Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/7, 2016 kl. 16:01, av TheTenderPoet

Grannens födelsedagspresent, Lina

Del 2 av 2 i serien Grannens födelsedagspresent

Efter äventyret mellan mig och Linas mamma är Lina väldigt nyfiken. Tyvärr driver ett missförstånd in en spricka mellan oss. Men födelsedagen närmar sig. Ska Lina och jag hinna försonas? Ska hennes mamma och jag planera för HENNES födelsedag?

Jag kände mig lätt som en fågel efter födelsedagspresenten från mina grannar. Kunde knappt tro att det hade hänt. Att min kompis Linas mamma Sofi var min födelsedagspresent. Det var som att jag blivit insläppt i en större värld. Klasskompisarna i skolan undrade vad som hade hänt. Jag sa ingenting men de såg på mig att det hade hänt något. 
Linas pappa blev sjukskriven och gick hemma med gips så det blev inte fler tillfällen för mig och Sofi, om hon nu hade velat. 
Lina var väldigt nyfiken på vad som hände mellan mig och hennes mamma samtidigt som hon tyckte det var lite konstigt att tänka på sin mamma så. Hon berättade att hon hade blivit så tänd av hela situationen och det hon hann se av vår show att hon hade varit tvungen att onanera direkt. Att hon hade kommit redan efter några minuter. Jag blev lite upphetsad av att höra det. Frågade hur hon hade gjort det. Hon sa att hon hade använt fingrarna, jag såg det framför mig, väldigt tydligt. 

- Du tänder på det här va? säger hon när hon ser min bula. Vem vet vi kanske kan onanera tillsammans någon gång. 

Sedan går hon men vänder sig om och blinkar mot mig. 

En gång när jag är hos Lina hämtar hon några av sin brors porrtidningar och ber mig visa vilka ställningar jag och hennes mamma hade använt och vad jag tyckte om dem. Hon andades snabbare och skulle just säga något när hennes pappa ropade. När hon kom tillbaka var magin och ögonblicket borta. Tyvärr! 

Det blev mer och mer laddat mellan Lina och mig och iom det mindre avslappnat. Men vi fortsatte umgås och prata om allt och fortsatt mycket om sex. Vid något tillfälle sa hon att hon just upptäckt att hon gick igång på voyeurism, att det blev ännu tydligare när hon märkte hur tänd hon blev den gången av att se hennes mamma och mig råhångla. 
Sen hände det något som gjorde att jag drog mig undan Lina. Det kom ut ett falskt rykte om att Lina hade sagt något om mig. Jag var besviken och förtvivlad och tyckte livet var tungt. Det dröjde länge innan jag fick reda på sanningen, först några veckor innan hennes födelsedag. Då försonades vi och jag förstod hur mycket jag hade saknat henne. Hon var trots allt min bästa kompis. 

När jag var hos henne första gången efter vår försoning frågade jag henne vad hon önskade sig i födelsedagspresent. 

- Jag tror du kan ana ungefär, sa hon med ett jättesmajl. 
- Ungefär, sa jag. 

Jag konspirerade lite med hennes mamma och vi kom fram till en lösning. Tyckte vi iallafall. Det krävdes att en hel del skulle klaffa. 
Vi la ut massor av villospår för Lina så hon skulle luras in på att förvänta sig något annat. Annars skulle det inte bli någon överraskning. 

Sofi såg till att Linas pappa skulle vara borta när Sofi och jag skulle fira hennes 18-årsdag. Bjöd honom på ett vinprovningsevent med grabbarna, med övernattning. En present till honom. Hon hade fixat med hans kompisar så att det skulle vara en överraskning. 

