Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/4, 2016 kl. 11:36, av Sonic

Dagen efter

Del 2 av 2 i serien En Ölands-uppväxt.

Tänk dig att vara 17 igen, du har precis förlorat oskulden kan inte berätta för någon. Du kanske har påbörjat ett förhållande men ändå inte...
Du får en chans till på tjejen som gled dig ur händerna... men kommer du ta den?

Det var dagen efter dagen. Jag vaknade där i stugan, i stugan jag kvällen innan blivit av med min oskuld. Jag och Maja hade legat där på madrassen och hållit om varandra i flera timmar, men när jag vaknade var jag själv. Utan någon uppfattning om vad klockan var så letade jag upp mina kläder. Jag sträckte på mig och funderade om jag skulle hem direkt eller att hämta min moped hos Trisse först. Det fick bli en dusch och lite frukost innan jag återvänder, innan jag möter vad som hänt kvällen innan.

Klockan var halv tio, inte konstigt att bilarna var borta. Jag hann lagom stänga dörren innan telefonen ringde. Numret var bekant, det var Trisses hemnummer. Hjärtat sjönk och det tog en signal extra för mig att svara. Oavsett vem av dem som ringde var inte jag redo att prata. Jag övervägde att inte ens svara men jag var tvungen, Trisse är min bästa vän och jag kan inte ignorera Maja. Jag lyfte luren och hörde en överenergisk manlig röst.

Trisse exploderade i telefonen, sa att han ringt tre gånger och hade jag inte svarat skulle han ha sprungit över. Anna hade tagit kontakt på morgonen och bett om ursäkt för att hon överreagerade. Hon frågade även om vi kunde möta dem vid tretiden. Han tackade ja direkt och hade försökt få tag i mig sen dess. Jag trodde inte mina öron, han sa att vi kan få en chans till att bli av med våra oskulder. Jag skrattade artigt tillbaka för jag kunde inte säga att det var för sent, hans syster hade hunnit före. Vi bestämde att vi skulle ses två timmar senare så jag hann fixa mig. Vi la på men jag hade inte mer än steka mina ägg innan telefonen ringde för andra gången och det var Trisses hemnummer igen.

Jag var så säker på att det var Maja den gången att jag svarade med ett försök till en förförisk ton. Några förvirrande ögonblick passerade där jag bara hörde ett asgarv och Trisse som hånfullt fråga om jag trodde det var Maja som ringde. Jag kämpade mot lusten att säga ja och berätta vad hennes mun gjorde kvällen innan, men beslutade att det inte var värt det. Istället frågade jag honom vad fan han ville. Han påminde mig om att min moped stod där och jag svarade med en spydig kommentar. Jag la på igen och satte mig vid köksbordet.

Direkt efter jag städat undan ringde telefonen en tredje gång och åter igen var det Trisses hemnummer. Jag suckade och undrade vad i helvete han ville nu, han trots allt visste att jag skulle in i duschen. Istället för hej svarade jag med ”Jag är naken, vad vill du?!” ovetande om att rösten i andra ändan inte var Trisses, utan Majas. Hon blev tyst några sekunder innan hon tog till orda. Hon ville att vi skulle träffas för att prata om kvällen innan och vart vi stod. Det tog mig lite tid att återhämta mig från min hälsning men vi bestämde att hon skulle komma bort till mig en timme senare.

Jag låg där på altanen och nynnade med till ’mambo nr 5’ på radion när hon hoppade över staketet och gick fram till mig. Hon drog av sig sin för stora t-shirt och la sig på solstolen bredvid min, endast iklädd sin tunna lila bikini. Jag vände mig mot henne och frågade hur hon ville se oss. Hon väntade med att svara, och så väntade hon lite till… och lite till. Efter fem minuters tystnad avbröt hon mig när jag börjat sjunga med i ’ice ice baby’ och sa att hon tyckte det var fantastiskt. Jag log självbelåtet när hon harklade och fortsatte. Hon la till att hon förstod läget, min och Trisses vänskap skulle riskeras om vi blev ett par. Jag nickade instämmande och föreslog att vi kunde ses så länge vi inte väckte misstankar. Hon log och höll med.
  Då slog det mig, jag inte skulle träffa Trisse förrän en timme senare. Han hade dessutom gett Jonte en tredagars isolering för hans bidrag till kvällen innan, så ingen risk för oväntat besök. Jag uppmärksammade Maja på att vi var ensamma, vi hade gott om tid och ett tomt hus. Hon förstod direkt, gav mig ett leende och hade den där blicken igen. Hon sträckte ut sin hand och jag ledde in henne i mitt rum.

