Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/10, 2016 kl. 10:03, av sal paradise

Knulldockan

Del 1 av 3 i serien Knulldockan

Pliktskyldiga kramar bland flyttkartonger. Tomma löften om att höras av. En sista blick och vips så var sex års kärlekssaga över. Kvar stod jag, bokstavligt talat, med kuken i handen.

Just sängkammardelen saknade jag dock inte så jättemycket. Min exflickvän var bra i sängen, men vi gick inte riktigt igång på samma saker. Hon gillade på sin höjd att bli fasthållen och smiskad på rumpan emellanåt. Jag å andra sidan, var intresserad av full dominans. Att tvinga henne till total underkastelse. Att äga hennes lilla kropp och använda den efter eget tycke. Mitt ex ställde upp på det mesta men det var tydligt att hon inte gick igång på det på samma sätt som jag.

Några dagar efter att hon flyttat ut reggade jag mig på en sexnovellsajt. Så länge jag kan minnas har jag alltid uppskattat erotisk litteratur när jag runkat. Jag vet inte exakt vad planen var eller om det ens fanns någon, men jag reggade mig och började så småningom gå in på folks profiler och kika lite. De flesta har inte gett någon beskrivning alls, vilket är lite tråkigt. Men så fann jag en användare, vars användarnamn får fortsätta vara anonymt. Hon beskrev sig om en ung tjej som älskar sex och gärna lite grövre sådant. Det finns väl flera profiler med liknande beskrivningar men det var något med hennes sätt att skriva på som jag inte kunde släppa. Så jag skrev ett pm där jag frågade henne om hon eventuellt var intresserad av att utbyta lite fantasier och erfarenheter med mig. Det gick några dagar utan att hon svarade och jag tänkte att det nog inte skulle bära frukt. Men ungefär fyra dagar efter att jag skrivit så hade jag ett svar i inkorgen. Hon beskrev sig som en glad 21-åring på 165 cm, 55 kg, med normalstora bröst och något större rumpa. Hon hade pojkvän som hon älskade och var således inte intresserad av att ses men att skriva fantasier gick bra. Jag gick verkligen igång på att hon var så ung och verkade ärlig. Hon skrev om hur hon brukade fantisera om att en äldre man (jag är 28) skulle utnyttja hennes undergivna kropp. Helst genom att binda fast henne, smiska henne över hela kroppen och knulla alla hennes hål innan hon lydigt tog emot sperman varhelst mannen ville komma. Hon skrev att hon blev väldigt kåt av just ordet knulldocka, riktigt varför visste hon inte men det gjorde henne våt.

Vi mailade fram och tillbaka några dagar och jag tror aldrig jag varit så kåt förut. Jag gick runt med ständigt stånd och kalsonger kladdiga av försats. Jag släppte inte telefonen en endaste sekund. För att bekräfta att hon verkligen var hon bad jag henne att skicka en bild på sig själv där hon höll upp en lapp med mitt namn på. Hon tvekade lite men hon skrev även att hon ville vara lydig så hon skickade en bild där hon satt en lapp med mitt namn i sina små trosor. Hennes kropp fick kuken att darra av kåthet. Liten med perfekta små flickbröst som pekade rakt ut och en helt platt mage. Inte tränad utan bara slank.

Hennes kille hade aldrig varit så intresserad av att dominera henne, vilket gjorde henne väldigt frustrerad. Å andra sidan fick hon oerhörd ångest över att göra detta bakom hans rygg. Å tredje sidan hade hon aldrig varit kåtare och hon visste att det var precis det här hon behövde. Att bli tvingad till lydnad.

