Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/12, 2016 kl. 16:14, av Mr_Solen

Midsommarafton

Del 3 av 6 i serien Lottomiljonären

Sven får njuta av vad Midsommarnatten kan ge. Att en personer man inte trodde hade något sexliv visar sig vara värsta njuterskan kan bli väldigt spännande. När hon sedan är klart äldre blir det en extra krydda.

Midsommarafton

 

Sven satt på bussen ut till familjens torp för det traditionella midsommarfirandet. Det var hög stämning på bussen då de flesta skulle till samma ställe. De hade firat där de senaste 20 åren så han var väl bekant med stället och även med många av grannarna. På bussen kände han igen en av tjejerna som bodde ett par hus ifrån. Han hade sett henne från att hon var en liten tjej till nu när hon borde vara runt 20 år. Deras blickar möttes och även ett kort leende. Sven log för sig själv och tänkte att det började bra i alla fall. Han hade tidigare år inte haft några förväntningar på firandet mer än god mat med familjen. Traditionen var även att gå iväg till festplatsen där det fanns en dansbana och lite lotterier och chokladhjul mm. Han hade ofta bävat lite inför det då syrran och morsan alltid krävde att få dansa med honom vilket han lite motvilligt brukade gå med på. Denna gång hade han en helt ny känsla och t o m kunde längta lite till dansen. Med sin nya look kunde det bli riktigt trevligt, målet var att få knulla på midsommarafton.

 

Han hade inte berätta för familjen om sin förvandling och kände lite pirr över reaktionerna. När han släntrade in på gårdsplanen var det syrran, Ida, som först såg honom och direkt kom fram och kommenterade hur snygg han var utan det där burriga skägget, nya kläder och rakvattnet som hon givetvis lade märkte till och insöp dofterna. Mamma kom och gav honom en bamsekram och sa kort att han verkligen var jättefin. Han kände att det var lika bra och berätta allt om hur han fått en lust att göra något nytt. Att han blivit av med oskulden och miljoner höll han på ett tag till. Middagen gick på som vanligt. Sven höll igen på snapsarna för att känna sig fräsch till dansbanan.

 

De hade som vanligt livliga diskussioner och denna gång var det om kommande semesterplaner. Syrran beklagade sig att hon hade ont om pengar efter att lagt ner allt på körkort och mamma och pappa lade ner allt i stugan och mycket sällan kände för att åka någon iväg. Den enda som åkte var farmor som hade ett gäng väninnor som brukade åka till Mallorca. Dock hade alla drömmar om Karibien och dess vita sandstränder och paraplydrinkar under svalkande palmer. Sven kom på att nu hade han chansen att låta alla få sina drömmar uppfyllda. Han frågade runt när alla hade semestrar och lyckligtvis hade morsan farsan sena semestrar vilket även syrran hade. OK så här får det bli, sa han med lite myndig stämma för att verkligen hålla dem på halter. Första dagen på er semester vill jag att ni har packat en väska för två veckor och giltiga pass.

 

Det vart en massa frågor vad han menade men han höll dem i sträckbänk och upprepade bara sina ord. Ni kommer inte att bli besvikna lade han till för att förstärka spänningen. De avslutade måltiden som brukligt med jordgubbar och grädde och det kändes som att de släppte vad han sagt. Nu var det dansbanan som gällde och Sven körde med sitt vanliga lilla motstånd, fast han egentligen inte ville annat än gå dit. Syrran tog honom i armen och nu ville hon höra vad som hänt. Han berättade ärligt att han fått en ingivelse att ta tag i sitt liv. Just att inte lätt kunna träffa tjejer och så släppte han hemligheten med att han nyligen blivit av med oskulden. Syrran hoppade till och undrande om det var sant och Sven sa kort att det var det, men att allt kändes ganska bra nu. Även förvandlingsdagen på salongen berättade han om. Syrran sa kort att de verkligen hade lyckats och att skägget var en väldigt stor det. Du är ju riktigt snygg nu sa hon. Jag tänker inte sätta en krona på att du inte hittar någon i ikväll, sa hon med ett skratt.

