Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/10, 2016 kl. 17:44, av sal paradise

Knulldockan II

Del 2 av 3 i serien Knulldockan

Denna novell tar sin början i direkt anslutning till första delen, ”Knulldockan – del I”. Så för att helt kunna hänga med i svängarna bör den läsas först. Mycket nöje!

Jag lade försiktigt ned henne på rygg i sängen och lät blicken svepa över hennes lilla flickkropp. Plötsligt verkade hon bli medveten om att hon låg naken framför en äldre, främmande man som lovat att ta henne i alla hål och göra henne öm i hela kroppen för hon försökte skyla sin fitta och sina bröst samtidigt som hennes kinder blev röda av genans.

- Såja min lilla docka, inte vara blyg nu. Du har ju lovat att lyda mig hela helgen, har du inte? Frågade jag med höjda ögonbryn.

- Ja, svarade hon och vek undan med blicken. Jag greppade tag om hennes haka och vred hennes blick mot min.

- En duktig knulldocka ser sin ägare i ögonen när han talar till henne. Du vill väl vara duktig? Frågade jag uppfordrande samtidigt som jag tog ett rejält grepp om hennes hals.

- Ja, jag vill lyda min ägare hela helgen. Han får göra vad han vill med min lilla slavkropp, stammade hon fram.

- Så talar en lydig docka, sa jag och släppte hennes hals varpå hon hostade till och drog ett djupt andetag.

Nu tog jag fram repen jag införskaffat inför helgen. Jag band fast hennes handleder i varsin sängstolpe och gjorde likadant med hennes ben. Hon ryckte lite i repen, liksom för att testa hur hårt de satt men utan att vara i närheten av att komma loss. Hon såg på mig med stora, förväntansfulla ögon där jag även kunde se en stor del nervositet. Nu var hon min och hon insåg det. Helt i mitt våld. Min att göra vadhelst jag behagade med. Så tog jag fram ögonbindeln och lyfte försiktigt hennes huvud för att sätta den på plats. Hon började skruva på sig nervöst.

- Det kommer gå bra det här min lilla docka, viskade jag i hennes öra och hon rös till av min röst som nu började bli aningen grumlig av kåthet.

Nu satt ögonbindeln på plats och jag tog fram stearinljuset som fått stå och brinna utom synhåll i min garderob. Jag satte mig ned bredvid henne och lät min lediga hand stryka fjäderlätt över hennes nakna hud som knottrade sig vid beröringen. Jag drog lätt med fingrarna över hennes hals, över hennes nyckelben för att fortsätta ned till hennes ljuvliga små flickbröst. Där lät jag ett finger cirkulera runt bröstvårtan, jag nuddade den bara lätt, som vore det av misstag. Lät fingrarna cirkulera ned till hennes mage, ritade små cirklar runt hennes navel. Nu började hon skruva otåligt på sig men sa inget. Hennes höfter började röra sig. Hon gjorde sig redo för att ta emot min kuk. Men det skulle dröja ett bra tag ännu. När fingrarna nådde hennes ljumskar försökte hon knipa ihop benen men repen gjorde att hennes försökt såg skrattretande tafatt ut. Hon lät ut ett frustrerat stön.

- Vad är det min lilla leksak, börjar du bli kåt? Frågade jag hånfullt.

- Jaa, snälla ta på mig hårdare. Ge mig mer, ge mig din kuk, frustade hon.

Lättare än jag någonsin rört något förut lät jag mitt ena pekfinger stryka över hennes lilla fitta, som vid det här laget glänste av ung fittsaft, samtidigt som jag lät de första dropparna stearin landa rakt på hennes ena bröstvårta. Hon skrek högt av smärta och kåthet. Jag lät stearinet droppa över till hennes andra bröst. Hennes kropp krängde så gott den kunde men hon kom inte undan. Samtidigt lät jag fortfarande mitt finger leka över hennes fitta, jag nuddade henne knappt. Svettpärlor bröt fram på hennes lilla kropp och min kuk var sedan länge stenhård igen. Jag fortsatte med stearinbehandlingen samtidigt som jag talade med henne.

