Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/10, 2016 kl. 21:49, av TheTenderPoet

När jag var 17 och grannfrun sexig.

Del 1 av 4 i serien När jag var 17 och grannfrun sexig.

När jag var 17 år hade mina föräldrar bjudit in grannarna. Frun i familjen var en riktig MILF. Försökte låta bli att visa att jag tyckte så. När de ska gå frågar hon om jag behöver extraknäck, de behöver hjälp i sin trädgård.Säger inte nej till det.

Nån gång i tonåren började jag få upp ögonen för kvinnor som jag tidigare hade tyckt var tanter. Nu såg jag hur sexiga de var plötsligt. Eva, grannfrun där jag växte upp var en av dem. Hon var nog bara runt 30 men jag hade inte lagt märke till henne innan. Hon hade bytt från glasögon till linser och jag hade ändrat smak. Jag såg vilken läcker kropp och magiskt leende hon hade. 


En gång när jag var 17-18 år hade mina föräldrar bjudit in henne och hennes man på fika på altanen. Junisolen var precis lagom. Grannarna hade en bebis som hon fortfarande ammade. Gör det nåt om jag ammar det är matdags för den lille? undrade hon. Absolut inte, sa alla i mun på varandra. Men för mig blev det pinsamt, det var i den åldern när jag var mer eller mindre konstant kåt. Det behövdes inte mer än en skymt av hennes bröst för att gå igång. Jag var nervös för att det skulle märkas och undvek att se på henne. 

Efter ett tag frågade Pappa om jag kunde hämta mer kaffe. Jag var snabb upp och in i huset. Hörde någon som kom efter mig, det var grannfrun, hon sa att hon behövde gå på toaletten. Medan jag hällde upp mer kaffe kom hon fram till mig. Jag gjorde dig inte generad hoppas jag, sa hon. Jag stammade något till svar. Det var uppenbart att du gillade mina bröst, genom hur du undvek att titta på dem, sa hon. Du tycker inte de var för hängiga av ammandet sa hon. Jag rodnade och sa att de var bland det sexigaste jag sett, av det lilla jag hann se. Det var ingen dålig komplimang för att komma från en ung man, sa hon. Då ropade de från altanen, hur går det med kaffet? Vi gick ut till de andra. 

När de skulle gå vänder hon sig mot mig och säger, dina föräldrar säger att det inte blev något med sommarjobbet du hade blivit lovad, har du lust att klippa lite gräs hos oss? Det hade jag inget emot. Då säger vi på torsdag på eftermiddagen någon gång sa hon glatt. Ring på bara, jag ska vara hemma då. 

Jag såg fram emot att få träffa henne igen och försökte låta bli att inbilla mig något om grannfrun men jag kunde inte låta bli att fantisera om olika scenarion där jag blev förförd av grannfrun. När torsdagen kom var jag smånervös men jag gick fram till deras dörr och ringde på. Inget respons inne i huset. Ringde på igen. Ingenting. Visste inte om jag skulle våga gå runt till baksidan av deras hus men jag gjorde det till slut ändå. Där satt grannfrun i en solstol med ryggen mot mig. Precis innan jag skola ropa Hej! såg jag att hon satt med ena benet upp mot ett trädgårdsbord och smekte sig mellan benen. Hon stönade svagt. Jag blev hård på ett ögonblick, drog mig bakåt ur sikte och njöt av showen så länge jag vågade. Gick hem igen och tänkte att jag skulle komma tillbaka lite senare. 

Jag väntade någon timme innan jag gick tillbaka och ringde på igen. Den här gången öppnade hon direkt. Hon hade en lång vit skjorta utanpå en bikini. Där är du, jag har väntat på dig, jag har tänkt mycket på dig sa hon. Samtidigt som hon gick före ut till garaget fortsatte hon mumlande " ...och fantiserat". Visste inte om det var meningen att jag skulle höra det. Det bidrog till både spänningen och osäkerheten om vad hon ville med mig. 


Hon visade mig hur gräsklipparen fungerade, jag behövde egentligen inga instruktioner men det sa jag inte. Jag njöt av varje sekund med henne. Solen sken igenom garagefönstret och gjorde hennes skjorta mer eller mindre genomskinlig, jag såg hela hennes mogna sexiga kropps kurvor. Passar det bra att jag klipper nu sa jag, jag menar ifall bebisen sover. Min man åkte iväg med honom till hans syster och hennes barn. De kommer inte förrän imorgon, sa hon. 