Hon gillade att få order om vad hon skulle göra med sin lilla kropp. En gång när hon låg och smekte sig själv innan jobbet så bad jag henne smeta ut sin fittsaft över sina bröst och över halsen och bära sin egen doft på jobbet, vilket hon gladeligen gjorde som en lydig liten docka. Jag runkade min kuk tills den ömmade åt att jag hittat en liten sexleksak som ville vara sin ägare till lags. Hon var min. Hon skrev att hon verkligen ville träffa mig men att hon samtidigt inte skulle kunna leva med att vara otrogen mot sin kille. Samtidigt blev hon så kåt att hon inte visste hur hon skulle kunna fortsätta leva med honom utan att träffa mig. Vi fantiserade mycket om hur vi skulle kunna ses och vad som skulle hända om vi sågs. Hon jobbade som kock och i ett scenario skulle hon komma ned hit till Stockholm på matmässa men istället för att bo på hotell skulle hon komma till mig.

Efter några veckor klarade jag inte mer. Jag sa åt henne att boka en biljett till Stockholm över en långweekend. Hon dröjde med svaret och jag blev rädd att jag skrämt henne. När hon väl svarade var hon väldigt osäker och skrev att hon mådde väldigt dåligt över hur elak hon var mot sin kille. Men samtidigt ville hon inte vara olydig och hon visste att hon behövde detta. Att bli ägd. Att helt överlåta sin kropp i mina händer.

Hon skulle komma till mig på en torsdag eftermiddag. Jag tog ledigt på eftermiddagen. Åkte hem och duschade av mig sommarklibbigheten. Jag är ganska nöjd med min kropp, den är muskulös efter ett liv av ishockey och fotboll. Dock hade jag skaffat mig lite semesterölmage, men den skulle bort så snart hösten kom. Min kuk är 17-18 cm och är enligt mina ex ganska tjock vilket kräver en del förspel. Jag rakade mig runt kuken och klev ut. Klädde på mig en skjorta och jeans och åkte för att möta henne. Jag hade gett henne strikta order om att inte bära underkläder på resan hit så att eventuella medresenärer på tåget skulle kunna känna lukten av hennes lilla slavfitta när den utsöndrade kåtsaft. Tåget anlände och jag stod förväntansfullt och spanade efter henne men såg henne inte. Folk vällde ut ur tåget men jag såg henne inte. Kanske hade hon ångrat sig? Till slut, som sista person, kom hon. Hon var klädd i en blå sommarklänning med vita prickar som satt åt på överkroppen men löst på underkroppen. Blotta åsynen av henne fick kuken att hårdna. Vetskapen om att det lilla köttstycket framför mig var bara mitt fick kuken att ge ifrån sig försats som kladdade ned kalsongerna. Jag stegade fram och presenterade mig.

- Andreas, sa jag och såg henne i ögonen.

- Anna, svarade hon och såg mig i ögonen och rodnade vilket gjorde mig om möjligt ännu kåtare.

- Är du beredd på det här? Är du redo att bli min lilla knulldocka på riktigt? Frågade jag och satte handen under hennes haka och kysste henne. Med andra handen tog jag ett fast tag om hennes höft och tryckte mig mot henne så hon skulle känna mitt stånd mot hennes mage.

- Ja, jag behöver detta. Snälla gör mig till din. Jag har suttit och varit jättekåt hela resan, jag är jättevåt. De som satt bredvid mig kunde säkert känna min fittlukt, sa hon och plirade med ögonen mot mig.

Jag böjde mig ned framför henne. För utomstående såg det ut som att jag skulle ta upp hennes väska men i själva verket kollade jag upp under hennes klänning. Mycket riktigt, hon var troslös och hennes lilla fitta glänste av saft. Jag drog ett djupt andetag med näsan och insöp den ljuva doften av slavfitta. Det doftade underbart. Så tog jag hennes väska och vi gick iväg.

Vi tog en taxi hem till mig. I taxin satt hon tyst och tittade ut genom fönstret.

- Är du rädd? Frågade jag.

- Ja, det är jag. Jag har inte gjort något sådant här förut. Men jag vet att jag vill. Jag behöver det.

Jag böjde mig fram och viskade i hennes öra.

- För upp ett finger i din lilla dockfitta, jag vill smaka på dig. Vill du göra det för mig min söta leksak?

