timme senare, och kände sig panikslagen. Vad fan hade hon gjort!? Hon var ju helsjuk. Tobias var inte kvar. Hon vågade inte gå och titta efter honom.
Hon låg kvar i soffan, och tårarna började komma. Hon visste inte hur länge hon låg, men hon avbröts av att dörren sakta öppnades. In kom Tobias, han stängde dörren och det blev åter helt mörkt i rummet.
Han satt sig på golvet intill soffan. Alexis torkade tårarna och snyftade.
”Du behöver inte oroa dig”, viskade Tobias, ”om det kommer ut så tänker jag säga att jag tvingade dig”
”Kommer ut?” snörvlade Alexis.
”Mm”, svarade Tobias tyst, ”nu är det ju ingen som vet, och jag tänker inte berätta, men ifall att, så vet du”
Alexis vände sig mot honom. Det blev tyst. Hon grät inte längre.
”Är du inte sur på mig?” viskade hon.
Han skakade bara på huvudet, och det blev åter tyst.
”Varför gjorde du och Tina slut?” viskade Alexis efter säkert tio minuter.
Tobias såg henne i ögonen, men svarade inte. Efter en stund somnade Alexandra igen.

Alexandra vaknade av att hon var hungrig. Riktigt hungrig. Det lyste in lite genom persiennerna så det var onekligen dagsljus. Hon satte sig upp i soffan och kände sig riktigt utvilad. Hon tog på sig rena kläder och på vägen ner till köket slängde hon de använda i tvätten. Det var ingen hemma. Hon tittade på klockan. Nästan ett, Tobias och pappa måste ha åkt tillbaka till sina jobb alldeles nyss. Kanske det var därför hon vaknade?
Det betydde att hon hade tre timmar att ta kål på. Först när hon slog sig ner vid köksbordet med en skål flingor kom hon ihåg gårdagens eskapad, och genast kände hon hur hjärtat slog fortare och hur hon blev nervös. Hon åt hälften av flingorna, för med ens var hon inte hungrig. Varför hade hon gjort som hon gjort? Panik. Hon var ju heltokig! Panik. Hon vankade av och an på undervåningen, och drog på så vis till sig Ostrons uppmärksamhet. Han skyndade sig att flåsande följa hennes varje steg i tron att hon hade något skoj för sig.
Alexis sprang upp till sitt rum – fortfarande tätt åtföljd av Ostron – och letade efter sin mobil. Den lilla mackapären var alltid väck! Hon letade en bra stund, vilket fick henne att glömma varför hon letade, men hittade den sedan under soffan. Hon reste sig upp med mobilen i handen och kom på att hon glömt vem hon tänkt ringa. Hon tittade på mobilen, sedan på Ostron som stod och såg förvånad ut i dörröppningen.
”Vem skulle jag ringa till?” frågade hon. Naturligtvis fick hon inget svar, Ostron lade bara huvudet lite på sned och såg på henne.
”Tobias?”
Bara hon nämnde hans namn så kom skuldkänslorna. Varför hade hon gjort som hon gjort?
”Evelina!”
Ostron skällde till när Alexis kom på det, och började vifta på svansen.

Det gick flera signaler, men hon fick inget svar. Så hon skickade ett sms.
”Behöver prata med dig. Ring när du har tid :) Puss <3” Hon tog några djupa andetag och försökte tänka på annat än Tobias. Hon beslöt att det bästa sättet för det var en promenad, så därför gick hon och Ostron ut i snön. Hon hade precis tänkt vända när mobilen ringde. ”Hallå?” svarade Alexandra utan att ens se vem som ringde.
”Hej älskling”, det var Evelina.
”Åh hej”
”Var det något du behövde prata om?”
”Ja, men jag är ute med Ostron nu, kan jag ringa sedan? Det är så förbannat kallt, jag vill bara in och värma mig”
”Gör så”, svarade Evelina glatt, ”men annars kan du ju komma hit, om det är närmare.” Alexis tittade mot Evelinas hus. Det stod ett par hyreshus i vägen, så hon kunde inte se det, men det var bara ett par hundra meter.
”Visst, är du hemma?”
”Ja”
”Okej, då kommer jag på en gång då”
”Ska jag värma på varm choklad?”
”Ja!”, Alexis log för sig själv, Evelina var grym på varm choklad. Alexis undrade vad hennes hemlighet var. Om man kunde ha en hemlighet inom det ämnet alltså.

Precis när de var framme vid Evelinas lägenhet var hennes mammas kille Sten på väg att besöka också. De hade träffats förr så de hälsade artigt. ”Tjena Alex”, sa han och hukade sig för att hälsa på hunden, ”och tjena Ostron”
”Hejsan Sten”
Sten slutade upp med att klappa den överlyckliga hunden. Han reste på sig och tittade på tjejen. Hon var snygg. Fast alldeles för ung för honom. Han var ju dubbelt så gammal som henne.
”Jaså du ska hälsa på Evelina?” sa han.
”Ja visst, jag tänkte det, hade så tråkigt hemma”
”Ja kom så går vi in då”
Alexandra följde efter Sten i trapporna. Evelina och hennes mamma bodde på fjärde våningen, så det var en bit. Hon tittade på mannen som gick framför henne. Han var rätt stilig. Runt fyrtio år, och modernt mörkbrunt hår. Dessutom bar han nästan alltid kavaj, åtminstone när Alexandra hade träffat honom. Inte ens jacka. Det passade honom.

Alexandra och Evelina satt i Evelinas rum och tittade på ett avsnitt av sin nya favoritserie, samtidigt som de drack varm choklad. Den smakade himmelskt, tyckte Alexandra.
Ostron låg ihopkurad vid deras fötter och myste. ”Så, vad var det du ville prata om?” sa Evelina medan hon bytte skiva.
”Ääh”, sa Alexis som hunnit ändra sig, hon hade tänkt bekänna vad hon gjort för sin bästa vän, men fann att det var svårare än hon trott, ”det var inget”
”Jo, kom igen nu”
”Äsch ge dig, det var inget”
”Det lät ju så viktigt i ditt sms”
”Jo, men jag löste det problemet själv”
”Jag undrar det jag”, Evelina såg skeptiskt på sin vän.
”Det är lugnt, jag lovar”
”Okej, men då kan du ju tala om vad det var”
Alexandra tvekade en stund. ”Jag runkade av en kille igår”, sa hon sedan, väldigt lågmält, och rodnade. Evelina satte en klunk choklad i halsen.
”Du skojar!” Alexis skakade på huvudet.
”Vem då?”
”Eeh… han vill nog inte att jag berättar det”, svarade Alexis, ”inte än”
Alexandras mobil började tjuta, och tacksam över avbrottet fick hon snabbt fram den och svarade.

”Hallå?”
”Hej Alexis, var är du någonstans? Du svarade inte på hemtelefonen”, det var hennes mamma.
”Hej mamma, jag är hos Evelina, jag tog med Ostron”
”Okej gumman, kom hem till fem, som vanligt”
”Det ska jag göra”
”Vad bra, när somnade du igår förresten?”
”Jag vet inte, tror jag somnade redan innan du kom från jobbet”
”Ja, jag hade inte mage att väcka dig, du såg så fridfull ut”
”Visst…”
”Hejdå då gumman, ses sedan”
”Hejdå.” Hon la på luren.”

Alexis var - precis som alltid - hemma i tid till maten. Medan de åt kunde hon inte undgå att lägga märke till att Tobias skickade blickar åt hennes håll, i stort sett hela tiden. Varje gång hon kände hans ögon rodnade hon. Vad var det med henne? Tobias tittade och hon gillade det.
Men Tobias försvann rätt snabbt från maten, och Alexandra kände sig lättad. Vad ända in i… var det som pågick. Hon åt upp sin portion, och kände hela tiden hur det blev våtare och våtare i underlivet. Därefter lämnade hon bordet, och lämnade sina föräldrar, som båda brukade äta långsamt för att ha en tillsammans-stund på eftermiddagarna.

Tobias kunde inte hjälpa att han hela tiden såg på sin syster. Han kunde bara inte hålla ögonen borta. Som tur var kunde han hålla händerna borta den korta stund de sågs. Han måste kontrollera sig. Han satt vid datorn i sitt rum och surfade på nätet, bara tittade. Han hade stånd, men vågade inte göra något åt det nu, ifall att någon skulle komma in. Han skulle bara vänta tills det gick ner. Om det nu gick ner. Hans tankar flög hela tiden mot Alexis. Han var sjuk. Helt klart. Han gick omkring med tankar om incest. Vad fan… Under hela kvällen reste han sig inte ur stolen. Allt eftersom timmarna gick blev han tröttare och tröttare. Och imorgon var det onsdag. Ännu en arbetsdag. Klockan närmade sig tolv när han bestämde sig för att lägga sig.

