Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/6, 2016 kl. 17:36, av TheTenderPoet

Plastmostrarna, utställningen

Del 3 av 5 i serien Plastmostrarna

Efter äventyren med mostrarna och styvmamman får berättelsens unge man ett erbjudande han inte kan säga nej till. En vän till mostrarna äger ett galleri och erbjuder en utställning med hans erotiska konst. Det leder till både det ena och det andra.

Den här novellen hänger tydligt ihop med de två första delarna. Man förstår mer av denna om man läst dem. Denna tar ovanligt lång tid på sig att komma till saken. Gillar ni inte sånt är det nog lika bra att sluta läsa nu direkt. Gillar ni däremot en långsamt stegrad spänning så...
---

Plastmostrarna del 3

Vi träffades då och då och hade trevligt även efter sommaren, jag och plastmostrarna. Min styvmamma och jag också. 

En dag på hösten tar mostrarna och jag en fika på stan. De säger att en vännina till dem sedan studenttiden har galleri i en stad långt uppe i landet. Hon skulle ha erotik som tema för en utställningsserie, det skulle ske rätt snart men hon saknade en utställare. En av dem som var bokade hade fått problem att bli klar i tid och hoppat av. Mostrarna hade sagt att de kände en tecknare som kanske skulle kunna hålla för en utställning. 

- Vad säger du?! Säger Anne. 

- Va?! Menar ni mig? Känner inte att jag är redo än. 

- Struntprat, säger Cecilia, jag har pluggat konsthistoria och varit såld på konst tillräckligt länge för att känna igen talang när jag ser det. Sen är det ju en annan sak om vår kompis håller med, men jag tror det, du har åtminstone stor chans. Du får inte missa den här möjligheten. Dessutom är det tillräckligt långt bort för att ingen ska känna igen någon av oss inblandade. 

- Du har definitivt tillräckligt mycket för att det ska räcka till en utställning, säger Anne. 

- Jag får fundera lite till på det säger jag. Jag kan ge besked ikväll. 

- Tycker de sista som är gjorda från fotografierna också håller hög klass, säger Cecilia. 

- Det klart med såna sexbomber som modeller säger jag till dem med en blinkning. 

Vi skiljs åt och jag lovar höra av mig. Funderar bara nån timme sen inser jag att jag inte får missa en sån här chans. Känns lite utlämnande med tanke på att jag själv är med. Men skitsamma. Jag ringer Cecilia: 

- OK, jag är med. 

- Härligt! Vad glad jag blir. Och lite nervös med tanke på att jag är med. Vänta lite så ska du få galleristens telefonnummer. Hon heter Titti förresten. 

Hon läser upp telefonnumret för mig och önskar lycka till och jag ringer upp direkt. Titti visar sig vara väldigt trevlig och lätt att prata med. Som om det inte räckte har hon väldigt sexig röst. Hon är ärlig och rakt på sak, säger att hon litar mycket på mina mostrars smak men att de inte alltid har samma smak som henne. Så hon sammanfattar det med att säga att om mina plastmostrar tycker det är bra så är det stor chans att hon också gör det. Hon ber mig skicka några smakprov direkt. Det är på den tiden det inte finns mail eller internet så jag är hänvisad till den vanliga posten. Lägger genast in några som känns representativa och speglar hela min bredd i ett stort hårt kuvert och går till en sen postlåda med dem. 

Några dagar senare ringer Titti upp och säger att jag får en utställning. Hon har svårt att dölja sin entusiasm. Jag med. Tyvärr är den lediga utställningen rätt snart och jag är rädd att jag inte hinner rama in dem. Hon säger att hon gärna kan fixa det, eftersom hon har en ramverkstad. Om det är OK för mig. Visst är det det. Hade helst gjort det själv men jag vill ju ha utställningen. Vi bestämmer att jag ska komma upp några dagar tidigare och vara med och hänga utställningen. Jag ringer och meddelar mina mostrar som blir väldigt glada för min skull. De säger att de haft mycket kul tillsammans och att Titti var ganska vild. Jag blir ganska nyfiken på Titti. Skickar resten av mina alster till Titti, väl paketerade. 