Hon svalde och rodnade igen.
- Ja, herre. Jag vill vara dig till lags.

Så förde hon in handen under klänningen. När hon drog fram den igen glänste hennes långfinger. Jag tog det långsamt i munnen och smakade på henne. Det smakade ljuvligt av dockfitta.

Jag gick bakom henne i trappan upp till min lägenhet. Spanade in hennes rumpa och fantiserade om hur röd den skulle vara inom någon timme. Jag låste upp och lät henne gå in först. Så fort båda var inne stängde jag och låste dörren. Jag gick upp bakom henne på hallgolvet och vände henne mot helkroppsspegeln jag har i hallen. Bakifrån tog jag ett stadigt grepp om hennes hals och klämde åt. Hon stapplade till så jag tog tag runt hennes mage med andra handen.

- Äntligen har jag dig hos mig, min lilla knulltrasa. Om du visste hur mycket jag längtat efter att få hit dig.

Jag smekte med min lediga hand ned mellan hennes ben. Drog upp klänningen och kände på hennes våta, undergivna fitta. Den fullkomligt dröp, hon älskade detta. Jag släppte greppet om hennes hals och tog tag i hennes hår. Vände henne mot mig och väste åt henne.

- Nu är det dags för din första lektion. Sug min kuk tills den kommer i ditt lilla horhals.

- Ja herre, svarade hon och drog efter andan.

Jag slet ned henne på golvet och drog ned byxorna och kalsongerna i ett. Min kuk svajade och en sträng av försats hängde från den.

- Fånga min försats, jag vill inte ha ett smutsigt hallgolv.

Hon tog min kuk i sin hand och drog bak förhuden. Öppnade munnen och lät mig komma in i hennes lilla knullmun. Jag slog bort hennes hand och tog ett stadigt tag om hennes hår så jag kunde bestämma takten på munknullet. Hon klöktes när kuken gled ned i hennes hals. Jag tryckte ned hela kuken och höll fast hennes huvud.

- Så ja min lilla docka, ta min kuk nu. Vad duktig du är som kan ta emot hela.

Jag lät henne komma upp för luft. Hon drog efter andan och salivsträngarna hängde mellan hennes mun och min stenhårda kuk. Jag tittade ned och såg henne i ögonen där mascaran börjat rinna. Sedan tog jag min kladdiga kuk och drog den över hela hennes ansikte så att allt smink smetades ut och blev en enda stor, kladdig röra i hennes söta lilla ansikte. Sedan tryckte jag ned kuken i halsen på henne igen. Jag knullade hennes mun bryskt, hon gurglade och hostade så saliven stänkte men jag fortsatte. När jag kände att jag började närma mig tryckte jag ned kuken så långt det gick och höll hennes huvud som i ett skruvstäd. Hennes näsa frustade mot min mage och hon satte händerna mot mina lår för att försöka komma bort. Hon fäktade så gott hon kunde men hennes styrka kunde inte mäta sig mot min. Så kände jag ilningarna i pungen och så slungade jag ned sprut efter sprut ned i hennes hals. Hon hade inget annat val än att svälja allt. När jag släppte taget föll hon ned på golvet och hostade. Hon var högröd i ansiktet och saliv hängde ur hennes mungipa.

- Tack, hostade hon fram.

- Varsågod min lilla knulldocka, svarade jag och kletade av min kuk på hennes klänning.

'Jag lyfte upp henne och bar in henne i badrummet. Där klädde jag av henne, ställde henne upp och förde in henne i duschen. Jag tvålade in hennes lilla kropp och tvättade bort allt smink ur hennes ansikte. Sköljde noggrant av henne och lade extra fokus på hennes fitta och rumphål. Hon gnydde och vred på sig vid min beröring.
Jag torkade av henne och bar in henne i sovrummet där jag hade alla mina nyinköpta verktyg redo. Helgen kunde börja…

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.