Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/3, 2016 kl. 10:49, av blåögd

Den nakna grannens vedermödor

Del 3 av 3 i serien Handygirl

Ibland är det bra att vara spontan och gå efter sina nycker. Ibland är det mindre lyckat. Oavsett vilket, kan det ge oväntade resultat om man bara vågar! När jag tänker efter, blev det nog rätt lyckat denna gång, för att inte säga fantastiskt!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

40 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#31

RuterEss

Ha! Jenny tycks mig vara en tjej som vet att uppskatta en ribba ... oavsett nivå.

Skämt å sido. Släpp för allt i världen inte "glimten i ögat", men låt den lite varmare tonen vara kvar i en ev fortsättning. Den var njutbar. Och det ena utesluter inte nödvändigtvis det andra.

9/3, 2021 kl. 17:11

#30

blåögd

RuterEss: Du slår nog huvudet på spiken. Jag tror jag har skrivit två versioner av nästa del men inte känt mig nöjd alls. Det blir också lätt inflation om man tar i för mycket i en serie med humor och "tokigheter" som tema. Kanske dags att damma av Jenny och se vad det var hon såg trots allt. Måste ju inte sätta ribban lika högt som Jenny sätter den lågt... ;)

9/3, 2021 kl. 16:47

#29

RuterEss

Mmmmm ... Minst lika underhållande och sexig som sina föregångare. Bitvis också väldigt vacker. Och kanske är det just skiftet till en lite mjukare, allvarligare ton som gjort skrivandet av en uppföljare svårare. Bara en tanke. Hoppas det blir en till. Om inte så har du ju skrivit mycket annat läsvärt .

8/3, 2021 kl. 17:23

#28

blåögd

Jag skrev faktiskt en fortsättning men tyckte inte den dög. Kanske dags för ett nytt försök? Om inte annat undrar man ju exakt vad det var som hände sen... ;)

23/10, 2017 kl. 14:53

#27

Alexa

Den här är fortfarande lika underbar! En fortsättning kanske? ;)

16/10, 2017 kl. 17:54

#26

blåögd

Tycker humor och sex är en livsviktig kombination. Inte bara i novellen utan i livet med. Har man kul, vågar skratta (med varandra, åt varandra, åt sig själv) blir sexet oändligt mer fantastiskt och livsbejakande. Kan låta klyschigt men jag har provat både med och utan så för min del är det utifrån erfarenhet. Det är min ambition att försöka få med detta i mina noveller. Inte alla men många. Så tack!

5/7, 2017 kl. 08:32

#25

y

Varför är det du skriver så bra? Efter att ha undrats över det ett tag kommer jag till att det är glädjan. Glädjan du låter stråla ut över sexet, den glada humorn som kommer på köpet, och den livsbejakande njutningen och, ja, glädjan. Att kunna känna så är en vinstlott, att kunna uttrycka det är konst.

3/7, 2017 kl. 21:16

#24

blåögd

Kul att den gick hem! Nästa del blir het, det vet jag. Och det ryktas om att våra älskande två kommer få sällskap. Av någon med stake i. Eller på. Hmmm :) Den har jag försökt få ur mig ett tag nu. Jag har inte brist på idéer, bara ork att få dem på pränt, tycks det.

20/3, 2017 kl. 21:24

#23

Ellie

Wow! Vilken berättelse! Den får mig att önska att jag tände på tjejer. Nu vill jag ju läsa en fortsättning, blåögd! /E

15/3, 2017 kl. 22:12

#22

blåögd

Tack! Kul att den gick hem, Jösses och Deep! :D

28/8, 2016 kl. 10:15

Läs in fler