 

Som vanligt var det syrran som fick första dansen och Sven förde dansen utan att tänka på det och hans syrra kunde inte annat än imponeras. Nu var det mammas tur och även hon kommenterade på sitt typiska mammasätt att hon var glad att han äntligen gjort det hon hoppats på i flera år. Sven kände ändå ett litet pirr att bjuda upp andra här då hela släkten stod och kikade på, men när tjejen från bussen dök upp tog han mod och bjöd upp henne. Det märktes att hon haft en glad kväll och troligen fått något gott att dricka utan att vara för berusad. Dansen flöt på och deras blickat möttes ofta följt med ett leende. Sven kunde inte låta bli att kika på henne, hon var verkligen ett praktexempel för hur en ”svenska” på midsommarafton ser ut med sin sommarklänning, blonda hår och en krans i håret.

 

De kom utan att tänka på det närmare varandra Sven kände hur hennes toppiga bröst rörde sig mot hans kropp genom deras tunna klänning, ingen BH kunde han konstatera. Ståndet var på väg upp och han pressade sig lite nära henne hon pressade tillbaka och log förföriskt. De pratade lite kort och han fick veta att hon hette Linn. På vägen ner sa hon kort att de skulle träffas här om en kvart. Sven nickade ja till svar innan de skiljdes. Svens syrra var snabbt framme och, på hennes rätt fram stil, sa att han tydligen skulle få till det ikväll. Sven viftade bort det men insåg att det fanns goda chanser. Sven kontrade till sin syrra och frågade om inte hon skulle få något, fanns ju massor med kandidater som garanterat skulle ställa upp.

 

Sven tog en korv och dricka i väntan och efter 20 min kom Linn, Sven hade tänkt en dans till men tjejen föreslog att de skulle ta en promenad. När de kommit iväg en bit från festplatsen stannade de till och åter kom den där spännande känslan de fått på dansbanan. De gled in i varandras armar och kramen vart snart till en sugande kyss. Sven fick lite kval om vart de skulle gå för att få lite avskiljt. Efter en kort koll konstaterade de att båda hade nog någon som skulle störa hemmavid. På ön fanns en badplats med ett litet badhus som de snabbt bestämde att dit fick det bli. En stig genom skogen var en genväg som de tog. Sven kände att den trolska friska skogen var väldigt erotisk i denna stund. Han famnade henne och nu vart kyssen ännu hetare.

 

Deras händer gick över kropparna och när han kände hennes hand krama den styva kuken, fick han upp henne klänning så han kunde smeka hennes mycket sexiga rumpa. Utan att säga något var det som att båda visste att de inte skulle hinna till badplatsen. Han började nu smeka skåran innan för hennes trosor och snart mötte han fukten från hennes fitta. Snabbt drog hon ner trosorna så han skulle komma åt bättre. Hon tog tag i ett träd medan Sven kunde låta ett finger glida in i fittan. Andra handen gled upp under känningen och fångade hennes bröst som han smekte och kramade njutfullt. Han kände hur det spände i byxorna och med en snabb rörelse fick han upp knapparna och ut med kuken. Han gned den mot henne lår och snart var hennes hand där och kramade om den.

 

För en kort stund fick hon sansen och sa att det var en baddare till kuk och han måste vara försiktig men att om han inte knullade henne direkt skulle hon krevera. Här och nu frågade han lite förföriskt, hon bara stönade ett ja till svar. Sven kände att få knulla utomhus, visserligen i en avskild skog, med tjejen lutandes mot ett träd och hennes klänning uppvikt över rumpan tände honom väldigt mycket. Han tog kuken och pressade ollonet mot hennes läppar och klitta för att hetsa henne ännu mera innan han lät ollonet glida mot öppningen. Långsamt lät han den glida in, han hade förstått att med sin storlek var det viktigt att verkligen tjejen hann med.

