Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/9, 2016 kl. 11:09, av Jesper

Doggy style

Halvvägs i livet byter Carina jobb och det leder till en spännande nystart på flera plan. Allt börjar med en personalfest som leder vidare till upphetsande och bisarra upplevelser.

 

Spegeln visade en medelålders blond kvinna med pigga nyfikna ögon och en fortfarande attraktiv kropp. I profil framträdde hennes stora bröst och hon gav dem en lätt kram. Visserligen hade de varit spänstigare när hon var ung, men de var fortfarande en kroppsdel som hon älskade och som hon visste lockade män. Med nyss fyllda 45 år var Carina rätt nöjd med livet ändå. Hon hade två älskade barn som bodde hos henne varannan vecka och när några känslomässigt stormiga år efter skilsmässan från hennes tidigare man nu passerat var hon mer harmonisk och glad än på länge.

 

Tiden hon fick på egen hand, när barnen var hos sin pappa, var inte odelat negativ. I början hade hon känt en stor saknad och en oro över hur de hade det när hon inte kunde dela deras vardag, men med tiden så lärde hon sig hantera sina två liv. Varannan vecka mamma och varannan vecka bara sig själv. Utan någon annan att ta hänsyn till än sig själv. Hon tillät sig att slappa, gå på bio och restaurang, äta godis mitt i veckan, träna och uträtta ärenden utan att känna stressen att hinna hem för att någon väntade på henne.

 

Det var denna insikt som fick henne att söka nytt jobb för ett år sedan. Som fick henne att lämna den trygga välbekanta landstingsvärlden och söka sig till en privat klinik. Carina var sjuksköterska och hade lång erfarenhet, vilket gjorde att hon inte hade haft några problem att få nytt jobb långt tidigare. Det var bara det att hon hade låtit jobbet bli alltför tryggt och slentrianmässigt. Hon visste vad hon kunde och hon gjorde det bra, men det var inte särskilt stimulerande längre.

 

Annonsen om tjänsten som sjuksköterska på en nyöppnad klinik för patienter med ryggproblem väckte hennes uppmärksamhet en dag i vintras. Varför inte söka? Hon var inne i en ny fas i livet och en utmaning i arbetslivet vore inte fel. Ansökan postades, hon gick på intervju med klinikchefen och fick jobbet. Plötsligt hade hon förändrat en stor del av sin vardag och inte ett ögonblick hade hon ångrat det. Jobbet var intressant och kollegorna jättetrevliga. Hon fick hjälpa människor med svåra problem och såg dem bli stegvis bättre. Det var enormt stimulerande!

 

Något som däremot inte var stimulerande var hennes sexliv. Carin hade alltid haft en stor aptit på sex och hennes före detta man hade inte varit den mest uppfinningsrike i sängen. Han såg helst att det skedde i mörkret med täcket över dem. Kort förspel och sedan rakt på sak. Hon hade blivit mer och mer frustrerad och missnöjd. Till sist hade frustrationen lett henne till hemsidor för sexnoveller och en del andra porrsidor. Genom dessa hade hon haft kontakt med flera män och faktiskt träffat två av dem. Hon skämdes över sin otrohet, men samtidigt var det så svårt att motstå när samlivet var så dåligt på hemmaplan.

 

Som singel hade hon inga problem att ragga upp män. Trots sin frihet och försök hade hon blivit mer och mer frustrerad över de flesta mäns traditionella tillvägagångssätt i sängen. De hade ingen större fantasi och hon ville verkligen uppleva något mer. Något spännande, utmanande och förbjudet! Hon sökte efter en sexuell kick som skulle få henne att bli helt vansinnigt upphetsad och kåt. Något nytt och annorlunda!

 

Vintern förvandlades till vår och till slut sommar. Kliniken stängde under fyra veckor och Carina såg verkligen fram emot semestern. Sista fredagen innan stängningen var hela personalen inbjuden till ägaren på en grillbuffé. Det var en uppskattad tillställning och kollegorna berättade om utsökt mat, fri dryck och ett fantastiskt hus med en stor jacuzzi utomhus. Framåt natten brukade alla som stannade kvar hamna i jacuzzin och enligt skvallret var det fler än ett par som hade bildats där. De flesta kärleksparen var dock högst tillfälliga, eftersom många hade sin partner på hemmaplan. Carina tog skvallret med en klackspark, men såg verkligen fram emot sommarfesten.