Jag tog henne i min famn och våra läppar möttes. Jag kunde inte riktigt fatta att jag redan skulle ha sex igen, det var häftigt. Först då såg jag hur pass solbränd hon ändå var. Jag tog tag i ena snöret på hennes bikini och ryckte till! Överdelen föll till marken och där var de igen, de runda, fylliga och fasta brösten. Jag behöll ena handen på hennes rygg när jag började smeka dem, de var fantastiska. Linjen från bikinin var tydlig eftersom hon inte vågat sig på att sola topless men det gjorde inget, hennes lätt rosa bröstvårtor var stora som en enkrona och styva.
Hon kysste mig igen, la armarna runt min nacke och drog ner mig i sängen. Äntligen skulle den få se lite action.

Hon la upp benen runt min midja och tryckte ner mina surfshorts med fötterna när vi kysstes. Hennes drivande anda fick mig att gå igång, hett med tjejer som tar initiativet. Jag var i full flagg när jag drog av henne bikinitrosorna, hon greppade tag om min stång och drog i den lika obekvämt som kvällen innan. Jag var precis på väg att glida in i henne när hon stannade upp. Hon såg på mig och frågade tyst efter kondom. Då slog det mig att alla var i stugan, jag hade ingen nära till hands. Jag suckade uppgivet när hon klappade min kind ömt, hon drog in mig och viskade att det är lugnt bara jag inte kommer i henne. Ett löfte jag gjorde utan att veta hur svårt det skulle vara att hålla.

Jag hann inte mer än tränga in i henne, kyssa hennes hals och stöta ett fåtal gånger innan jag greppade tag i täcket och grymtade till. Jag kände Majas naglar riva över min rygg när jag slappnade av över henne. Hon kysste mig och jag såg djupt in i hennes ögon, plötsligt var de grönare än jag någonsin sett dem förut. Jag försökte förmedla en tyst ursäkt för hur snabbt det gått men Maja bara log. Hon kollade till på klockan och tryckte hastigt bort mig, det var lite mindre än en halvtimme kvar.

Där låg jag i sängen med ena handen mellan benen och kollade när hon klädde på sig igen. När hon var klar satte hon sig på sängen och kysste min panna. Jag la handen på hennes bröst och kände hur jag började bli hård igen, men det försvann när dörrklockan plötsligt lät. Vi hade varit så djupt inne i vår passion att ingen av oss hört mopeden köra upp på grusgången, men då hörde vi båda Trisses röst. Han bankade på dörren och skrek på mig att skynda på.
Maja fick panik och kollade frågande på mig, jag var tvungen att tänka snabbt. Vi kom fram till att det bästa var att hon hoppade ut genom fönstret och ut på altanen, så Trisse inte kunde se henne.

Så fick det bli, när jag öppnade dörren och hälsade Trisse högljutt hoppade hon ut bakvägen. Innan jag drog igen dörren såg jag att han kört min moped över och inte sin egen, när jag frågade honom varför ryckte han på axlarna och mumlade soppatorsk. Trisse alltså, varken första eller sista gången han missat att det var dåligt med soppa kvar. Vi åkte iväg till den obemannade stationen precis utanför byn så han fick fylla på en dunk. Jag borde varit surare på honom men jag var för lättad, hade han gått runt huset istället för att banka på dörren som en dåre kunde allt vara avslöjat.
Trisse snackade oavbrutet om allt han skulle göra med Anna under kvällen, hur han skulle ta henne på alla sätt och testa alla ställningar han läst om. Jag var mer orolig om jag faktiskt skulle kunna ha sex igen ikväll, men så såg jag bilden av Julia i sin svarta bh i mitt huvud och jag var redo.