Jag började klippa, det var halvmulet och precis lagom varmt för att jobba. Men hon sitter i solstolen och ser ut att läsa. Flera gånger när jag kikar åt hennes håll ser hon ut att titta på mig i smyg med boken uppslagen som att hon läser. Jag försöker att inte inbilla mig något som förmodligen aldrig kommer hända, samtidigt finns det så många tecken. Jag har klippt mer än halva gräsmattan. Känner plötsligt en hand på min axel, hoppar till för jag hade inte hört något och var så inne i mina tankar. Förlåt! Säger hon och ger mig en kram, det var inte alls meningen att skrämma dig. Vi håller kramen några sekunder för länge. Två varma kroppar som möts, mmm. Jag tänkte att du kunde behöva en paus, sa hon. Hon frågar om jag dricker kaffe. Oh ja gärna, svarar jag. Kom då säger hon och går före bort mot solstolarna och ett kaffebord. Jag stirrar på hennes brunbrända ben och perfekta höfter och sexiga rumpa medan hon går. Jag dricker girigt den synen. Plötsligt vänder hon sig om och frågar om mjölk eller socker. Hon överrumplar mig mitt i mitt stirrande. Nej, vad pinsamt, nu blir hon arg på mig hinner jag tänka. Men hon ler och säger, det är inget att bli generad över, att en småbarnsmamma kan få en ung man att titta så...det är bara en komplimang. 

När hon häller upp kaffe åt mig ser jag att hon knäppt upp några knappar i skjortan. Jag ser det mesta av hennes bröst när hon böjer sig fram, bikinin verkar med nöd och näppe hålla inne de tunga brösten. Hon kommer så nära att hennes hår nuddar min panna, det känns bra. Vi fikar och småpratar lite och jag börjar bli lite mer avslappnad. Molnen försvinner och det börjar bli riktigt varmt. Ursäkta mig säger hon och tar av skjortan. Det gör absolut inget, säger jag. Nej jag ser det säger hon och ler. Jag bränner mig lätt så jag måste nog smörja in mig säger hon, om det är OK, jag hoppas jag inte generar dig. Du generar mig men det gör absolut ingenting säger jag och ler. Du har ju redan sett mina bröst en gång säger hon och blinkar, vill du se mer? Min man verkar ha tröttnat på dem säger hon. Hon tar av sig BH'n efter att hon smort in resten av överkroppen. Medan hon börjar smörja in sina ljuvliga, sexiga bröst hör jag mig själv säga - jag visste inte var jag fick det från - att inte uppskatta de brösten...det är ett brott mot naturlagarna. Åh tack vad gullig du är säger hon. Hon smörjer in brösten misstänkt länge och smeksamt nästan. Hon börjar få en särskild glans i ögonen, det tänder mig. Det gör mig sprängkåt. Plötsligt reser hon sig upp och säger, res dig upp, inte kan du ha skjortan på dig i den här värmen. Hon går bakom ryggen på mig och tar av mig skjortan. Du måste också ha lite sololja säger hon, slappna av så smörjer jag in dig säger hon. Hon börjar långsamt smörja in sololjan, masserande, smeksamt. Det märks att du tränar säger hon lite hest. Bara några gånger i veckan stammar jag. Hon gnider in mer sololjan ner mot ljumskarna samtidigt som hon böjer sig fram mot min nacke och viskar hest, har du någon flickvän? Nej säger jag. Då är du kanske öppen för inviter t o m från försummade småbarnsmammor? Om jag tvekat innan börjar det bli väldigt tydligt nu. Och nu är jag bara brinnande lust och begär. 

Hennes fråga gjorde mig ännu mer tänd. Jag svarade med en röst som darrade av upphetsning, kanske inte alla försummade hemmafruar men definitivt en särskild granne till mig som just nu står underbart nära mig. Hon nafsade mig i nacken och sa lågt vänd dig inte om än, du tänder mig unge man, tar jag inte helt fel så är du också tänd. Är det OK att granntanten smeker dig lite? Hur skulle jag kunna säga nej, sa jag, ta för dig! Hon smekte mitt bröst mina armar, samtidigt som hon gned sina inoljade bröst mot min rygg. Hon lät händerna glida över min mage mina ljumskar samtidigt som hon gned sin mage mot mina skinkor. Hon masserade utsidan av mina ben med sina ben. Jag sträckte mina händer bakåt och smekte hennes skinkor där jag kom åt. Åh att ha dem i mina händer. 