Dagen efter Linas Pappa åkt iväg skulle vi börja firandet tidigt på morgonen. Jag kom uppklädd och nyduschad, Sofi hade på sig en underbart kort, tight röd kjol och svarta strumpbyxor. Och en svart topp med urringning till det. Lina hade en vit klänning med röda figurer på. Den satt så perfekt på hennes former att den verkade figursydd för henne. Hon hade också en frikostig urringning. Vi började med att fika, tårta och kaffe. Sofi och jag var lite nervösa, dels om hon redan gissat, dels om hon skulle bli stött eller förbannad. Sofi och jag satt och både hand- och fotflirtade under bordet. Gick igång direkt, såna förspel är alltid trevliga. Tänkte att vita byxor för min del var lite avslöjande i detta skicket. Min bula skulle synas. Om det gjorde något var en annan sak. När vi fikat klart får Lina sina paket. Hon öppnar den första och det är en guldfärgad dildo med vibrator. Sofi säger lite oroligt och ursäktande: 

- Ja jag tyckte att du skulle behöva en sån, du är ju väldigt intresserad av sex så...
- Åh tack! Precis vad jag behöver, vad gulliga ni är, säger Lina. 
- Jag visste ju att du bara använt fingrarna innan så jag tänkte att lite omväxling...säger jag. 
- Absolut. Kan knappt vänta tills jag får prova. Men har ni fler paket?! Då ska vi se...

Nästa paket var en hudfärgad penisattrap med sugpropp. Lina undersöker den noga och blir redan sugen. 

- En sådan har jag faktiskt inte sett innan. Men jag har läst om det i sexnoveller. Har velat prova en sådan. Gud vilken sexarsenal! 

Sedan kom en vilseledande present, ett presentkort på böcker och en till en skivaffär. Vi sparade den sista, jag överräcker den lite tvekande och avvaktande, lite nervöst. Både Sofi och jag stammar i munnen på varandra. Lina öppnar kortet och läser. Hon flämtar till och ansiktet blossar. På kortet står det: "härmed är du inbjuden som vojeur i en erotisk show mellan din mamma och hennes loverboy. Dessutom vill mamma dela med sig av honom till dig och att han - om du vill - tar din oskuld. Grattis till en invigning i sex!". 

- Oj ni är inte kloka men på ett underbart sätt. Jag blir jätteglad! 

Tack snälla ni. Vi hade ju ändå pratat om...säger hon till mig och fortsätter, det har ju byggts upp en spänning under en tid. Dumt att vänta längre. Ja jag vill hemskt gärna invigas här ikväll. Och att ni hade tänkt på min svaghet för voyeurism, vad fint. Wow! Nu äntligen. Det känns både högtidligt och pirrigt. Ni har väl inget emot att jag använder mina presenter och inviger dem medan ni håller på. 

Tänker på vilken tur jag haft med dessa öppna och sexbejakande kvinnor. Lite orolig först att hon är oskuld, sedan kommer jag ihåg att hon tekniskt sett inte är det, hon har berättat innan att hon använt gurkor och annat. Hon går fram till mig och Sofi och ger oss en gruppkram. 

- Det är väl lika bra att ni kör igång direkt, tycker Lina. 
Hon står med en dildo i varje hand. Beredd och otålig. Hon går fram till mig och ger mig en snabb glupsk kyss och tar ett rejält tag om mina skinkor. 

- Jag väntar på dig nu. På min tur. Gud vad upphetsande det ska bli att se er, säger Lina. 

Sofi och jag är nog både lättade över responsen och förvånade över Linas självklara relation till sex. Men Sofi och jag behöver inte mycket övertalning, jag har längtat i månader och att Lina ska vara med blir ju dubbelt trevligt. Jag är hård som granit mellan fickorna. Sofi och jag hånglar snabbt av varandra kläderna. Sofi trycker sig hårt mot mig och smeker mig om ryggen, skinkorna. Jag smeker henne över höfterna, skinkorna. 

- Den här gången vill jag ha dig nu genast. Knulla mig på köksbordet säger Sofi. 

Lina är snabbt framme och kastar några soffkuddar under. Sofi böjer sig bakåt och när jag ser hennes kåta blick och skrevande välkomnande kön är jag så redo jag kan bli. Vi har så mycket uppdämd längtan i oss. Jag nosar bara ett kort tag längs med hennes blygdläppar sedan möts våra kön i en total sammansmältning känns det som. Nu är det vansinniga eldar tända i oss. Vi stöter och motjuckar. Högt tempo från början.
Lina har satt sig på soffan dragit ner kjolen från axlarna och har redan bara bröst. Det är första gången jag ser dem. De är fantastiskt vackra, inte lika stora som Sofis men en form att vilja greppa om. Hon masserar sina bröstvårtor med tummarna. Vårt knullande tänder henne uppenbarligen. Glansen i ögonen, röda flammor på kinderna. Nu tar hon dildon och låter den vibrera mot sina bröstvårtor. Hon har speciella kåtljud som kommer djupt från halsen. Det låter vilt och ursprungligt. Medan Sofi och jag ökar tempot ännu mer och börjar bli ganska högljudda ställer sig Lina precis bredvid våra kön och njuter av vår akt, hon låter dildon smeka fittan utanpå klänningen och verkar fascinerad av effekten. Hon ropar till när det blir för mycket. Åh det är ljuvligt, den här synen av två kåta kvinnor. 