 

Linn stönade högt när den gled in och hon pressade bakåt, han lät den vara still i henne en stund för att hålla henne på halster och ytterligare öka kåtheten. Han fångade hennes bröst och smekte vårtorna samtidigt som han juckade lite. Hon stönade ännu mera och visade tydligt att hon ville öka takten. Sven tog om hennes höfter och nu började ett skönt knull. Hon var definitivt den trångaste fittan han knullat och han kände hur det spände så skönt när han tryckte in den. Med ett par djupstötar ökade njutningen och han märkte att hon var nära till orgasm. Han växlade tempo ytterligare lite för att dra ut på det innan han ökade på och drog upp ett häftigt tempo. Hon svarade med njutningsskrik och så kom hon i en orgasm som fick hela hennes kropp att skaka. Han fortsatte tempot så han själv var nära. Den sköna känslan att ligga på gränsen, känna hur satsen byggs upp i pungen för att sen eskalera i en orgasm med ett sprut som känns i hela kuken, han pressade in kuken djupt när han fyllde henne. Hennes skakningar började långsamt avta och de kunde snart konstatera att det var ett djuriskt knull.

 

De var båda lite skämmiga över att han knullat i skogen men att känslan vart otroligt hetsande. Linn berättade att hon tydligt känt hans sperma fylla henne och att det vart en liten orgasm bara av det. Tur man käkar P-piller annars han man väl blivit på tjocken nu, sa hon lite retsamt. Sven insåg att han totalt glömt allt vad skydd heter. Det får bli nästa läxa tänkte han innan hon gled in i hans famn. Båda var ordentligt svettiga och de bestämde att fortsätta till badplatsen för att se om vattnet var badbart.

 

Direkt när de kom till badhuset hörde de välbekantande stönanden. Tillsammans smög de närmare för att kika och genom en liten öppning såg de hans syrra bli påsatt av en okänd snubbe. Linn var den som var mest upphetsad över att se andra knulla och hade gärna stannat kvar. Sven berättade att det var hans syrra och Linn förstod att det vart lite pinigt. De drog sig bortåt mot andra änden av stranden och kände på vattnet och i ett huj utan att tanka på tempen vart det ett snabbt bad. Att hångla eller annat i vattnet var inte att tänka på men båda skrattade åt det hela och det vart en lite kort ”tafattlek”. De drogs bort och gick armkrok mot deras hus, När de nådde hennes vart det ett litet avsked som kändes lite speciellt, men de bestämde att ses när det passade.

 

Sven slog sig ner med mamma och pappa och farmor och fick givetvis förklara vart han tog vägen. Han körde dock med att man ”bara” tagit sig ett kvällsdopp. Det pratade vidare och rätt som det var kom Ida smygandes. Det vart givetvis ett ”korsförhör” med henne och Sven kände att han ville testa henne lite och frågade var hon tagit vägen. Lite rödblommig fick hon till att hon hamnat hemma hos någon av hennes gamla kompisar. Sven log mot henne lite extra för att kanske få henne att förstå att han visste något som hon inte visste. Just innan de var på väg till sängs drog Ida iväg Sven och lite offensivt ville vet vad som hände med tjejen.

 

Sven kände att han ville pressa Ida lite och ställde motfrågan om vad hon verkligen gjort. Ida såg på honom och så kom det fram att hon hade träffat någon och att de tog en promenad och hånglade lite men mer vart det inte. Sven njöt av situationen då det oftast var Ida som haft övertagen i liknande lägen. Så det var fint nere vid badhuset då sa han med ett stort leende. Ida kapitulerade och snart satt de och berättade om sina eskapader. Efteråt kunde de konstatera att de från och med nu skulle hålla en öppenhet mot varandra för att inte ställa till det på något sätt, och även för att stötta varandra om något gick fel. En skön broder-systerkram fick avsluta denna midsommarafton.

