Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/10, 2016 kl. 13:37, av TheTenderPoet

Mammas arbetskompis

Besöker mina föräldrar när jag hör telefonen ringa i hallen. Det är mammas arbetskompis Kate. Minns henne från förr. 10 år äldre än mig. Läcker förr. Inte träffat henne på 10-15 år. De bestämmer träff. Mamma går ut. Plötsligt ringer det på dörren.


För 10 år sedan ungefär var jag på tillfälligt besök hos mina föräldrar några dagar. Första morgonen ringer den fasta telefonen i hallen och väcker mig. Mamma tar telefonen. När jag hör vem det verkar vara som ringer blir jag nyfiken. Det verkar vara mammas fd arbetskollega Kate. Man kan gissa sig till ungefär vad som sägs. Hör mamma: 

- Nej men hej Kate, vad kul att höra av dig! Hur är det? 


-Jo tack, vi har vår son hemma spontant Det är ju inte så ofta. 
- Jo visst kan jag göra det, nej du ska inte känna dig ett dugg pinsam. Det är fullt naturligt. Kom över på en fika så kan jag kolla. Jag ska ut några ärenden men vid femtiden skulle passa bra. 
- Perfekt då säger vi det. Ses då. 

Det var mammas arbetskollega. Närmare mig i ålder än mamma. Men de fick väldigt bra kontakt, kunde prata om allt och hade kul ihop. Hon var kanske 10 år äldre än mig. Mörk och ganska liten med perfekt, vältränad balanserad kropp. Ganska små men fina bröst vad man kunde ana. Hon och jag fick väldigt bra kontakt de korta stunder jag hann träffa henne. Jag flyttade hemifrån strax efter hon och mamma började umgås. 

Nu när jag visste att jag kanske skulle få se henne idag började jag fantisera om hur hon kunde se ut nuförtiden. Om åren hade behandlat henne väl. Det var nog 10-15 år sedan jag såg henne sist. Jag hade sexdrömt om henne när jag bodde hemma. 

Hann precis klä mig och börja med frukosten när det ringer på dörren. Jag öppnar och där står Kate. Jag fick hejda mig för att inte dra efter andan och utbrista wow! Vad läcker hon var fortfarande. 

-Kate, det var länge sen, vad kul att se dig. 
- Desamma, har du mamma hemma jag skulle träffa henne?
-Nej hon gick ut i några ärenden. Men kom in och ta en kopp kaffe. 
-Om jag inte stör. 
-Nej, klart du inte gör, vore kul att prata med dig ett tag. 
-Ja gärna. 

Det var konstigt att hon kom nu när de hade bestämt 5. Nämner inget om det. Är bara glad att få umgås själv med henne. Hon har ett kuvert i handen. Det var väl något där som hon skulle prata med mamma om. Jag serverar henne kaffe och fikabröd. Vi småpratar lite om vad som hänt i varandras liv. Vi har båda kommit ut ur längre förhållanden och är singlar igen. Hon har verkligen mognat med behag, visst lite rynkor och så men det har bara förstärkt hennes drag. Hon hade alltid långt hår förr. Nu har hon uppklippt i nacken med en lite spretig och rufsig frisyr. Det passar henne ännu bättre. Nu kommer hennes nacke fram och den är bedårande. Kan inte låta bli att  ge henne lite komplimanger. Jag brukar vanligtvis vara för blyg för det. Vet inte varifrån jag får modet. 


-Hoppas du inte tar illa upp men jag tycker du är så snygg. Förbluffande läcker faktiskt. Den här frisyren gör dig bara ännu snyggare. Den framhäver din nacke och den är fantastisk. 

Hon tar emot det glatt generad med en undrande blick och leende. 

-Tack, jag tar emot det. Du har själv växt till dig och mognat till en stilig man. 

Nu blir jag lite generad och bara för att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera det säger jag: 

- Tack! Det värmer. Förresten vad var det mamma skulle hjälpa dig med? Kan jag göra nåt? Nu blir hon lite tvekande och nervös. 

- Nej det var nånting jag skulle visa din mamma. Jag känner mig inte riktigt bekväm att tala om det. 

Jag retas lite med henne och övertalar henne till slut. 