När Tobias kom hem på lunch gjorde Alexis honom och deras pappa sällskap i köket. Fast för henne var det snarare frukost. ”Har snackat med chefen”, sa Tobias, ”han sa att du kunde få komma in på intervju, men han kunde inte säga mer än så.”
Alexis sken upp. Kanske ett slut på ledan som det innebar att vara arbetslös. ”När då?” sa hon.
”Bra fråga, ska ta och fråga honom i eftermiddag”
”Nej nu”, brast deras pappa ut, ”klockan är ju nästan ett, jag måste ut med Ostron en sväng och sedan sticker vi Tobias”
”Jag kan gå ut med Ostron”, stack Alexis in.
”Eh, du kan ju diska istället, gumman?”
”Mm, visst”, suckade Alexis som gått rakt in i fällan, trots att det inte var mycket disk alls. ”Fattar inte varför vi har diskmaskin ens”, sa hon till Tobias, som bara himlade med ögonen.

En stund senare tog Alexis det sista glaset och började gnugga med diskborsten. Hon hoppade till och var nära att tappa glaset när hon kände ett par händer kring midjan. Tobias kröp upp och stod tätt intill henne. Hon visste inte vad hon skulle göra, så hon slöt bara ögonen. Hon kände hur Tobias vänstra hand vandrade neråt, innanför byxlinningen. Hon hade bara mjukisbyxor på sig. Inte ens några trosor, hon hade bara tänkt duscha först, sedan… men nu kände hon sin brors hand försiktigt smeka över venusberget.
”Snälla…” viskade Alexis. Hon kände hur Tobias ansikte kom närmare och hon kände hur hans fingrar tog de sista stapplande stegen mot fittan - som vid det här laget var mer än våt.
”Tänk om pappa kommer”, viskade hon.
”Det gör inget”
Hon kände hur han tryckte sig mot hennes rumpa. Han drog försiktigt ner gylfen och lät byxorna glida ner en bit. Alexis kände hans kuk trycka mot hennes rumpa genom hans kalsonger och hennes mjukisbyxor. Hans fingrar smekte hennes fitta försiktigt. Undersökte. Ett par fingrar från hans högra hand gled också ner innanför hennes byxlinning, men den här gången drog han försiktigt ner mjukisbyxorna en bit, så att hennes rumpa blev synlig.
”Får jag?” frågade han.
Alexis nickade bara. Hon höll hårt tag i diskbänken och försökte att inte stöna. Hon sträckte ena handen bakom sig och trevade sig fram till Tobias kuk. Hon kände den klart och tydligt, och fick snart kalsongerna ur vägen. De drogs ner en liten bit och kuken ploppade fram, hård och praktfull. Den trycktes mot hennes rumpa, och Tobias styrde den rätt. Lade den mellan sin systers ben så att toppen på ollonet bara precis var på väg in i henne.

Alexis stönade tyst. Alla sinnen hade helt givit upp inför kåtheten. Men hon måste behärska sig. Hon skakade på huvudet, så lite att Tobias knappast kunde uppfatta det. Hon kände hur Tobias sakta gled in i henne, och hennes ben darrade okontrollerbart. Det var tack vare att Tobias höll i henne som hon inte föll ihop på golvet. Hon lutade huvudet bakåt, blundade och stönade.
Tobias började dra ut kuken en bit, för att sedan föra in den igen, lite snabbare. Han började knulla henne snabbare och i ett jämnt tempo. Han kände hur hennes fitta började anpassa sig efter hans kuk, och hörde henne stöna. ”Mmm… knulla hårdare…”

Sporrad av sin systers ord tog han hårdare tag om hennes höfter och tryckte hårt in kuken i henne. Hon stönade högt av njutning och Tobias drog ut kuken en bit, sakta, varpå han tryckte in den hårt igen. Han gjorde det ett par gånger, och för varje gång stönade Alexis lite högre, och med lite mer darrande röst. Han ökade takten och knullade henne snabbt och hårt, han kände att om han släppte taget om henne så skulle hon falla, och tog tag längre upp, delvis därför och delvis för att få känna på hennes bröst. Hon hade t-shirt, men under den ingen behå, så han kände dem tydligt.
”Mm, smek… smek mig…” stönade hon. Han smekte hennes inte allt för stora bröst, de var i perfekt storlek och stack in ena handen under tröjan och smekte bröstet där under. Nöp i bröstvårtan som redan var styv. Han kysste henne i nacken och saktade ner på tempot. Han kände av att han var nära att komma. Alexis släppte taget om diskbänken med ena handen och började smeka sin klitoris, men Tobias stack snabbt ner handen för att göra det åt henne, hon stönade nu nästan helt oavbrutet, och det gjorde bara Tobias ännu kåtare. Snart spände hon sig i hela kroppen och det rann fittsafter ur henne. Över Tobias kuk och på hans fingrar. Han slutade inte knulla henne, utan fortsatte tills han var alldeles precis på randen till att komma.

Det var precis då som dörren öppnades i hallen och pappa kom hem. Snabbt, som om inget hänt, var Tobias ute ur henne, och han drog snabbt upp hennes mjukisbyxor och fick på sig sina egna byxor. Som tur var tog deras pappa sådan tid med att borsta bort snö från Ostron att han aldrig ens hann börja uppfatta vad som pågick i köket. Tobias kom ut i hallen, han försökte se så oskyldig ut som möjligt, och tog på sig sin jacka. ”Ska vi sticka”, sa han och såg på sin pappa.
”Ja visst”
Alexandra stod kvar i köket lutad över diskbänken. Benen började darra igen och hon satte sig på golvet, och lutade sig mot diskbänken med ryggen mot den. Med skakande hand stack hon ner handen till sin våta, fitta och började smeka. Allt hon kunde tänka på var Tobias kuk inuti henne. Det tog inte många minuter innan hon stönande, nästan skrikande, fick en till kraftig orgasm.

Det var mamma som kom hem först. Som alltid. Hon började nästan genast med maten, så att den skulle vara klar tills Tobias och pappa kom hem. Samtidigt fick Alexis ta en promenad med Ostron. Hela tiden var hennes tankar långt borta. Vad skulle hon ta sig till? Vid det här laget var alla skamkänslorna helt borta. Tobias hade knullat henne, och hon hade inte sagt emot. Hon hade varit för svag. Nu var det för sent. Och ändå hade hon en känsla av att det bara hade börjat. Hon log för sig själv där hon traskade i nysnön. Ja, det hade bara börjat.

Tobias skämdes som en hund hela dagen. Han klarade inte av att se någon i ögonen, och så fort han kom hem skyllde han på huvudvärk för att få gå upp och vila. Han somnade nästan genast. Han vaknade naturligtvis nästa morgon av att väckarklockan ringde, och det bar av till jobbet igen. Skuldkänslorna och skammen hade inte gett sig av. Vid elva ringde han sin pappa och sa att han skulle äta på stan med en kompis, bara för att slippa åka hem och träffa Alexis. När klockan blev tolv gick han ner till den lilla pizzerian runt hörnet - alldeles ensam. Bakom disken, på en stol, satt en ung tjej, kanske bara sexton år, och såg uttråkad ut. En stund senare satt Tobias vid ett bord och kände sig som en skurk. Han kunde ju inte bara låta bli att träffa sin syster resten av livet. När han käkat upp hälften av sin pizza kände han sig mätt, så han satt kvar en stund. Knåpade på vad han skulle säga. Sedan plockade han fram mobilen ur fickan och började knappa, bokstav efter bokstav. ”Jag tror vi måste prata om igår.” Det var inte ens nästan vad han kommit fram till att han ville säga, men han kunde inte förmå sig att skriva mer än så. Och så skicka. Och den lilla trudelutten som berättade att meddelandet skickats.

Tobias var precis tillbaka på jobbet när han kom på att han fick ett svar av Alexis. Han tvekade en stund, men visste att han ju ändå var tvungen att läsa det förr eller senare, så han valde att göra det med en gång. ”Okej”, var det enda hon skrivit. Vad hon inte hade skrivit, men som Tobias ändå kände av var oro, och nervositet. Han kände den själv också. Det de hade gjort var inte bara moraliskt fel, utan olagligt. Så varför kändes det ur andra aspekter så rätt? Som om det var så det skulle vara?

”Var är Alexandra?” var i stort sett det första Tobias sa när han kom hem, och han satt vid matbordet med sin mamma och pappa.
”Hon skulle äta hos Evelina idag”, svarade hans mamma och återgick genast till sin konversation med Tobias pappa.
Tobias visste inte riktigt vad han skulle göra. Var det för att hon försökte undvika honom? Precis som han gjort med henne.

Klockan var närmare nio när Alexis började vandra hem från Evelina. Det var lagom mörkt, och inte så lite kallt, men hon måste ju hem. Och nu var det dags. Ända sedan Tobias sms väckt henne så hade hon bävat inför att stå öga mot öga med honom. För varje slag det slog, slog hjärtat ett extra slag. Hon klev innanför dörren och möttes givetvis genast av Ostron, som var överlycklig att se henne för första gången sedan klockan halv fyra på eftermiddagen. Hon hälsade noga på hunden, som för att uppskjuta det nu oundvikliga. Och så berättade hon för sina föräldrar att hon var hemma, innan hon begav sig upp. Dörren till Tobias rum var stängd, och hon tvekade när hon stod utanför den. Till slut vände hon, och gick till sitt rum. Satte sig i soffan en stund, funderade. Som om det kom av sig själv drog hon av sig byxorna och den tjocka tröjan och gick ut i badrummet. Hon låste om sig och klädde av sig helt.