 

Ägaren av kliniken var en man som hon aldrig träffat. Han drev visst många liknande verksamheter och reste mycket. Kliniken som Carina arbetade vid var, enligt ryktena, en av hans mest välskötta och inkomstbringande. Därför tyckte han tydligen inte att han behövde lägga sig i, trots att han bodde i staden. Huset som han ägde kände hon mycket väl till. Det var ett av de största och finaste husen. Säkert var det pampigt inomhus med och hon hade konstaterat att trädgården var helt insynsskyddad. Det skulle bli spännande att gå husesyn!

 

Enligt skvallret på kliniken, särskilt från en ung kvinnlig kollega, var ägaren singel, men hade flera kvinnliga bekanta som han träffade. Han skulle se ovanligt bra ut och var uppenbarligen rik, så det var inget konstigt med det. Däremot hade den kvinnliga kollegan hört uppgifter om att han hade ovanliga sexuella böjelser och att det handlade om dominanslekar av något slag. Kollegan hade sänkt rösten och i förtroende berättat att hon hört att kvinnorna fick klä ut sig till olika djur och sedan röra sig i hans hus och trädgård. När de var tillräckligt bra så fick de para sig med honom.

 

Kollegan hade inte kunnat svara på några närmare detaljer än så, vilket ledde till att Carina knappast blev övertygad. Dessutom var hon en känd skvallertant, trots sin låga ålder. Hela historien var märklig och Carina gissade att någon försmäktad kvinna hittat på det hela för att skapa en myt om att ägaren var någon sorts pervers typ. Trots att skvallret antagligen var rena fantasier så kunde Carina inte riktigt släppa sin nyfikenhet och koppla bort det kollegan berättat om. Dominans var något hon gick igång på och att rollspela djur och ägare lät spännande, om än lite kinky.

 

Dagen för sommarfesten bjöd på det allra finaste vädret. Solen sken och det var en uppsluppen stämning på kliniken. Sista dagen innan semestern var det ännu färre patienter än en vanlig fredag och personalen unnade sig långa pauser och gick runt och småpratade och pysslade. Det var en riktigt trivsam avslutning på arbetsåret och det infann sig en stigande förväntning inför kvällen. Kl. 15 stängde kliniken igen och personalen turades om att duscha och göra sig i ordning i personalutrymmena. Samtidigt åkte en och annan flaska bubbel fram för att öka stämningen.

 

Carina njöt av det mousserande vinet och efter duschen tog hon på sig en röd sommarklänning med stora vita prickar på. Hon sminkade sig och fixade håret. Hon såg riktigt fin och somrig ut tyckte hon. Det pirrade i henne när hon tänkte på kvällen och ett eventuellt äventyr. Vissa manliga kollegor hade visat ett försiktigt intresse och hon var inte helt avvisande. Samtidigt var hon noga med att inte strula till det för mycket för sig på arbetsplatsen. En del av männen skulle vara tabu. Till exempel de som hade sin partner på kliniken. Förfesten fortsatte och till sist var det dags att ge sig av mot slutmålet.

 

I entrén till huset stod ägaren och hälsade välkommen. Han var yngre än vad Carina trott och hon gissade på ca 55 år. Dessutom var han vrålsnygg! Lång, vältränad, lite silverstänk i det mörka håret och iklädd en ljus kostym av ett uppenbart dyrt märke. Under kostymen hade han en bländvit skjorta som var lite extra uppknäppt i sommarvärmen. Carinas hjärta slog snabbare och hon blev rädd att hon skulle dregla eller stamma när hon närmade sig honom.

 

”Hej… Peter!”, sa han när hon kom upp för entétrappen.

 

Han hade ett fast handslag och Carina kände hur knäna blev som spaghetti när hon mötte hans gröna ögon. Vilken bestämd blick han hade och det kändes som att han såg rakt in i hennes huvud och läste de tankar som snurrade där.. Hon misstänkte att hon rodnade.

