Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/5, 2008 kl. 22:47, av Hannes II

Det öde man förtjänar

Tänk vad som skulle kunna hända om den där gamla colognen i badrumsskåpet visade sig vara oemotståndligt för det motsatta könet.

Det började inte bra! Väckarklockan vägrade att fungera och jag försov mig nästan. Panikartat hade jag kastat mig ut i badrummet för att ta morgonduschen. Jag svor en lång ramsa när det visade sig att rakapparaten inte ville fungera utan istället så fick jag använda en gammal hederlig rakhyvel istället. Som plåster på såren så tänkte jag ta lite After Shave på mina lena kinder. Lång inne i badrumsskåpet så hittade jag en gammal cologneflaska som jag inte ens kom ihåg att jag hade! "Destiny" hette den och den var underbart sval mot min irriterade hud.

Det skulle komma en stor delegation från en mycket viktig kund på besök till företaget och alla var beordrade att vara uppklädda så jag tog på mig min gamla kostym. Påbudet var bara löjligt eftersom jag inte skulle komma i närheten av gästerna eftersom jag bara arbetade som tredje rangens arkitekt! Egentligen så var jag en mycket begåvad ung arkitekt men då jag saknade vassa armbågar och viljan att gå över lik så hade jag inte heller avancerat i hierarkin.

När jag stod i Pressbyrån för att köpa morgontidningen så impulsköpte jag även en skraplott. Jag lät lotten glida ner i plånboken och stressade vidare för att hinna till arbetet i tid. I foajén tittade Veronica upp bakom receptionsdisken när jag kom in. Veronica var företagets primadonna och själutnämnda diva! Veronica var lång och slank och grymt sexig. Hon skulle inte ens nedlåta sig till att beblanda sig med en som mig än mindre tilltala mig.

- God morgon Hannes, kvittrade hon glatt och log mot mig.
Jag blev så överraskad att jag stannade upp!
- Hej, stammade jag fram.

Veronica log och följde mig när blicken när jag skyndade förbi på min väg till våningsplanet där mitt skrivbord i kontorslandskapet där vi lägst stående arkitekter arbetade fanns. Veronicas beteende förbryllade mig och jag kunde inte hitta någon som helst rimligt förklaring till hennes agerande. Jag slog mig ner vid mitt ritbord och tittade på ritningen framför mig.

Trappuppgången i en flerfamiljsfastighet till ett kommunalt bostadsbolag! Det var inte det jag drömt om att rita när jag studerade till arkitekt på universitetet!

Drömmarna handlade istället om vackra kontorslokaler i djärv design med modern stilbrytande inredning och exklusiva material. Jag suckade! Det var så långt borta från det jag sysslade med som det över huvud taget gick att komma. Kunden som skulle komma på besök under dagen var precis en sådan kund som mina drömmars kontor skulle passa till men jag visste att det var företagets chefsarkitekt som skulle rita det på egen hand. Hade jag tur så kunde jag kanske få rita toalettutrymmet men förmodligen skulle jag inte ens få göra det!

Jag hade precis plockat fram skraplotten och börjat skrapa på den när Veronica kom gåendes in i kontorslandskapet. Hon gick med svängande höfter rakt fram till mitt bord samtidigt som hon log stort mot mig. Jag kröp ihop som ett litet skadeskjutet djur i min stol och funderade febrilt på vad hennes närvaro kunde betyda.

- Ledningen vill prata med dig Hannes, sa hon med sin lena ljuva stämma.
- Nu? Frågade jag skeptiskt.

Jag visste att den betydelsefulla kunden redan anlänt och att man fick olika förslag pressenterade för sig i det flashiga konferensrummet högst upp i huset.

- Du är efterfrågad nu, sa Veronica utan antydan till någon ironi eller irritation i rösten.
Som en lydig hund följde jag efter henne och jag kunde se hur mina kollegor tittade storögt efter oss. Försiktigt gick jag steget bakom Veronica. Hennes underbara doft låg som en slöja efter henne och jag smekte hennes kvinnliga kurvor med min blick. Veronica var ouppnåelig och jag visste det! Plötsligt tog hon tag i min arm och drog mig med in i kopieringsrummet. Hon slog igen dörren om oss och vred om nyckeln i låset.