Det varma vattnet som sköljde över hennes slanka kropp bara sekunder senare kändes renande. Som om det höll borta skammen. Som om det höll borta allt som var fel i vad som hänt.
Hon tog sin tid, och tvättade sig så noga hon kunde. Hon visste inte varför, men antog att hon bara ville skjuta upp mötet med Tobias. Till slut måste hon erkänna sig tillräckligt duschad. Om inte annat var varmvattnet slut, så det var inte längre skönt. Hon tog på sig nytvättade, sköna kläder och gick åter till Tobias dörr. Fortfarande stängd. Hon tog ett djupt andetag och knackade på dörren. Varför visste hon inte, de brukade inte knacka hemma, men nu blev det så. Hon hörde Tobias mumla där inne. ”Kom in”, sa han. Alexis öppnade dörren, klev in, och stängde efter sig.

Tobias vände blicken från datorskärmen och mot sin syster och såg henne i ögonen. ”Hej”, sa hon, hennes röst darrade, och hon önskade att hon inte var så rädd. Det var ju ändå bara hennes bror.
”Hej”, sa han och reste sig. Han tittade efter så att dörren var ordentligt stängd, innan han såg henne i ögonen igen.
”Vad var det du ville prata om?” frågade Alexis, och försökte låta så normalt som möjligt. Hon tyckte att det lyckades ganska bra. Tobias visste inte vad han skulle säga. ”Förlåt mig”, kom det till sist. Alexis tog ett steg närmare honom.
”Hade du slutat om jag sagt nej?”
Han nickade.
”Vill du knulla mig?”
Tobias rodnade, men klarade inte av att ljuga. Han nickade. Alexis tog tag om hans midja och kysste honom. Han blev så förvånad. Hon kände det, han besvarade inte kyssen, och hon avbröt den. ”Vad gör du?” sa han, och lät verkligen förvånad, men innan Alexis hunnit svara kysste han henne. Hon besvarade kyssen, och kunde inte låta bli att le för sig själv. All oro kändes som bortblåst.

De kommande dagarna umgicks de mycket. De kysstes så fort de fick tillfälle. Och det var bara en vecka kvar innan det var dags för Tobias att få julledighet. Deras mamma hade redan fått det, så hon var hemma jämt och ständigt nu, och lät – utan jobbet som tog upp hennes tid med familjen – inte sina barn vara ensamma särskilt mycket. De lyckades hålla fingrarna i styr till dess att Tobias blev julledig. Det skulle han vara ända fram till efter nyår, så bara det blev så, så skulle de kunna ha mycket tid till att… umgås.

Fredagen då Tobias blev ledig var alla trötta. Julstämningen hade nu infunnit sig i alla, och det slutade inte snöa. Det var givetvis mörkt ute redan när Tobias kom hem. Klockan elva på kvällen låg han i sin säng med armarna i kors under huvudet. Alexis låg intill honom. Hennes ena hand vilade på Tobias mage, och hon kunde känna hur den höjdes och sänktes i takt med hans andningar. De låg där en lång stund, och hoppades bara att inte mamma eller pappa skulle komma och se dem.

”Varför gjorde du och Tina slut?” frågade Alexis efter en lång stunds tystnad. Tobias svarade som vanligt inte. ”Kom igen”, sa Alexis och sökte ögonkontakt, ”du kan väl berätta?”
Tobias mötte hennes ögon. ”För att jag blev kär”, sa han.
”Nu blir jag nyfiken”, sa Alexis och lade sig på mage, ”i vem?”
”I dig”
Alexis såg häpen ut. ”Oj”, var allt hon sa.
Tobias nickade och bröt ögonkontakten. Alexis lade sig på rygg intill honom igen, med handen på hans mage.

”Är du fortfarande det?” undrade hon.
Det tog en stund innan Tobias svarade.
”Ja”
Alexis log, fast Tobias kunde inte se det. ”Du är kär i mig”, sa hon, lite retsamt. Han nickade bara. ”Jag är nog kär i dig också”, sa hon.
Hon lade sig på mage igen, men nu lutade hon överkroppen på honom. Handen förde hon neråt längs magen och in i byxorna, hon kände kuken där i och hur den hårdnade i hennes hand.
”Är du kåt?” flinade hon, och Tobias rodnade. Med Tobias hjälp fick hon ner hans jeans och kalsonger en bit, och kuken stod fritt. Hon gled ner till den och tog tag om roten. Inte den största hon sett, men inte heller den minsta. Hon drog ner förhuden och blottade ollonet, som visade sig, stolt och ståtligt. Hennes hjärta tog ett skutt när hennes tunga vidrörde hennes brors kuk. Ollonet sjönk in i hennes mun och hon slöt läpparna kring det. Hon lät kuken glida in en bit varpå hon öppnade munnen och släppte ut den. ”Vill du att jag fortsätter”, frågade hon tyst.

Alexis slöt munnen kring ollonet igen och åter sjönk kuken en bit in i hennes mun. Hon började suga den rytmiskt, samtidigt som den bara blev hårdare och hårdare. Den var som sagt inte den största, men i gengäld inte heller den minst grova. Hon sög kuken intensivt, när hon kom åt slickade hon precis på baksidan av ollonet och hörde hur Tobias stönade, först tyst, sedan allt högre för varje gång. Hon släppte ut kuken för att få andas genom munnen lite grann. ”Gillar du det?” frågade hon, eftersom att hon aldrig sugit av någon förr. Han nickade.
”Du är duktig”, sa han.

Hon tog åter kuken i munnen och sög den. Uppmuntrad av sin brors ord sög hon nu lite snabbare, tog kuken lite längre in i munnen. Hon tvekade ett par sekunder innan hon försökte sig på att ta in hela i munnen, men försökte sedan. Hon fick inte in hela, utan hostade till och fick släppa ut den. Hon försökte igen, och det gick bättre. Hon försökte ett par gånger och kom närmare och närmare att lyckas. Till sist fick hon näsan mot kukroten och släppte därefter ut kuken. Hon tog tag om den med ena handen och började runka. Ganska snabbt, och Tobias andning, som varit något hög, men ändå lugn började gå fortare. Han stönade tyst medan Alexis runkade av honom. Hon slickade bakom ollonet ett par gånger och kände hur Tobias spände sig. Han tog tag i håret på henne och höll i henne, varje gång hon slickade bakom ollonet klämde han åt med handen och stönade till. ”Säg till innan du tänker komma”, sa hon. Han nickade bara.

Hon fortsatte att runka honom, ömsom snabbt, ömsom saktare i allt kortare intervaller. Hon blev själv väldigt kåt och kände hur hon blev våtare och våtare mellan benen. Till slut började hon suga kuken igen. Snabbt och obevekligt. Hon var noga med att stimulera ollonet när hon kunde, och lät annars tungan smeka kukens undersida. Tobias stönade högre, snabbare.
”Snart så”, fick han ur sig. Alexis sög snabbare, runkade runt roten.
”Ska jag svälja”, frågade hon under en kort andningspaus.
”Om du vill”
Alexis hjärta hoppade till. Hon visste inte om hon vågade, men det brukade de göra i porrfilm. Hon sög honom snabbt och intensivt och snart kände hon hur handen som höll hennes hår knöts och hur hela Tobias spände sig. En spermastråle flög rakt upp i munnen på henne. Hennes första tanke var att hon måste bort, men när nästa stråle kom kände hon smaken. Inte så hemskt, hon fortsatte att suga alltmedan Tobias sprutade hennes mun full i sperma. Efter en stund slappnade Tobias av helt och Alexis öppnade munnen och släppte ut kuken. Det rann ut en massa sperma, men en del var kvar i hennes mun. Hon tvekade en sekund, men svalde sedan.

Hon kröp därefter upp och lade sig bredvid sin bror igen. ”Tack”, viskade han.
”Ingen orsak”, Alexis log. Tobias struntade i att där fanns lite sperma, han drog på sig kalsonger och byxor igen, ifall att någon skulle komma.
”Mamma kommer nog snart och säger god natt”, sa Alexis tyst.
”Jag vet”, just i det ögonblicket hörde de fotsteg i trapporna. Alexis reste sig snabbt och for bort till datorn som stod i vänteläge. Hon fick igång den precis i tid och öppnade internet, så att det skulle finnas en anledning till att hon var där.

Två sekunder senare öppnade deras mamma dörren.
”God natt”, sa hon, men såg sedan hur svettig Tobias var, ”men älskling, hur är det fatt, du är ju alldeles svettig”
”Mm”, svarade Tobias med bultande hjärta, ”det är ju så varmt här”
”Varmt? Det är ju kallare här än i resten av huset”
”Jag kanske håller på att få feber”
”Kanske det, vi får avvakta och se efter i morgon”
”Mm, vi gör så”
”God natt gubben, god natt gumman”
”God natt”, sa Alexis och Tobias unisont. Mamma försvann ut, dörren stängdes och de hörde henne gå ner för trappan. Alexis stängde av datorn och gick bort till Tobias.
”Är du sjuk på riktigt?” sa hon.
”Tror jag nog inte”
Alexis lade sig intill honom igen.
”Får jag sova här inne, hos dig?” frågade hon tyst.

