Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/8, 2016 kl. 12:07, av Mrs_Robinson

Farbroderlig famntag

Del 2 av 2 i serien Tjockare än vatten

Titti leker med lillebror Ville och farbror Björn vill vara med i leken. Men vill Titti det? Tänk om någon får veta vad de håller på med?

(Denna novellen är flaggad och om du inte gillar det faggan innebär är det bäst att inte läsa)

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

37 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

TG64

Jag var bara tvungen att läsa en gång till! Ber ödmjukt om fler avsnitt om det är möjligt? Men ta det inte som krav eller stress för det påverkar bara kvaliteten- du ska känna för att skriva om resultatet ska bli bra! Med broderns inflytande så finns det mycket att hitta på tex. en hund? Att de blir påkomna av andra med påföljande resultat är också en id'e...

31/12, 2019 kl. 20:52

#5

TG64

Tänk om man haft något som ens liknade en sådan ungdomstid! Jag skulle inte ha något emot fler delar då mycket mer kan tänkas hända...

25/12, 2019 kl. 20:38

#4

roljoh

Vilken berättelse!, Mrs Robinson
Vi har väntat ett helt år.
Att blanda en ung kvinna med en kåt ung kille och en erfaren äldre man.
Ungdomlig hetta och äldre erfarenhet som möts i denna unga kvinnas fitta.
Jag får stånd.
”Din mus är mjuk och öppen. Det kommer att gå jättebra"
Detta är sex på riktigt. Långsamt, försiktigt, trångt, stort och djupt.
Jag är den äldre och tycker det är perfekt att en yngre man knullar upp kvinnan/fittan först så att den är förberedd för en ådrig gammal kuk som betäckt många kvinnor tidigare.
Mrs, fortsätt med den blandningen av ung kvinna samt ung och gammal.

7/8, 2016 kl. 02:24

#3

Mrs_Robinson

Tack!
Verkar som att jag har hittat ett recept som funkar :)

5/8, 2016 kl. 09:40

#2

Eson66

Wow! Välskriven, målande och enormt upphetsande.

4/8, 2016 kl. 11:14

#1

caine59

Otroligt upphetsande, gör mig hård. :)

1/8, 2016 kl. 20:50