Väl hemma hos Trisse igen mötte vi Maja på garageuppfarten. Jag kände hur min puls steg när jag förställde mig hennes bröst så nakna som de varit någon timme tidigare i mitt sovrum. Vi hälsade som vanligt för att inte väcka misstankar och hon berättade för Trisse att hon skulle till affären för Nillan ville ha pannkakor. Han gav henne en tumme upp och sa att vi skulle träffa tjejerna idag igen så vi tänkte äta på campingen. Maja gav mig en knivskarp blick och cyklade därifrån utan ett ord. Jag vände mig mot Trisse och frågade honom om hon verkligen behövde veta vad vi skulle göra, han flinade och fråga skämtsamt om jag var tänd på hans syster. Hade han varit något smartare kunde han slå ihop ett och ett men nu var fallet inte så.

Tyvärr kunde jag inte lägga mer tid på att fundera över Majas känslor, vi skulle till campingen och där väntade Julia. Julia med det kastanjefärgade håret och matchande ögonen, Julia som kvällen innan var redo att sära på benen och ta emot varje centimeter jag kunde ge henne. Men av någon anledning var det inte Julia jag såg framför mig när jag slöt mina ögon, det var en förvrängd version av henne. Trisses röst fick mig att återvända till verkligheten och hans klappning på min rygg sa att det var dags att kicka igång. Vi körde iväg och Trisse tutade till när vi passerade Maja, och det slog mig! Bilden jag såg i mitt huvud var en underlig blandning av Julia och Maja. Jag vände mig om för att se henne en gång till och råkade svänga rätt ut i vägen.

Vi satt där på uteplatsen till campingens pizzeria och delade en kebab när tjejerna närmade sig. Förvånat frågade Anna vad vi redan gjorde där, klockan var bara två, så jag svarade henne att vi åt pizza. Trisse skrattade till och tillade att vi tänkte gå en runda minigolf innan vi skulle träffa dem. Julia lös upp och hennes leende fick åter igen solen att blekna, hon frågade artigt om de fick vara med. Anna viskade något till Julia men hon skakade bara på huvudet och svarade något vi inte kunde höra. Trisse gav mig en kvick spark under bordet och spände blicken i mig, i min iver att spendera tid med min kastanjedröm hade jag glömt att Trisse hela sommaren flörtat med den rödhåriga i receptionen, så det var en rätt dålig idé att visa sig där med en annan tjej. Jag skrattade lite lätt och sa åt honom ”not going to happen, dude!”

Timmarna passerade med ett par rundor minigolf, några glassar, en vända på hoppkudden och till slut var klockan sju. Tjejernas föräldrar kom ut till oss när vi satt där på badbryggan och doppade fötterna, de sa hejdå och lämnade en nyckel. Jag och Trisse såg på varandra i chock när Anna vinkade hejdå. Vi förstod ingenting förrän Julia la handen mellan mina ben och sa att stugan var deras, föräldrarna skulle på konsert och utekväll i Kalmar. Lyckan var total, två tjejer på samma dag! Jag hade lust att berätta för Trisse men det inte rätt tillfälle att avslöja vad jag gjort med hans syster.  

Vi satt kvar där på bryggan och blev mer och mer intima ju längre tiden gick. Buskarna rasslade på stranden och vi misstänkte att några kollade på oss men det kvittade, Julias läppar var för mjuka för att någonting i omvärlden skulle ha betydelse. Varken jag eller Trisse vågade föreslå att vi skulle gå till stugan och lyckligtvis behövde vi inte det. Anna hade hittat ner med handen under Trisses shorts och funnit något som gjorde det svårt att sitta kvar. Knappt ett ord sades på vägen till stugan, inte så konstigt eftersom alla fyra nästintill sprang.