- Va? Stammade jag fram.
- Ta mig Hannes! Knulla mig! Bönade hon.

Osäkerheten skrek i min kropp samtidigt som jag till min stora förtvivlan kände hur jag började bli upphetsad. Veronica tog ett steg mot mig och pressade sin generösa byst emot mig samtidigt som hon slog armarna om min hals och gav mig en kyss. Hennes tunga letade sig in i min mun och hon kved samtidigt som hon pressad underlivet hårt mot mitt stånd.

- Knulla mig! Bönade hon återigen.

Som förstenad stod jag när hon smidigt saxade av sig toppen och blottade ett par perfekt formade bröst. Jag flämtade till när jag såg hur hennes styva bröstvårtor stod rakt ut. Hon tog tag i mitt bälte och drog mig med mig bort till kopieringsmaskinen. Där hoppade hon smidigt upp och satte sig samtidigt som hon drog upp den korta kjolen runt midjan. Hon hade inga trosor på sig och hennes renrakade sköte lyste rosa och inbjudande mot mig.

Hon gnällde som en hundvalp när hon slet upp mina byxor och lirkade fram lemmen. Jag var hårdare än jag någonsin tidigare varit och det kändes nästan som om jag var större än jag brukade vara.

- Åhh vilken kuk! stönade Veronica samtidigt som hon runkade mig.
Veronicas ögon lös av upphetsning och jag kände utlösningen närma sig med oroväckande hastighet.

- Knulla mig, väste hon samtidigt som hon drog upp benen lite och gled fram på kopiatorn.
Hon drog mig intill sig och hon stönade till högt och kastade bakåt med huvudet när jag sjönk djupt in i hennes våta heta kön.

- Åhh gud vad stor och skön du är, stönade hon.

Veronica var så våt att det slaskade om det när jag gled in och ut ur henne i långa djupa tag. Jag kramade hennes stora mjuka bröst och jag njöt av varje sekund som hennes heta inre skänkte mig väl medveten om att det aldrig skulle inträffa igen.

- Stjärten, stönade hon, - knulla mig i stjärten!

Jag stelnade förvånat till!

- Kör upp kuken i stjärten på mig, stönade hon.
Långsamt gled jag ur henne och hon greppade min av hennes könssafter kladdiga lem och satte den mot sitt anus. Med ett stadigt tag om min höft pressade hon mig mot sig och tungt gled jag djupt in i hennes stjärt!
- Jaaa knulla mig, kved hon.

Veronicas stjärt kramade min lem hårt och det var obeskrivligt skönt! Plötsligt så tryckte Veronica på kopieringsknappen och kopiatorn vaknade till liv under henne. Det skarpa scannerljuset svepte under henne och när pappret rasslade ut kunde jag inte låta bli att titta på det! Det var en perfekt kopia av hennes stjärt och man såg tydligt hur min lem satt djupt inne i henne.

- Jag vill ha sprutet i ansiktet, väste hon.

Hennes önskan fick mig att nästan att passera krönet! Veronica knuffade bort mig och hoppade snabbt ner på golvet framför mig. Hon satte sig snabbt på huk framför mig och slukade lemmen samtidigt som hon runkade mig hårt! Den fantastiska synen av min lem i hennes vackra ansikte fick mig att passera krönet. En hård stråle av säd pumpade ut långt ner i halsen på Veronica. Hon hostade till och la upp lemmen mot ansiktet. Ytterligare två hårda strålar av säd pumpade ut över hennes vackra ansikte och svarta hår.

