Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/2, 2016 kl. 03:00, av Huldran

Kräftfesten

Del 2 av 3 i serien Synden

”Du skall icke hava begär...” Det är lätt att under en trevlig fest i glada vänners lag, hitta ett öga som blinkar uppmuntrande mot just dig. Men även den som ingen blinkning ger, kan vara sugen på mera.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Lite mörkt, säger Du Blåögd. Hm? Ja, Du tänker inte på att skymningen faller. Jag förstår vad Du menar, tror jag.

Nej, det var inte så mycket symbolik här. Mer praktiskt handlag. Med vassa klor hos någon!! Tack för att Du läste och kommenterade. Ger bränsle till flera rader. //Huldran.

17/2, 2016 kl. 23:33

#4

Huldran

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

17/2, 2016 kl. 23:29

#3

blåögd

Det är nåt lite... mörkt över denna. Fast på ett mycket lättsamt sätt. Gillar't. Eller som nån sa: hej vad det går i buskar och snår. Bra skrivet! Mycket bra!

17/2, 2016 kl. 10:39

#2

Huldran

TACK, Jaca. Tack för att Du gillade den. Ja, vid sådana tillställningar kan mycket hända.

14/2, 2016 kl. 11:05

#1

Jaca

Som vanligt Huldran så levererar du, mycket fängslande och läsvärd.

13/2, 2016 kl. 14:29