Sedan ringer Titti ofta och pratar om detaljer med utställningen och det känns väldigt bra att prata med henne. 

Så blir det äntligen dags för utställningen, jag åker tåg upp. Titti möter mig på stationen och jag blir genast postivt chockad över vilken läcker kvinna hon är. Mörk och med lockigt långt hår och bred mun, höga kindknotor. Vi går och äter middag först och har hur trevligt som helst. Jag frågar om henne själv och hon berättar en hel del. Tiden går fort och det blir för sent att kolla på tavlorna. Vi skiljs åt och bestämmer att träffas tidigt morgonen efter. Sträcker ut mig på hotellsängen med ett brett förväntansfullt leende. Tänker på att jag har min första utställning redan innan jag fyllt 20. Tänker på Titti, hur charmig och sexig hon är. Tänker på plastmostrarna och styvmamma och trevligheterna som ledde fram till det här. Sover gott den natten. 

Vaknar tidigt, är så uppspelt att jag inte kan somna om. Är på galleriet så tidigt som jag vågar. Titti är redan på plats. Hon välkomnar mig med en kram och säger att det absolut inte gör något att jag är tidig. Hon frågar om jag vill ha kaffe och räcker mig en mugg sedan går vi snabbt till mina alster. Det ver verkligen ingen nackdel att lämna inramningen i hennes händer. Ramarna lyfter bilderna enormt. Mer än nöjd. Vilket jag säger och hon blir uppenbart glad. Mer än hälften av bilderna är bättre än vad jag själv skulle gjort dem. De flesta andra är lika bra. Några inbillar jag mig skulle sett bättre ut med annan inramning men som helhet är jag väldigt glad över inramningen. Vi diskuterar lite tema och uppdelningar, hon är prestigelös och det blir ett givande förutsättningslöst och öppet samtal om olika varianter av hängningar. Upplever det som en påtaglig laddning mellan oss. Hon är skärpt, rolig och flirtig. Vi har fantastiska dagar tillsammans med förberedelserna. Hon är hur naturlig som helst, med tanke på motiven, hon kommenterar det själv innan jag hinner och säger att vad kan man förvänta sig med någon som varit med under den sexuella revolutionen. Vi resonerar om vi ska dela upp det efter teknik, material eller samlagsställningar. Jag får nypa mig själv i armen för att förstå att jag diskuterar samlagsställningar som tema med en sexig kvinna. Trevligt nog tar hon ofta i mig vilket jag inte har något emot. Bara lite i armen eller axeln eller så. Känner att det nog byggs upp en spänning. 

Hon antyder om mig och mostrarna, hon känner ju igen oss alla tre, däremot har hon inte träffat min styvmor. Hon mumlar något om att hon är lite avundssjuk. Gång på gång säger hon att hon inte kan fatta att jag är så ung som jag är. Att jag är mogen för min ålder. Jag brukar vara blyg med okända kvinnor men det går smidigt att ge komplimanger till Titti och flirta med henne. Jag stortrivs. Men efter flera dagar nära en så sexig kvinna och med såna samtalsämnen har jag högt tryck i pungen. 

Ringer Anne en kväll och Cecilia är där också. Berättar hur det går. De undrar vad jag tycker om Titti. Jag undrar hur mycket jag ska berätta men talar om att jag tycker hon är både charmig och sexig. De uppmanar mig att ta chansen om hon skulle vilja förföra mig men ger mig rådet att vänta in henne, att hon gärna vill ta initiativ själv. Tacksam för rådet. 

Det blir intensivt arbete för att hinna klart utställningen och bestämma hur den ska vara. Vi har idéer så det räcker. Fantastisk process hela vägen till slutprodukten. Vi är färdiga i tid. 

Titti säger att de båda lokala konstföreningarna vill ha varsinn egen sluten visning dagen innan och undrar om det är OK. Jag säger att det är det. Gillar du överraskningar frågar hon plötsligt? Är du öppensinnad? Det blir ja på båda. Undrar verkligen vad hon har i kikaren. Kl 17 ska jag vara på plats för en extra visning. Kl 19 kommer nästa. 