Alexis vaknade naturligtvis i sitt eget rum nästa morgon. Klockan var bara lite över åtta, men hon var pigg som en lärka. Det var naturligtvis ingen annan, så den enda hon fick att umgås med var Ostron, som glatt tittade på teve med henne i vardagsrummet. Det var soligt ute. Mycket snö.
”Vill du gå ut?” frågade hon Ostron efter att hon ätit en skål flingor. Ostron hoppade genast ner från soffan och sprang ut i hallen. Alexis stängde av teven och gick ut i hallen. Hon gick upp för trapporna, och Ostron följde efter. Hon gick till sitt rum för att ta på sig kläder och såg att Ostron stod i dörröppningen och väntade på henne. ”Väck Tobias”, viskade hon.

Ostron var en duktig hund, och sprang bort till Tobias rum, som stått lite på glänt hela natten och öppnade den. Han gav Tobias flera blöta pussar i ansiktet och ansåg sig därför ha slutfört sitt arbete. Han återvände till Alexis, som precis tog på sig den sista strumpan. Därefter gick hon till Tobias rum. Han låg i sängen och hade dragit upp täcket över huvudet. Alexis kröp försiktigt upp i hans säng, och Ostron sprang upp bredvid den för att titta vad Alexis gjorde. Hon kröp upp på Tobias och drog undan täcket.
”God morgon”, sa hon, ”följ med ut med hunden”
”Jag säger upp bekantskapen”, svarade Tobias. Alexis satte sig upp, på Tobias ben. 
”Väck Tobias”, sa hon till Ostron, varpå Tobias fick ännu fler blöta pussar.

En kvart sprang Ostron omkring och luktade på allt möjligt. Tio meter bakom gick Alexis och bredvid henne Tobias, som mer liknade en zombie. Alexis tog hans hand i sin. Vid den här tiden på dygnet var i stort sett ingen ute. De hade i alla fall inte sett någon. Så ingen kunde ju se dem. De gick ner till badstranden där de badat så mycket när de var yngre, men allteftersom att datorer och internet blev mer regel än undantag hemma slutade ju alla barn att vara inne, så nu var här rätt tomt även om somrarna. Kanske inte de varmaste sommardagarna, men nu kändes de väldigt fjärran. Isen låg tjock på vattnet, och de kunde lätt gå ut en lång bit. Ostron vågade inte bege sig ut på isen utan stirrade först efter dem när de gick ut dit, men fortsatte sedan att lukta på allt och pissa på det mesta. Tobias hade vaknat till, och gick och var lite småsur över att Alexis hade tvingat upp honom. De gick tyst bort och slog sig ner längst ut på bryggan.

Tobias såg på sin syster. Han lutade sig fram och kysste henne. Hon blev lite överraskad, men besvarade snabbt kyssen. Isolerat från vinterns stränga kyla dansade deras tungor som på lågor kring varandra. Alexis långa hår stack ner i den tjocka jackan, och Tobias svepte lätt ut det så att det spred sig över jackan och längs hennes rygg istället. ”Du är så vacker syrran”, sa Tobias och tittade på henne, ”varför har jag aldrig märkt det förut?”

Alexis hade långt, vackert brunt hår i siennaton. Hennes ögon var azurblå och svåra att sluta se in i när man väl börjat, förmodligen de vackraste ögonen på planeten. Hennes näsa var precis lagom kurvig och pekade lite uppåt. Munnen var sällan fjärran från ett leende, och de glänste alltid så att vem som helst kunde försvinna i drömmar om att få kyssa dem. Hennes kindben var varken inte väldigt högt eller lågt uppsatta, utan satt för henne alldeles perfekt och gav henne ett kvinnligt och väldigt vackert ansikte. Runt hennes hals hängde ett halsband med ett litet silverhjärta på. Det hade hon ärvt av sin farmor för sex år sedan, och bara tagit av sig väldigt sällan sedan dess. Han kysste henne igen och hon började luta sig bakåt, han följde efter och låg sedan över henne och kysste henne. Trots kylan växte sig hans kuk stor i jeansen. Han började knäppa upp sin jacka.
”Nej”, sa hon och hindrade honom, ”inte här, inte nu”
Han satte sig upp.
”Förlåt”, sa han.
”Det är okej, du anar inte hur svårt det var att säga så”
”Men du har rätt, hur skulle vi förklara för alla hur det gick till när jag frös fast inuti dig”
De skrattade, reste sig och började gå hemåt. Hand i hand.

Varje kväll låg de intill varandra i något av deras rum, bara för att göra det. Oftast i Tobias rum, eftersom att han hade dator där, så det fanns en anledning för Alexis att vara där. Men ibland låtsades de kolla på film i hennes rum. Det dröjde inte länge innan det blev kvällen innan julafton, de låg i Alexis rum. Där var nästan helt mörkt, det enda ljuset kom från en julstjärna i fönstret. Rummet var ganska litet, men hade en tydlig Alexandra-känsla. Exakt vad kunde Tobias inte sätta fingret på, men det kändes bara så Alexis. En bård längst upp på tapeterna avbildade en massa nallar, och hon hade också ett par nallar i sängen. De flesta av dem hade hängt med ända sedan de varit små.

”Imorgon är det jul”, sa Tobias, som höll om sin syster. Alexis låg på sidan tryggt lutad mot sin bror.
”Mm”, sa hon, ”god jul”, hon kravlade sig upp på Tobias och låg ovanpå honom. Hon kysste honom, och kände hans hårda kuk trycka mot henne under hans träningsbyxor.
”När ska vi… du vet?” frågade Tobias.
”Jag vet inte, men det är nog värt väntan”
”Mm”, Tobias hade inte runkat på dagar. Han började känna sig lite runknödig. Deras mamma hade redan sagt god natt, så de ansåg att det var tämligen säkert att ligga där tillsammans med teven avstängd. Det var den första natten de sov intill varandra.

Tobias vaknade klockan sju och var extremt pissnödig, så han tackade högre makter för att Alexis vänt sig i sömnen så han låg fri, och kunde gå på toa utan att väcka henne. När han pissat funderade han på om han borde sova bredvid henne igen, eller om han skulle gå till sin egen säng. Hans svar kom när han hörde steg i trappan, så han skyndade sig till sin säng och låtsades sova. Några sekunder senare kom hans mamma in, tyst som en mus, och lämnade en julklapp vid foten av hans säng. Det gjorde hon varje år, han hade nästan glömt det. Han undrade bara varför hon gjorde det så tidigt. Han struntade i det, och somnade snart.

Han vaknade senare, vid elva och öppnade genast sitt paket. Det var helt platt och han anade faktiskt inte vad det var förrän han hade öppnat. Mamma hade köpt två biljetter till Manowar. Sedan gick han till Alexis rum och tittade in, hon var inte där, så hon var antagligen redan vaken. Han gick ner till vardagsrummet där julgranen plötsligt dykt upp sedan igår. Antagligen var det bland annat det mamma gjorde när hon gick upp så tidigt. På bordet stod en adventsljusstake med fyra tända ljus i. Under granen låg Ostron och myste, och han gick inte ens för att hälsa på Tobias. De andra var i köket, Alexis satt och åt på en pepparkaka, pappa drack en kopp kaffe. Båda betraktade de mamma som var i full gång med att göra i ordning en massa olika julrätter. Tobias tog sig en kopp kaffe och slog sig ner vid bordet.
”Vad är det med henne?” sa han och tog en liten klunk av det ovanligt varma kaffet.
”Hon är lite stressad på grund av ändrade planer”, sa pappa lugnt.
”Jaha, vad är det nu då?”
”Du vet ju att mormor och morfar tänkte fira jul uppe hos din morbror i hans hus du vet”
”Ja?”
”De har ändrat sig, det skulle snöa så mycket hela julhelgen där att de förmodligen skulle bli insnöade, så nu kommer alla ner hit i stället”
”Nice”, suckade Tobias som hade ställt in sig på en lugn jul med bara familjen. Alexis tog en pepparkaka till och tuggade långsamt. Hennes stora ögon betraktade rummet.

Den enda ensamma stund som Tobias och Alexis fick var när deras pappa tog ut Ostron på julpromenad. Deras mamma var, naturligtvis, kvar i köket och försökte få klar skinkan i tid tills alla skulle komma. De satt i vardagsrummet och mumsade Aladdinchocklad och drack julmust. Den där speciella julkänslan hade verkligen infunnit sig. Tobias tittade på sin syster och kände ett sting av oro. Tänk om det tog slut, det de kände för varandra. Vad skulle de göra då? De var ju liksom syskon. Skammen infann sig. En våg av ”vad har jag gjort”-tankar sköljde över honom. Åtminstone tills Alexis kysste honom. Då försvann de, och höll sig borta.