Solen var på väg neråt men värmen låg kvar och temperaturen var på väg att stiga inne i stugan. Tjejerna hade berättat att de delade en king-size säng så när Anna drog med sig Trisse in i deras rum stod jag kvar där i hallen med sneakersen hastigt avsparkade bredvid mig. Jag hann inte mer än se mig runt och undra om vi skulle ta deras föräldrars rum eller soffan innan Julia tog tag i min arm och ledde mig mot… deras sovrum. Genom samma dörrhål Trisses skepnad nyss försvunnit igenom. Väl inne såg jag honom, han såg ut som att han skulle explodera av förväntan där i sängen med Anna över sig.

Jag hann lagom få syn på hennes bröst när hon slängde sin bikiniöverdel på golvet innan Julia visslade på mig. Hon hade satt sig på andra sidan sängen och verkade för första gången blyg. Men det var något i hennes plötsliga passivitet som gav mig mod att gå fram till henne och ta över. Jag la henne ner och började direkt smeka insidan av hennes lår, men hon vek ihop benen och tittade bort. Smått överraskad satte jag mig upp på knä och såg på henne, hon var vacker men log inte längre. Hon såg för första gången osäker ut och jag undrade en sekund om jag gjort någonting fel. Jag lutade mig fram, kysste hennes hals och kände en tung darrande utandning. Julia såg på mig och mötte mina läppar med sina, men värmen från henne var inte densamma som tidigare.

Bredvid oss hade Trisse kastat av sig allt utom sina underkläder och Anna kysste hans mage och rev honom över bröstet. Han tittade mot mig och såg ut som han precis skrapat fram en miljon på triss, samtidigt som jag kände mig som att jag köpt en nitlott. Julia hade åter igen börjat studera väggen, utan att svara när jag viskade i hennes öra och jag förstod ingenting. Vid bryggan hade hon varit redo, hon var den som var på och plötsligt bara låg hon där. Jag la mig bredvid henne och kände en hopplöshet gro i mig, men då vaknade hon till. Hon vände sig mot mig och började kyssa mitt bröst, jag la en hand på hennes och hon satte sig upp på sängkanten.

Hennes klänning landade på en stol och bh:n på den. Hon la sig hastigt ner och armbågade mig i farten. Jag kände fortfarande en osäkerhet hos henne men fel huvud hade kontrollen. Hon smekte utsidan av mina shorts lite väl hårdhänt och jag tog tag i hennes hand. Jag kysste henne igen och förde hennes hand till insidan istället, den var varm men stel när hon greppade tag om min soldat. Jag rullade över på rygg samtidigt som jag tryckte ner shorts och boxers i en rörelse. Synen jag möttes av var en vacker sådan! Julia satt på knä nedanför mig. Hon stirrade på min stolthet samtidigt som hon höll i den och jag fylldes av självförtroende, jag tyckte hon såg rätt imponerad ut. Hon drog inget i den utan klämde bara lätt, jag försökte signalera att jag ville ha en kyss men hon la sig fram och kysste min mage. Ett högt stön lät i rummet så jag kollade över och såg Annas blonda hår gå upp och ner när hon aktivt sög med stort engagemang. Nyfiket slängde jag en blick på Trisse och kunde inte hålla tillbaka ett lätt skratt när jag såg honom grimasera, hon måste varit grym.

Julias mun hade letat sig ner till huvudet och hon kysste det med stela läppar. Jag stönade lite på låtsas för att uppmuntra henne men det gjorde ingen skillnad. Hon stannade upp med handen om min lem och munnen en decimeter från den. Jag tänkte försöka prata med henne men hann inte mer forma tanken innan hon reste sig upp utan att möta min blick och sa att hon skulle dricka lite vatten.  Kvar låg jag och såg dörren stängas efter henne. Hopplöshet fyllde mig igen men samtidigt var den inte total för Maja fanns ändå. Min soldat började slappna av och jag övervägde att gå därifrån när Anna ställde sig upp och drog av sina trosor.
   Jag satte mig upp och såg från mitt fallande träd till dörren när jag hörde hennes röst. ”Den ser så ensam ut.” Jag hade knappt reagerat på Annas ord innan hon kröp upp i sängen mellan mig och Trisse och sa till min vän ”Vi ska väl inte ha allt roligt själva?”
Våra oförstående blickar möttes men hennes poäng blev genast tydlig när hon tog ett fast tag och sänkte sitt huvud över min nu resta ek.