Titti föreslår lite olika upplägg för visningarna Första gruppen är ganska konservativ och försiktig, hon föreslår att jag inte nämner att jag själv är med i teckningarna, att hon har ett intro där hon pratar om nakenheten som tradition inom konsten. Jag kan ju nämna att jag inspirerats av Sergel föreslår jag, vilket Titti tycker är lysande. Den andra gruppen är betydligt mer frigjord och Titti tycker t o m att vi kan spela upp samlagsljud under utställningen. Hon säger att hon kan ordna det. Tycker att det är en lysande men kanske väl djärv idé. Fast jag övertalas snabbt. Jag skulle få en paus mellan grupperna. Vi bestämmer så. Titti bjuder på middag och vi har supertrevligt men hon föreslår att vi skiljs tidigt så vi hinner sova ordentligt. Lite besviken men koncentrerar mig på allt trevligt framför. 

När jag vaknar vet jag att det ska bli en speciell dag, hur speciell vet jag inte ännu. Timmarna går långsamt fram till smygpremiärerna på utställningen. Jag är grymt nervös, särskilt när jag bara går och väntar. Försöker läsa böcker jag har med mig men kan inte koncentrera mig. Går en lång lång promenad för att bli av med en del överskottsenergi. Duschar och klär upp mig. Sedan går jag till galleriet i god tid. Titti är redan där med kaffe och cider och småplock. Hon ger mig en lång kram och snabb kyss när jag kommer. Hon ser hur nervös jag är och tar mitt ansikte mellan sina händer och säger: 

- Lyssna på mig. Du ska vara stolt över vad du åstadkommit. 
- Kolla bara säger hon och tar mig i handen och leder mig runt. Nu ser jag dem faktiskt som om jag själv är besökare och med den ljussättning hon fixat känner jag att jag kan vara nöjd. Och stolt. Jag blir betydligt lugnare. De första gästerna står utanför allihopa i tid. Mycket kulturfolk och kindpussande. Känner mig inte helt bekväm men spelar med. Titti serverar kaffe och håller en liten föreläsning om nakenheten som konstant inom konsten de senaste århundradena. Hon får det t o m att låta som att det hör till de eviga värdena, att det är naturligt och konservativt. Hon är en grym retoriker upptäcker jag. Hon fångar deras uppmärksamhet. Sedan presenterar hon mig som ett ungt stjärnskott ett naturbarn. Jag pratar lite om hur jag upptäckte Sergel och Rubens och andra som målat naket, pratar om kompositioner, om människorkroppen som den renodlade kompositionen osv. Håller mig kort. Sedan vidare till själva utställningen. 

Det blir en märklig stämning under visningen eftersom det snabbt blir en erotisk laddning, kanske ännu mer eftersom det här klientelet trycker undan det. Det är mycket mumlanden och röda ansikten. De tittar fascinerat och sliter sig sedan motvilligt från av rädsla att verka FÖR intresserade. Känner mig rätt lyckad över att jag kunnat åstadkomma en så stark reaktion. Några sätter snabbt och nästan urskuldande små prickar av att de är intresserade av att köpa. Besöket avslutas och jag kan pusta ut ett tag. Titti serverar mig ett glas vin och undrar hur det känns. Vi pratar lite om den märkliga stämningen och är överrens om att laddningen i gruppen var påtaglig och att det var ett bevis i sig att jag nått fram. Hon låter mig vila i en soffa innan nästa grupp och säger att hon ska hämta mig i god tid innan. Lyckats faktiskt somna ett kort tag. Hon väcker mig med en kyss i pannan. 