Veronica satt på golvet framför mig och flinade samtidigt som hon slickade min slaknade lem ren från all säd. Hon ställde sig upp och torkade nöjdaktigt bort säden från ansiktet innan hon krängde på sig toppen igen. Jag kunde fortfarande se lite säd i håret på henne men hon verkade inte bry sig. När jag knäppt mina byxor och rättat till klädseln så log Veronica mot mig och räckte över kopian till mig.

- Ett litet minne, flinade hon och låste upp dörren.

Matt följde jag Veronica i spåren upp mot direktörsvåningen samtidigt om jag försökte fatta vad det var som hänt! Hela händelsen var så otrolig att jag inte ens skulle ha kunnat fantisera ihop något liknande. Veronica lämnade mig utanför dörren till chefens kontor och innan hon lämnade mig så gav hon mig en djup kyss.

- Säg bara till när du vill göra om det, viskade hon innan hon försvann.

Jag ryckte till av rädsla när chefens dörr öppnades. Hans sekreterare Louise granskade mig en kort stund innan hon bad mig komma in. Jag följde lydigt efter den dominanta sekreteraren. Louise var företagets skräcködla. Hon var i 40-års åldern, klädde sig alltid strikt och korrekt och var otroligt vacker samtidigt som hon var fruktansvärt bitschig och dominant.

En av mina kollegor hade visslat efter henne i korridoren och Louise hade vänt upp och ner på helvetet som svar. Kollegan fick sparken för sexuella trakasserier och det hade gått fortare än det tar att berätta det. Jag var helt ärlig livrädd för Louise för hon hade makten att förstöra karriären för vilken anställd som helst.

- Är du nervös? Frågade hon lent.

Jag kunde inte förmå mig till att svara utan jag nickade bara och tittade ner i golvet.
- Seså, sa hon och lyfte upp min haka med handen, - jag skall få dig att slappna av.

Louise knäppte resolut upp mina byxor medan jag stod som förstenad! Hon satte sig på huk framför mig precis som Veronica gjort bara en liten stund tidigare. Till min stora förvåning så växte sig min lem hård och återigen så verkade den större än den brukade vara.

- Mmm vilken maffig kuk, kuttrade Louise och slickade sig om munnen.

Långsamt slöt hon läpparna om min lem och jag kunde känna hur hon spelade med tungan över ollonet. Med ett litet "plop" drog hon lemmen ur munnen.

- Jag känner att du knullat Veronica i fel hål, flinade hon.

Jag kunde känna hur genansen brände på mina kinder tillsammans med upphetsningen men innan jag hann fundera något mer så försvann jag in i Louises heta mun igen. Veronica framstod som rena nybörjaren i jämförelse med Louises effektiva teknik och utlösningen närmade sig med stormsteg fastän det var så kort stund sen jag tömt mig senast.

Louise stönade till av upphetsning när min säd började pumpa ut. Hon sög mig tills jag var slapp och slak och då stoppade hon tillbaka lemmen i byxorna och ordnade till min klädsel. Hon ställde sig upp framför mig och rättade till slipsen på mig innan hon öppnade dörren in till konferensrummet. Jag hade magen full av fjärilar och osäkerheten brände i min kropp när jag steg in i konferensrummet. Omedelbart så vändes tio par ögon mot mig!

- Kom in Hannes, sa min chef och reste sig.

Han mötte upp mig och han föste runt mig och pressenterade mig för alla gästerna runt bordet. Det var som i en dimma jag skakade hand med den ena högre dignitären efter den andra.
- Vi har studerat ditt förslag till huvudkontor, sa den man som helt uppenbart var högst i rang av besökarna.

På konferensbordet kunde jag se mina skisser på mitt drömprojekt ligga upprullade. Jag blev alldeles kall i hela kroppen när jag såg alla ritningarna och skisserna. Skisserna var mina egna privata som jag arbetade med på raster och utanför arbetstid och jag var alltid mycket noga med att hålla dem åtskilda från mina arbeten.

- Det är det mest begåvade förlag jag någonsin sett och vi vill väldigt gärna att du genomför projektet, fortsatte han.