Sofi och jag spurtar mot krönet. Närmare och närmare och närmare, och vi är redan svettiga, vi är bara drift och hunger, närmare och närmare och där kommer vi i en synkad orgasm, snabba skakningar i oss. 

-Herregud vad ni är heta, jag blir så kåt av att se det, säger Lina, och dildon mamma, vad skön den var. 
- Jag vet säger Sofi och ler. Vi fortsätter väl härinne, säger hon och pekar mot vardagsrummet där hon har lagt ut en jättemadrass. 
- Och vilken tur jag har som är omgiven av två drömkvinnor säger jag. 
- Det är vi som har tur som har en läcker ung man säger Sofi. 

Läcker var ett ord jag aldrig hade trott en kvinna skulle använda om mig. Det gjorde gott att höra. Lina går fram till mig och säger hest och lågt: 

- Snart ska vi göra det vi läst om du och jag och jag är så sugen så du kan inte ana. Hur många ställningar tror du vi hinner och orkar med? Jag vill bara kasta mig över dig nu men jag ska vänta på min tur. Ända sedan du och mamma hade er knullsession har jag tänkt och fantiserat jättemycket om dig.

- Vad glad jag blir. Jag ska göra allt för att göra det här till en fin stund, ge dig njutning och hetta.Och jag är kåtare än jag nånsin varit. Du är så sexig så det är inte klokt. 

Hon fnittrar till: 

- Tycker du det?!
- Oh ja! Nästan kriminellt läcker. 

Sofi kommer fram till oss och säger:

- Snart är det din tur, älsklingen. Är du sugen? 
- Så sugen! Säger Lina. 
- Jag värmer upp honom lite så är han din sen. 

Hon vänder sig mot mig lägger armarna om mig och säger: 

- Vill du visa Lina när du slickar min fitta så ska jag suga av dig sen. 
Hon lägger sig ner på madrassen och vi börjar tungkyssas, sida mot sida i ett famntag några minuter. Kysser henne på halsen, ägnar mig åt lite seriöst slickande av brösten tills jag känner att det är läge att ge sig av igen ytterligare längre ner. Över magen ner mot ljumskarna, hoppar över skötet, ner till knäna och upp insidan av låren, kyssande med små lätta nuddkyssar, närmar mig och kysser ljumskarna, begraver ansiktet i hennes buske och nosar runt, slickar med långsamma tag på utsidan av blygdläpparna, längs med skåran, känner hennes safter, minns smaken och doften från förra gången. Det är en hemkomst. 
Lina har kommit närmare medan jag slickar, hon sitter på huk och ser sin mamma njuta och blir tänd av det. Jag börjar fokusera slickningen för att ge Sofi maximal njutning och det märks, Sofii rycker lite, trycker sig mot mitt ansikt, Lina ser storögt på. 

- Det ser väldigt skönt ut. Kommer du göra så här på mig också? 
- Givet, svarar jag med munnen full av Sofi. 

Nu har Lina tagit fram sin guldfärgade dildo och tagit av sig allt utom trosorna, hon smeker sig med den, ungefär som jag slickar hennes mamma. Hon njuter både ljudligt och synbart. 
Sofi njuter sig närmare och jag älskar att märka det. Hur hon börjar rycka till oftare, sedan skaka med tätare och tätare intervall. Sofi får en utdragen och högljudd orgasm. 

- Titta nu så visar jag olika sätt att suga kuk säger Sofi till Lina. 