Nästa grupp är uppsluppen redan när de kommer och det blir snabbt en hög ljudnivå. Betydlig övervikt av kulturtanter. Titti serverar vin till den här gruppen och det blir de inte lugnare av. Här håller hon en snabbare och mer intellektuell utläggning om erotik och pratar också om den som urkraft och livsenergi på ett sensuellt sätt. Hon pratar om mig som en ung man som på ett rent och oförfalskat sätt skildrar erotik och ömhet som en motkraft i samhället. Jag rodnar av allt beröm. Hon säger att de kan börja se sig omkring. De leds in i utställningen så att de ser situationerna ungefär som de utspelade sig. Det innebär att det blir som en visuell förförelse. Hon sätter igång samlagsljuden i högtalarna och uppmanar alla att ta sig tid. Vi går först Titti och jag, hand i hand. Vi märker att det funkar riktigt bra och att ljuden gör det ännu mer sensuellt och grymt upphetsande. Känns som hela lokalen pulserar av kättja. Vet inte om det är för att det återuppväcker minnen med mostrarna och styvmamma och att jag går där med en attraktiv kvinna. Stannar direkt efter utställningen och gör mig redo för frågor. Hade aldrig kunnat föreställa mig. Gillar den här gruppens avslappnade och naturliga inställning till sex. De visar ändå uppenbar upphetsning. De har massor av frågor och beröm till mig. Många tycker att jag är misstänkt lik mannen på bilderna och undrar om det är sant och självupplevt. Svarar lite svävande på det. En del undrar om teknik och inspiration. Titti går omkring och är trevlig mot folk under tiden. Många kvinnor är väldigt flirtiga. Ser mig länge och utmanande i ögonen, läppar som fuktas av tungspetsar, sensuella strykningar av fingrar över vinglas. Kvarhållna blickar. Fingrar genom hår. Utmanande frågor. Om favoritställningar. Om jag som ser så ung ut verkligen kan ha varit med om detta. Jag svarar artigt och halvflirtigt. Männen säger korta uppskattande saker om teknik och komposition. Kvinnor om att det är uppfriskande. Att det får dem att känna sig levande. Det är fyra - fem kvinnor jag får fantastisk connection med. Jag skulle vilja bjuda ut dem allihopa. Ser flera av dem viska i örat på Titti, snabbt som att de bekräftade något. Jag är försiktig med vinet för att hålla fokus. Och under hela den här sessionen har jag själv varit rejält kåt. Hela situationen andas erotik. Dessutom är det många som bokar, att de är intresserade av att köpa tavlor. 

Titti kommer fram och säger lågt till mig: 

- Visst sa du att du gillar överraskningar va? 

- Jo det är oftast upplivande. 

- Gå ingenstans efteråt. Du ska få se. 

En del går runt flera gånger och jag ser par bli upphetsade tillsammans. Jag ser flirtiga sökande ögonkast mellan människor och känner mig upprymd och stolt att vara upphovet till det. Till slut börjar folk droppa av. En del par får väldigt bråttom iväg, man ser på dem vad de tänker göra när de kommer hem, om de kommer så långt. Titti och jag tar avsked vid utgången. Får kramar och även snabba kyssar av en del. 

När den sista gästen gått ser vi på varandra med gigantiska leenden både Titti och jag. Vi omfamnar varandra hårt. Efter ett bra tag lösgör sig Titti. 

- Fattar du vilken succé du just gjort?! Säger Titti

- Jag gör nog inte det. Helt överväldigad av allt det här. 

- Svep några koppar kaffe så går vi sedan. Jag har något åt dig. 

Pustar ut i en fåtölj och lägger upp fötterna på en stol, hivar snabbt i mig några koppar kaffe. Jag får en kvart sedan säger Titti bestämt: 

- Kom nu så ska du få din överraskning. 

Jag funderar febrilt på vad det skulle kunna vara, tror nog mest på nån slags efterfest. Vi går några kvarter i staden lämpligt nog genom ett lätt snöfall, under utställningen har det hunnit lägga sig ett 5 cm snötäcke. Det är några få uppfriskande minusgrader. Världen är vacker och magisk och allt känns lovande. Tänker mig att Titti och jag trots åldersskillnaden ser ut som ett skivomslag tillsammans när vi går genom det vintriga nattlandskapet. Titti går fram till en port i ett 1800-talshus, knappar in portkoden och leder mig uppför trappan. På tredje våningen stannar hon framför en dörr. Hon knackar en intrikat rytm som låter som en kod och dörren öppnas av en kvinna i ögonmask och en röd läderdräkt. Det är högt i tak, med knarrande parkett och inrett lite porrigt. Undrar vad jag hamnat i men det verkar spännande. Titti viskar: 

- Grattis till en lyckad utställning. Nu är det din tur att njuta av frukterna. 