Jag fattad först inte vad han sa! Jag trodde jag skulle få sparken för att jag ägnat mig åt sådant som jag inte skulle ägna mig åt.
- Givetvis så kommer du att få ett eget kontor på direktionsplanet och rejält höjd lön, sa chefen.
Med tio förväntningsfulla ögon riktade mot mig så fattade jag plötsligt vad det var som hände!
- Öh ja, började jag, - jag har några andra projekt som jag arbetar med men…
- Du är befriad från sådant där nybörjar arbete, sa chefen, - våra toppbegåvningar skall inte hålla på med sådana simpla projekt.
- Ja då är jag väl disponibel, sa jag matt.

Resten av mötet var som i en dimma och det var svindlande summor som jag skulle få disponera i projektet. Projektet innehöll allt jag någonsin drömt om och det kändes overkligt. Middagen intogs på en av de finare restaurangerna i stan och när jag efter avslutat möte åter igen satt vid mitt ritbord så undrade jag om jag drömt det hela.

Lotten jag köpt låg framför mig på bordet och förstrött började jag att skrapa fram vinstsummorna. Klentroget stirrade jag på lotten som låg skrapad framför mig. Tre "5 000 000 kr" lös på lotten och jag kände hur jag fick svårt att andas när jag förstod vad det innebar!

*
Flytten upp till direktionsvåningen var över på bara en timme och klentroget satte jag mig i den exklusiva skrivbordsstolen i skinn. Mahognyskrivbordet framför mig glänste och utsikten genom det stora panoramafönstret tog nästan andan ur mig. Försiktig strök jag med handen över den vackra bordsskivan samtidigt som jag fingrade på lotten i fickan med den andra. Hela dagen hade varit en enda lång dröm och jag var livrädd för att jag skulle vakna och bli tvungen att inse att det just endast varit en underbar dröm!

- Behöver du något?

Jag ryckte till av rädsla och tittad förskräckt upp på Louise! Hon stängde dörren om sig när jag skakade på huvudet och gled ner lite djupare i stolen. Louise log mot mig när hon rundade mitt skrivbord och satte sig på kanten framför mig.

- Du kan få hjälp med vad du vill, sa hon.
- Det är bra, pep jag fram.
- Säkert? Frågade hon.

När jag nickade så särade hon på benen så att jag kunde se rakt upp under hennes korta kjol. Jag höll andan när jag med blicken följde hennes långa ben med blicken. När jag kom upp till kanten av nylonstrumpan så insåg jag att hon hade stay-ups på sig. Min blick letade sig längre upp och jag flämtade till när jag såg att hon inte hade några trosor på sig! Till skillnad från Veronicas slätrakade kön så hade Louise en prydligt friserad liten tofs och jag kunde se hur det glittrade lita av vätan i det mörka håret.
- Vad du vill, upprepade hon.

När jag mötte hennes blanka blick så förstod jag att det inte var något erbjudande utan en uppmaning som inte gick att avböja.

- Kan du knulla receptionisten så kan du knulla mig, väste hon.

Hon drog upp kjolen ordentligt runt midjan och satte upp ett ben på var sida om mig på stolens armstöd samtidigt som hon vinklade ut knäna ordentligt. Hennes blygdläppar delade på sig och jag kunde se hur våt hon var i sitt rosa inre. Louise böjde sig fram och la upp handen om min nacke och drog mig mot sig. Det var helt uppenbart vad det var hon ville och hon stönade till högt när jag lät tungan glida mellan hennes kladdiga blygdläppar.

- Åhh vilken stygg liten pojke du är som slickar sekreterarens våta fitta, kved hon.
Vätan flödade ur henne och mitt finger gled lätt upp i henne. Jag slickade hårt på hennes klitoris samtidigt som jag stimulerade henne inuti. Louise stönade uppskattande och sköt fram höften mot mig.

- Det här har du gjort förr, kved hon.

