Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/11, 2016 kl. 13:48, av TheTenderPoet

När jag var 17 och grannfrun sexig. Ny chans?

Del 4 av 4 i serien När jag var 17 och grannfrun sexig.

Efter incidenten med Linnea hade jag gett upp äventyr med henne. Eva hade lagt ett gott ord för mig och så Linnea lät mig trots det som hänt jobba med hennes trädgård. Jag visste inte att Eva hade peppat henne att prova mig på fler sätt.

Den här novellen ingår i en serie, de är mer eller mindre fristående. Men den här novellen förstår man inte så mycket av om man inte läst "När jag var 17 och grannfrun sexig. Förhinder".

-------

Några dagar efter telefonsamtalet mellan Eva och Linnea dyker Linnea upp hos Eva med en försoningstårta, hon ville be om ursäkt för sitt utbrott. Eva berättade om mina tjänster, att jag gav extra service till flera kvinnor. Att jag hade gett henne kraftfulla orgasmer. Eva tyckte att Linnéa såg lite sugen ut men det var inget hon sa. Hon föreslog Linnea att hon skulle pröva mig, att hon borde vara utsvulten som skild sedan flera år. Däremot sa Linnea att hon gärna skulle använda mina vanliga trädgårdstjänster om det inte var för pinsamt sedan det som hände. Eva lovade att hon skulle prata med mig. 


Den här sommaren hände det mer än vad jag skriver om i dessa noveller. Träffade flera kvinnor som var sexuellt frusterade eller utsvultna, när väl ryktet om mig började gå att jag tände på mogna kvinnor och hade stor aptit blev det liksom självgående. Träffade Eva regelbundet, vi hade en särskild relation. Hon ville höra allt om mina andra sexäventyr och introducerade mig för fler av hennes väninnor. Ofta slutade mina sexberättelser med att vi blev uppkåtade och hade sex. När hon berättade om Linneas önskemål med vanligt trädgårdsjobb sa jag att visst kunde jag göra det. Hon ordnade med datum och tid, det blev en vecka senare. 


Jobbar med mitt vanliga trädgårdsarbete hos folk som inte har en aning om mina övriga intressen, de visar det åtminstone inte, mest äldre. Det är dagtid det, på kvällarna blir det intensivt knullande med mina damer, både nya och återkommande. Så när jag går till Linnéa är jag skönt genomknullad och avslappnad, inte ett dugg nervös. Förrän jag står utanför hennes dörr, då kommer ändå pinsamheten med incidenten rusande i mitt minne. Ringer på. 


-Jasså är det du, säger hon lätt överraskad. Ja det är ju jag som bett dig komma så jag ska väl inte se så förvånad ut. 


-Du ska veta att mitt misstag sist inte kommer upprepas, det slumpade sig så att jag tolkade precis allt fel, jag hade ingen rätt till det. 


-Ja jag blev lite chockad. Men Eva förklarade så jag förstår det bättre. Men bara så att du inte tror något igen, jag är bara ute efter dina trädgårdstjänster. 


-Du kan vara helt lugn, du skulle behöva förgripa dig på mig för att jag skulle tro något. Efter det som hände sist så kommer jag vara extremt försiktig. 


-Men här står vi ute på trappan och pratar, kom in så pratar vi trädgård. 


Hennes tre barn springer omkring, hon bjuder på kaffe och smörgås. Det är kul att höra henne berätta om sina trädgårdsplaner. Hon har tänkt till, kreativa spännande planer. Hon visar passion och glöd när vi diskuterar det, gestikulerar yvigt. Hon lägger barnen och ber mig räkna på vad hennes planer skulle kosta ungefär, under tiden. 


När hon kommer tillbaka redogör jag för tre varianter kostnadsmässigt. Hon bestämmer sig för mellanalternativet. Plötsligt säger hon: 


- Du tror väl att jag är en tråkig sexhatande kvinna, pryd och försiktig. Ja du ser ju hur jag rodnar bara när jag säger det. Har jättesvårt för att prata om sånt här. 


- Så ska du inte känna, känner dig inte än men tråkig är du definitivt inte. Och du visar massor av passion när du pratar om trädgård, tror nog det säger en del. 


- Tack det gör mig glad att höra. Du, jag skulle hemskt gärna höra dig prata om dina erfarenheter med mogna damer i sommar, om du inte har något emot det. 