Sedan försvinner hon. Jag leds av kvinnan till en divan med ett litet bord framför, det är belamrat med frukt och praliner. Hon säger åt mig att vänta. Jag sitter med en förväntan på äventyr. 

In kommer 4 kvinnor i slängkappor och venetianska masker. Undrar ett tag om jag ligger risigt till. En kvinna tar ett steg framåt och säger: 

- Du kanske undrar vad du hamnat i. Känn dig inbjuden till en mycket exklusiv klubb. Det är en klubb som handlar om njutning, ömhet och lust. Man kan vara anonym om man vill men behöver inte det. Du är ju här med anledning av din utställning så du är ju redan offentlig så att säga. Vi är inriktade på upplägg med flera kvinnor och en man, har du problem med det får du säga till direkt. Det är kvinnorna som bestämmer varje gång om det ska användas skydd eller inte. 

Oj! Detta är ju mer än vad jag kunde drömma om. Med det erotiska trycket jag byggt upp mer och mer. Jag är mer än redo. 

- Tack! Jag känner mig bara hedrad och har inga problem med att uppleva flera kvinnor samtidigt. 

- Det är ju bara rättvist att du får tillfredsställa oss när du kåtat upp oss så med din utställning. Och att du själv får lite erotik. 

De lottar någon slags ordning och en kvinna blir utvald, hon lägger sig ner på rygg på en divan och öppnar sakta slängkappan, det är en upphetsande syn, en mogen kvinnas härliga former med ett rödhårigt sköte som drar mig till sig. Jag kysser hennes mage och smeker hennes ben och lår innan jag dyker ner på den härliga lurviga fittan. Samtidigt har flera av kvinnorna börjat att ge sig hän åt mitt underliv, känner en suga och slicka på pungkulorna och en annan suga min kuk. Tänker att jag ska försöka koncentrera mig på den rödhårigas fitta och känner mig fram, hon verkar vilja ha hårdare rytm och tag så jag cirklar bara runt en kort stund innan jag har fullt fokus på där hon mest vill bli slickad, fladdrar i högt tempo. Hon verkar ordentligt uppvärmd för hon börjar vibrera rätt snart, små darrningar av lust. Jag intensifierar takten och hon kommer med ett djuriskt vrål. Hon reser sig upp och kramar om mig. Själv har jag en bit kvar. Nästa kvinna tar plats och jag hinner känna sköna ilningar från tungor och läppar runt kuken som fortplantar sig genom resten av kroppen medan kvinnorna byter plats på divanen framför mig. 

Nästa är en nätt kvinna som jag gissar är i 35-årsåldern, söta små bröst, en halvansad fitta, hår i mitten och ansat på sidorna. Jag smeker och slickar hennes bröst och bröstvårtor, bara chansade att hon gillar det men hon verkar njuta mycket. Jag kysser mig neråt mot magen, tar ett hopp och börjar nerifrån fötterna och arbetar mig upp. Smeker och nuddkysser. Hon njuter direkt bara jag kommer i närheten av fittan, jag tar mig tid att arbeta mig inåt. Fingerpullar med två fingrar samtidigt som jag bearbetar med tungan ovanför. Hon skakar i korta konvulsioner långt innan hon verkligen kommer. Känner att jag själv är närmare. Åh det är så skönt så skönt hur tungor och munnar arbetar med mitt hårda spjut. Kvinnan framför mig ger ifrån sig underbara kåtljud. Utdragna stön och gnyn när jag ägnar mig åt henne. Efter ett tag när hon börjar skaka lite längre tar hon tag i huvudet på mig, smeker mig genom håret. Hon smakar gott och kvinnligt. Jag växlar om ibland med lite längre drag med tungan. Plötsligt blir min egen njutning så påtaglig att jag förstår att jag närmar mig. Hinner förvarna men de verkar inte bry sig, jag kommer och stönar rakt ner i fittan på den mörkhåriga, känner hur en mun suger allt ur mig när jag kommer i kaskad efter kaskad. Det var allt som behövdes för att kvinnan jag slickar också ska komma, hon krampar länge och säger åt mig att fortsätta någon minut till vilket jag gör och hon kommer en andra gång. Kramar henne om underlivet innan jag ställer mig upp. Ser mig omkring. Några kvinnor kysser med maskerna dragna åt sidan och hånglar med varandra. Försöker se om jag känner igen någon av dem från utställningen. Hinner inte det. Det är tydligen fler grejer på schemat. 