- Nu får du som du vill min lilla, äntligen har du någon som behandlar dig som du vill behandlad. Som du behöver bli behandlad. Berätta varför du blir så kåt av detta?

- Nnnghh, åhh för att jag är en liten knulldocka som behöver bli ägd av någon som ger mig det jag behöver, kved hon och krängde med kroppen.

Jag hade nu nått ned till hennes lår med stearinet, hon sprattlade med benen så gott hon kunde för att komma undan men utan framgång. Sakta lät jag en droppe falla i hennes ljumske och hon stönade högt.

- Snälla, snälla herre! Ge mig din kuk i min slavfitta, ser du inte hur mycket jag behöver den?

- Vad har vi sagt om att tigga? Är det så lydiga knulldockor gör tycker du?

- Neeej men snälla, svarade hon besviket och släppte ut en djup suck.

- Jag tänkte knulla dig nyss men efter att du bad om det så desperat tänker jag inte ge dig min kuk, svarade jag och ställde ifrån mig ljuset.

Jag gränslade henne över brösten och smetade ut min försats över hennes små bröst. Sedan tog jag min kladdiga kuk och drog över hennes kinder och under hennes näsa.

- Luktar din herre gott? Gör det dockan kåt att känna doften av sin herres kuk?

- Jaa, snyftade hon fram och sökte fånga kuken med sin mun.

Smack! Så gav jag henne en örfil. Hon flämtade till och drog efter andan.

- Duktiga dockor väntar lydigt på kuken, de hugger inte efter den. Är det förstått?

- Ja, flämtade hon med ena kinden helt rosenröd.

Utan förvarning körde jag ned kuken i hennes hals och höll för hennes näsa. Jag höll fast henne och kände hur hon började sprattla för att komma loss men repen och min kuk höll henne nere. När jag trodde hon skulle tuppa av drog jag ut kuken tillsammans med en munfull saliv och kuksaft. Med kuken smetade jag ut det i hennes ansikte och över brösten. Sedan hämtade jag mitt svarta läderbälte jag till vardags bar på mitt jobb som kontorschef.

Hon flämtade fortfarande efter luft och hostade när jag lade mig bredvid henne och viskade.

- Nu är det dags för nästa steg min lilla. Nu ska du få smaka på bältet som du bad om. Om du tar emot det duktigt ska du få kuk sedan. Låter det bra?

- Jaa, ge mig bältet så mycket du vill, bara du knullar mig sedan, gnydde hon.

Jag ställde mig upp och lät bältet smeka hennes kropp som vid det här laget glänste av svett, saliv och kuksaft. Jag lät bältet gå från hennes små fötter upp över låren, cirkulerade på hennes mage och stannade slutligen med det på hennes ena bröst. Så höjde jag det och såg hur hela hennes varelse spände sig i väntan på slaget. Jag gav inte ifrån mig ett ljud utan stod helt still med bältet i luften och lyssnade på hennes korta, ryckiga andetag. När jag såg hur hennes kropp sakta slappnade av och hon började andas lugnare igen lät jag första slaget falla över hennes ena bröst.

Hon skrek så jag trodde grannarna skulle ringa polisen men jag var för kåt för att sluta slå. För kåt för att sluta äga min lilla knulldocka helt och hållet. Med några sekunders mellanrum lät jag slagen falla över båda hennes bröst tills de glödde röda och hon snyftade och ryckte förgäves i repen. Så lät jag bältet träffa henne över magen och ned över ljumskarna innan jag till sist lät det falla över hennes svullna lilla flickfitta. Hon skrev om möjligt ännu högre och svettades nu ymnigt. Hennes hår låg klistrat över hennes ansikte. Ett virrvarr av hår, saliv och ung kåthet.
Jag slutade slå och lade mig bredvid hennes skakande, snyftande kropp. Tog av henne ögonbindeln och viskade försiktigt till henne.

- Vilken duktig liten docka du varit som tagit emot behandlingen som vi kom överens om. Har du gjort dig förtjänt av min kuk i din lilla fitta nu tycker du?

- Jaa, jag har gjort mig förtjänt av din kuk. Snälla herre, knulla mig så jag får komma.