 

Sven satt vid datorn och sökte runt på olika resebyråer och tillslut hade han hittat en paketresa som såg trevlig ut. Boendet var i egna hus med plats för 8 personer i 4 rum och att det fanns ett väl tilltaget vardagsrum och kök. Huset låg nära olika restauranger och andra trevliga miljöer framförallt den vita stranden med palmer i kanten. Totalt skulle allt gå på 75 tusen kronor.  Jamaica tänkte han, ja det var väl lika bra som någon annan ö. Landet var ju helt OK tänkte han och Ida skulle nog uppskatta det då hon i tonåren vart väldigt inne på rastafarirörelsen och älskade Bob Marleys musik. Bokningen gick bra och det kändes väldigt förväntansfullt.

Nu var det bara en vecka kvar av hans semester och det kändes väldigt tungt att gå till jobbet när hela sommaren låg framför honom. Han tog en funderare och beslutade att begära tjänstledigt i ett halvår för att, ja vadå? Han måste han en bra förklaring för att inte allt skulle spricka. Eller skulle han helt enkelt säga upp sig? Känslan att faktiskt inte vara beroende av inkomst var ganska trevlig och att få nytt jobb om han ville skulle säkert inte vara några problem. Han gled in på kontoret och mötte Klara som direkt såg hans förvandling i farten flög hon upp och gav honom en stor kram, Något som ingen annan på jobbet fått vad han visste. Han fick givetvis förklara och under samtalet insåg han att Klara förstod att det fanns något mer. Chefen kom in på kontoret och hälsade innan han försvann i på hans rum.

 

Sven tog mod och gick in, han lyckades få fram att han ville säga upp sig men när han skulle förklara varför, det slutade med att han berättade för chefen att han vunnit massa pengar. Chefen som han verkligen gillade, funderade och så kom han med ett förslag om att Sven skulle ta tjänstledigt på obestämd tid och till hösten söka till olika kurser i allt från arbetsledning till företagsekonomi. Sven kände direkt att det vart jättebra lösning och att han faktiskt fick bra tips för framtiden. En fick han även en liten passning om olika idéer på hur han kunde använda sina pengar på ett förnuftigt sätt och att han gärna kunde vara ett bollplank.

 

De skakade hand och chefen önskade honom lycka till, Han ursäktade sig och sa att han måste vidare till ett möte. På vägen ut sa han till Klara att Sven skulle ta tjänstledigt vilket båda var överens om. Klara vart lite tagen men fann sig snabbt och Sven förklarade att han skulle plugga. Hur ska jag nu få lite glädje i arbetsdagen när du inte kan komma upp hit och prata bort en stund sa hon med en liten vemodig stil. Sven sa, som lite tröst, att han fick väl komma och hälsa på och kanske jobba lite extra vid behov, ja studentlivet kan ju kosta på fyllde Klara i. Han satt kvar och pratade lite och Klara noterade och kommenterade att det verkligen hänt något. Sven försökte vara lite diplomatisk och sa att hans självförtroende verkligen ökat och att han nu vågade träffa tjejer.

 

Tiden gick och det var dags att stänga kontoret. Sven hjälpte till att släcka och stänga och nu stod de utan för dörren och det vart som ett litet vakuum. Klara fick ur sig lite försynt om de skulle gå och äta middag på något enkelt ställe. Sven som inte hade några planer tyckte det var trevligt och snart satt de på en kvarterskrog och var på väg att beställa. Det fick bli fiskrätt som verklig såg god. När det kom till drycken vart det lite lurigt. Sven hade ju semester och kunde gärna tänka sig ett glas vin. Klara skulle ju jobba och att då ta ett glas vin kändes inte rätt. Som om Klara läst hans tankar sa hon att han gärna fick ta ett glas vin för själv tänkte hon ta ett. Ett glas eller möjligen två men sen för det räcka om man ska jobba dagen efter.

