Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/2, 2016 kl. 20:49, av Smajlis

Lånegods

Två affärskollegor med liknande intressen bestämmer sig för att låna varandra sina kvinnor för en kväll. En intressant lek på tre utvecklar sig.

Med facit i handen kan han inte annat än gratulera sig själv till en ovanligt lyckad kväll. Han sitter bekvämt tillbakalutad i sin favoritskinnfåtölj med en gyllene rom i en glaskupa i ena handen. Ett sakta snurr på glaset frigör underbara dofter som blandar det spritigt destillerade med eklagrad vanilj och andra himmelska aromer.

En värmevåg sprider sig genom kroppen och provocerar fram en lätt svettning i pannan. Det är inte bara romen utan även vedbrasan som hettar upp hans både skönt uttröttade och energiboostade kropp.

Det fladdrande ljuset från spisen leker över den nakna huden på kvinnan som sitter på golvet vid hans fötter. Hon vilar med huvudet på hans lår, han känner hennes varma andetag genom tyget på byxorna. Helt naken är hon inte förstås. Han vill lämna något till fantasin också. Hon har en väldigt liten stringtrosa där snörena som håller uppe det lilla gyllene tygstycket består av tunna guldkedjor som ligger vackert på hennes välvda solkyssta höft. Sandaletterna med dom lika höga som vassa klackarna har hon också på sig. Dom blänker i eldskenet och han skiftar lite i stolen när han ser hur skons remmar kramar om hennes smala anklar och det lilla låset på ankelbandet glimmar lockande. 

Hon känner hans rörelse och lyfter huvudet och ser på honom, ser den tunna fuktiga hinnan i hans panna och åtrån i hans ögon. Hon reser sig smidigt och tar en liten näsduk och baddar hans panna, sedan öppnar hon en knapp till i hans bländvita skjorta så att mer av hans kraftfulla bringa blottas. Hon ser ner i skjortan när hon gör det och söker med blicken in under tyget, bort mot axeln och på nyckelbenet som ligger där så sårbart. Han vet att hon gillar det och böjer lätt på huvudet så att hon skall få bättre sikt. Han suckar lätt och njuter av hennes lätta beröring och tyget som glider över hans bröstvårta när hon frigör en knapp till. Sedan sätter hon sig ner igen och lägger ånyo huvudet på hans lår.

Dom är båda två skönt trötta efter en intensiv kväll och behöver den här stunden för att varva ner inför natten. Den andra kvinnan, den han lånat av en affärsbekant, har blivit upphämtad nu och tagen hem till sin man igen. Hon var helt slutkörd stackars kvinnan, efter en lång eftermiddag och kväll i hans och hans kvinnas sällskap. Dom var ett bra team och hon kunde numera tillföra en hel del intressanta moment till deras lekar när han lånade in en extra lekkamrat som idag.

Den lånade kvinnan, Sara hette hon, hade aldrig varit utlånad förut och hade helt naturligt varit lite avvaktande till en början när han hämtade upp henne i hennes hem. Han hade satt sig mitt emot henne i limousinen så att han kunde iaktta henne från topp till tå.

Han hade sett henne förut, på en mottagning, men då med helt andra kläder på sig. Iklädd en svalt elegant aftonklänning med vackra smycken och de längsta ben han sett på länge hade hon påkallat mångas blickar, så även hans.

Han hade redan då fyllts av ett enormt och akut begär att äga henne men visste att hon redan var upptagen. Men han hade inte kunnat släppa tanken på att ändå kunna komma åt henne på något sätt. Tanken hade oväntat tagit konkret form när han stött på hennes man på tennisklubben och de kommit att prata om sina kvinnor. De hade relativt snabbt konstaterat att de hade samma böjelse för att äga och fostra sina kvinnor till fullständiga njutningsgudinnor. Samma intresse för att se hur långt dom kunde pusha sina kvinnor in i den totala njutningen där dom tappade all kontroll och inte kunde annat än att följa med varthän deras män ledde dom. Dom var båda extremt possessiva om sina respektive kvinnor, men fann att tanken på ett tillfälligt byte lät mer lockande än skrämmande. Tänk bara vilka nya lekar man kunde ägna sig åt om man hade två kvinnor att spela med. 