 

”Carina!”, fick hon fram. Hon blev förvånad över att det slank ur henne utan att stamma.

 

”Du är ny, eller hur?”

 

”Ja, jag började i mars! Det är jättekul!”

 

”Så bra! Välkommen!”

 

Han höll fast hennes hand och blick en aning för länge. Carinas hjärta bultade lite extra och när han släppte henne för att gå vidare med den strida strömmen av hennes kollegor som trängde på bakifrån så hörde hon hans röst tydligt men lågt när hon passerade.

 

”Jag kommer säkert att få nytta av dig!”

 

Under kvällen så funderade hon återkommande på vad han menat med det han hade sagt och det han gjort. Kunde han ha gjort upp några planer för henne redan utifrån den korta stunden på trappan? Hade han sett henne förut, utan att hon visste om? Ju mer hon funderade över det som hänt, desto mer osannolikt kändes det. Att festen dessutom bjöd på underbar mat och en hel del dryck gjorde att hon sköt bort tankarna. Hon njöt av atmosfären och sommaren. Husesynen hade inte gjort henne besviken och det var smak och stil över helheten. Både trädgården och huset var otroligt fina. Ibland skymtade hon Peter i minglet, men sedan tappade hon snabbt bort honom igen. Han hade tagit av sig sin kavaj och kavlat upp de bländvita skjortärmarna, vilket gjorde att han såg ännu mera sexig ut.

 

Kvällen blev natt och värmen i luften bestod. Många av hennes medarbetare var kvar, men de som hade familj och de som var fasta par hade börjat droppa av. Carina dansade och kände inte alls för att gå hem. Hon ville leva i detta nuet för alltid! Mer dryck, mer dans och snart upptäckte hon att det var några som började byta om till badkläder. De var ett 20-tal personer kvar och jacuzzin var så stor att de fick plats allihop om de ville. När de första klev i vattnet och sjönk ner så såg det så skönt ut att hon blev väldigt badsugen. Men faan också, hon hade ju glömt badkläderna! Skit!

 

Snart satt så gott som alla i jacuzzin och Carina kände sig dum som inte var med. Hon hade i smyg studerat Peter när han kom ut ur huset i sina badbyxor och glidit ner i vattnet. Han hade verkligen en välbevarad kropp och det såg ut som att det fanns ett rejält paket under tyget. Hon var berusad och kåt, så när de andra i sällskapet började hetsa henne att hoppa i naken så var det nära att hon faktiskt kastade kläderna på en gång. När Peter löste det mest utsatta genom att dimma ljuset runt poolen så fanns det inga hinder. Hon kastade av sig kläderna och gled ner i det varma vattnet bredvid honom.

 

Till en början blev hon uppmärksammad och fick retfulla kommentarer för sin nakenhet, men snart var alla upptagna av att prata med den person som de hade bredvid sig. Vissa var mer intima än andra konstaterade Carina och hon undrade vad som försiggick under vattnet hos vissa par egentligen? Plötsligt kände hon en hand på sitt lår och när hon vände blicken åt det hållet så tittade hon rakt in i ett par bekanta gröna ögon.

 

”Hund!”, sa Peter. ”Det passar dig!”

 

”Ehhh…!”, var det enda som Carina fick ur sig.

 

”Du har förutsättningar att bli en utmärkt hund!”

 

”Jag förstår inte…!”

 

Tankarna snurrade. Vad var det med honom? Hans blick trängde in i henne och krävde hennes uppmärksamhet. Trots berusningen kände hon en närvaro och spänning som hon inte känt på länge. Hans hand på låret brände som en låga mot hennes hud och hon skulle inte ha protesterat om den hade flyttats upp mot hennes skrev.

 

”Det kräver träning förstås! Lydnad framförallt, men också rörelse. För en tik krävs ju också att den är villig att para sig. Helst med flera hanhundar.”

 

”Hur menar du?”

 

I den sekund som hon sa dessa ord visste både Carina och Peter att hon hade ett intresse som inte skulle ge med sig innan hon provat detta. Peters ögon glittrade och han stärkte greppet runt hennes lår.

