Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/1, 2017 kl. 09:31, av WAMPyrellagirls

Japanska ostron!

Del 2 av 2 i serien Ostronrestaurangen

Nu skall man inte tro allt man läser på nätet och speciellt inte något som står i en sexnovell. Ändå svindlade tanken, när jag stod på Ströget och kom ihåg berättelsen om ostronrestaurangen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

WAMPyrellagirls

Både jag Tina och Lotta niger djupt, för den recensionen Ip521813. "Bästa sexnovell" får oss att blunda och njuta några sekunder innan vi söker oss efter tangentbordet, för att försöka ge läsarna något ännu bättre.

2/12, 2017 kl. 19:13

#6

lp521813

Tycker de här två "ostronnovellerna" är riktigt bra med en kort distinkt berättelse som sätter fantasin i rörelse och fungerar. Delas ju inte ut några pris i Sverige, än så länge (!), för bästa sexnovell, men om den dan kommer så....:)

30/11, 2017 kl. 21:53

#5

WAMPyrellagirls

Jadu Smajlis, Vi är som vanligt till 100% säkra att denna restaurang finns, eller borde finnas eller har funnits. ;)

5/5, 2017 kl. 23:40

#4

Smajlis

Så stället finns alltså! Dejligt!

5/5, 2017 kl. 18:33

#3

WAMPyrellagirls

Ta det "roligt" Huldran. I Danmark är det hygge, så givetvis får tjejer också njuta av denna dessert. Men att ge kyparen en extrapeng, för att dyka ned på efterrätten före huvudrätten, ses inte som bra bordsskick och är givetvis helt omöjligt.

9/1, 2017 kl. 09:57

#2

Huldran

Hallå där! Får tjejer också beställa efterrätt? Någon måtta får det vara på det patriarkala företrädet!
En sak till. Det borde faktiskt gå att ge kyparen en extra peng lite vid sidan av, utan att behöva passera kassan. Oss emellan, alltså.

8/1, 2017 kl. 23:25

#1

Pappi

En fullkomligt galen idé.... I love it!!

8/1, 2017 kl. 11:32