Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/6, 2016 kl. 21:03, av LillaLoppan

Magnus och jag, ett udda förhållande

Magnus tog min hand och snurrade runt mig i rummet. Jag kände mig lätt som en fjäder. I hans sällskap var jag alltid lycklig. Jag kunde inte få en bättre vän.

Han drog mig intill sig. Då ändrades stämningen mellan oss. Jag hamnade fasligt nära hans ansikte. Jag kände hans andedräkt mot min hud. Vad gör jag nu?

Jag har alltid varit kär i Magnus i smyg. Men inte velat förstöra våran vänskap. Jag har aldrig uppfattat att han skulle vilja något mer. Han är ju ändå homosexuell. Har alltid pratat om sina killar och sina känslor. Jag har funnits där som en trogen vän och lyssnat och gett råd. Så denna situationen va ny för mig. Hur skulle jag hantera detta?

Magnus log mot mig och jag kände mig väldigt blyg inför honom. Jag kände hur blodet började rusa i kroppen och kände mig nästan yr. Han särade på läpparna och andades tungt. Jag ville ha honom. Jag särade på mina läppar och närmade mig ännu mer.

Våra läppar möttes och det kändes som en explosion i kroppen. Åh vad jag ville detta! Åh vad jag längtat! Jag pressade hungrigt munnen mot hans och kände genast gensvaret. Jag lät min tunga leta sig in i hans. Sökte upp hans tunga och smakade på honom. Han smakade ljuvligt. Precis som jag hade föreställt mig.

Våra kyssar växlade mellan heta och ömma. Ena stunden kunde vi inte hejda oss och blev lite vilda. Sen lugnade vi ner oss och va mer försiktiga. Jag la min hand om Magnus nacke, smekte med fingrarna genom hans hår. Drog med andra handen ner på armen och kände hans varma hud mot mina fingertroppar. Kramade hans muskulösa arm.

Mitt i pausade Magnus. Jag blev förvånad och lite snopen.

- Hur mår du? viskade han andfått.

- Jag mår bra, viskade jag tillbaka.

- Jag har velat ha dig nära länge.

Det han sa fick mig alldeles knäsvag. Nu ville jag inte prata mer. Jag ville äta upp honom. Jag pressade mig mot honom och lät mina läppar möta hans igen. Jag började knäppa upp hans skjorta, en knapp i taget.

Magnus lite håriga och muskulösa bröst blottades när skjortan gler ner på golvet. Jag tappade andan. Han va så sexig. Detta hade jag bara drömt om och nu fick jag va så nära honom. Se honom, röra vid honom. Jag drog med fingrarna över hans bröst, kände på varje millimeter. Sög i mig allt. Ville inte missa något, minnas allt. Jag tittade upp på honom och såg hans allvarliga ögon. Jag blev genast väldigt varsam med min beröring. Jag ville inte förstöra något.

Jag lät mina händer långsamt glida från hans bröst ner på hans mage. Jag darrade lite lätt på händerna. Var nervös och upphetsad på samma gång. Händerna gled ännu lite längre ner och jag tog tag i hans byxor. Jag tittade på honom igen och väntade på en reaktion. Gjorde jag rätt eller fel?

Magnus blick var fortfarande allvarlig. Svår att tolka. Han hade fortfarande läpparna lätt särade och jag kände hur hans andning var tung. Han la huvudet på sned och la sina händer på mina. Tillsammans knäppte vi upp knappen i hans byxor. Jag höll andan en liten stund av spänningen. Jag va så förväntansfull och jag ville detta så enormt. Han tog bort sina händer och lät dem hänga längs med sidorna. Jag drog långsamt ner gylfen och fortsatte att långsamt dra ner byxorna tills de hamnade på golvet runt hans fötter. Han klev lätt ur dem.

Nu stod Magnus där i bara kalsonger framför mig. Så nervös. Hjärtat slog fort i mitt bröst och jag kunde inte tänka på något annat än vad jag var på väg att få uppleva. Det var helt galet. Jag ställde mig på knä framför honom. Jag tog ett tag om kalsongernas kant och började långsamt dra ner dem. Jag väntade nästan på att han skulle säga något eller stoppa mig. Han gillar killar och jag är tjej - tror jag. Men ingenting hände. Jag lät kalsongerna glida ner till hans fötter och han klev ur även dem.

Vi behövde inte prata med varann. Vi kände varann utan och innan. Vi kunde titta på varann och veta precis vad den andra ville eller tänkte. Om vi skulle börja prata nu kanske det skulle förstöra allting. 

Jag tittade på Magnus slaka kuk och jag kände ett enormt behov av att ta hand om den. Jag slöt mina fingrar om den och började långsamt dra min hand fram och tillbaka. Jag blottade hans ollon och jag böjde mig fram för att smaka. Jag gapade lätt och förde in hans kuk i min mun. Jag började långsamt och sög samtidigt som jag drog min hand fram och tillbaka. Jag kände kur hans kuk reagerade. Hur den började rycka och växa. Jag älskade att känna hur det jag gjorde med min mun fick honom att reagera. Jag sög tag om hans ollon och snuttade för glatta livet. Det va så gott! Kuken blev genast hård och jag hörde hur han släppte ut ett stön. Jag sög lite till innan jag släppte taget. Jag drog ett par snabba tag om kuken för att få den att hålla sig hård.