På ett ögonblick ändrades allt! Tanken att be henne sluta eftersom jag ville ha Julia fick inte tid att formas innan den försvann. Anna visste vad hon gjorde, hon sög på ett sätt som fick mig att förstå! Hennes huvud gungade där nere och allt från sättet hon använde sin hand för att följa med till hennes korta avbrott där hon slickade mitt ollon och mötte min blick gjorde upplevelsen magisk.
Jag stönade högt och njutningen var total, den sken upp längs ryggraden på mig och exploderade så benen skakade. Hon lekte med min lem i sin mun, hon njöt verkligen av att ha mig där och log varje gång hon kysste toppen innan hon gled ner för en nya vända.

Trisse gjorde ett ljud, han började känna sig bortglömd. Anna reste sig på knä och kysste honom, jag hörde henne viska instruktioner i hans öra och Trisses ögon glänste igen. Hon gled tillbaka ner över min hårda och fortsatte höja mig genom molnen till sjunde himlen. Jag såg i bakgrunden att Trisse reste sig upp och förvirring blandades med den totala euforin. Jag stönade ut högt men blev överröstad av ett annat stön, ett stön dämpat av min hårda stake. Ett stön som i sin tur följdes av ett tredje och jag kikade upp igen. Där såg jag Trisse på knä bakom Anna och ett ansiktsuttryck som bara kunde betyda en sak. Hans blick mötte min, han såg ut som han fått världens bästa julklapp och gav mig tummen upp. Jag gav bara ett lätt nick som svar för mina händer var lamslagna av välbehag.

Jag låg med blicken i taket och ville inte komma, jag ville inte att det skulle ta slut! Plötsligt såg jag en strimma ljus av en annan färg en den från våra lampor, jag hade glömt bort Julia. Med händerna i sängen satte jag mig halvt upp och mötte hennes blick, hennes skräckslagna och chockade blick. Hon kunde inte tro på vad hon såg, att hennes ögon lurade henne. Där låg jag i sängen med hennes bästa väns läppar kring min käraste ägodel och min bästa vän på knä bakom henne, i henne. Dörren drogs igen och ljudet från ytterligare en smäll ekade, jag kanske borde gått efter henne men just då betydde hennes känslor väldigt lite. Trisse skrek ut och la sig ner igen. Han slet av den fyllda kondomen och kollade intresserat på den.

Anna reste sig upp och grenslade mig, våra kön möttes och jag gled in i henne. Hon började svära och hennes naglar pressades in i mitt bröst innan hon la sig på mage bredvid mig. Hon tittade över och frågade om jag inte hade mer att ge, det hade jag. Det visade sig att man höll längre om man redan haft sex samma dag, jag la mig bakom henne och besöktes av en flyktig tanke att överraska henne… kanske klättra ett hål? Tanken försvann och jag tryckte in min köttiga i henne och jag tog henne, hårt. Med ett fast grepp om hennes hår drog jag upp henne på knä och kände varje stöt som ett steg närmare. Jag såg Trisses hand finna sin väg in under Anna och smeka hennes mjuka bröst, vad den andra handen gjorde ville jag inte veta.

Jag vet inte om det gick på fem, femton eller fyrtiofem minuter men varje stöt fick henne att gny och stöna, jag hade större än Trisse och Annas läten fick honom att förstå det. Jag kände att det var dags, jag var redo. Jag lutade mig fram och tryckte ner hennes huvud i kudden, jag tryckte in den en gång till och stannade upp. Stubinen var tänd och jag drog ur mig precis när fyrverkeriet gick av! Min varma säd sprutade över Annas rygg och jag sjönk ihop. Vi låg kvar alla tre och pratade några minuter, njöt av vad som hänt. Anna gick ut i köket och stämningen ändrades fort när hon kom tillbaka och frågade vart Julia var.