Kvinnan i den röda läderdräkten kommer in och klappar i händerna till tecken. Då kommer fler i masker och slängkappor in. De delar upp sig, en grupp tar hand om mig och en annan om en av kvinnorna, de byter mask på henne till en ögonmask. Tar av henne slängkappan och nu blottas en kvinna med lång men senig kropp. Blont hår på en lockande bullfitta och normalstora bröst. De tar tag och lyfter upp oss och vänder oss i sidled med fötterna ifrån varandra. De för ihop våra ansikten så vi kommer åt att kyssas. En ljuvlig kyssvänlig mun med större underläpp än överläpp. Ganska tändande att inte styra helt när det händer. De retas lite med oss och skiljer på oss ibland. Hon är fantastisk att kyssas med, när vi väl får chansen. Efter några ljuvliga minuter för de mitt huvud till hennes bröst och jag ger mig hän. Får bara korta stunder på mig. Hon verkar gilla det. Jag med, när man inte vet när det ska upphöra blir det mer intensivt. De vänder oss i en sidledes svävande 69:a. Likadant här, de retas med oss och vi får bara en halv minut åt gången, man längtar sig galen i stunderna mellan. Jag känner hennes vackert välvda fitta med munnen, jag älskar att slicka henne. Men det är konstigt detta, med alla dessa människor som ägnar sig åt oss två och vår njutning just nu. 

Sedan för de bort oss till en säng som legat i skugga innan så jag har inte sett den. De tänder kandelabrar på väggarna bredvid. Så ber de mig att lägga mig på rygg i sängen. Kuken står redo för vad de kan tänkas ha planerat. De fattar tag i kvinnan och låter henne ha händerna på mina axlar medan de ber henne sträcka på sig, så fattar de tag i fötterna på henne och trär på henne på min kuk, åh det är varmt och glatt när hennes fitta omsluter mig, de lyfter upp henne och trär på henne, de är som en mänsklig maskin och vi två är en mänsklig väloljad hydralik. Vi får några minuter åt gången sedan blir det ofrivillig avhållsamhet. De fortsätter retas med oss. Och det håller mig extremt kåt. Vill bara ha mer hela tiden. Vid varje ofrivillig paus dunkar och spränger det i kuken. Ser hennes ögon genom masken och att hon är lika störtkåt. Det tänder mig ännu mer. Hela min kropp känns som ett enda stort erigerat känsligt organ. Till slut släpper de henne så hon kan göra vad hon vill, hon ber mig ligga still och kysser mig över hela min kropp innan hon kysser min mun och vi har ett intensivt munhångel, hon är en makalös kyssare, våra tungor bekantar sig med varandra med frenesi. Hon tar hungrigt tag i min kuk och äntrar mig för en bestämd ritt. Nu är det ingen som ska stoppa oss. Jag smeker hennes fasta skinkor och lår. Hennes njutning är tydlig. Vi stannar ibland för lite hårdkyssande. Det är konstigt men jag känner sån connection med den här kvinnan trots att jag inte vet vem det är. De andra kvinnorna kysser mig under tiden. Och en av dem masserar min ryttarinnas bröst. Hon har ett gulligt sätt att buffa som en katt mot min hals medan hon rider mig. Och som hon rider, nu tar vi igen allt som vi var tvugna att hålla tillbaka. Hårdare och hårdare tempo, snabbare flämtningar, tyngre puls, stegring, tills vi är nära då saktar vi ner istället för att dra ut på det men det går inte stoppa, till slut flämtar, skrattar och skriker vi ut en orgasmexplosion, hon bara lite före mig. Jag kommer av hennes vaginala orgasmkramningar. Hon faller över mig och viskar i mitt öra: 

- Tack unge man. Tro det eller ej men jag var med i den första gruppen på galleriet, den med alla tråkmånsarna och det här är min invigning i klubben också. 