Plötsligt drog hon upp mitt ansikte och förvånat tittade jag in i hennes blanka ögon.
- Knulla mig, bönade hon.
Snabbt vände hon på sig och la sig ner med överkroppen på mitt skrivbord. Hennes vackra rumpa putade inbjudande mot mig och hon svankade hårt och sköt upp rumpan mot mig.
- Ta mig då!

Snabbt slet jag upp mina byxor och plockade fram min hårda lem. Den hade verkligen blivit större! Insikten att min lem blivit större fick mig att känna en bubblande euforisk glädje. Storleken spelar ingen roll brukar alla säga men en stor lem stärker egot på den mest klentrogne man och upphetsad trängde jag in hårt i Louise bakifrån. Louise stönade till högt och mötte mig hungrigt.

- Fyll upp mig, kved hon.
I ett stadigt tempo med ett ordentligt tag om hennes höft så började jag att ta henne ganska hårdhänt. Louise stönade och mötte mig med samma entusiasm som jag tog henne med.
- Knulla den slampiga sekreteraren i stjärten, väste hon och tittade på mig med kåtblank blick.
Med ett slaskande ljud gled jag ur henne för att sätta den kladdiga lemmen mot hennes anus. Louise hävde sig bakåt och hon skrek till när jag sjönk djupt in i stjärten på henne. Hon stod stilla och flämtade en stund innan hon började gunga mot mig.
- Ta mig hårt, kved hon.

Stadigt och hårt började jag att ta Louise i stjärten. Efter en stund så kunde jag se hur hon förde ner handen och rytmiskt började smeka sig själv. Hon svankade hela tiden hårt och mötte mina rörelser rytmiskt.
- Spruta mig full, kved hon.

Louise stelnade till när orgasmen erövrade hennes kropp! Jag kunde känna hur hon pulserade om min lem och med några snabba hårda stötar tog jag mig över mitt eget krön och började pumpa säden långt upp i stjärten på henne. Louise låg med skakiga ben framför mig på skrivbordet och flämtade när jag drog mig ur henne. Hon rätade långsamt på sig och rättade till kjolen.

- Är det något du behöver så är det bara att säga till, sa hon med sin vanliga sammanhållna min innan hon vände och gick.
Innan hon försvann ut ur rummet så kunde jag se hur min säd rann nerför hennes ena ben.

*
Innekrogen var full av kändisar och det vackra innefolket. Hovmästaren kröp nästan för min uppdragsgivare och fjäskandes hade han visat in oss till bordet i restaurangens VIP-del dit endast de mest inflytelserika gästerna släpptes in. Maten som serverades var det mest underbara jag någonsin tagit i min mun och vinet smekte gommen på ett sätt jag aldrig tidigare varit med om.

Kreditkorten i guld glimmade i kapp och champagneflaskorna levererades in i stadig takt samtidigt som det vackra folket trängdes omkring oss. Börsens och pengarnas makt var stor insåg jag och jag kände nästan lite förakt för det lismande vackra folket som försökte ställa sig in. Diskret gled jag lite försiktigt ut i periferin när två långa slanka skönheter gled upp vid min sida.

- Hej! Jag heter Sofie, sa den ljusa av dem.
- Och jag Erika, sa den mörkare av de två.
- Hej, svarade jag osäkert, - Hannes heter jag.
- Vi har inte sett dig här tidigare, sa Sofie.
- Jag brukar inte vara här utan är med i sällskapet där, sa jag och pekade.
- Jaha, sa Erika glatt, - det är du som är den där arkitekten som alla pratar om.
- Jaha, sa jag osäkert.

Var det verkligen så att jag var ett allmänt samtalsämne på en av de mest ytliga innekrogar som fanns?
- Ja alla pratar om det där jätteprojektet som den där helt okända arkitekten skall rita, sa Erika.
- Och vad gör ni då? Frågade jag i ett försök att flytta fokusen från min person.
- Vi är fotomodeller, svarade Sofie.