 

”Du är tillbaka här redan imorgon. Kl. 10!!”

 

Sedan reste han sig ur jacuzzin, tackade alla kvarvarande gäster för sig och gick in i huset. Hon kunde snart se att ljuset tändes i ett av sovrummen på övervåningen. Det tog en liten stund, sedan släcktes ljuset igen och Carina antog att Peter lagt sig för att sova. Carina satt kvar i vattnet en stund till, alldeles snurrig av alkoholen, värmen och inte minst av det som Peter sagt. Som i trans reste hon sig, klädde på sig, lämnade huset och promenerade hem. Ständigt med hans sista ord ringande i öronen. Kl. 10 imorgon!

 

När klockan var tio stod hon utanför entrén till det magnifika huset igen. Med darrande ben och en nervös knut i magtrakten. Hon hade vaknat direkt hon slagit upp ögonen på morgonen. Något bakfull javisst, men klarvaken inför det hon visste skulle hända. Eller rättare sagt visste hon inte alls vad som skulle hända. Hon hade ingen aning, men hade bestämt sig för att ge det en chans. Det var något hon kände att hon måste! Känslan var att detta skulle bli något alldeles speciellt.

 

Hela dagen hade hon vankat av och an i sitt hem. Otålig. Duschat, fixat till sig, bytt kläder flera gånger tills hon var tillbaka till sin ursprungliga klädsel. Rastlös. Druckit kaffe. Sappat på TV:n. Försökt surfa på datorn, men inte haft någon ro. Till slut hade hon lämnat hemmet kl. 9 och gått en lång omväg för att komma fram. Det var fortfarande strålande sommarväder ute och hon mötte många som var ute. Hon intalade sig själv att ingen kunde vara på väg till något så spännande som hon var. Till slut var klockan tio och hon tryckte nervöst på ringklockan.

 

”Välkommen Carina!”, log Peter.

 

Inte ett spår syntes av att han också festat natten innan. Han var stilig och strikt. Trots värmen hade han på sig en svart kostym och en vit skjorta av likadant slag som under gårdagskvällen. Utstrålade dominans och var dösnygg konstaterade Carina. Själv hade hon en orange söt sommarklänning som slutade ovanför knäna och ett par vita sommarskor. Hennes blonda hår var uppsatt i en svans och under klänningen hade hon tagit på sig sina finaste underkläder. Ett helvitt set med rosa rosetter på. Trots sina 45 år kände hon sig som 15 år när Peter granskade henne med sina fixerande gröna ögon.

 

”Fin!”, konstaterade han kort. ”Kom in!”

 

Innanför dörren visade han henne till ett bord där det låg ett vitt papper med text på. Han förklarade att det var ett kontrakt som sa att hon aldrig fick säga ett ord om vad som hände i huset under tiden som hon var här. Att hon var tvungen att lyda honom fullständigt. Att hon efter att hon skrivit under kontraktet inte fick säga ett ord förrän han gav sin tillåtelse. Att hon skulle försöka sitt yttersta att uppföra sig. Carina tvekade ett ögonblick. Trots att det var oerhört upphetsande och spännande, så var det också märkligt. Inte så lite heller!

 

”Hur går det om jag vill avbryta? Om jag inte vill längre?”

 

”Då börjar du bara prata och så går du ut härifrån!”, konstaterade Peter enkelt och torrt.

 

”Bara sådär?”

 

”Ja! Fortfarande gäller att du inte får säga något om vad som hänt. Fler frågor?”

 

”När ska jag vara här?”

 

”Jag provar dina färdigheter idag och om du uppför dig väl så får du meddelande om nästa gång via din telefon.”

 

”Det låter ok…”

 

”Då skriver du under!”

 

Carinas hand darrade när hon signerade kontraktet. Vad gjorde hon egentligen? Hade hon blivit fullständigt galen?

 

”Bra! Från och med nu får du inte säga ett ord! Du är från och med nu min hund! Skälla går bra och andra hundlika läten, men inte ett ord!”

 

Peter öppnade en låda i bordet.

 

”Ta på dig det här!”