-OK men du får inte säga det till nån och absolut inte till din mamma. 

-Jag svär! 

-Din mamma skulle titta på och hjälpa mig välja ut några bilder jag skulle använda på en dejtingsajt. De är lite lättklädda. Det känns lite pinsamt att säga det. Men herregud vi är ju båda vuxna människor. Jag har dem på en CD-skiva här. 

Jag plockar fram min egen laptop och det enda sättet att se tillsammans med sladdar och uttag är att jag sätter mig intill Kate. Känner värmen från hennes kropp och det gör gott. 

- Det blir lite trångt, hoppas det är OK med dig. 

- Har inget emot det, säger hon leende. 

-OK, då ska vi se på dina bilder. 

- Bara du inte skräms av den åldrande kroppens förfall säger hon halvt på skämt. 

- Det kan jag inte tänka mig. 

- Öppna mappen som heter VanligaBilder. 

Det gör jag och det är helt OK bilder rent fotomässigt fast motiven är väldigt trevliga. Kate i olika miljöer, utomhus och inomhus. Jag ger lite kommentarer om vilka jag tycker är bäst. 

- Var har du de vågade bilderna då? 


- I mappen som heter Wild. 

Jag blir helt knockad av bilderna, den här kvinnan är ju hur sexig som helst. Men fotokvaliteten är verkligen sådär, grovkornigt och konstigt ljus. Men vilken kropp och hon vet hur man rör sig framför kameran. Jag får ett galet infall. 

- Du är ju född till modell. Du är hur läcker som helst. Fast jag tror inte bilderna gör dig rättvisa. Rent fototekniskt kan de bli bättre. Slår du mig nu om jag säger att jag hemskt gärna skulle försöka göra liknande bilder men ännu bättre. Ber om ursäkt om jag förolämpar fotografen men det är bara för att jag inte tycker du har fångats perfekt. 

-Jag vet, har tagit dem själv med självutlösare. De kan bli bättre och jag vill hemskt gärna att du tar dem. 

Samtidigt som hon säger det sista ser hon mig djupt i ögonen och där drunknar jag och vill aldrig upp igen. 

-Går det bra lite senare ikväll. Du kan komma hem till mig vid åttatiden om det inte är försent. 

-Hemskt gärna. 

-Jag ska ju träffa din mamma däremellan säger hon. 

När hon går vänder hon sig om och säger: 

-Jag tog fel på tiden med din mamma helt avsiktligt för jag ville träffa dig ensam. Vi ses ikväll! 

Wow! Gjorde hon?! Och jag skulle fota denna fantastiska kvinna snart. Som dessutom vill träffa mig. Det här lovar gott. Vi skiljs åt med en lång kram. 

Att gå i så många timmar och vänta på att få fota Kate är plågsamt. Runkar av mig en gång för att inte vara ett skarpladdat vapen på kvällen. Hon verkar också intresserad av något mer än foto, men säker kan jag inte vara. Och det är en del av spänningen.

När tiden är inne ringer jag på hennes dörr först innan jag bär in fotogrejerna. Vill hälsa ordentligt. Hon har ett tajt läckert fodral på sig när hon öppnar.
- Välkommen, jag har väntat på dig. 
- Och jag på att få komma hit. 

Hon ger mig en lång kram innan jag hämtar fotogrejerna i bilen. Hon har en fantastisk glöd omkring sig ikväll. Som att hon är laddad med någon hemlig energi. Hon bjuder på middag med vin. Vi dricker ganska försiktigt båda två men tillräckligt för att den värsta nervositeten ska lägga sig. Vi pratar och det är hur trevligt som helst. Allt i hennes kroppsspråk säger att hon är tänd på mig och det är underbart att se. Vi fotflirtar och när det börjar bli mer ordentligt säger hon: 

- Ska vi börja fota nu? Börjar bli dags va? Det känns lite pirrigt och förbjudet det här, spännande. Jag byter om medan du gör iordning fotogrejerna. Vi kan vara här inne säger hon och pekar in i sitt vardagsrum. 

- Jag kan knappt vänta säger jag. 