Lagom till Kalle Anka kunde mamma slappna av en stund, och så såg de Benjamin Syrsa presentera julkort. Ungefär en timme senare började livet. Då anlände nämligen hela tjocka släkten. Tobias och Alexis morföräldrar, Lars, en lång, smal gubbe med mycket vitt hår och en nästan lika vit mustasch och hans hustru Anita, deras rultiga mormor som såg ut att ha tagit en julkaka för mycket när hon var liten. Dessutom kom deras morbror Karl, som liknade deras mamma ganska mycket till utseende, och väldigt mycket till sättet. Hans fru Tove, som kom från Norge, samt deras fyra barn, Niklas som var sjutton år, Helena som var sexton, Tilde som var sju och Viktor (fast alla kallade honom Evert) som var fyra. Med sig hade de en himla massa julklappar som ju senare skulle delas ut till alla.

Det blev inte mycket som Tobias såg av Alexis under timmen som följde. Kvinnorna lagade maten i köket – männen hade strängt förbjudits där inne – medan männen satt i vardagsrummet och snackade skit. Tilde satt och tittade på teve i spänd väntan på den tjocke farbrorn som alla visste var på väg nu. Viktor satt bredvid henne och tittade, med en alldeles för stor tomteluva på huvudet. Helena hade fått med sig Alexis till resten av kvinnorna i köket, där de satt och pratade pojkvänner, smink och gud vet vad. Niklas satt också i soffan, men han pratade med Tobias om monstertruckar, stora tuttar, guns n’ ammo och annat manligt.

När det gått en timme såg Tobias sin syster slinka in på toaletten. Han smög då iväg med detsamma som ursäkt för att få chansen att… bara se henne. Han tajmade sitt besök precis rätt, för han kom fram precis när Alexis gick ut. Han gjorde en gest som för att be henne gå upp och vänta på honom. Han uträttade sitt ärende på toa och gick därefter upp för att se om hon förstått honom. Hon satt i sitt rum, på sängen när han kom in dit. Han stängde om sig och hon tittade på honom. ”Var det något särskilt”, sa hon.
”Nej”, han slog sig ner intill henne. Hon log.
”Vad var det då?” Han bara såg henne i ögonen.
”Jag älskar dig”, sa han. Han såg hur det blinkade till i hennes ögon och så kysste hon honom.
”Jag älskar dig också”, sa hon.
De kysstes passionerat en gång till, innan Tobias bestämt tog till orda: ”Nu gör vi så här” Och så tog han tag i henne och skuffade upp henne en bit på sängen. Han drog ner hennes byxor en bit och smekte hennes lår, varpå han drog ner trosorna en bit också. Hon fnittrade lite. Tobias drog av henne jeansen och trosorna helt och slängde dem på golvet.

Det kändes underbart när Tobias tunga rörde vid hennes fitta för första gången. Hon hade väntat på det här så länge, hon skakade i kroppen bara av att veta att han skulle slicka henne.
Han särade på hennes blygdläppar med fingrarna och stack försiktigt in tungan och kände efter. Där var inte så lite vått. Alexis stönade till och han begav sig mot klitoris och retades med den lilla knoppen en stund och hörde hennes andning öka. ”Tur att jag är så kåt, annars kunde det nog ta tid”, sa hon och skrattade till. Tobias pullade henne försiktigt med tungan och lät den sedan glida ner till hennes anus och upp igen. Han förde ett finger till hennes blöta fitta och stack sakta in det, och började fingerknulla henne i ett sakta tempo.

Tobias slickade sin syster allt snabbare och intensivare allteftersom han förstod hur han skulle göra. Han hade bara slickat en gång, och det var så lite att han ansåg sig vara oskuld på just det området, fram till nu. Han slickade över hela hennes fitta och hörde hur hon stönade allt lite högre för varje minut. Han smekte med försiktiga fingrar hennes klitoris medan han inte var på den med tungan. Då och då begav han sig även dit och stimulerade henne något otroligt. Alexis var på gränsen att komma, hon höll hårt tag i täcket under henne och stönade högt, samtidigt som hon gjorde motjuck mot Tobias ansikte. Hon hörde hur hennes fittsafter skvalpade i hans mun medan han gjorde allt för att försöka svälja så mycket som möjligt av dem. Det var så förbannat förbjudet. Hon blev lite skraj när hon tänkte på att vem som helst förmodligen skulle hämta dem till mat snart och kanske komma på dem, och det gjorde henne ännu kåtare. Tobias gav sig åter på Alexis klitoris och slickade för allt han var värd. Snart gick Alexis upp i brygga och stönade mellan hårt sammanbitna tänder medan hennes fittsafter rann ut i Tobias mun som villigt samlade upp dem. Hon hade så länge hon kunde minnas fått fontänorgasm då och då när hon varit extra kåt, och nu var det mer än någonsin. När hennes orgasm ebbade ut dalade hon ner på sängen och pustade ut. Tobias lade hennes trosor och jeans i sängen hos henne och lade sig bredvid henne. ”Får jag kyssa dig?” frågade han. Hon nickade bara, och han kysste henne. Hon fick kippa efter andan medan hon besvarade hans kyss så bra hon kunde, det smakade fitta. Hon hade själv smakat på sina fittsafter förr.

Tobias gick ner först, och bara ett par minuter senare kom Alexis som var lite skakig, men det syntes inte. Det syntes inte att något alls hade hänt. Hon satte sig bredvid sina små kusiner och frågade vad de tittade på. De pratade om ditt och datt i några sekunder och Viktor tog av sig sin tomteluva och räckte den till Alexis. ”Får jag den?”
”Jaa”, svarade Viktor och tittade på sin kusin.
”Tack så jättemycket”
Alexis gav Viktor en kram och tog sedan på sig tomteluvan. Bara minuter senare samlades alla i köket runt bordet - som fick förlängas med hjälp av ett annat bord - och började äta. Det råkade så hända att Tobias försvann från maten medan alla andra satt kvar och lät maten sjunka in, och bara minuten senare knackade det på dörren. Tilde blev extatisk, Viktor blev extatisk och Alexis mormor manade dem att öppna dörren. Medan de två barnen öppnade dörren skyndade sig alla att samlas i vardagsrummet. Snart kom Tilde och Viktor springande och tätt efter kom – JULTOMTEN! Viktor blev rädd.

Sent på kvällen var det läggdags inte bara för barnen, utan för alla. Niklas skulle sova i Tobias rum, och Helena i Alexis, så de kunde inte säga god natt till varandra på det sättet de numer brukade. Tobias låg en lång stund och bara funderade. Han tänkte inte på sånt som var negativt. Han tänkte på Alexis och hur vacker hon var. Han tittade på klockan nästan halv två och lade märke till att Niklas, som sov på en madrass på golvet, snarkade ljudligt. Han plockade fram sin mobil från nattduksbordet och skrev ett sms. ”Jag älskar dig verkligen, god natt”, skrev han och skickade till Alexis, och försökte därefter somna. Han var nästan framme i drömlandet när han vaknade till av att någon lade sig i hans säng hos honom.

Alexis kysste honom och höll om honom. ”Väckte jag dig?” viskade hon.
Tobias nickade, ”men det gör inget”
”Du väckte mig också”, viskade hon och kysste honom igen. Hon tog tag i hans hand och förde den mot hennes bröst. Hon hade inget som skylde dem, och han smekte dem varsamt. Tobias hade bara kalsonger och en t-shirt på sig, men fick snabbt av sig kalsongerna, och avtäckte ett stånd därunder. Alexis klättrade upp på honom och visade sig vara helt naken. Tobias tog tag i kuken och styrde den så bra han kunde mot Alexis fitta. Hon hjälpte till lite och till sist gled den in. Hon började sakta rida honom.

Tobias stönade till när hela kuken var inuti hans syster, och han höll tag i hennes midja och snart började hon lyfta sig lite, för att sjunka ner igen. Hon red honom sakta till en början, tills hon fått till hur det var som skönast. Tobias kuk fyllde upp henne, och hennes fittväggar kramade skönt om den, släppte den både ut och in.

Tobias hade vant sig vid mörkret och såg nu sin syster väldigt bra. Hennes slanka kropp var så vacker, hennes bröst var inte så stora, men väldigt vackra. Hennes vackra siennabruna hår hängde ner över dem för hon hade ansiktet framåtlutat, med slutna ögon och stängda läppar som bara nätt och jämt släppte ut hennes tysta stön. Han sträckte handen till hennes smått guppande bröst och kände hur bröstvårtan styvnade när han retades lätt med den med fingrarna. Han började göra små motjuck och stönade lätt även han. Han lyssnade emellanåt efter Niklas snarkningar, som var lika högljudda som förut.