 

I lådan låg en dräkt som såg ut som en baddräkt, men i ett lurvigt material med ett mönster som colliehundar brukar ha. Matchande öron, lurviga handskar och lårhöga stövlar i samma material låg i lådan också. Plus ett koppel med en rejäl kedja och halsmanschett. Carina flämtade. Allvarligt, hur konstigt var inte det här? Hon sneglade på Peter som fixerade henne med blicken. Hon fick ju inte säga något om hon inte ville dra sig ur. Ok, hon beslöt sig för att fortsätta spelet ett tag till.

 

Inför hans ögon klädde hon av sig och la sina kläder i en prydlig hög på golvet. Tills jag blir människa igen, tänkte hon ironiskt. Hans blickar på hennes nakna kropp påverkade henne och hon tog lite extra tid på sig att kliva i pälsbaddräkten. Det visade sig att den hade en öppning i skrevet och även så att hennes bröst var otäckta. Till sist hade hon fått på sig hela kostymen.

 

”Ner på knä så ska jag koppla dig!”, beordrade Peter.

 

Hon följde hans order och gick ner på knä. Handskarna och de lårhöga stövlarna skyddade hennes händer och knän. Han satte på henne halsmanschetten och drog bestämt i kopplet.

 

”Fot!”

 

Han gick runt med henne ett par varv i rummet och hur konstigt det än verkade så kunde hon mer och mer leva sig in i hundrollen. En tik som gick promenad med sin husse. En bestämd husse som hon ville lyda för att bli belönad. En allt kåtare hund dessutom. En hynda! Hon strök sig medvetet mot hans ben för att få beröring. Mänsklig beröring, snurrade det i hennes huvud. Hon suktade efter det!

 

Han fortsatte ut i köket där hon fick dricka vatten ur en skål. Munnen var torr och Carina lapade i sig bäst hon kunde. Blöt i ansiktet tittade hon upp på sin husse. Vad skulle hon göra nu? Han kliade henne i nacken och hon kom på sig själv med att utsläppa ett litet gnyende ljud av välmående och samtidigt en bön om mer beröring. Herregud, vad höll hon på med!

 

Peter ledde henne vidare in i det gigantiska badrummet och beordrade henne att sitta på en stor mjukbadrumsmatta mitt på golvet. Carina satte sig lydigt ner och studerade honom noggrant. Han drog fram en hurts med lådor och öppnade dem en efter en. Till slut hittade han vad han sökte. Han höll upp en svart plugg som hon kände igen som en sådan som brukar användas i stjärten. Skillnaden med den här var att den hade ett lurvigt bihang i änden.

 

”Perfekt! Din svans!”

 

Menade han allvar? Carina hade visserligen alltid tyckt att det var njutningsfullt att penetrera sin stjärt, men samtidigt var det något tabu och skamfyllt över det. Under hela sitt liv var det bara hon själv som hade gjort det. Ingen älskare eller äkta mannen hade ens gjort ett seriöst försök eller skulle ha fått tillåtelse. Nu stod han här med sin plugg som dessutom hade en svans fäst i sig. Galenskap!

 

”Ligg!”, var Peters enkla kommando och till sin förvåning lydde Carinas instinktivt.

 

”Rulla runt på rygg!”

 

Trots sin kaotiska inre tankekarusell så lydde kroppen hans befallningar och honrullade runt så hundlikt som hon kunde. Med tassarna i vädret.

 

”Duktig hund! Still så… vi behöver förbereda lite bara!”

 

Med vana händer och effektivitet hade Peter snart vaxat hennes fitta och stjärt helt hårlösa och smörjt in henne med en väldoftande olja. Carina låg som i trans och njöt av behandlingen. Hon brukade visserligen trimma sitt könshår ganska kort för det mesta, men renrakad hade hon aldrig varit. Vaxningen gjorde rätt ont, men det intima i att Peter gjorde det på henne övervägde och hon kände hur hennes blygdläppar blev mer och mer blodfyllda. När han smörjde in henne med oljan kände hon att doften från oljan blandades med doften av hennes egna könssafter.

