Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/9, 2016 kl. 09:07, av Deep

Fint besök

John och hans fru Eva har besök av hennes småkusin Sanni och pojkvännen Matti från Finland.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Loopslingan

Jag var en gång tillsammans med en finsk flicka och hon var lika "rakt på sak" som Sanni. Det märkliga var dock att hon alltid ville ha mörkt i rummet och jag inte fick säga ordet "knulla" i dagligt tal. När vi däremot kom i gång så var hon helvild och ropade högt alla runda ord som hon kunde finna. Dessutom var hon den första tjej som själv inbjöd till en 69:a genom att lägga sig ovanpå mig på så sätt. Tyvärr skildes våra vägar efter en tid.

7/10, 2017 kl. 23:29

#5

Ulfochannika

Underbar novell. Mera tack!

1/10, 2016 kl. 22:06

#4

Huldran

Så blev jag med ens förflyttad i tid och rum till vårt östra grannland. Jag var där under förra sommaren.

Var och en får tolka mitt uttalande som den vill. Men novellen ger en god puff i rätt riktning och ger fantasin rätt näring. Det känns bra. Och frigjordhet är nyttigt för själen.

Det finns endast ett fel med din bastu. Den saknar bastukammare intill. Där deltagarna flåsar av ansträngningen! Det blir stjärnor i Bubblans himmel.

16/9, 2016 kl. 22:36

#3

blåögd

(För övrigt är jag en sucker för finurliga titlar, så extra plus för din! Ja, fint besök. Just så! :) )

15/9, 2016 kl. 20:27

#2

blåögd

Ja precis! In medies res! Oh... jag som älskar nakenhet och bastu. Det här gjorde mig riktigt, riktigt... glad! Tycker om att följa huvudpersonens tvivel och väg till hängivelse och njutning. Det känns trovärdigt och förbjudet på samma gång. Och ändå får du det att verka som det mesta naturliga i världen. Vilket det ju faktiskt är, ha!
Två tummar upp och ett mycket belåtet leende på läpparna! Tack för underbar läsning!

15/9, 2016 kl. 20:26

#1

Morgonrodnad

Ho ho, här går det hett till - på mer än ett sätt! Jag älskar början, att man slängs rakt in i förvirringen, det plötsliga pirret och den dolda agendan... och tänka sig att jag aldrig sett finsk brytning som något hett! Här funkade det verkligen! Dialogen var sparsam och skickligt återgiven. Och slutet var helt perfekt. Helt enkelt en fin novell, Deep, tack för lässtunden!

15/9, 2016 kl. 11:21