Solen hade gått ner men det var fortfarande ljust när jag och Trisse tog med våra hjälmar ut ur stugan. När vi inte visat något intresse för att leta efter Julia och prata med henne så fick vi höra några väl valda ord om vart vi kunde dra. Trisses svar om att han visste vad hon dragit i en timme tidigare resulterade i en flygande hårborste mot tinningen och han ville att vi skulle åka direkt.
På vägen hem stannade vi till vid en rastplats för att vattna blommorna och Trisse klappade mig om ryggen och pratade glatt om hur häftigt han tyckte det var att vi blivit av med oskulden till samma tjej, på samma kväll… samtidigt! Jag ville inte rätta honom när han var så glad så vi kickade igång och gled vidare hemåt. Vi skiljdes åt när jag åkte ner på min gata och möttes av en överraskning när jag svängde in på gården.

Maja satt där i gräset och tittade på stjärnorna som tittat fram trots ljuset. Jag såg skeptiskt på henne och fråga om hon suttit där hela kvällen, klockan var nästan elva. Hon skakade på huvudet och svara att de passerat oss med bilen minuter tidigare och hon gått direkt till mig för att prata. Jag bara suckade, prata var det sista jag ville göra. Maja såg på mig med sina stora ögon, de darrade lätt och tårarna var inte långt borta. Hon svalde ett par gånger och frågade skakigt: ”Hade du sex med Julia?”
Frågan var inte oväntad men ställd perfekt.

Med ett leende svarade jag henne helt ärligt: ”Nej, det hade jag inte.”

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Deep

Och del två fortsätter i samma stil. Gillade naturligtvis den också.

1/5, 2022 kl. 09:10

#4

y

Du skriver bra, och om kännde teman: Det är inte alltid den ena och jag, det kan mycket väl vara att tillfädligheterna rotar till det med snart den ena, snart den andra, i löpet av en kväll. Och det är båda lätt och svårt.

Om stilen: Jag gillar ditt sätt at blanda klyschor och nya, oväntade bilder. Men dom slits fort, så många soldatar ryms inte i samma novell. Men tonen är fin, blandingen av sårhet, vemodighet och (spelat eller reell) säkerhet fascinerer.

23/12, 2016 kl. 21:36

#3

blåögd

Härligt och mysigt på alla vis. Vedermödor och tankar som går genom kåta och unga människor känns genuina. Det är något lite ryckigt över berättelsen, kan inte sätta fingret på det. Den röda tråden tycks vara att bli av med oskulden, men nu när det är gjort? Hur som helst, språket känns lätt och ledigt, bra där!

16/5, 2016 kl. 11:56

#2

Jaca

Vad kan man säga Sonic, som jag ser det har du skrivit denna på ett sätt så att du kan utveckla denna novell till en serie som kan ta vilket håll som helst! Personligen tycker jag att du har lyckats bra med att fånga situationen bra och att den är lättläst.
Jag tycker att du ska fortsätta att utveckla den efter dina tankar och drömmar, kanske blanda in verkliga händelser med rena fantasier utan att för den skull avslöja vad som är vad!!

Sedan är det som du skriver, den behöver inte innehålla sex utan kan vara utan det och kanske bara beröra det i form av tankar. Så fortsätt gärna för personligen kommer jag att följa utvecklingen!!

30/4, 2016 kl. 06:55

#1

Sonic

Jag skulle vilja ha kommentarer, synpunkter och åsikter på novellen.
Min strävan är inte att skriva en erotisk novell man ska kunna läsa som en vanlig novell. Jag vill berätta om vänskap, om strävan, om önskan och om hoppet vi alla känt.
Skriv-tekniken är att det ska kännas som att vi sitter i en soffa med något gott att dricka i handen och jag återberättar.
Har jag gjort missar så uppmärksamma de gärna så jag kan fixa dem.
Skicka PM om ni har några önskemål på vad som ska hända i kommande delar.

30/4, 2016 kl. 00:16