Precis när jag fått upp lampor och skärmar och provat några bilder kommer hon in i en porrig svart outfit med höga lackstövlar. Shit vilken kvinna, det här kommer bli ett jobb med opraktiskt mycket erektion det känner jag direkt. Vi får genast en arbetskemi mellan oss som är magisk. Vi förstår varandra direkt. Hon ställer sig i utmanande poser men än så långe fullt påklädd. Det kan inte hjälpas det är den mest upphetsande påkläddhet jag varit med om. Hon kommer ofta och kollar hur bilderna blev. Då lägger vi armarna om varandras axlar eller hon lutar sig mot mig. Hon byter om igen, till klassisk nätstrumpor och korsett. Sssseexy!

Nu ökar tempot lite i vårt fotande och poserande. Hon blir mer och mer erotisk i sina poser. Hon rör sig långsamt, sensuellt även mellan fotningarna. Åh gud när hon tar av sig kläderna sen, jag kommer få kåtslag. Nu föreslår jag att hon tar av sig korsetten. 

-Det är dags att vi ägnar oss åt din överkropp lite. Gud vad du är sexig! 

-Tack! Jag har alltid haft komplex för mina bröst. 

-Ska du verkligen inte. Jag tycker de är fantastiska. Jag kommer plåta slut på minneskort bara på dem. 

De är ganska små men gulliga och sexiga under av skönhet. Nu börjar jag fota dem ur alla vinklar. Mycket underifrån, snett underifrån från sidan. Plötsligt fattar hon tag i min nacke och drar våra huvuden mot varandra. Hon säger lågt: 

- Jag tror fotografen får hjälpa mig lite med bröstvårtorna så vi kan få lite närbilder på styva sådana. Om jag börjar med att hångla upp dig? 

-Jag tror det är en lysande idé, hinner jag säga innan våra läppar möts i en intensiv öm duell. Vi är bara giriga munnar och passion. 

Detta har vi byggt upp under hela dagen egentligen. Vi kysser varandra i en underbar evighet innan hon säger. Nu tror jag du kan ägna dig åt brösten lite innan du fotar dem mer. Jag ställer mig bakom henne och tar ett i varje hand. De passar precis i mina kupade händer. Jag kysser henne i nacken medan jag smeker hennes bröstvårtor. Hon stönar högt och långdraget. Efter några minuter avbryter jag och hämtar kameran. Får några snygga kort på hennes bröst. Hon föreslår en långsam strip och att jag får försöka hinna ta så många kort jag kan under tiden. Tycker jag är en bra idé. Hon gör en långsam avklädning och det är så hett så hett. Jag försöker hinna ta så mycket kort jag kan. Men det börjar bli svårt att koncentrera sig. När hon böjer sig fram och skjuter upp rumpan så jag ser hennes sexiga blygdläppar bakifrån, hon är ganska bakmusad. Den synen får mig att vilja yla, slå kullerbyttor och slå mig själv med små klubbor i huvudet. 

- Vänta lite säger hon och försvinner snabbt. 

Hon kommer snart tillbaka med en dildo. 

- Tyckte att vi skulle vrida upp det ett snäpp till, jag behöver lite inspiration, klä av dig också och fortsätt fota mig när jag leker lite med dildon, säger hon och fortsätter, tänk på att jag föreställer mig att det är din kuk. 

Med det i tanke är det grymt upphetsande att se henne leka med dildon, hon smeker den längs med skåran. Bakifrån, från sidan, sittande med benen uppdragna och liggande skrevande där hon börjar knulla dildon. Jag får några riktigt starka bilder. Hela tiden ser hon på mig med febrig blick. 

- Nu vill jag ha äkta vara, kom hit säger hon och vänder upp sin rumpa. 

Jag skyndar fram och får för första gången besöka hennes grotta. Hon har kortklippt buske, långtifrån rakad, långt ifrån snår. Hon vickar lite med sin stjärt och säger med grumlig röst: 

- Jag måste ha dig nu. Min fitta längtar. Åh knulla mig nu. 
- Mmm jag har längtat hela dagen! Jag trodde inte man kunde bli så upphetsad. 