 

Det kom snabbt in i samtal och nu var det Klara som började berätta sin livshistoria. Sven lyssnade och skrattade åt de dråpligheter hon råkat ut för men klart vart att hon nu levde själv och i stort var nöjd med det. Sven kände att han ville utmana lite och sa att hon gjort allt för att hitta en kärlek till honom men hon själv då. Klara såg på honom och satt tyst en stund och bekände att även hon hade lust att träffa någon. Tyvärr så är allt inte så enkelt alla gånger, Sven höll med om att kärlek var ett svårt mysterium. Sven såg på Klara och trots att de suttit ett antal gånger och pratat hade han aldrig sett henne som mer än ”Klara på kontoret”, men nu vart det något annat när de satt här.

 

Klara var egentligen en väldigt attraktiv kvinna, inte en ”tant” typ utan hade oftast väldigt spännande kläder och ett utseende som inte avslöjade att hon var 60 år. Idag hade hon ett ljus topp med bara armar som givetvis var proper men ändå lite ledig då sommarvärmen gjorde att man inte ville ha för mycket kläder. Hennes kjol var även den enkel och ganska kort och visade hennes snygga ben. Sitter jag här och kåtar upp mig på henne, hann han tänka innan hon med ett leende frågade vad han tänkte på. Han kände hur det rodnade lite och sa kort att allt kändes så lugnt och avslappnat med henne och att han verkligen uppskattade att kunna prata om allt som låg på.

 

Klara log och med hennes speciella leende som visade att det var något som lurade i vassen. Hon lade sin hand på hans och sa att även hon gillade deras samtal och att hon verkligen var fäst vid honom. Handen låg kvar och det vart en liten tystnad men det var som att just då hände det något. Sven tog mod och smekte hennes hand lite diskret, snart vart det en gemensam fingerlek där slutet inte var givet. Hela situationen var så spännande och att det var någon mer insåg Sven, hans omfattande läsande av noveller hade givetvis innefattat mötet med äldre kvinna och yngre man. De bröt upp och började oplanerat gå längs gatorna och efter en stund stod de framför en port. Klara såg på honom och så kom frågan, vill du följa med upp?

 

Sven kände hur det brann till av både glädje och upphetsning. Han förstod att det kanske skulle bli något mer. Han tackade ja med förbehållet att det verkligen var det hon ville. Hon tog hans hand och snart stod de innanför dörren till henne lägenhet. Direkt gav hon honom en kram och han hände att hon kröp nära för att verkligen få gosa in sig. Han lade armarna om henne och njöt av den lugna sköna kramen, att han kände hennes bröst gjorde att det vart ännu mysigare. Hon tittade upp och ögonen möttes, långsamt som i en film drogs deras munnar mot varandra och den kyssen var den skönaste Sven fått.

 

Kom, sa hon tror vi behöver duscha, utan att blicka började hon klä av sig och Sven kunde inte låta bli att njuta av hennes kropp som var väldigt solbränd, precis som många äldre han sett brukar vara. Hon kom på sig och fick snabbt av sig kläderna och följde med henne in i badrummet. Duschen var väl tilltagen och de fick plats bägge två. Att de visste vad som skulle hända var klart och nu var det skönt att få tvåla in sig. Sven tog lite tvål och började tvåla in hennes rygg och försökte få det som lite massage. Klara visade att hon njöt av behandlingen och när hon putade med rumpan stötte hon till hans kuk som fortfarande hängde. Beröringen fick den dock att börja vakna.

 

Han förde händerna runt mot hennes mage och smekte den lite innan han lät dem glida upp mot hennes bröst. Klara stönade till av beröringen och putade lite till. Kuken hade nu börjat växa lite till och Sven kände den underbara kåtheten komma fast han ville inte gå på för fort fram. Klara vände sig om och med tvåliga händer fångade hon kuken och började tvåla in den med ljugna rörelser. Hon drog tillbaka förhuden och tvättade omsorgsfullt så att hela vart ren även pungen fick en mjuk tvättning. Sven som duktigt underhållit sin rakning kände en otrolig vällust och extra känsla av hennes händer. Han kunde inte låta bli att föra ner en tvålig hand mot hennes fitta och att känna hur den gled över venusberget, men vänta var även hon rakad? Han kände och visst var det så. Kåtheten växte i takt med tankarna på vad hon verkligen vart med om förutom det hon berättat.