Det förvånade mig inte ett dugg för båda kvinnorna såg otroligt bra ut. Samtidigt så var de säkert otroligt korkade och ytliga så jag närde inget större hopp om att samtalet skulle bli givande.
- Ja egentligen så är jag civilekonom, sa Sofie, - men jag knäcker extra som modell.
- Ja och jag finansierar mina studier i medicin med modellandet, sa Erika.
- Vanligtvis så brukar det bara vara ointressanta ytliga brats här men det syntes direkt att du var annorlunda, sa Sofie.

Erika nickade instämmande och jag kunde bara förvånas och glädjas åt att mina fördomar inte besannats. Båda kvinnorna var intelligenta och båda visade sig vara riktigt allmänbildade och båda hade en härlig humor. Tidvis var de riktigt underhållande när de med några dräpande och elaka kommentarer avspisade efterhängsna brats som svansade runt benen på dem. Bara som för att så salt i såren på de avvisade så klängde de på mig och flirtade vilt.

- Är det inte dags att vi åker hem nu? Frågade Sofie när vi pratat en lång stund, - jag är så jäkla kåt.
- Ja med, sa Erika, - en stadig kuk skulle göra den här kvällen perfekt.

De krokade fast mig på var sin sida om mig och började gå mot utgången. På vägen kunde jag se avundsjuka blickar från både manliga och kvinnliga gäster som vi passerade. Stärkt av de vackra kvinnorna vid min sida så sträckte jag lite extra på mig vilket bara fick den kvinnliga omgivningen att tindra ännu mer trånande med ögonen.

*
De två vackra kvinnorna kurade ihop sig på var sin sida om mig i taxin och jag kunde se hur den kvinnliga chauffören kastade avundsjuka blickar i backspegel.
- Är det långt hem till dig? Frågade Erika.
- En halvtimme ungefär, svarade jag.
- Då hinner vi ju roa oss på vägen, sa Sofie.
- Är det okey? Frågade Erika med tydlig adress till taxichauffören.

När chauffören nickade och log stort mot oss i backspegeln så hade Erika redan knäppt upp mina byxor och försökte lirka ut lemmen. Jag kunde se hur stora ögon chauffören fick i backspegeln när Erika fick fram min hårda lem.
- Jäklar vilken kuk, flämtade hon till.

Innan hon hann säga något mer så dök Sofie ner över mig. Jag försvann lång ner i halsen på henne samtidigt som Erika sög in min tunga i sin mun. Systerligt turades de om att slicka och suga på min lem och hela tiden så kunde jag se chaufförens heta blickar i backspegeln.
- Nu sprutar han snart, fnissade Sofia när jag växte mig större och hårdare inför utlösningen.
- Smaskigt, fnittrade Erika när en stråle säd pumpade upp mellan deras ansikten.

De turades om att slicka i sig säden som jag pumpade ut samtidigt som de fnittrade lyckligt hela tiden. Jag lutade huvudet tungt bakåt mot nackstödet och andades tungt i efterdyningarna av orgasmen. Erika och Sofie pressade sig keligt mot mig samtidigt som jag försökte få klädseln lite mer anständig när taxin bromsade in utanför min trappuppgång. Jag lutade mig fram mellan framsätena för att betala resan när chauffören tittade på mig med blank blick.

- Jag tar resan om du lovar att ringa mig i morgon, viskade hon.
Blickarna hon gav mig skvallrade om att hon ville mer än att träffas för att ta en fika!
- Okey, svarade jag.
- Här! Sa hon och gav mig en lapp med ett mobilnummer på.
- Ha en fortsatt trevlig kväll Malin, sa jag efter att ha läst vad som stod på lappen.
- Detsamma! Svarade hon och gav mig en snabb puss på kinden.

*
Erika och Sofie gick runt och beundrade min lägenhet. Jag hade inrett den med de små medel jag hade och mina egna projektarbeten dominerade stort vilket bara fick Erika och Sofie att bli ännu mer imponerade. De öste beröm över mig och de beundrade min goda smak.