Dom hade kommit överens om att låna ut sin kvinna till den andra under en kväll. Han skulle få låna Sara och hans affärsbekant skulle få låna hans Evy. Dock inte samma kväll eftersom båda fann tanken på att leka med två kvinnor samtidigt oerhört tilltalande och utmanande. 

När han väl hämtat upp henne och hade henne i bilen såg hon hetare ut än han kunnat föreställa sig. Den nästan onaturligt högglänsande catsuiten gnistrade i ljuset av förbipasserade gatlyktor som letade sig in genom de mörka fönstrena. Ljusreflektioner som rörde sig som små pärlor längs det svarta materialet och accentuerade varje kurva på hennes armar, bröst, ben. 

Hela hon andades klass och vällust, en lika motsägelsfull som oväntad och het kombination. Hon hade satt sig med knäna ihop och händerna på låren, vackert böjd svank och med huvudet högt på den vackra halsen. Han hade sett henne i ögonen, hon hade slagit ner blicken men han visste att hon ändå visste var han tittade. Han hade låtit blicken svepa ner över hennes glänsande kropp, ner längs benen och sedan upp igen till hennes sköte. Ljuset som rytmiskt rörde sig över den annars så mörka skreven. 

Han sökte hennes blick igen och hon såg på honom. Han nickade knappt märkbart och hon särade sakta på benen så att det gick att se ända in. Hans blick hade genast fastnat på blixtlåset. Han var svag för den här sortens blixtlås eftersom han visste att det fortsatt hela vägen bak och kunde öppnas från båda håll. Han gillade tanken på den tillgänglighet det gav honom. 

Hans intensiva blick på punkten mellen hennes ben hade triggat henne att ta ett steg till. Hennes händer hade sakta glidit uppför lårens insida  mot skötet där de långa fingrarna hade funnit dragskon till blixtlåset. Hon hade sakta dragit det neråt, blottlagt först lite hud och sedan hennes allra heligaste, fortsatt neråt tills hela skötet var blottlagt. Därefter hade hon återigen lagt händerna tillrätta på låren, fingertopparna nära öppningen i dräkten som för att hålla isär benen så att han kunde se ordentligt. En underbar syn. Han hade sedan iakttagit henne en stund, hennes ljusa hud mot den nattsvarta dräkten och det svagt rosa som anades där mellan blygdläpparna. En glimma av fukt som lekte på ena hudfliken.

Sedan hade han nickat en gång till och hennes händer hade flyttat sig in mot skötet och sakta börjat smeka och gnugga. I den stunden hade han vetat med säkerhet att kvällen skulle bli extraordinär. 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Smajlis

Åh, jag rodnar nästan. Tack för dom fina orden!
Till nästa (fortsättning på denna kanske) skall jag hörsamma uppmaningen på Bubblans förstasida om att pilla in en orgasm eller två i texten. Jag slår vad om det blev ett knippe sådana senare på kvällen efter bilfärden. Muhahaha! :-)

22/2, 2016 kl. 19:49

#1

Huldran

Oh la la! Tala teaser!! Bubblan är på väg att få en ny kvalitativ författare med sinne för nyanser!

Vilket förledande språk. Redan nu bär texten upp början på historien och en fortsättning i samma anda, är inte en önskan utan snarare ett krav!

Att sedan närmare etthundrafemtio läsare, inte orkat sätta en rad av sin egen uppfattning under denna text är en skam. Det säger mer om läsarna än om författaren! Men det är klart, vi har alla olika preferenser. //Huldran.

22/2, 2016 kl. 16:24