Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/6, 2016 kl. 11:03, av blåögd

Prolog: Vemod

Del 1 av 1 i serien Känslor och svordomar

En berättelse inspirerad av känslor och svordomar. Kanske livet som det kan vara? Börjar lite försynt, ha tålamod så kanske det blir mer...intensivt. Detta är en berättelse jag egentligen inte vågar skriva men känner att jag behöver få ur mig

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

  • Del 1: Prolog: Vemod.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

Hailey

Känner igen mig. Herrejösses...

10/2, 2021 kl. 14:13

#10

Morgonrodnad

En prolog som heter duga! Blir genast nyfiken på vad mer som kan tänkas komma, erotik eller ej! Och oroa dig inte över att det skulle vara fel forum - ibland rättar sig forumet och dess läsare sig efter texten snarare än tvärtom, och allting blir precis så som det var meningen att det skulle bli. Hoppas du lyckas få ur dig fortsättningen!

10/6, 2016 kl. 20:13

#9

blåögd

Tack, glad ni gillar!

8/6, 2016 kl. 17:54

#8

laka

känslor känslor........tankar ----me like

8/6, 2016 kl. 16:58

#7

wille_500

Hej
Fint skrivet av dig.
Varma kramar från mig

6/6, 2016 kl. 22:17

#6

blåögd

Tack Blyerts. Det kanske kommer en fortsättning, om jag förmår sätta ord på det jag redan har i huvudet. Och just hur vändningen hanteras är utmaningen men också moroten i att skriva denna berättelse. Jag VILL skriva fortsättningen. Sen om det blir erotik eller ej, ja det får vi i så fall se. Må hända är detta helt fel forum för fortsättningen. Eller så är det helt rätt. Jag är positivt överraskad och tacksam att flera av er tycker om dessa ord så pass. Sporrar!

5/6, 2016 kl. 10:02

#5

Blyerts

Du uttrycker sorgen och saknaden på ett så fint sätt!
Det skulle vara trevligt med fortsättning. Ingen sorg varar i evighet, det blir saknad så småningom och då kan livet förändras.
jag skulle vilja veta hur din huvudperson hanterar en sådan vändning!

4/6, 2016 kl. 16:04

#4

blåögd

Tack! <3 ;_;

4/6, 2016 kl. 09:59

#3

Fjölner

SÅ fint, så poetiskt och så hjärtenära känslorna! Att skriva om erotik kan vara nästgårds med poesi, det visar du. Det är det inte direkt på raderna sagda, som verkligen BLIR det riktigt sagda. Jag drar av mig sommarkepsen, bocka och tackar - och väntar på mer!

4/6, 2016 kl. 06:51

#2

Huldran

Tack, Blåögd! Jag kan inte annat än hålla med tidigare kommentarer. Naket och ärligt!
//Huldran.

3/6, 2016 kl. 15:11

Läs in fler