- Nu tycker jag att vi skall inviga sängen, viskade Sofie i örat på mig.
- Sprutet är mitt, sa Erika i mitt andra.
- Lyssna inte på henne, sa Sofia, - det är mig du skall kladda ner.
- Flickor! Lugna er. Ni skall inte bråka. Jag räcker nog till er båda, sa jag.
- Åh Hannes! Du är bara för underbar, kuttrade Erika.

Smidigt och sensuellt befriade sig de båda skönheterna från sina kläder och visade oblygt upp sina perfekta kroppar för mig. Gemensamt klädde de av mig och la ner mig i sängen för att krypa upp på var sin sida om mig.

- Hoppas att det inte gör något om vi leker lite med varandra, sa Sofie, - för det är så skönt när Erika slickar mig.
- Detsamma, fnissade Erika, - jag älskar när du slickar mig till orgasm.
- Låt inte mig hindra er, sa jag.
- Det är ju inte lika bra som att bli rejält påsatt, sa Erika.
- Äkta vara är alltid bäst, fyllde Sofie i.

Tydligen bestämde sig de heta kvinnorna för att det var slutpratat för Sofie började kyssa mig girigt samtidigt som Erika hasade ner längsmed min kropp för att låta sin sträva tunga glida längsmed min lem.

- Jag älskar att suga kuk, kuttrade Erika innan hon lät min lem glida in i munnen.
Jag njöt av Erikas sköna behandling och tack vare utlösningen i taxin så kände jag att skulle kunna hålla mig bra länge.
- Slicka mig, gnällde Sofie.

Hon drog i mig och jag lösgjorde mig från Erikas grepp. Sofie la sig ner på rygg och särade villigt på sina långa slanka ben. Hon hade inte ett hårstrå på hela venusberget och hon var våt långt ner på insidan av låren av upphetsning. Sofie kved högt när jag lät tungan glida mellan hennes heta våta veck. Hon roterade med höften mot min tunga samtidigt som Erika kysste och smekte hennes bröst.

- Nu på klittan! kved hon efter en stund.
Hårt strök jag med tungan över hennes klitoris några gånger när hon spände hela kroppen. Sofie skrek till när hon fick orgasm och hennes kropp skakade och krängde när orgasmen rullade genom hennes kropp. Efter en stund låg hon stilla på rygg och bara flämtade.
- Vilken smäll! Mumlade hon.
- Min tur, sa Erika och drog i mig, - knulla mig.

Hon drog omkull mig och pressade ner mig på rygg innan hon smidigt gränslade mig. Hon greppade min lem och positionerade sig rätt. Erikas blygdläppar var våta mot mitt ollon och hennes upphetsning rann ner längsmed min lem. Jag kunde känna hur spänd hon var och hur hon fick behärska sig för att inte bara sätta sig hårt på mig.
- Det här är bästa stunden, kved hon, - precis innan jag blir uppfylld.

Resolut satte hon sig ner med ett högt stön och i en rörelse gled jag djupt in i henne. Erikas kön kramade mig hårt och hon var underbart trång. Långsamt började hon att rida mig med långa mjuka rörelser under låga stön. Hon ökade intensiteten i ritten allt efter som och till slut så skrek hon till och föll ner i min famn när orgasmen slog till. Erikas heta kropp skakade och ryckte i min famn och jag kunde känna hur hennes kön pulserade runt min lem.

Efter en stund så rullade hon tungt av mig. Sofie satt med tindrande ögon bredvid och tittade på min av Erikas kladdiga safter blanka hårda lem. Hon slickade sig om munnen innan hon lutade sig fram och lät tungan glida runt mitt kladdiga ollon.

- Mmm gott, sa hon.
Hon lutade sig fram mot mig och kysste mig hetsigt innan hon viskade:
- Ta mig i stjärten!

Sofie ställde sig på alla fyra hårt svankandes med rumpan putandes mot min. Hennes blick var blank och vild när jag ställd mig tillrätta bakom henne.
- Sätt på mig någon gång då! Klagade hon.