Hon går igenom kuksugningens hela landskap. Det blir lite avbrutet och konstigt, men utdraget och det är en grymt upphetsande situation att se Sofi föreläsa för Lina om kuksugning. Men nu ska vi inte dra ut på det längre säger Sofi och ger sig hän. Det gör Lina också. Hon hämtar sin penisattrapp och sätter fast den på soffbordet. Hon behandlar sin guldfärgade som Sofi behandlar min kuk. Hon speglar Sofi och ser mig samtidigt i ögonen. Hon för troskanten åt sidan och gränslar attrappen fortfarande sugande och slickande på dildon. Hon glider upp och ner med långsamma rörelser, leende och stönande, njutande av varje sekund. 
Det blev ett bra avbrott när Sofi förevisade olika rörelser, känner att jag är en bit från utlösning så jag föreslår att vi visar Lina några ställningar. Sofi vänder upp rumpan mot mig och jag ser hennes lockande blygdläppar med svart hår, jag för långsamt in min kuk. Njutande av stunden. Lina backar med baken in mot attrappen som hon böjt ner med fingrarna, för in den med stora förvånade ögon.

- Å-å-å-å- h ...vad skööönt säger hon hackande. 

Långsamt möter hon attrappen. Att se hennes storögda fascination inför de olika sätten att uppleva sex är magiskt. Sofi och jag knullar med en härlig lugn glöd, hon kramar lite med fittmusklerna då och då. Det är så skönt så jag vill att det aldrig ska ta slut. Sofi rullar lite med baken ibland, också skönt. Sofi andas fortare men kommer ändå oväntat, jag är inre riktigt nära att komma. Så det blir perfekt att visa en ställning till. Jag sätter mig på en stol och Sofi i en omvänd lapdance. Då kommer jag åt att smeka hennes härliga mogna bröst, älskar att känna tyngden av dem i mina händer. Masserar hela brösten länge innan jag börjar med lättare och snabbare smekningar runt bröstvårtorna. 

Lina rider sin attrapp med ljudlig fascination. Medan mamman får sina bröst smekta löper hon med händerna på sina egna. De är ungdomliga och fasta med stora vårtgårdar och stora bröstvårtor. Hennes ljusbruna buske och liksom breda fitta sväljer attrappen, nu börjar det höras ett sörplande ljud. Hon hejdar sig plötsligt som att hon vill dra ut på det. Hon går fram till oss. 

- Åh vad det ser skönt ut att få brösten smekta samtidigt som man rider, säger Lina
- Du kommer älska det gumman, säger Sofi andfått.  
Sofi går bakom mig och börjar smeka mig över hela kroppen. Kyssa mig i nacken på armar, axlar. Hon kysser mig i ansiktet. 
- Snart är du min mmm, säger hon och drar med långa smekningar över kroppen. 

Jag är inne i ett konstigt tillstånd där jag kan hålla på länge utan att komma, är ändå inte jättelångt ifrån, känner mig väldigt elektrisk och laddad. Närvarande i nuet. 

Sofi och jag byter ställning igen. Hon rider mig. Börjar lugnt. Lina böjer sig ner bakifrån mitt huvud och vi kysser varandra. Det känns så rätt. Här är övergångsfasen för den här kvällen. Från mor till dotter. Lina och jag fortsätter kyssas, tungor nu. Ivriga, nyfikna tungor. Jag har händerna på Sofis höfter och läpparna mot Linas. Sofi är så perfekt kvinnlig med sina tunga, runda bröst och svartlurviga sköte. Älskar se hennes bröst guppa över mig och se min kuk försvinna in i henne och se henne pumpa mig. Nu böjer sig Sofi fram, kysser mitt bröst och hals och fortsätter rida mig. Hon ökar tempot och det accelerar snabbt fram till hennes orgasm utan att jag hinner med. Sofi vrålar rakt ut när hon kommer. Spasmer genom hennes kropp. Hon sjunker flämtande ihop över mig. Jag smeker henne på ryggen. Sofi säger: 

- Jag vill börja med en standard missionären. 
- Absolut, säger jag, ska vi mysa lite först med förspel och sen övergå till det? 
-Låter toppen. 

Sofi har hämtat tvättlappar för att tvätta av min kuk. Som att jag ska vara ny för Lina. Hon tvättar nästan högtidligt av den. 