Jag knöt loss hennes ben från sängen och kröp ned mellan hennes flicklår. Jag gav henne svalkande kyssar i hennes röda ljumskar och hon knep genast ihop benen om mitt huvud. Sakta men bestämt särare jag dem och lyfte upp dem så båda hennes små hål låg blottade för mig. Jag böjde mig ned och kysste hennes lilla rumphål. Hela hennes kropp skälvde till av uppdämd kåthet och hon stönade högt. Sakta lät jag tungan reta hennes rumpa innan jag sökte mig uppåt. Kände doften av hennes väta som rann ur henne. Smakade på hennes ljuva safter innan jag tryckte in min tungspets i hennes fittöppning. Hon skakade till som i en miniorgasm och ett utdraget ”jaa” kom från henne. Jag fortsatte att knulla hennes fitta med min tungspets tills hennes stön började stegras igen. Då vandrade jag uppåt med tungan och nådde till sist hennes svullna klitoris. Jag gav den ett fjäderlätt slick med bred tunga och då började hon komma.

Det började med att hon spände hela kroppen, hon var helt stilla i några sekunder och andades inte. Sedan började hela hon skaka och rycka i okontrollerbara konvulsioner samtidigt som hon stönade och snyftade om vartannat. Jag slutade slicka och satte mig upp på knä och beskådade mitt verk. Framför mig låg min alldeles egna knulldocka helt täckt i svett och kroppsvätskor och snyftade i orgasm. Min kuk hade aldrig varit hårdare och darrade av kåthet. Jag satte den mot hennes öppning och såg henne i ögonen samtidigt som jag sjönk in i henne till botten.

Då kom hon igen. Hennes ögon rullade bak och jag kunde bara se hennes ögonvitor när hon äntligen fick sin ägares kuk i sin lilla slavfitta. Jag låg kvar ovanpå henne tills hennes orgasm ebbat ut. Då började jag med långsamma, hårda stötar att knulla henne. Jag ställde mig upp på knä och tog tag med ena handen om hennes hals och den andra om hennes rödflammiga bröst. Greppet om hennes bröst släppte då huden var för glatt av svetten som forsade ur henne. Jag knullade henne så hårt jag bara kunde, hon verkade tappa lite luft för varje gång jag stötte in i henne. Jag ökade sakta men säkert takten och började massera hennes klitoris samtidigt. Då började hon rycka i repen igen, kanske var hennes klitoris för känslig för beröring efter de tidigare orgasmerna. Men det brydde jag mig inte om utan fortsatte målmedvetet och med fast hand att gnida hennes klitta. Nu började jag känna att jag inte kunde hålla mig längre och tog ett hårdare tag om hennes hals och ökade takten tills jag knullade henne så snabbt och hårt jag kunde. Svetten stänkte från min panna ned på hennes lilla kropp som lydigt tog emot min kuk. Så kände jag ilningarna i pungen och hur den drog ihop sig i spasmer samtidigt som jag sköt mitt första sprut rakt upp i hennes dockfitta. Jag kom som aldrig förr, sprut efter sprut fyllde henne tills jag till slut sjönk ihop ovanpå hennes kladdiga kropp.

- Tack herre, flämtade hon och såg på mig med en blick som utstrålade evig tacksamhet. Tack för att du gjort mig till din.

- Varsågod min lilla docka, du var väldigt duktig som tog emot min kuk så bra.

Min slaknande kuk gled ur henne tillsammans med en stor del av den sperma jag sprutat i henne. Jag fångade upp det med handen och sträckte fram handen till hennes ansikte. Med blicken fäst i min slickade hon upp det och rengjorde mina fingrar med sin tunga. Varsamt knöt jag loss henne och masserade hennes ömma handleder. Jag sträckte mig efter en tub hudlotion jag hade på sängbordet och smorde försiktigt in hennes röda lilla kropp. Hon gnydde tacksamt och kilade in sitt huvud vid mitt nyckelben. När jag smort in henne kröp hon ned mellan mina ben och slickade rent min kladdiga kuk.

- Vad vill du att jag gör för dig nu herre? Frågade hon med len röst.

- Du behöver inte göra mer än att ställa dig på alla fyra min lilla knulldocka, svarade jag bestämt. Du har fortfarande ett hål kvar att utforska…

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.