Efter ett tag klev Alexis av honom, han tittade undrande på henne och hon lade sig över honom, kysste honom. De kysstes en stund och Tobias kuk klämdes mot hennes mage, hon gjorde små juckande rörelser för att stimulera den än mer. Efter en stund rullade Tobias över och tog över kommandot lite grann, de låg i missionärsställning och han tog tag i kuken och styrde den rätt. Han började knulla henne igen, först sakta, men det tog inte lång stund innan kuk och fitta var som en, och så började han knulla henne snabbare, alltmedan de fortsatte att kyssas. Han kände hennes bröst mot sig. De var så mjuka och lena. Han låg på henne och knullade henne. Det var kärleksfullt. Han stack ner handen till hennes fitta för att smeka lite, det var trångt mellan deras kroppar, men han kom åt att smeka nätt och jämt. Han kände de små håren som börjat växa ut sedan hon rakat sig igen för någon dag sedan. Han smekte hennes klitoris med ett par fingrar och hörde hur hon stönade allt högre. Han viskade åt henne att vara lite tystare, hon nickade och ansträngde sig för att inte låta, men varje gång Tobias var djupast i henne undslapp ett litet pip.

Niklas vände sig i sömnen, och både Tobias och Alexis blev knäpptysta och vågade inte röra sig. Två sekunder senare började han snarka igen, och Alexis hjärtklappning avtog. Hon höll om sin bror medan han stötte in i henne gång på gång, och började åter stöna högre. Hon kysste honom och kunde nästan inte hålla sig för skratt. För ett år sedan var det här något hon drömt om, något som aldrig skulle bli. Nu var det sanning, och hennes bror knullade henne i djupa, långa stötar.
”Vi byter”, viskade hon, och Tobias nickade, drog sig ur och lade sig på rygg bredvid henne i sängen, varpå han hjälpte henne upp på honom. Hon låg ovanpå honom och sträckte handen bakom sig, fick tag i hans kuk, lite hårdhänt, men hon var inte van. Tobias hjälpte till, och tillsammans fick de kuken rätt, och den gled in i Alexis igen.

Tobias knullade och Alexis juckade lite, medan de låg och kysstes i Tobias säng. Han höll om henne kring ryggen och smekte den lena, sköna huden. Hennes hår hängde ner över honom, och han hade några hårstrån i ansiktet, men det gjorde inget. Han knullade hårdare, och efter en liten stund satte hon sig på hans kuk och började rida honom igen. Han slutade knulla, och hon började hoppa upp och ner. Ganska vilt, och hon stönade därefter. Tämligen högt, men Niklas snarkade vidare ändå. Hennes bröst guppade i takt med henne, och hon slängde lite med håret, medan Niklas bara njöt av att bestigits av sin syster. Efter en stund kom den första indikationen på att han närmade sig extas, och han kunde inte låta bli att göra motjuck. ”Snart… kommer jag…” stönade han. Han hade ju inte kondom, så han ville inte riskera något.

Alexis nickade, och fortsatte att rida honom. ”Säg till precis innan”, sa hon, och försökte låta bli att stöna. Hon lutade sig framåt igen och kysste honom.
”Alldeles snart”, fick han ur sig. Hon nickade igen, och klev av, satte sig på hans lår, och tog tag i kuken. Hon började runka den, snabbt och obarmhärtigt. Hon smekte bakom ollonet och hon smekte över hela kuken. Med ett dovt stön for sperman ur Tobias i en väldig fart, han hade aldrig upplevt något så skönt. Flera strålar sperma sköt långt upp i luften och landade på Alexis bröst och på hennes mage. Lite landade på Tobias mage också. Han stönade och Alexis gled av honom och lade sig intill honom. De såg varandra i ögonen.

Ett par dagar gick, julkänslan avtog så småningom. Alexis och Tobias kärlek gjorde inte det. Vid varje tillfälle som gavs hånglade de. Tyvärr gavs inga fler tillfällen till sex, eftersom att det mycket riktigt blivit mycket snö längre upp i landet, och deras kusiner kunde inte åka hem.
Så åkte de hem, äntligen, årets näst sista dag. Dagen efter skulle Tobias och Alexis följa efter. Nyår måste tydligen firas hemma hos dem. Kvällen innan de skulle åka låg de åter i Alexis rum intill varandra. ”Jobbigt att vi måste åka dit”, sa Tobias.
”Mm, vi kommer väl knappast få tid till något”
”Mm…”
”Men vi skulle kunna knulla nu?”
Alexis såg upp på sin bror. ”Är du tokig?” sa han, ”mamma kommer säkert vilken minut som helst”
”Ja jag är tokig, och kåt också” Tobias såg på henne. Jävlar. Han var kåt han med.

Tobias stod bakom sin syster som lutade sig mot väggen. De hade ställt sig upp för att lättare höra om mamma skulle komma. De hade inte tagit av sig kläderna, bara dragit ner byxorna en bit. Han var nu klädd i kondom, och styrde kuken mot hennes väntande, våta fitta och började knulla henne. Det tog inte många minuter innan han knullade henne i ett skönt tempo. Hennes fitta skvalpade lite varje gång han var som djupast inne, men snart vande sig fittan vid kuken och började krama hårdare om den. Alexis stönade ganska högt och lutade huvudet bakåt. Tobias knullade henne allt hårdare. Och allt snabbare.

Det tog inte lång tid innan han fick henne med sig ett par steg bakåt, och så sjönk han ner över kanten på sängen, så att han kunde luta sig bakåt, hans ben stack ut över kanten och han hade fötterna på golvet. Hon fortsatte att rida honom, med ryggen mot honom medan han gjorde allt hårdare motjuck. Hon red honom vilt, och känslan av hans hårda kuk inom henne var underbar. Det var elektriskt. Tobias stack fram en hand och började smeka hennes klitoris, det var så underbart. Efter bara någon minut slutade hon att rida honom, spände sig i hela kroppen och kom i en kraftig orgasm. Tobias slutade inte att knulla henne, utan fortsatte genom hela orgasmen. När den ebbat ut fortsatte hon att rida honom. Själv kände Tobias att han också närmade sig sitt mål. Han knullade henne hårdare, och hon red honom snabbare, snart stönade han till och började spruta. Han slutade inte knulla förrän han var helt tömd, då hon reste på sig. Hon tog tag i kondomen fick av den på så vis att den sperma som var däri stannade kvar, och knöt ihop den. Tobias låg på sängen och pustade ut.

Dagen efter styrde de sin kos norrut vid tolvtiden. För att avleda möjliga misstankar hade båda två sin mp3-spelare på i bilen. De skulle vara borta ett par dagar, så de hade lite kläder packade i varsin väska. Tobias hade just avslutat Manowars bästa platta när han bläddrade igenom låtarna för att se vad som fanns. Plötsligt var där något han aldrig sett förr. På Artist stod det Alexis. Han öppnade och upptäckte att där fanns ett spår. Han sänkte volymen lite och tryckte på play. Efter en sekund började Alexis prata i hans hörlurar. ”Hej, jag hoppas att du hittar det här meddelandet. Du vet väl att vi kommer att bli tvungna att stanna vid den där macken, precis som alltid. Vad sägs om ett ’toalettbesök’ då?”
Tobias kastade en blick på sin syster som satt och tittade ut genom fönstret, och han fortsatte lyssna. ”Som sagt, hoppas att du hittar det här meddelandet… jag älskar dig.”

Hans hjärta hoppade till. Älskar honom? Han tittade storögt på henne i en sekund, länge nog för att hon skulle upptäcka det. Hon tog ur hörlurarna ur öronen. ”Vadå?”
”Det där sista du sa, menade du det?” Deras föräldrar verkade inte ta notis om dem.
”Vilket sista?”
”Det där… sista”
”Jaha, så du hittade… ja, jag menar det”, hon rodnade.
”Jag med”, sa han, ”fast åt andra hållet då”
En halvtimme senare svängde deras pappa in vid samma mack som alltid.
”Dags att sträcka på benen”, sa han och klev ur. Han gick rätt till macken och köpte sig en stor korv med bröd. Antagligen var det därför de stannade där.
”Jag måste springa och pissa”, sa Tobias snabbt, knäppte upp bältet och styrde sin kos bakom macken. Inne på deras toalett ville man inte vara.
”Eeh, jag med”, sa Alexis och skyndade sig iväg. Hon var noga med att deras mamma inte tittade åt hennes håll när hon också gick bakom byggnaden.  Där stod Tobias lutad mot väggen. Hon gick fram till honom.
”Älskar du mig”, frågade han.
Hon rodnade igen, och svarade.
”Ja”

Tobias såg på henne en sekund, innan han kysste henne. Han smekte hennes långa bruna hår, och deras tungor dansade i lågor. När kyssen var över sjönk hon självmant ner på knä och knäppte upp hans byxor. Han såg sig omkring och upptäckte hur kallt det var, men hans kuk var ändå hård, och när Alexis släppte in den i munnen var det inte ovälkommet. Hon sög honom underbart, som om hon doktorerat i ämnet, och tog kuken djupt i halsen. Han höll tag om hennes huvud och lutade sitt eget bakåt mot betongväggen och slöt ögonen. Det kom ånga ur hans mun vid varje andetag, och varje andetag han tog lät högre och mer som en stöning. Snart nästan flåsade han av sin systers behandling. ”Vi måste sluta”, sa han. Alexis släppte ut kuken ur munnen och tog tag i den istället. Hon började runka den och Tobias stönade riktigt högt.
”Vi måste sluta”, sa han igen. Hon släppte kuken, stoppade in den i kalsongerna igen och drog upp hans gylf. Hon ställde sig upp och kysste honom. Att hon nyss sugit honom struntade han i.
”Jag funderade på en sak”, sa hon och tittade bort.
”Ja, vadå?”
”Jag har alltid velat prova anal…”
”Va? Menar du allvar? Som i porrfilm”
”Ungefär”, sa hon och rodnade ännu mer.
”Visst, jag ställer upp, fast inte nu”
De gick tillsammans bort till bilen. Struntade i om deras föräldrar såg dem. Det verkade de inte ha gjort. Deras mamma satt i bilen och sminkade sig, och deras pappa hade inte kommit tillbaka än.