- Lägg dig ner på madrassen så ska jag ta hand om dig säger jag till Lina. 

Jag smeker henne med lätta fingerrörelser över hela kroppen, sedan ömma kyssar överallt. Hånglar lite. Hon är varm och mottaglig. Vi kysser och smeker varandra. 

- Vill du att jag ska smeka dina bröst? Frågar jag. 
- Ja vad gott! Gärna! Jag är så vansinnigt kåt nu. Har velat vänta på dig så jag har inte kommit än. 

Börjar min behandling av hennes bröst. Först masserar jag dem och hon skälver. Drar lätt med fingrarna utifrån och in mot bröstvårtorna utan att landa där. Gång på gång.Hon ryser av vällust. Sedan tungan lätt över bröstvårtor och vårtgårdar. Trycker till lite extra med tungan ibland. Snurrar vårtan mellan fingrarna på ena bröstet medan tungan leker med det andra. Hon flämtar och skakar till ibland. Nu säger hon:

- Jag kommer aldrig bli mer redo än så här. Jag vill ha dig i mig nu.

Är rädd att jag ska komma direkt och säger det. Hon lugnar mig dubbelt. Att vi hinner fler gånger och att hon börjat äta P-pipiller. Hon lägger sig på rygg och skrevar sitt härliga kön. Jag nosar lite först och känner hennes dofter, pepparkaka och frukt. Det är riktiga våtmarker där nu, hon glänser av sitt köns safter. Jag drar med kuken längs med hennes springa och hon darrar. 

- Nu, skriker hon, ge mig kuk nu! 

Trycker långsamt in den. Hon är lite trång men makalöst våt. Hon är vild och kåt i blicken. Hon börjar skaka till kort direkt. Tätare och tätare skakningar. Vi knullar bara en minut innan hon kommer, våldsamt, ryckande, kvidande, skakande. Jag kramar om henne. Hennes mamma kommer fram, kysser henne på pannan och säger: 

- Jag är så glad för din skull gumman. Jag såg att det var skönt. 
Lina bara ler lyckligt. 
- Nu ska jag ta hand om din kuk säger Lina. Visa att jag lärde mig av mammas lektion. Lina böjer sig ner och smeker och pussar min kuk. Vad fin den är säger hon. 

Sofi försvinner ut och hämtar sina sexleksaker. 

Lina har lärt sig fort. Hon suger och slickar och smeker. Lite ovant ibland men hon är följsam och märker min respons. Hon säger att hon inte vet om hon vill att jag kommer i munnen och ber mig förvarna. Mmm hon leker med tungan precis under ollonkanten, drar med tungspetsen längs med hela skaftet, fladdrar över ollontoppen. Suger några rejäla tag. Hon visar hela sitt register, vad hennes mamma lärt henne. Det är makalöst skönt, jag låter det närma sig, känner hur hon suger rysningar genom hela mig, förvarnar, hon släpper med munnen och drar snabba tag med handen och jag skjuter en missil av sperma så det skvätter till på hennes glasögon, hinner inte undan, fortsätter pumpa kaskader på och förbi henne. Det rinner nerför hennes ansikte, hon tar lite på fingret, slickar och smakar, sedan låter hon resten rinna och droppa ner på hennes utsträckta tunga. Jag ler lyckligt. 

- Nu min sköna vän ska jag ta hand om dig, slicka dig, säger jag. 
- Ja! Det har jag kvar också säger hon entusiastiskt. Slicka min fitta ordentligt! 

Hon lägger sig ner och jag dyker direkt på. Kysser insidan av låren, upp i ljumskarna. Ligger bara med munnen nerborrad i hennes grotta och andas varmt. En långsam uppvärmning. Slickar med långa tag med hela tungan över hela fittan innan jag börjar fokusera, dova trivselljud från Lina. När jag trycker tungan in i henne hackar kroppen till, hon smakar kvinna. Jag slickar med roterande tungspets upp- och nedför blygdläpparna, som om jag vore en levande vibrerande dildo. Två fingrar i henne som pullar. Suger försiktigt på clittan, hon rycker till och jag slickar oändligt långsamt och försiktigt, ovanför och runt om och på clittan. Följer med henne så följsamt jag kan tills jag hittar det exakta dragläget för hennes njutning. Jag håller också på att lära mig. 
Nu hör jag två kåtljud. Sofi följer skådespelet med snabba handrörelser över sitt kön. Hon har tagit fram en vibrerande liten sak som hon börjar bearbeta clittan med. 