Vi stod under ett träd och solen gassade. Halvskugga. Jag trodde inte man kunde bli så här kåt. Jag blev så tänd när jag fick se henne smeka sig själv tidigare, när hon inte visste om det att jag hade runkat två gånger. Det var jag tacksam för nu. Annars hade det gått för mig redan när hon gned sina bröst mot min rygg. Det kunde inte hjälpas här var jag nu och mer tänd än nånsin. Det var som att både hon och jag smält ihop till en enda erotisk zon. En bubbla av lust med en het aura. Hon började smekande närma sig min kuk men jag ville dra ut på detta magiska ögonblick, hon smekte min kuk och det var himmelen. Jag var bara en stor vällustrysning. Jag avbröt henne och sa, nu är det din tur, vänd dig om. 

Nu oljade jag in henne, armar, ben och fötter. Jag masserade hennes axlar, kysste henne i nacken, nafsade på öron, halsen, nerför halsen. Tog mer olja i mina händer, masserade brösten. Vad sexiga de var. Tunga, bara lite hängiga men med bröstvårtorna pekande uppåt. Jag masserade hennes bröst bakifrån medan jag strök ett ben i taget mot hennes ben. Jag försökte lära mig hur man behandlar en kvinnas bröst samtidigt som jag njöt av det. Hon visade mig med handen. Och jag ägnade mig åt dem med en 17-årings hela uppmärksamhet. Efter att jag smekt hennes bröst och bröstvårtor några minuter kysser vi varandra. Först nu. Det var värt att vänta på. Vi börjar trevande och försiktigt, nästan högtidligt, sedan snabbare, mer tunga, intensivare, flämtande, stönande ömhetshets och stegrande kåthet. 

Vi lägger oss ner på gräset och smeker och kysser varandra, ett enda virrvarr av heta kroppsdelar. Jag säger åt henne att vända sig på mage. Jag masserar ryggen och nacken, smekande långsamt, sedan drar jag mitt långa hår över hennes rygg, vader, benen. Masserar vaderna med mer olja, sedan benen, höfterna, skinkorna. Hon stönar och vrider sig. Jag vänder henne om, drar darrande av henne bikinitrosorna och får se hennes vildväxta buske, brunt, smålockigt könshår, hon har ganska stora blygdläppar och synen gör mig ännu vildare än jag redan är. Jag har bara läst om hur man tillfredställer en kvinna med tungan. Jag böjer mig fram och börjar försiktigt, först bara andas jag varmt på hennes kön, sedan börjar jag försiktigt med tungan ta hand om henne. Hon smakar gudomligt. Drar längs sedan på blygdläpparna, sedan på, ovanför clitoris, inne i henne med tungan, snabba kyssar på clitoris, cirklande runt med tungan. Hon ryser ibland och andas fortare och fortare. Stopp nu vill jag ha dig säger hon, var inte orolig, jag har p-piller fortsätter hon och lägger mig på rygg medan hon sänker sitt varma, mjuka, levande sköte över min kuk. Hon glider långsamt på medan hon ryser och skakar lätt. Guuud så sköööönt!, suckar hon. Hon rider mig sedan tar hon tag i mina händer med sina händer och kysser mig. Ett tag. När jag ser hennes makalösa bröst över mig kan jag inte hålla händerna från dem. Jag har händerna fulla med hennes bröst medan hon rider mig. Sedan ägnar jag mig åt hennes, höfter, skinkor, ryggen medan hon fortsätter rida mig. Snabbare nu. Mmm jag älskar att känner hennes kön omsluta min påle. Vi flämtar ännu snabbare, flämtar ikapp med fågelsången omkring oss, vår egen hetta tävlar med junihettan och vi stönar mer och mer och låter säkert mindre och mindre kontrollerade. Vilddjur är vi. Andfådda stegrande puls och kättja. Hon börjar darra i hela kroppen och sedan kommer hon med ett skrik. Jag kommer strax efter. Hon ligger kvar över mig några minuter. Vi kramar varandra hårt.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TheTenderPoet

Tack Baltazar! Jo visst blev den lite hopträngd i dramaturgin på slutet. Läs gärna de andra delarna i serien. Del 2 är lite svagare än de andra men 3 och 4 är långre och mer välbalanserade. Tycker jag själv iallafall. Mvh

12/7, 2019 kl. 15:50

#1

Baltazar4

Trevligt äventyr med grannfrun.
Mycket bra, lite snabbt på slutet.
Mvh Baltazar4

11/7, 2019 kl. 13:26