Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/5, 2016 kl. 12:06, av Fjölner

I segelkanot mitt ute på Stilla havet

Efter en tid bland polynesiska systrar med sexterapeutiska kunskaper väntar efterbehandlingen för bibehållen potens. Seglatsen till en ny ö med nya gudinnor bjuder på vällustiga, nya upplevelser som viktiga delar i den effektiva kuren mot impotens.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Bonasera

Bästa herr Fjölner!
Det är en bra novell som helt faller mig i smaken.
Jag hoppas att du snart skriver en fortsättning.
Kram

21/7, 2017 kl. 16:16

#2

Fjölner

Blåögd, du gör mig nästa tårögd! Jag är så tacksam för ditt positiva stöd och ditt välvilliga beröm. Det känns speciellt viktigt när jag nu har seglat ut på de lite speciella sexuella njutningarnas djupa hav. Det kommer nog mer snart. Det finns nya landvinningar att göra...!

27/5, 2016 kl. 05:21

#1

blåögd

Onekligen en intressant och synnerligen sensuell fortsättning! Jag gillar tanken på den båtfärden, även om jag undrar vem som styrde? Eller missade jag det? Vem som styrde den svajande lemmen var däremot tydligare och jag måste säga att du lyckades bibehålla den exotiska och lättsamma känslan även här och det med bravur. Sexigt, sensuellt och härligt! Tummen upp för din berättelse och jag väntar försynt och med spänning på eventuell fortsättning!

25/5, 2016 kl. 19:14