- Ja jag är ju inte själv världens mest avslappnade människa när det gäller att tala om sex. Jag har varit extremt blyg, pryd och oerfaren. Men den här sommaren har gjort underverk. Det har frigjort mig på sätt jag inte kunde drömma om. Så nu kan jag ändå prata om det. 


- Gör det, berätta för mig, från början. 


Så jag berättar om mina erotiska äventyr, från början. När jag försöker skynda på för att jag är rädd att tråka ut henne drar hon mig tillbaka igen. Hon sitter klistrad medan natten faller utanför. Hon går inte ens upp för att tända lyset. Så vi sitter där i mörkret, jag med berättelsen och hon med snabba inpass. Mot slutet säger hon: 


- Ta inte illa upp men du ger ett lite lillgammalt intryck, det ändrar sig snabbt när du pratar om erotik, då lättar du upp och blir livlig och...poetisk faktiskt. Kul att höra om dina äventyr. Bara att höra om det öppnar en ny värld för mig. 


När vi skiljs åt följer hon mig till dörren och ger mig en hastig kram. Vi hade bestämt att jag skulle jobba en vecka hos henne och börja nästa dag. 


När jag går hem upptäcker jag att jag har trivts fantastiskt bra med henne. Tänker på henne och ser fram emot att jobba i hennes trädgård. 


När jag kommer dit med min vagn nästa dag visar hon mig hur hon vill ha allt i trädgården. Jag får ha mina grejer i en bod som finns en bit från huset. Lämnar vagnen där under tiden jag arbetar hos henne. 


Trevliga dagar vi pratar om allt annat när hon bjuder på fika nu när barnen är hemma och oftast någonstans i närheten. Inget mer sexprat. Hon håller sig ofta i närheten när jag jobbar. Bara trevligt, hon är kul att prata med. Och fantastisk att se på. Lång och elegant. Håret ofta i svans så man ser hennes långa, smäckra och vackra nacke. Hon rör sig extremt sensuellt. 


Hon har oftast bara en bikini på sig, ibland blus eller skjorta över. En dag har hon en vit frottébikini som verkar vara gjord bara för att framställa henne som så sexig som möjligt. Detta hände på 70-talet. Ni som inte växte upp då tycker nog att det det är obegripligt. Även en hel del av er som växte upp då också. Men sån är jag, för evigt präglad på frottébikini. 


På fredag em hämtar exmannen barnen och ska ha dem en vecka. Linnea kommer ut och frågar om jag kan jobba i helgen också. Hon säger att hon vet att det är mycket begärt men vill fråga. Jag tar alla chanser att jobba under sommarlovet. Och har verkligen inget emot att vara nära henne. Så jag säger ja. Hon bjuder in mig till en rejäl fika på altanen snart efter hon har frågat om helgen. 


- Du det har varit gott att få allt åtgärdat i trädgården, men det har varit trevligt att ha en ung man som du i närheten också. 


- Tack själv, ett hårt jobb men ett stort nöje också. Gillar att jobba hos dig. 


Plötsligt ber hon mig att berätta mer om mina sexäventyr. Nu är hon bara lite blyg när hon frågar, fladdrar lite med blicken och blir en aning röd. Hon vill ha mer detaljer den här gången. Jag berättar gärna men nämner inga namn eller personliga detaljer, vill vara lojal mot alla mina damer. Hon öppnar också upp och berättar om sin brist på sex och det torftiga sexet med exmannen. Vi sitter i timmar och pratar. 


Jag går hem med minnet av vårt prat på altanen. Tycker nog att hettan har ökat mellan oss. Känner kraftigt trycket i pungen efter mitt celibat. Och den uppdämda driften som byggs upp av att vara i närheten av Linnea så ofta. Är nästan hemma när jag kommer på att jag glömt plånboken i boden, tog ut den medan jag jobbade. Vänder med en suck. När jag kommer i närheten av boden hör jag konstiga ljud från boden, är rädd att det är inbrottstjuvar. Det finns en kraftig buske framför boden som gör att jag kan smyga nära utan att synas. Kikar försiktigt in i boden genom den öppna porten, i skydd av busken. Men det är inga tjuvar. Det är Linnéa som håller min tröja tryckt mot ansiktet samtidigt som hon gnider underlivet mot skrivbordshörnet. Hon är andfådd och det kommer fantastiska kåtljud från henne. Hon flyttar sig till en stol och har shortsen uppknäppta och handen i trosorna. Hon pullar sig långsamt och njutande fortfarande sniffande på min tröja ibland. Högre tempo på handen, vågar inte vara kvar och riskera att hon får se mig. Smyger därifrån. Var inte det jag just sett bland det mest upphetsande jag varit med om? Tror nog det. Och det där med att hon sniffade på min tröja, var inte det ett gott tecken? det måste det va. Går hem utan plånboken. Går hem i en kväll som verkas andas kättja, sensommarkvavt, varmt och fuktigt från marken. 