När de väl kom fram var där ännu fler människor än vad som samlas på julafton. Tur att det var ett stort hus, annars hade de väl inte fått plats allihop. Där var inte bara de och deras kusiner, utan också ännu fler kusiner. Tobias tyckte att det var småjobbigt, och önskade att han kunnat få stanna hemma med Alexis. Men nu var de här, och så var det med det. De samlades i en stor matsal allihop och åt en massa god mat, och när klockan närmade sig åtta fick Tobias äntligen fatt i Alexis för att prata lite.
”Vet du var vi ska sova någonstans?”
”Nej, men det blir väl gästrummet som vanligt”
”Det verkar vara några som redan gjort sig hemmastadda där”
”Du får väl fråga Karl eller nåt”
”Jag ska göra det”

Det tog en bra stund, men till slut var det Karl som sökte upp sin systerson. Han verkade ha förfriskat sig en aning. Kanske lite för mycket. ”Hejdu Tobias, har du roligt?”
”Jodå, lite mycket folk bara”
”Ja visst är det, men jag lovar dig, det blir ena sjuhelsikes fyrverkerier i natt. Jag har’om i garaget!”
”Kul”
”Absolut, du förresten, du har kanske märkt att det är ganska mycket folk här”
”Ja några stycken är vi allt”
”Just det, och det finns inte rum till alla i huset, så därför tänkte jag att du och din syster kunde få sova i husvagnen, om det går bra”
”Absolut”, Tobias såg förvånad ut, Gud spelade honom rakt i händerna.
”Den är visserligen helt snötäckt nu, men det tänkte jag att jag kunde ordna nu, jag ville bara prata med dig först”
”Ja, sedan kanske det vore bra med lite värme där inne”
”Ja det är lugnt, jag ansluter den till elnätet och så skruvar ni bara upp värmen så mycket ni vill”

En timme senare hade hans morbror visat honom husvagnen. Där fanns till och med teve. De hade fått upp värmen, och Karl hade lämnat flera burkar öl åt honom. Nu väntade han bara på två saker. Tolvslaget och Alexis. Han älskade nyårsfyrverkerierna, och han älskade Alexis.
Han hade lagt sig till ro i den ena sängen med en ölburk i handen när Alexis kom in i husvagnen med sin väska i handen. ”Hej”, sa hon och gick fram till honom, ”Karl bad mig att gå hit och prata med dig”
”Jaså? Ja vi sover här i natt”
”Är det sant? Bara vi”
”Jag tror det” Hon sken upp och kysste honom.
”Men då sover vi väl inte i enbäddarna här? Vi fäller väl ut sängen där borta?”
Hon pekade mot soffan runt det lilla bordet i andra änden av husvagnen.
”Vi kan ju alltid kolla om den håller i alla fall”

Tobias spenderade resten av kvällen i ensamhet, han tittade på teve och såg diverse olika länders spektakulära nyårsfiranden. Han lade inte ens märke till att klockan närmade sig tolv. Han hade helt missat alltihop om inte Alexis bankat på dörren och släpat ut honom.
Precis klockan tolv lystes himlen upp av smällare och fyrverkerier i alla färger som tänkas kan. Alla var fokuserade på himlen, så han kunde nästan helt utan risk hålla sin syster i handen. Efter att ha försäkrat sig om att alla blickar var riktade uppåt tog han tillfället i akt och kysste henne. ”Gott nytt år”, sa han.
”Gott nytt år.”

Efter smällarna vankades det champagne, och alla var i huset en bra stund till. Klockan blev två innan de äntligen fick dra sig till husvagnen igen. Tobias höll Alexis hand medan de gick. Så fort de stängt dörren, låst om sig och hängt av sig jackorna började de kyssas. De föll ner på den stora sängen som Tobias ordnat ihop och smekte varandra.

Tobias tog av sig kläderna och var klädd endast i sina boxershorts medan Alexis gjorde detsamma. Hon lämnade trosor och behå på. Därefter låg de en stund till tätt slingrade kring varandra och kysstes. Tobias hade ett större stånd än någonsin förr. Efter ett par minuters kyssande fick han av sig kalsongerna, och kuken kom fram igen. Genast var Alexis där nere och fortsatte sitt jobb från tidigare. Hon runkade den några sekunder och såg hur försatsen spred sig över ollonet. Hon såg upp på sin bror och slickade på ollonet. Han ryckte till, och hon gjorde det igen. Hon lät ollonet sjunka in i munnen, och hon lekte med tungan över det. Sedan tog hon genast hela kuken djup i munnen. Hon hostade till och släppte ut den. Började behandla den varsamt, ömsom slickade över hela skaftet och ollonet, ömsom sög den varligt och fint, ömsom sög den som ett vilddjur. Retades precis rätt med tänder och tunga. Tobias stönade och efter en stund stod han inte ut längre. Måste byta en stund. ”Lägg dig på rygg”, bad han henne, och hon släppte ut kuken ur munnen och satt sig upp. Hon knäppte upp behån och släppte ner den bredvid sig. Därefter lade hon sig på rygg.

Tobias lade sig intill henne. Började smeka hennes vackra bröst, slickade på de styvnande bröstvårtorna. Sög lätt in dem i munnen. Han smekte hennes mage, och kysste mellan brösten och sedan ner över magen. Han kysste hennes fitta ovanpå trosorna och stack in fingrarna i troslinningen. Hon lyfte på rumpan och de gled med lätthet av henne och hamnade hos behån. Han slickade hennes fitta, kysste den, smekte och retades med klitoris. Pullade henne först lugnt och försiktigt. När han märkte hur våt hon var tog han hjälp av ett finger till och pullade snabbare, hårdare. Hon stönade och gjorde cirkulerande rörelser med underkroppen, gjorde små motjuck. Han slickade henne så bra han kunde, hon verkade njuta, och det sporrade honom. Hans tunga var varsam och snäll vid klitoris, inte lika fjäderlätt vid resten av fittan. Så slutade han pulla henne, och tog tag precis under knäna på hennes ben och lyfte upp dem så hon stödde lite på fötterna. Hennes anus var med ens synligt han lade tungan vid det och började slicka. Hennes reaktion var att stöna ännu högre. Han stoppade in ett finger i munnen för att få lite saliv på det och lät det därefter sjunka in bara en liten bit i hennes rumpa. Det gick inte så lätt, så han drog ut fingret, spottade på det och provade igen. Lite bättre gick det.

Snart pullade han henne i röven med pekfingret i en sakta takt och slickade hennes klitoris ordentligt. Han anslöt ännu ett finger till hennes rumpa och hon började stöna mer högljutt. Det tog inte många minuter innan hon nästan skrek ut sin orgasm. Hon spände sig i hela kroppen, och fick ännu en fontänorgasm, mycket av fittvätskorna blötte ner i sängen. Det brydde de sig inte om. Efter att orgasmen tonat bort satt hon sig genast upp, och fortfarande stönande fick hon hårdhänt ner sin bror på rygg och besteg honom. Hon började genast rida honom i en väldig fart. Hon stönade högt där hon hoppade upp och ner med sin brors kuk djupt inuti sig. Hennes långa vackra hår slängde omkring i luften. Tobias gjorde motjuck och stönade även han. Det var rent underbart. Att han faktiskt hade fått sin syster efter alla de omöjliga känslorna gjorde att han nästan ville gråta av lycka. Men just nu knullade han henne hårt och snabbt. Tills plötsligt Alexis klev av honom och började runka honom. ”Knulla mig”, sa hon, ”knulla mig…”

Han lade henne hårdhänt ner på rygg och lade sig över henne. Hon särade på henen och han styrde kuken mot hennes fitta. Han stötte lätt in i henne och kände hur fittan genast kramade om honom. Han höll om henne hårt medan han knullade, hårdare och hårdare hela tiden. Alexis stönade allt högre och med kortare intervaller. ”Mmm… knulla hårdare…” stönade hon. Tobias försökte knulla hårdare, men även han blev ju trött. Han sänkte tempot lite och knullade hårdare istället. Snart började hon stöna mer orytmiskt, och snart spände hon sig helt. Han var på väg att sluta knulla henne, men hon bad honom fortsätta genom hennes orgasm. Åter flödade fittsafterna ur henne och ner i sängen och på Tobias kuk. Han fortsatte att knulla henne allt hårdare, och i hennes orgasm så spände sig fittmusklerna ordentligt om kuken, och han visste att han inte skulle klara många minuter till. När hennes andra orgasm tagit slut drog han sig ur och började runka kuken över henne. Hon låg bara och stönade när han fick sin orgasm. Han sprutade stråle efter stråle sperma över hennes mage och upp mot hennes bröst. När han var helt tömd föll han ihop på sängen bredvid henne.