 

Oljan och safterna underlättade när Peter långsamt förde in sitt pekfinger i hennes stjärt. Samtidigt var hon så kåt att han antagligen kunnat föra in något betydligt större än ett finger på en gång. Carina gnydde av vällust så att husse skulle förstå att hon gillade det. Snart hade han bytt ut fingret mot den något grövre pluggen och den var inte mindre skön. Den spände ut hennes stjärtmuskel precis lagom och höll svansen på plats.

 

”Fint! Nu är det dags för promenad igen!”

 

Peter drog bestämt i kopplet och hon rullade runt på alla fyra. Hon följde honom genom huset och det var plågsamt upphetsande att dels känna hur stjärtpluggen rörde sig i henne när hon kröp och dels känna hur svansen smekte den släta fittan. Så känslig hon blivit av vaxningen. Nästan olidligt att inte få smeka sig och hon misstänkte att det skulle ta tid innan Peter gjorde det. OM han skulle göra det? Hon längtade och åtrådde!

 

Vänta och längta! Ja, Carina hade inte varit med om några mer sexuellt frustrerande timmar än de två som följde. Först hade hon fått ligga i Peters knä när han satt i soffan och läste tidningen. Visserligen hade han förstrött klappat hennes kropp och smekt hennes bröst, men den allt mer svullna fittan hade han inte brytt sig om. Hennes stora bröst var visserligen känsliga, men det var inte det hon behövde just nu. Situationen hade inte blivit lättare av att hon kände hans hårda kuk under kostymbyxorna. Hanverkade inte ha några kalsonger påsig och Carina gned sig mot hans stånd när hon kom åt.

 

Efter tidningsläsningen var det dags för promenad i trädgården och nu tilläts hon gå på benen istället för att krypa. Hon var dock hårt hållen i ett kort koppel som ständigt dirigerade henne. Till sist hade han bundit henne på alla fyra vid en ring ute på altanen och försvunnit. Hennes frustration var nästan olidlig och honfunderade på om hon skulle våga smeka sig själv? Det skulle inte ta många sekunder innan hon skulle ge sig själv en förlösande orgasm. Hon la dock band på sig och väntade.

 

”Du är en riktigt duktig tik! Lydig! Värd att para sig med!”, hade han ju sagt innan han gick. Vad nu det kunde innebära?

 

Chocken när hon fick se Peter komma utkrypande på alla fyra i en liknande hundkostym som hon själv hade var stor och hon kände att situationen nu var helt bisarr. Så bisarr att det normala redan var passerat och hon blev återigen förvånad att hon så snabbt övervann även denna ingrediens i leken. Hennes fantasi spelade istället upp ett scenario där hon var en löpande tik, en hynda, och han var en hanhund som fått vittring på hennes lukt. Han närmade sig och hon gnydde när hon la märke till hans stora styva kuk som var redo att penetrera henne.

 

Carina var fortfarande bunden, men kopplets längd gjorde att hon kunde röra sig en aning runt i cirklar. Peter nosade på henne och försöktekommaåt hennes stjärt, men hon spelade ovillig trots att allt hon ville var att han skulle bestiga henne. Hon nosade samtidigt runt på honom och fick se hans styva lem på nära håll ett par gånger. Den var grov och ådrig. Till sist hamnade han rakt bakom henne och Carina ställde sig still. Villig att ta emot honom. Redo att para sig!

 

Med ena tassen förde han upp svansen på ryggen och han började nosa runt hennes fittspringa och stjärt. Hon var plaskvåt och hon kunde gissa att det var starka dofter som hans näsa kände av. Med en rysning kände hon hans andedräkt mot den nyvaxade huden strax innan hans tunga nådde den. Hon flämtade till. Äntligen! Den sträva tungan slickade hennes hala blygdläppar och hon tryckte sig bakåt mot hans ansikte. Gnydde som en valp och ville ha mer. Peter slickade, men avbröt innan det gick för henne.

 

Han morrade till och började bestiga henne. Klättrade upp över ryggen och snart stod han över henne med sin kuk mot hennes stjärt. Den liksom sökte sig fram för att hitta vägen in i hennes inre. Först pekade den mot sidan av stjärten, sedan under fittan in mellan benen och till sist mötte toppen av ollonet hennes våta blygdläppar. Peter sökte upphetsat och målmedvetet vägen in och när han hittat öppningen morrade han till och pressade sig in i henne.