Går på fest med kompisar på kvällen. De tycker jag är frånvarande, undrar vad det är. Tänker ju mest på Linnéa. Berättar inget för mina kompisar om mina damer, tycker det vore illojalt. Går hem ganska tidigt, efter några öl redan. 


Det slumpar sig så att ingen av mina damer har möjlighet att träffa mig under den veckan som jag jobbar hos Linnea, de är i sommarstugor eller jobbar. Så mot slutet av veckan är jag rejält tung i pungen. Gillar känslan av att vara rejält kåt, så jag runkar inte medan jag jobbar hos Lnnea. 


Att jag fick se henne onanera i boden gjorde mig inte mindre kåt. Inbillar mig inget för det. Vad man fantiserar om och vad man vill fullfölja i verkligeheten är två helt olika saker. Jag är så tänd att jag har ont ända från pungen till halvvägs upp i magen. 
På lördagen jobbar jag några timmar sedan åker Linnea åker iväg till affären. Väl tillbaka ser hon lite lurig ut. Hon ställer in varorna och kommer ut i trädgården. Går fram och säger: 


- Jag träffade dina föräldrar i affären, de skulle ut till sommarstugan nån vecka sa de. Det är väl synd att du är ensam hemma. Du kan väl stanna här hos mig över helgen. Om du inte har något emot att hänga med en gammal tant. 


- Oh nej, det vore hemskt trevligt! Det gör jag gärna. 


- Kul! Det gör mig glad. 


Får ju inte börja tro något igen, men det här känns ändå lovande, förhåller mig öppen till alla möjligheter men försöker inrikta mig på att inget särskilt kommer hända. Trevligt nog, jag gillar henne som tusan. 


Efter nån halvtimme kommer hon ut med varsin öl och säger att hon tycker vi tar helg nu. Vi sitter i gräset och dricker upp ölen i solen under avslappnat prat om allt möjligt. Nu tycker jag att hon ser på mig på ett särskilt sätt. Efter ett tag säger hon att jag kan duscha inne i huset istället idag. När jag duschat några minuter, knackar det plötsligt på duschkabinen. Linnea tittar in och säger: 


- Ursäkta att jag stör, bara undrar en sak, du kanske tycker det är konstigt, men vad tar du betalt för dina...ehhh...dina...extra tjänster? 


- Nej det skulle kännas fel att ta betalt för något jag gillar lika mycket och det skulle få mig att känna mig billig. Tar bara betalt för mitt trädgårdsarbete. Om det händer mer är det bara en bonus. För båda. 


Hon går snabbt fram och kysser mig hårt, utan en tanke på att hon blir blöt, vi hånglar några minuter och jag blir genast hård, hon märker det och ler. Hon lämnar mig och går upp igen, jag ser efter henne hela vägen, hon vänder sig om flera gånger och ler stort. Jag ser hennes läckra bikinirumpa. 


När jag ska ta handduken som ligger på en stol ser jag en lapp. "Kom upp snart, jag har en överraskning till dig". 


Innan trappan upp en ny lapp: "Jag längtar efter dig". Mmm nu börjar det bli riktigt tydligt. 


På väggen upp i trappan nya lappar vid vägglamporna så att jag ska se dem. "Jag är sugen. På dig", "Nu är jag rent ut sagt kåt", " Jag är alldeles blöt i fittan". Vid varje lapp ilar det till i magen och underlivet och hjärtat bultar lite hårdare. Direkt när jag kommer upp från trappan rusar hon fram och vi kastar oss mot varandra. Efter några minuters hångel säger hon lågt mitt i en omfamning: 


- Snälla knulla mig! Jag vill ha dig nu. 


- Finns inget jag hellre vill nu. Säger jag och leder henne bort till köksbänken.


Lyfter upp henne och drar ner bikinitrosorna med darrande händer och dyker rakt på hennes buske, den är mörk och lockande. Hon har aldrig blivit slickad tidigare sa hon igår. Jag vill ge henne det. Slickar henne där på köksbänken, tänker på allt jag lärt mig av mina erotiska vägvisare, vill ge henne maximal njutning. Hon är redan så tänd att det inte krävs lång tid för henne, jag försöker dra ut på det lite, men plötsligt utan större förvarning kommer hon så kraftigt att hon är nära att skaka sig ner från bänken. Hade jag inte hållit i henne hade hon gjort det. Lyfter ner henne och kramar om henne under orgasmens efterdyningar. 