De låg en stund och hämtade sig från sina orgasmer. Tobias höll om sin syster. Sperman på hennes mage torkade in. De låg där i säkert en halvtimme innan Tobias tog till orda. 
”Vill du fortfarande prova analsex?” frågade han. Alexis tittade på honom och nickade. ”Då är jag redo för dig”, fortsatte han.
”Nu redan?”
”Nu redan, du har den effekten på mig”
Hon kysste honom och reste sig därefter och gick bort till sin väska. Där rotade hon lite innan hon hittade det hon letade efter. Hon visade upp en tub som det stod Klick på. Glidmedel. ”Kan vara bra att ha”, sa Tobias. Hon klättrade upp i sängen till honom och kysste honom igen.
”Hur ska vi göra nu då?” frågade hon och undvek ögonkontakt.
”Hmm… ställ dig på alla fyra kanske”, föreslog Tobias.

Hon gjorde som han sa och ställde sig på alla fyra, och han satte sig på knä bakom henne. Han särade på hennes skinkor och slickade på hennes anus. Smekte över det med ett finger. Hans kuk hade nu vuxit till sig ordentligt igen. Han lade den mot hennes våta fitta och stack in den. Han började knulla henne sakta i ett behagligt tempo. Hon stönade tyst och triggade honom att knulla lite hårdare. Han plockade till sig tuben med glidmedel och fick ut en klick på sitt pekfinger. Han smorde in hennes anal och tryckte försiktigt in fingret där, medan han fortfarande knullade henne allt snabbare. Han ordnade till med rätt mängd glidmedel och började pulla hennes röv med först ett finger. Sedan två, och när hon vant sig vid det gav han henne också ett tredje.

Han blev själv väldigt kåt av bara tanken på att rövknulla sin syster, och drog därför ut kuken och smorde in en klick glidmedel på den också, och så lade han den vid hennes rövhål. ”Redo?” sa han. ”Ja”, svarade hon och han hörde hennes nervositet. Försiktigt lät han kuken glida in lite, innan han drog ut den. Så stack han in den igen, och upprepade proceduren ett par gånger. Varje gång stack han in kuken lite längre än den förra.
”Gör det ont?” frågade han, halvt orolig.
”Lite, men det är mer skönt”, stönade Alexis. Efter en stund hade han fått in hela kuken i hennes röv och började sakta att knulla den i djupa, långa stötar. Det var annorlunda med hennes röv. Det var tajtare. Hon kramade om hans kuk på ett annorlunda, men åh så underbart sätt. Det gled lätt, så han knullade henne allt snabbare.
”Säg till om jag ska sluta”, sa han.
”Ingen fara”, svarade hon, ”lite hårdare”

Lite hårdare. Han ökade takten lite och började knulla henne hårdare. Han tittade ner och såg hur hans egen kuk sjönk in och ut ur hans systers röv. Bara synen gjorde att han närapå sprutade rätt ut. Alexis sjönk ner med överkroppen mot sängen, och sköt underkroppen och rumpan lite längre uppåt, och Tobias knullade henne ännu lite hårdare. ”Mmm… knulla mig… knulla min röv…” stönade hon. Han drog ut kuken och smiskade till hennes skinka en gång. Två gånger. Hon skrek till, men han hörde att hon njöt. Skinkan blev lite röd. Han stoppade in kuken igen och började knulla igen. Hårdare nu. Han knullade henne djupt upp i röven, hårt, obarmhärtigt. Han drog ut kuken igen och smiskade till den andra skinkan ett par gånger. Hon gnydde till, fortfarande njöt hon, men han hörde även lite smärta. Han smiskade båda skinkorna ett par gånger, och de var rätt röda när han åter stack in kuken i hennes röv och började knulla. Hon stönade högt nu. Riktigt högt. De hörde henne kanske inne i huset rentav. Det spelade ingen roll.

”Mmm… jag kommer, jag kommer”, stönade Alexis och plötsligt spände hon sig i hela kroppen, Tobias fick verkligen anstränga sig för att själv inte komma. Hennes fittsafter forsade ut för en tredje gång, och hon stönade högt med darrande röst. När orgasmen gått över sjönk hon ner på sängen. Tobias blev stående kvar på knä i sängen med världens hårdaste stånd. Alexis kastade en snabb blick på honom och satte sig sedan upp i sängen och kysste honom. Hans kuk klämde mot hennes mage och den var hal av allt glidmedel. ”Ställ dig upp”, bad hon, men Tobias var för lång, så de flyttade ner på golvet. Alexis satt på knä framför Tobias och tog tag i hans stora kuk. Hon började runka den, händerna gled men Tobias njöt för fulla muggar. Hon fick bort så mycket som möjligt av glidmedlet innan hon tog kuken i munnen och började suga den. Hon sög den djupt och grundligt, tog den djupt. Slickade ollonet, lät tungan löpa längs hela dess längd när hon tog den ända ner i halsen.

Tobias tog tag om hennes huvud och var redo att komma när som helst. Han höll emot en stund och började göra motjuck mot hennes mun. Snart munknullade han henne alldeles, och när kuken nu var som djupast i halsen hostade hon till. Han munknullade henne vilt tills hon åter tog kommandot och började suga den, minst lika vilt. ”Jag kommer snart”, var allt Tobias kunde få ur sig mellan stönandet. Alexis släppte inte ut kuken ur munnen utan höll den där i och sög för allt hon var värd. Snart stönade Tobias högt och började skjuta ur sig sin sats. Det var mycket. Alexis försökte svälja så mycket som möjligt, men måste släppa ut en del ur munnen. När Tobias äntligen slutade spruta slickade hon i sig resten av sperman och fortsatte att runka kuken, trots att den höll på att slakna. Det dröjde inte länge innan hon fått upp den i givakt igen, och hon började genast suga. Tobias bara stod och stönade. Han fattade inte hur han kunde ha en sådan tur. En sådan evinnerlig tur.

Alexis sög kuken vilt och runkade den vid roten ett par minuter innan Tobias åter stelnade till och började stöna högre, den här gången släppte hon ut kuken ur munnen, men höll munnen öppen. När Tobias sprutade igen fick hon hela satsen i ansiktet. En del i munnen, hon slickade i sig så mycket som möjligt och svalde, men det blev kvar mycket i ansiktet och håret också. När Tobias sedan sprutat färdigt föll han ner på knä och tog tag om Alexis höfter. Han kysste henne, struntade i sperman, bara kysste henne, hon besvarade kyssen som varade i nästan en minut utan att Tobias släppte henne.

Följande nätter fortsatte de att knulla i timtal. Det var med tungt hjärta som de lämnade fristaden i husvagnen några dagar senare för att åka hem. De sov nästan hela bilresan hem och vaknade sedan när deras mamma släppt ut Ostron för att springa till bilen och väcka dem. Han hade sitt koppel i munnen, och de tog båda genast en promenad med hunden. Det var mörkt, och stjärnklart ute. Klockan var mycket. De höll varandra i handen och gick alldeles tätt intill varandra.”Tror du vi kan göra något hemma utan att mamma och pappa märker?” frågade Alexis.
”Jag vet inte, men jag vet att jag i stort sett inte bryr mig”, svarade Tobias och log mot sin syster. Alexis log också.
”Älskar du mig?” frågade hon.
”Så mycket, jag fattar det inte själv”
”Då går vi hem och knullar”, hon log. Han log. Ostron skuttade glatt och nosade på allt möjligt.

De tittade upp på stjärnorna. Däri stod deras öden skrivna. För evigt.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Ronneby

En väldigt trevlig novell.

2/2 kl. 01:55

#4

Gardintroll

Fantastisk novell. Det förbjudna i en härlig kontrast till vad hjärtat vill, underbart skrivet.

22/11, 2018 kl. 14:33

#3

Deep

Håller med Blåögd: En vacker historia om kärlek. Ingen att skämmas för. Stor tumme upp!

21/11, 2018 kl. 09:20

#2

Silicon Messiah

Jag hade missat din kommentar, blåögd, men jag får tacka. Kul att den kan glädja, trots att den mest känns pinsam för mig.

25/2, 2016 kl. 22:40

#1

blåögd

En så otroligt vacker novell. Fylld med tabu, men det gör den nästan bara vackrare. För i slutändan tror jag ändå vi alla reduceras till känslor och drifter. Oavsett yttre omständigheter. Du fångar temat underbart. Då är jag inte den som specifikt går igång på temat du valt, utan ser bara den romantiska berättelsen. Trånandet, känslorna, kättjan, och allt det som du får med så bra. Novellen funkar som representant för många sorters förbjuden kärlek och hur underbar den är oavsett. Tack för mycket god läsning!

12/2, 2016 kl. 14:52