 

De hjälptes åt att skölja bort all tvål och med ett par stora handdukar stod de och torkade varandra, lite busigt och med lite fnissande vart de torra. Klara gick ut i köket utan kläder och verkade inte göra någon ansats att klä på sig. Sven följde efter och i köket såg han hennes kropp i dagsljuset och hur vacker hon var. Den tydliga solbrännan gjorde sitt till och direkt såg han att hon även var solbränd på rumpan och på brösten, hon måste vara nakenbadare.

Hon tog fram en tillbringar och hällde upp två glas och gav hon det ena. Skål sa hon skrattandes och tog en klunk. Sven smakade och det var en läskande dryck som verkligen passade bra. Trots att de just duschat ihop så kändes det lite spänt och att de båda vill mer var helt klart. Sven kände att han ville ta ett initiativ och berömde henne för hennes fina kropp, solbrännan var verkligen så sexig. Klara sken upp och visade upp kroppen lite förföriskt och att se de solbrända brösten med sina nu styva vårtor hetsade. De gick in i vardagsrummet och i ett rum såg han hennes säng. De drogs till sängen och Sven ville verkligen ta det lugnt så först låg de och gosade och kramades och de fick till en sådan där skön eldig kyss. Händerna gick på upptäcktsfärder och långsam närmade de sig varandras heta områden. Klara kysste honom på brösten och vidare neråt, Kuken var fortfarande halvstyv när han kände att hon närmade sig.

 

Klara stannande upp och tog tag i kuken och sa; hade jag vetat om den här skatten hade jag inte väntat så länge. Hon öppnande munnen och lät ollonet glida in mellan läpparna och sög till ordentligt. Kuken reagerade direkt och vart hård, Klara fortsatte med sugande rörelser och Sven njöt för fullt. Han låg stilla och lät sig sugas och att se kuken glida in i hennes mun hetsade. Hon gjorde en paus och såg på honom, som ett barn, lycklig över att ha fått något de önskat. Han rester sig och de började kyssas, under kyssen smekte han hennes bröst och drog lite i vårtorna som fick henne att stöna till. Han kysste ner och nu kunde han slicka på vårtorna innan han sög på dem. Vidare ner mot magen, ljumskarna och sen ut på benen, innan färden gick tillbaka. Han lade sig bekvämt med huvudet framför hennes fitta. De solbrända läpparna var så inbjudande och han kunde känna dofterna av hennes safter. Han beslöt att först bara smeka henne med tungan och läpparna hetsig drog han med tungspetsen mellan läpparna och nästan öppnade dem, hennes safter smakade underbart.

 

Klara låg och cirkulerade lite med höften samtidigt som hon stönade njutfullt, Sven virvlade till runt hennes tydliga klitta innan han sög på den. Hennes reaktion var att jucka till och pressa fittan mot hans ansikte, han ville verkligen slicka henna till orgasm innan knullande och fortsatte hetsigt att med tungan hitta de mest känsliga ställena. Han tryckte in tungan så långt han kunde i hålet och överläppen pressades mot klittan. Han fick tankarna på att nu var det verkligen att ”äta fitta”, Klara reagerade och strax stönade hon ut sig orgasm medan hon stötte fittan mot hans ansikte. Sven slickade lite lugnande på läpparna innan han kysste upp mot brösten och de hetsiga vårtorna. Svens nyupptäcka njutning att suga på bröstvårtor fick sitt lystmäte under Klaras stönande över hur skönt det var.

 

Kuken var hård och redo för att knulla Han satte sig så han kunde leka med ollonet mellan läpparna, det kändes som att Klara gjorde allt för att han skulle komma in men lite mer gnuggande mot klittan vart det innan han pressade på och ollonet gled in. Klara stönade och nästan skrek att han skulle komma in helt i henne. Sven lät hela kuken glida in och kände att han kunde komma in helt, han höll kvar kuken inne och kände hennes muskler krama runt skaftet. Han ökade tempot och nu vart det en skön njutning för båda. Sven kände hur det började bygga upp men valde att avbryta för att dra ut på njutningen. Han lade sig i skedställning och lyfte upp benet så han kunde tränga in i henne. Denna ställning var så härlig då han samtidig omväxlande kunde kyssa henne och smeka och suga på bröstvårtan.