 

Carina blev så överrumplad av den njutningsfulla och intensiva känslan av att få en stor kuk i sig samtidigt som pluggen fyllde upp henne att hon fick en omedelbar orgasm. Den var inte bara överraskande utan ovanligt stark. Uppbyggd av många timmars förspel och frustration.

 

”Åhhhh!!!”, skrek hon.

 

På något sätt lyckades hon hålla sig ifrån att rasa ihop av den enorma orgasmen. Det var tur att hon stod på alla fyra och hade både armar och ben att stödja sig på. Hela kroppen skakade och kändes som den vägde ett ton för de darriga kroppsdelarna som höll henne uppe. Känslan av orgasmen var otroligt skön och det var länge sedan, om någonsin, som hon haft en så intensiv urladdning. Den spred sig genom hela kroppen och hon kände hur hennes fittmuskler kramade starkt runt Peters kuk som stannade inne i henne genom hela tiden.

 

När hon slappnade av en aning hörde hon Peters upphetsande morrande och kände hur han nafsade henne i örat. Han lät rejält upphetsad och så snart hennes muskler släppte greppet något om hans kuk så började han knulla henne. Snabbt och hårt. Hans hårda kuk pumpade in och ut i henne och hon hörde hur hennes safter fick det att plaska när han rörde sig. Hon var sjöblöt och hade inte fått nog. Carina ylade av lust när han grep om hennes bröst och nöp henne hårt i bröstvårtorna. Hon kom en andra gång.

 

Det var inget fel på uthålligheten hos Peter, men den här gången hade det räckt med en uthållighet på ungefär två minuter för att ge henne två orgasmer. Med ett djuriskt tempo fortsatte han dock att knulla henne utan uppehåll och till sin förvåning byggdes det upp en ny våg av kåthet hos henne. Tidigare hade hon kunnat komma en eller kanske två gånger om sexet varat länge, men nu var hon på väg mot sin tredje orgasm inom loppet av bara några minuter.

 

Hon hörde hur Peters andetag blev allt mer andfådda och han började flämta. Stötarna gick från snabba och hårda till tunga och djupa. Han gurglade och hon förstod att hans utlösning var på väg. Samtidigt som hon kände hur hans sperma började pumpa djupt inne i henne så fick hon sin tredje orgasm. I ett svindlande töcken uppfattade hon hur hon lyckades hålla sig uppe på knäna tillräckligt länge för att han skulle hinna tömma sig, hur han sedan gled ur henne och att det började rinna sperma ner längs hennes lår. Sedan orkade hon inte längre utan föll åt sidan.

 

Efter en stund kvicknade hon till. Fortfarande låg hon på sidan och flämtade efter sexakten.  Hon visste inte var Peter tagit vägen. Han hade tydligen hunnit iväg medan hon var i sin bubbla efter den tredje orgasmen. Liggande på den hårda altanen, kladdig mellan benen och med pluggen kvar i stjärten kände hon sig ovanligt avspänd och tillfredsställd. Trots de bisarra inslagen hade hon fått uppleva något som hon aldrig drömt om att hon skulle våga och vilja. Hon hade både vågat och villigt låtit sig styras. Det hade gett henne en upplevelse långt utöver det vanliga. Precis vad hon behövt.

 

Han var tillbaka oväntat snabbt. Hundförklädnaden var borta och han hade sina vanliga kläder på sig igen. Hon tittade undergivet upp på honom när han närmade sig och kom på sig själv att undslippa ett nästan ljudlöst gnyende. Som för att signalera att hon mådde bra och att hon väntade på sin husses befallningar. Fortfarande hund, tänkte hon. Hon betedde sig fortfarande som det djur hon blivit tilldelad. Konstigt hur snabbt hon anpassat sig och gått in i rollen.

 

”Duktig hund! Mycket lydig!”

 

Carina slöt ögonen när han strök henne över huvudet.

 

”Parningen gick utmärkt och jag tror att du blir en utmärkt avelstik!”

 

Hon lyssnade. Menade han att det blir fler gånger? Hon hoppades verkligen det!