Det är ingen tvekan om vad Lina gillar mitt slickande, hon vrider sig och försöker samtidigt låta bli så hon inte vrider sig undan min tunga. Hon darrar och skälver och vibrerar. Hon drar mitt huvud mot fittan. Trycker sig mot det. Drar fingrarna genom mitt hår. Njuter högljutt. 
Sofi har lämnat sina leksaker och smeker och kysser mig där hon kommer åt. 

-Åh mamma vilken födelsedagspresent! Vad skönt det är, lyckas Lina få fram mellan flämtningarna. 
- Ja gumman, han är bra på det här, säger Sofi. 

Nu tror jag att Lina är på väg mot sin första oralorgasm. Darrningarna kommer väldigt tätt. DÄÄÄÄÄÄR. Hon går upp i brygga när hon kommer, ger ifrån sig ett livsbejakande vrål och sprutar över mitt huvud. Det landar lite på ryggen. Hon rycker till några gånger efter också. Jag sätter mig bakom henne och håller om henne. Gosar lite. 

- Tack det var fantastiskt skönt! Tror du vi orkar om en stund igen undrar Lina. 
Sofi sällar sig också till gruppen. Jag har en arm om varje kvinna. 
- Mamma du blir ju kall igen. Du kan väl bli slickad medan jag rider? Undrar Lina
- Klarar du det? undrar Sofi. 
- Hur skulle jag kunna låta bli försöka, säger jag 

Vi sitter och hittar andan igen några minuter sedan turas Sofi och Lina om att slicka mig hård. Det tar lite längre tid efter vårt sexmaraton men så fort jag är hård sänker sig mor och dotter över mitt spjut respektive tunga. Lina är bara ett stort leende när hon rider mig i långsamma drag. Hon smeker sina bröst. Rullar med bäckenet, gnider fram och tillbaka, testar olika alternativ. Hon är en glad upptäcktsresande i knullandets konst.

Sofi verkar återuppväckt, hon vill att jag går mer direkt på nu när jag slickar henne så jag letar mig fram till clittan ganska snabbt. Hon är ett energiknippe över mitt ansikte, ett njutande försiktigt rullande underliv, min tunga och hon faller in i ett slags juckande rytm. Smeker hennes skinkor och lår under tiden. Ser inte Lina eftersom hennes mammas underliv skymmer sikten. Men jag känner henne desto bättre. Hon är så pass trång att hon inte behöver krama med musklerna, det blir nästan samma effekt ändå. Känner varje drag runt min kuk. Underbart skönt. 

Sofi blir allt högljuddare, skakar till lätt, några gånger, jag fortsätter, hon börjar vibrera, andningen signalerar att det är nära. Och extas! Hon kommer! När orgasmen ebbat ut nästan faller hon av mig. 
Nu tycker Lina att det är dags att byta ställning en Lap-dance där jag kommer åt att smeka hennes bröst bakifrån samtidigt som hon rider mig. Hon tyckte att det såg så gott ut när hennes mamma och jag gjorde det tidigare. Inte mig emot. Lina skruvar sig på min påle med ryggen mot mig. Jag masserar och smeker hennes bröst omsorgsfullt, när tempot ökar i ridningen, flyttar jag koncentrationen till bröstvårtorna. Vi känner nog att detta är vår sista insats för kvällen så vi ger allt de sista minuterna. En passionerad, intensiv, ständigt stegrande slutspurt. Och vi kreverar samtidigt. Vi kommer i ett gemensamt vrål. Den stora finalen på Linas invigning. 

Vi duschar tillsammans alla tre, det blir ömsint hångel medan vi tvålar in varandra. Äter lite och eftersnackar. Detta kan inte sluta här. Det är vi överens om. Så något måste ordnas så att vi kan träffas och ägna oss åt varandra. Jag stannar över natten, vi somnar alla i en dubbelsäng. Hur jag väcks den natten är en annan historia

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.