 

Nu njöt båda för fullt och med ett ökat tempo kände Sven att nu ville han fylla fittan. Klara var på väg, ett par hetsiga stötar så kom de båda i en skön häftig orgasm. Långsamt kom de tillbaka till verkligen genom kramar och kel och några sugande kyssar. Sven låg kvar med kuken fittan och kunde inte låta bli att sticka ner handen och känna hur skönt kladdigt det var. När han strök över klittan riste det till i Klara och han frågan kort om hon ville ha mer. Klara var snabbt uppe och gick direkt ner och började kyssa och slicka på kuken. Sven som lärt sig få stånd ganska direkt på njöt av hennes tunga och snart var kuken åter redo. Han funderade på en skön ställning men det var Klara som ställde upp sig för en bakomfumlare.

 

Sven var snabbt på plats och tryckte in kuken direkt under Klaras stönande. Han tog ett fast grepp om höfterna och började knulla på i ett snabbt tempo. Pungen daskade mot Klaras klitta vilket ökade hennes njutning. Han växlade om i tempo och åter började orgasmkänslan byggas upp. Klara var först och nästan skrek ut sina orgasmer, Sven tappade räkningen till slut. Han såg hennes sexiga rosett och funderade på om hon var mottaglig för lite knull där men han vågade inte riktigt. Fittsafterna och sperman låg kvar och han lät ett finger massera på utsidan vilket Klara kände, fingertoppen pressades lite mot och han kom in en liten bit, lagom för att hon skulle känna det men ändå inte obehagligt. Lite oväntat snurrade Klar om och direkt fångade in kuken med munnen med orden; spruta i min mun! Hennes tunga och sugande mun kunde sin sak och Sven kände hur det byggdes på. Han släppte på allt och stönade ut sin orgasm med ett kraftigt bröl som förstärkte känslan.

 

Klara var snabb med att svälja satsen och när orgasmen klingat av slickade hon mjukt på kuken tills den var helt ren. Åter vart det lite mys fast nu sa Klara att hon inte orkade med en omgång till direkt. Klara konstaterade att så här skönt hade hon aldrig haft tidigare och gav honom en stor puss. Hon var snabb med att tillägga att han jättegärna fick komma tillbaka när det passade, Sven tackade givetvis ja till det. På vägen hem konstaterade han nöjt att han fått ytterligare ett nummer i listan och kunde förbanna sig själv att han inte gjort sin förvandling tidigare.

 

Sven njöt av sommaren som var en av de varmaste på många år, att gå runt i stan och turista var ganska trevligt och lärorik. Att stå uppe vid slottet och se vakt avlösningen var en höjdare, inte så mycket för själva vaktavlösningen utan för att det samlades mycket folk och det fanns massor att spana på. Vid ett tillfälle kom han i samspråk med två tjejer från England vilket slutade med att de gick och fikade efteråt. Han vågade inte riktigt flirta med dem men det kändes ändå trevligt att prata med dem och få öva på engelskan lite. Efter en kväll på Grönans dansbana hamnade han hemma hos en tjej, allt var perfekt men just när de skulle till rasslade det till och hennes ungar kom hem oväntandes. Alla verkade bli lika överraskade men mest besviken verkade kvinnan bli. Sven fick dock ytterligare ett nummer och löftet att de skulle ses igen.