 

”Jag har några fler hanhundar som gärna avlar på dig! De är väldigt angelägna att hitta en villig tik som dig!”

 

Carina flämtade till och var nära att säga något. I sista stund nöp hon ihop munnen. Han pratade om henne, men det var tydlig att han inte förväntade sig ett svar. Fortfarande som när man talar till en hund. Flera hanar? Män?

 

”För att optimera en lyckosam parning borde jag låta dig bli befruktad av flera hannar samtidigt! Det får bli så!”

 

Flera män samtidigt? Carina flämtade till igen. Visst var det en fantasi hon haft i många år, men här i denna situation, blev fantasierna konkreta och verkliga. Hon hyste inga tvivel om att Peter hade ett helt koppel fullt av hanar, män, som skulle uppvakta, nosa, slicka och så småningom bestiga henne. Hon skulle bli knullad och befruktad flera gånger om. Med en rysning insåg hon att det kunde bli verklighet. OM hon ville, men ville hon?

 

Hennes tankar avbröts av att Peter lossade på kopplet och ledde in henne i huset. I hallen låg hennes kläder kvar i den prydliga högen. Människokläderna! Han lämnade henne och hon förstod att det var dags att byta om. Någon minut senare var hon förvandlad tillbaka till den vanliga Carina och det kändes konstigt nog ovant. Hon stirrade på hundkläderna på golvet och kände redan en viss saknad.

 

”Jag hör av mig!”, var Peters korta budskap. ”Kom ihåg kontraktet!”, påminde han också.

 

När hon gick hemåt betraktade hon människor som hon mötte och funderade på hur lite vi människor vet om dem vi möter. Tänk om de hon mötte visste vad hon precis varit med om. Skulle de titta på henne med andra ögon? Skulle de göra tummen upp, eller skulle de känna avsmak? Själv hade hon ju ingen aning om vad DE hade upplevt. Hon ville berätta och veta, men insåg att det inte gick. Till sist släppte hon tankarna och bara tillät sig att vara nöjd med att just hon upplevt något som var bra för henne.

 

Epilog

 

Hon hörde inget mer av Peter den dagen, även om hon hoppats. Dagen efter kom dock ett meddelande och till sin egen förvåning hade hon snabbt och utan vidare grubblerier accepterat ett nytt besök i den fina villan. Hon förstod att det skulle vara flera män där och hon hade bestämt sig för att hon skulle njuta av det så mycket hon kunde. Gå in i rollen som ett djur, en kåt hynda, och ta för sig av det som erbjöds. Hon förstod att om hon lyckades med att gå in i den rollen skulle hennes instinkter, kåtheten, få större utrymme än de mer mänskliga och kvinnliga känslorna om moral och vad hon borde känna och göra. Hon skulle ta vara på chansen!

 

Sommaren bjöd på flera intensiva och omtumlande upplevelser för Carina. Hon blev mer och mer medveten om att många av hennes kollegor på kliniken ingick i Peters hundstall. Både hanar och honor. Han växlade friskt mellan deltagarna varje gång och det var ofta rena orgier i huset och trädgården. När hon kom tillbaka till jobbet efter semestern hade hon fått en ny namnskylt utan synbar förändring. En kollega som var invigd avslöjade att det var en nästan omärklig skillnad i typsnittet mellan namnskyltarna.

 

Carina använde en stor del av de kommande dagarna för att identifiera de som ingick och de som var ovetande. Hon blev riktigt överraskad flera gånger. Det fanns ingen systematik i ålder eller, enligt hennes bedömning, utseende. Den snygga och unga, men skvallriga, tjejen var inte med, medan den snart pensionsfärdige mannen i receptionen var det. Flera medlemmar hade märkt att hon tittat noga på deras namnbrickor och blinkade menande åt henne. Hon var med i Peters stall och hennes sexliv lekte, även om det var mer annorlunda än hon någonsin fantiserat om. Carina mådde bra och det var huvudsaken!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Herr_roald

Läcker tummen upp skall det vara !

1/10, 2018 kl. 13:43

#1

Herr_roald

Läcker ????????

1/10, 2018 kl. 13:43