Jag reste mig upp och tittade Magnus i ögonen. Blicken jag fick tillbaka var full av åtrå och den va simmig. Hans blick va hungrig efter mer. Jag viskade till honom:- Om jag ändå hade haft en kuk. Jag önskar så att jag hade en kuk.Han skakade på huvudet och kysste mig. Han tog ivrigt av mig byxorna och slängde iväg dem. Jag kände mig nedstämd medan han var väldigt upphetsad. Han la sina händer på mina kinder och kysste mig hungrigt och upphetsat. Jag älskade att smaka på honom, varje del av honom. 

Magnus tog min hand i sin och förde mig till hans säng. Jag följde villigt med.- Lägg dig ner, befallde han ömt.Jag gjorde som han sa och la mig ner på rygg i hans säng. Jag hade tröjan och trosorna på mig. Han la sig bredvid mig och slet sönder mina trosor. Jag blev förvånad men jag kände hur upphetsningen steg i min kropp. Han la sin hand på mitt lår och särade långsamt på mina ben. Jag väntade med spänning.

Magnus förde ner handen mellan mina ben, drog med ena fingret över blygdläpparna och över klitoris. Jag stönade till. Beröringen gick som stötar i kroppen. Han särade ännu mer på mina ben så allting blottades. Han tog två fingrar och förde in dem i min fitta. Jag började genast att andas tyngre och röra mig under hans hand. Han förde fingrarna långsamt in och ut en gång för att mjuka upp mig. Sen höll han fast mitt ena ben mellan hans arm och revben - jag kunde inte komma loss. Han förde fingrarna fortare ut och in och knullade mig våldsamt med fingrarna. Jag åmade mig under honom och stönade högt. Detta va jag inte beredd på men åh vad det va sexigt och skönt. Han rörde fingrarna smidigt och bestämt inuti mig och mina stön blev högre och kom oftare. Jag va så kåt och det va underbart skönt. Ju mer jag rörde på mig desto hårdare höll han fast i mig och desto mer steg upphetsning inom mig. Jag kände hur orgasmen kom närmare.Då helt plötsligt slutade han. 

Magnus släppte mitt ben och drog ut fingrarna ur min väldigt blöta fitta. Jag blev snopen. Varför gjorde han så? Men jag behövde inte vänta så länge. Han tog tag i min arm och snurrade runt mig så att jag hamnade på mage. Han tog tag runt min midja och drog upp mig på alla fyra. Hans kuk stod rakt ut och det droppade från hans ollon. Han tog tag om mina höfter och lät ollonet stanna precis utanför mitt anus. Jag höll på att bli galen av kåthet.

- Snälla? Knulla mig? viskade jag mellan stön och tunga andetag.

Han tryckte sin kuk långsamt mot mitt anus. Hans kåta droppar gjorde att det blev halt. Mitt anus var öppet och villigt. Hans ollon gled långsamt in i mig. Jag stod helt stilla medan jag kände hur hela hans kuk fyllde upp mig. Jag stönade till när han nådde botten.

Magnus hade ett redigt grepp om mina höfter, kuken var helt inne i mitt anus och jag kände hur min fitta krampade av kåthet. Han började knulla mig och jag skrek. Jag gungade emot honom, tog emot och jag njöt. Jag grep tag i täcket och var alldeles galen av kåthet. Han släppte greppet om ena höften och tryckte upp två fingrar i min fitta samtidigt som han fortsatte knulla mitt anus. Min fitta krampade om fingrarna. Han tog ut fingrarna och flyttade dem till klitoris. Han började massera klitoris med fingertopparna och knullade mig samtidigt. Då klarade jag inte mer.

- Jag kommer! 

Jag skakade i hela kroppen och tryckte upp rumpan mot honom. Han tog tag om höfterna igen och knullade mig snabbt och bestämt medan jag stönade högt rakt ut. Jag brydde mig inte om något utan levde här och nu med en kuk i min rumpa.

- Åh, du är så skön, stönade han. Jag kommer jag med.

Sen kände jag hur han sprutade mitt anus full av härlig sperma. Jag svankade med rumpan för att kunna känna allt. Min egen orgasm hade börjat ebba ut men jag älskade varenda sekund av detta. Jag älskade att känna  hur han sprutade av kåthet.Han gled ur mig och la sig bredvid mig. Vi tittade sömndrucket på varann och log. Jag kröp närmare och kysste hans underbara läppar, hans underbara mun som jag ville ha mer av.

Vi somnade tätt intill varandra och njöt innan verkligheten trängde sig på. Jag hoppades längst därinne i hjärtat att detta inte var första och sista gången vi träffades såhär...

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sixten

Den här novellen måste du ha skrivit när du kände dig ordentligt kåt, kanske några timmar innan din älskade skulle komma hem till dig. Eller skrev du novellen vid ett tillfälle då det var länge sedan du fått en kuk i din fitta och kände att du snart måste ha en man i din säng med en stor och stor kuk som kunde göra dig kåt och lycklig.

Bra novell som säkert får många manliga läsare liksom jag få stånd under läsningen.
Sixten

8/1, 2017 kl. 18:16