 

Nästa morgon vaknade han med värsta ståndet och insåg att det var en vecka sen han knullat med Klara. Förr skulle han ha runkat av sig men nu kände han att det var en go fitta som lockade. Mitt i sina tankar hörde han telefonen ringa och vart lite glad när det stod ”Klara” på skärmen. Hans varade och efter att ha utbytt hälsningsfraser inkl hennes tack för den sköna stunden sist kom hon med sitt ärende. Har du kvar din bil? frågade hon. Sven insåg att bilen ja den gamla skrothögen som han ändå älskat och försökt håll liv i. Jodå den finns kvar och funkar. Klara vart glad och frågade snabb om han vill åka med och bada. Sven kände direkt att det skulle vara spännande och passande för en dag med samma värme och klarblåa himmel.

 

De gjorde upp att han skulle hämta henne om en timme och at hon skulle fixa fika och lite annat de kunde behöva. Sven rotade fram sina badbrallor som kanske inte var de allra sexigaste men de funkade. Han svängde upp vid hennes port där hon redan stod och väntade. Han noterade direkt att hon hade en tunn klänning och definitivt ingen BH, hennes bröstvårtor rörde sig så där sexigt när hon hoppade in i bilen. Sven fick lägga band på sig för att inte få värsta ståndet, Klara vart lite lurig och frågade om han hade något favoritbad. Sven svarade ärligt att han var väl inte den som direkt drog till stranden när han hade ledigt. På landet badades det friskt men då var det oftast för att svalka av sig. Jag har ett bad, började hon trevande, som är lite speciellt. Sven vart lite nyfiken då det märktes att det var något annorlunda. Det finns ett nakenbad som jag besöker så ofta jag kan men det är inte lätt utan bil. Sven hoppade till men insåg att det förklarade hennes solbrända kropp. Han visste ju att hon gillade sol och bad.

 

Han hade läst om nakenbad och visst var han nyfiken men oftast slagit bort tanken i rädslan för att få stånd och skämma bort sig. Han hade även läst om de ställen dit par åker för att knulla med andra. Det här badet är ett seriöst bad där alla håller på sig, i alla fall inte har sex öppet fortsatte hon som om hon åter läst hans tankar. Sven kände att det skulle vara spännande och med Klara som sällskap så var det nog lugnt. Han kände ändå hur det vart lite halvstyvt av tanken på alla andra att spana på och han fick koncentrera sig på körningen. Klara pratade på och tackade honom åter för sist och sa att hon verkligen behövt en härlig kuk. Sven fick nya vibbar och utan att kunna hejda det satt han med fullt stånd. Tur att de bylsiga byxorna förhoppningsvis dolde hans dilemma.

 

Klara bad honom svänga in på en lite väg och sen stanna framme vid en öppning. Kom, sa hon och gick ut och nästan mötte honom med en kram. Direkt lät hon handen glida ner och greppa om kuken. Den här måste vi fixa först sa hon med ett leende. Hon drog upp sin klänning och blottade sin nakna rumpa med orden. Kom och ta mig! Sven vart så omtumlad att han för en kort stund tappade fattningen men synen av den vickande rumpan och den härliga fittan fick honom att snabbt plocka fram kuken och direkt söka sig in i henne fitta som uppenbarligen var redo då hon var plaskblöt. Klara stönade som vanligt på ett hetsande sätt och när han stötte in djupt i henne kom hon i en orgasm. Han pumpade på och ganska raskt var han redo att fylla henne. Kanske vart det för hårt eller ej men han stödde så djupt han kunde i orgasmen vågor och Klara fick åter en orgasm i bara farten.

 

Så nu kan vi fortsätta till stranden sa hon med ett skratt. Besöket på stranden var väldigt lugnt och städat och tacka vare orgasmen innan kände han ingen stress över att få stånd när han såg alla de andra nakna tjejerna. Sven kände att det hade vart väldigt skönt och även att gå nakna ner till vattnet, visst hade han känt blickar men ändå var det spännande. Hit skulle det bli fler gånger tänkte han för sig själv. Klara kramade om honom då han släppte av honom henne vid porten, visst är det härligt med nakenbad sa hon i förbifarten.

 

Ny dag och nu skulle det bli en ny bil tänkte han.

 

 

 

 

 

 

 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.