- Jag har inga fördomar, tror att det finns mer i varje människa än vad man ser och jag är glad att jag fick upptäcka mer av dig du makalöst sexiga kvinna. 

Vi får inte många minuter för eftermys innan jag leds till nästa station, ett annat rum där en kvinna väntar på mig, vi ska tydligen vara ensamma är tanken. Det finns en stor dubbelsäng därinne. Kvinnan vill behålla sin venetianska mask på. Hade hellre sett lite mer av henne men det är spännande på nåt sätt det här med. Hon tar långsamt av sig slängkappan och visar ett svart set med nätstrumpor och strumpebandshållare och en genomskinlig svart topp som knappt hemlighåller hennes massiva bröst. De sitter tätt ihop och är mognade till perfektion om man gillar annat än purunga kvinnor. Hon har lite valkar som bara gör henne sexigare och kvinnligare. Hon visar sina bröst och bjuder in mig till dem. Mig behöver hon inte övertala, jag dyker ner på dem direkt, masserar dem beundrande och slickar dem några minuter tills hon tar några steg tillbaka och kör en upphetsande strip. Jag ställer mig på huk och borrar in nosen i hennes mörkhåriga grotta, hon har en tofs längst upp men är rakad runt blygdläpparna som är bland de största jag sett, och jag tycker det är så grymt sexigt. Jag nafsar med läpparna och slickar över hela fittan, in med tungan i henne, slickar närmare och närmare clittan men hon vill direkt på och tar tag och reser mig upp. Vänder upp rumpan och svänger den från sida till sida, visar sina glänsande lockande blygdläppar och jag styr snabbt in kuken och börjar stöta. Hon stönar högt och darrar till lite av vällust när jag tränger in i henne, hon är enormt högljudd och gillar dirtytalk under tiden. Om hon går igång på det inte mig emot. Vi har ett djuriskt hett och intensivt knull bakifrån nu. Hon är mycket våt men småtrång. Trots att det redan gått två gånger för mig är hela situationen så sexig så porrig att vi inte håller på särskilt länge förrän vi avfyrar ett högljutt crescendo, jag först och hon strax efter. Jag vänder henne om och kramar henne länge och vet att det här nog är min sista prestation för kvällen. 

- En kvinna kommer fram med lite dricka och information om klubben. Även om jag inte bor på orten. Jag får portkoden och lite annan info. Hon har också med sig ett meddelande från Titti. Att hon var tvungen att gå tidigt men att hon skulle höra av sig tidigt morgonen efter. 

Flyger hem till hotellet mer än nöjd med min dag och kväll. Har precis lagt mig när rumstelefonen ringer. Det är Titti, hon vill höra hur det gått. 

- Hej, ville bara höra om du blev helt chockad och bortskrämd eller...

- Nej gud nej det var en fantastisk överraskning. Det var en ny erfarenhet och lite pirrigt, särskilt som det hade byggts upp under dagen. 

- Inte bara under dagen för min del, säger hon. Ledsen att jag stack och lämnade dig i sticket så där. 

Inte bara under dagen, sa hon. Det låter riktigt bra för min del. 

- Jag undrade om du var kvar, om du var en av kvinnorna. 

- Hade du velat det?! Jag var osäker på det. 

- Självklart! Det hade varit ännu bättre om du var med. 

Hon fnissar till och låter som en flicka. Det verkar som att hon är väldigt nyfiken på vad som hände. 

- Blev det någon action för din del ikväll då? Frågar hon. Vilt ångande sex?

Jag berättar en del för henne. 

- Fyra kvinnor och tre gånger. Du måste vara utmattad. Tror du du orkar med vernisagen imorgon? Undrar hon. 

- Jag kommer somna så fort jag lägger på nu så jag kommer säkert vara utvilad imorgon. Tack än en gång för den underbara överraskningen, jag kan inte fatta att du gjorde det för mig. 

- Du var värd det. Godnatt, vi ses imorgon. 

Jag somnar med ett nöjt leende och med kroppen full av hudminnen. 

Forts följer.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.