Vi stönar båda av lust och njutning när jag för in kuken i henne. Långsamma drag, jag har ett stadigt grepp om hennes höfter. Ökad frekvens, jag stönar, hon kvider. Lite snabbare nu, jag flämtar hon stönar. Nu börjar vi bli andfådda och tempot stiger och lusten stegras tills vulkanen får utbrott. Hur mycket vi än vill dra ut på det går det snabbt för oss båda. Vi lägger oss ner och kramas, smeker varandra lätt. Hon reser sig upp på armbågen och ser på mig. 


- Jag blev väldigt nyfiken på dig när din Mamma sa att du var hemma. Mindes att det var något särskilt med dig när du var ung. Tänkte faktiskt på den tiden att jag skulle vänta tills du var lovlig. Var nyfiken på hur du blev som man. Så jag såg till att hälsa på hemma hos er när du var själv nu. Och jag tokföll för dig direkt. Jag tänkte att de där lockarna bara måste jag dra fingrarna igenom. Så här, hon drar fingrarna genom mitt hår, drar mitt huvud intill sitt och kysser mig. 


- Och jag blev andfådd och knäsvag när du ringde på, säger jag. Herregud vad åren har behandlat dig väl. 


- Kom och sätt dig här på stolen säger hon. 


Lyder och hon slickar mig snabbt beredd. När jag är hård nog sätter hon sig i knät på mig med ryggen åt mig. Hon trär sig på min kuk och jag hör att hon är våt. Hon är ljuvligt våt och det är så skönt när hon rider mig.

 
- Jag vill att du ska komma åt att smeka mig både på brösten och clittan samtidigt som jag rider dig. Åh jag vill ha dina händer överallt. 


Smeker henne över höfterna och magen, upp och möter hennes bröst som jag ägnar uppmärksamhet åt. Låter händerna gå på upptäcktsfärd över dem. Masserar dem, snurrar bröstvårtorna lite mellan fingrarna, masserar hela brösten igen. Spretar med ena handen så mycket jag kan, då kommer jag precis åt båda bröstvårtorna med en hand. Låter den andra långsamt smeka sig närmare hennes sköte, masserar först lite runt blygdläpparna, sedan över clittan, vid sidan, och sedan försiktigt på och väntar in hennes andning och rytm för att öka intensiteten och trycket. Jag håller lite längre för jag är så koncentrerad på mina uppgifter och det är jag så gärna. Hennes tecken på njutning är belöning nog. När hon stönar ökar det min upphetsning, när jag hör hennes skinkor mot mina lår. Hon rider mig mer och mer vildsint ju närmare hon kommer och då stegras min lust och jag vet att jag är nära. Till slut rider hon mig så att jag inte har en chans att kunna smeka henne. Men hör på henne hur nära hon är. Det går smådarrningar genom henne. Hon kvider till kort oftare och oftare. Jag kan snart inte hålla mig längre men hon är så nära, nu darrar hon och däääääär kom hon. Då kommer jag också strax efter i en våldsam orgasm. Hon sitter kvar nån minut och jag kramar om henne. Hon vänder sig om i knät och lutar sitt huvud mot mitt bröst och vi smeker varandra ömsint och lugnt. Sitter så och bara myser 10 minuter. Sedan hämtar hon vatten åt oss. Vi sveper några glas var. 


Vi kysser oss redo igen. En vanlig missionär den här gången, hon tar ett stadigt grepp om mina skinkor och hakar benen bakom mig. Startar lugnt, åh hon är så skön, rycks snart med, tempot ökar, vi hetsar varandra, ökar igen, vi knullar frenetiskt och hon har hela tiden denna fantastiska glöd i ögonen. Denna gången kollapsar vi i varandras famn när det går för oss. När vi väl hunnit ifatt med andningen och lyckas resa på oss flyttar vi in i hennes sovrum och vi släpper inte varandra ur sikte knappt på flera dagar. Det är ömhet och rå passion. Vi måste ha ätit emellanåt men det är inte det jag minns. Vad som blivit kvar i minnet är en berättelse om hud och längtan. Det är inte många gånger i livet man får vara med om nåt sånt här.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TheTenderPoet

Tack! Roligt att höra!

29/11, 2021 kl. 00:58

#2

go4it666

Vilken läcker berättelse

27/11, 2021 kl. 18:18

#1

TheTenderPoet

Oh tack Zanzibar! Det var kul att höra.

13/10, 2016 kl. 12:21