Hon hävde sig hårt bakåt så fort jag positionerat lemmen rätt och hon omslöt mig i en enda rörelse. Hon skrek till och stelnade till i hela kroppen innan jag kunde se hur hon slappnade av. Långsamt började hon att gunga fram och tillbaka och jag stod bara still och njöt av känslan och den vackra utsikten över Sofies kropp.

- Lägg dig ner, viskade Erika i mitt öra.
Utan att glida ur Sofie så lyckades vi att lägga oss ner i sked där Sofie lyfte upp ena benet och satte foten på mitt lår. Erika lutade sig fram och började slicka Sofies blöta kön. Emellanåt gled hennes tunga ner över min lem och pung för att åter vända upp mellan Sofies kladdiga blygdläppar. Sofie kysste mig hetsigt samtidigt som jag smekte hennes mjuka välformade bröst.
- Över oss, gnällde hon, - spruta över oss.

När jag kände att utlösningen närmade sig så gled jag ur Sofies heta stjärt. Snabbt snodde de båda kvinnorna runt under mig och la sig tillrätta framför mig. De greppade mig samtidigt och hårdhänt runkade de mig.
- Visa oss sprutet nu, väste Erika.
- Kladda ner oss, väste Sofie.

Jag kunde känna hur utlösningen byggdes upp i kroppen och jag kved till när säden började spruta ut över de två lyckliga kvinnorna framför mig. Säden rann nerför deras lyckliga vackra ansikten när jag kom tillsans.
- Vilket sprut! Sa Erika.
- Det måste vi göra om i morgon, sa Sofie.
Gemensamt bäddade vi ner oss i min säng och keligt pressade sig Erika och Sofie mot mig.
- Du är bäst, sa Sofie.
- Mmm, hummade Erika.

Innan jag hann svara så sov de båda vackra kvinnorna i min famn. Försiktigt lösgjorde jag mig från de varma sovande kvinnokropparna och smög ut i badrummet. Tyst öppnade jag badrumsskåpet och plockade ut den gamla cologneflaskan. Försiktigt vände och vred jag på den. Etiketten var gammal och tummad och all text gick inte att läsa men delar av en mening kunde jag utlästa ".. det öde som man förtjänar!". Hade colognen gett mig det öde som jag förtjänade eller hade bara lyckans stjärna bestämt sig för att lysa på mig?

Oavsett vilket så skulle mitt liv se oändligt mycket mer annorlunda ut än det gjort hittills och med detta så nöjde jag mig. Jag smög in till sovrummet igen och kröp ner i sängen mellan de två nakna heta kvinnokropparna. De båda kvinnorna makade sig närmare mig i sömnen och det var med ett leende på läpparna som jag slöt ögonen och somnade

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Hannes II

Den är lite udda @Huldran. Jag hade sett en riktigt dålig film med Sandra Bullock, Love potion no9 och den inspirerade mig. Jag insåg ganska fort att jag var tvungen att ta ut svängarna rejält för att det skulle bli något. Den publicerades på en annan sida först och mottagandet blev väl sådär ???? Den var kul att skriva iaf!

16/2, 2021 kl. 21:19

#4

Huldran

Skojigt, smått upphetsande och vågat! Detta är en novell med överraskande text för att komma från dig, Hannes.

Men att själv försöka i dessa banor tror jag skulle vara mer än vågat. Mina yngre manliga kollegor skulle nog ändå vilja vänta till efter arbetstidens slut... I så fall.
Tack! //Huldran.

13/2, 2021 kl. 23:12

#3

Hannes II

Håller fullständigt med dig Archeolog!

7/12, 2009 kl. 07:19

#2

Zeri

Mmmmmm......
Skööönt........

6/12, 2009 kl. 12:50

#1

Archeolog

Upphetsande och erotisk på alla sätt och vis, kan bara säga en sak till: jag skulle aldrig förtjäna något liknande öde.

6/10, 2009 kl. 00:06