Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/6, 2016 kl. 10:42, av Huldran

Svartsjuka i mars månad

Precis som hankatter i mars månad, kan ibland tvåbenta varelser bete sig likadant – i vilken månad som helst!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

LX

Haha, nah hur visste du det? ;)

18/12, 2016 kl. 14:16

#6

Huldran

Tack för kommentaren, LX. Niger och ler förföriskt, ser att Du kollar min urringning!

18/12, 2016 kl. 07:28

#5

LX

Väldigt bra "hård" novell. Ibland, vissa arga dagar är sådant väldigt underhållande att läsa om. :)

17/12, 2016 kl. 14:13

#4

Huldran

TACK för era kommentarer! Nog är det både svart allvar men även lättsam lek ibland... Mellan sådana själar... ;-) X-) .

27/6, 2016 kl. 00:37

#3

rikard

härligt....

27/6, 2016 kl. 00:26

#2

blåögd

Kättja. Svartsjuka. Ett spel mellan två kåta själar? Båda på sina villkor, men ändå på den andres... Finner novellen otroligt upphetsande i sin lite mörka approach. På nåt vis känns det som den pendlar mellan svart allvar och lättsam lek på ett tämligen välbalanserat sätt. Kanske är det så som förhållandet är, eller så är det skickligt beskrivet. Eller så tolkar jag in något som inte finns. Hur som helst, lämnar mig novellen oerhört...påverkad. Det är nåt visst med ett spel mellan starka sinnen. Och sex över matbord. Hetsigt sex. En stor tumme upp, ja två. Minst. Du är grym!

26/6, 2016 kl. 10:24

#1

Jaca

Vad säger man, underbart skriven och lika fängslande!
Lånar ett beskrivande citat ur novellen som säger allt!
"Du kan få vilken man som helst att bli galen av kättja...."

18/6, 2016 kl. 23:02