- Åh det var fantastiskt, trodde aldrig att det kunde vara så skönt. Men du är ju försummad nu. Följ med ut på altanen så ska jag ta hand om dig. 


Altanen ligger väldigt insynsskyddad men jag är för tänd för att tänka på det. Hon är så ovan och gulligt valhänt när hon börjar slicka och suga mig. Fascinerat tittar hon på min kuk. Blir lika tänd av att se henne undersöka den här sexmöjligheten som av själva sugandet. Så tänd som jag är dröjer det bara några minuter innan jag kommer. Vill inte komma i hennes mun första gången hon suger, drar snabbt ut den när det är på väg. Skjuter en rejäl laddning rakt upp. Hon slickar nyfiket av resterna. Fortsätter slicka den hård igen, sedan ser hon mig djupt i ögonen och säger samtidigt som hon tar tag i altanräcket med händerna och vänder upp baken, hon svänger den från sida till sida: 


- Knulla mig nu, jag har längtat. Länge. 


Jag ser hennes makalöst välformade häck och läckra ben och två pälsklädda blygdläppar puta mot mig. Jag styr sakta in och det är helt enkelt gudomligt skönt. Hon är precis så tajt som jag misstänkte. Men mycket, mycket blöt. Hon stönar lågt. Vi börjar sakta och njuter av att känna varandra så nära. Hon blir snabbt intensivare i motjuckandet och jag hänger på. Det dröjer inte länge förrän hon blir ett fullkomligt vilddjur. Tempot är så högt att det rycker och sjunger i altanräcket, lika rytmiskt och pulserande som våra knullrörelser och stön. Det är hett och solen ligger på, det bara gör det hela ännu mer sensuellt. Pulsen hög, hon rullar lite med höfterna, jag stöter snabbt, håller stadigt i hennes höfter. Vilken sexig syn det är detta att se min påle försvinna in och ut ur hennes grotta. Helt andfådd och ruskigt nära när hon kommer i ett jätteskrik som inte hinner avklinga helt förrän jag och stämmer in med ett orgasmvrål när jag kommer, det är galet skönt. 


Vi stapplar ner på gräset och faller i varandras armar på en filt som ligger där. Jag är fortfarande helt tagen av hennes intensitet. Hon ler stort mot mig och suckar nöjt. Det tar en stund för oss att hämta andan, vi kan inte hålla oss från varandra särskilt länge, snart hånglar vi igen. Nu ägnar jag mig äntligen åt hennes bröst också. Vi var så uppladdade innan så vi hoppade över det. Hon ligger på ryggen och jag smeker och knådar hennes bröst innan jag låter tungan och läpparna ge sig hän. Hennes bröst sitter brett isär, stora vårtgårdar men små bröstvårtor. Normalstora. Hon andas snart snabbare och leder mig rätt med små gnyn, efter fem minuter tar hon tag i mig och välter över mig på rygg. Greppar girigt kuken och grenslar den bestämt. Hon sjunker blundande och leende sakta ner på den. Håller kvar några sekunder och sedan börjar en ritt som är så dynamiskt rytmisk att det liknar en erotisk dans. Hon njuter med hela sin kropp, testar alla varianter och jag älskar dem alla. Hon guppar upp och ner och jag hör henne daska i mig, böjer sig fram och kysser mig och liksom trär sig på och ur i halvcirkelrörelser med bäckenet, hon sitter rakt upp och gnider fram och tillbaka med mig i botten, då känner jag hennes blygdläppar så tydligt vid sidan av kuken, älskar det. Hon sitter kvar och roterar i sidled. Ibland pausar vi och bara kysser varandra någon minut. Pauserna gör att vi håller lite längre. Jag vill att detta aldrig ska ta slut. Vi knullar oss fram till ett rasande crescendo i ett hastigt uppflammande slut ändå efter 20 minuter. Vi kramar varandra hårt när det går för oss, jag bara en liten stund före henne. Vi somnar där i varandras armar och vaknar när det börjar bli kallt. 


Efter lite mat duschar vi tillsammans och när vi väl börjar tvåla in varandra är vi igång igen. Det dygnet knullar vi till utmattningens gräns. Och det var inte sista gången Linnea och jag träffades.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.