Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/1, 2017 kl. 14:20, av WAMPyrellagirls

Sänggavlar

Inte kan sänggavlar vara så upphetsande, så det går att skriva en sexnovell om en sådan?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#13

WAMPyrellagirls

Om nu Huldran oroar sig så mycket att slitage skulle kunna ge gynekologer oroande tankar, kan vi Wampisar upplysa att det finns även sängstolpar i metall!

Därvid kan det förstås uppkomma oro om allergier av dessa metaller, men som alltid är det bäst att använda kondom, för att förbli 100% säker...

TinaW

11/2, 2020 kl. 14:41

#12

Huldran

Jag glömde en viktig sak till förra kommentaren. Är inte dessa sängstolpar gjorda av trä?

Tänk om idogt användande skulle ge upphov till slitage och stickor på kulan? Även om de i förväg är behandlade...

Herre min Skapare, det skulle räcka med en (1) sticka! Och vad skulle gynekologen då fråga om, när hon/han med pincetten i hand började leta på insidan? Med pannlampan på och huvudet (på axlarna) halvvägs in mellan mina ben?

Hjälp, vad läskigt!! Det räcker som det är!

//Huldran.

6/2, 2020 kl. 01:07

#11

WAMPyrellagirls

Tack Smajlis. Vi suger åt oss kommentaren och gillar att försöka få till en liten knorr på slutet. Allt skall inte vara helt väntat tycker vi.

5/5, 2017 kl. 23:38

#10

Smajlis

Rolig och busig historia. Som Fr. Lusth nedan så gillar jag också den lilla knorren med kameraövervakningen.

5/5, 2017 kl. 17:58

#9

WAMPyrellagirls

Tack Pappi, Lena Lust, Jaca. Alltid kul att höra en och annan tanke som läsaren fått och nog är det några som i fortsättningen tittar på sänggavlar med andra ögon.
Tina W

24/1, 2017 kl. 00:15

#8

Pappi

Skönt knasig berättelse. Men vart är världen på väg när försäljaren utnyttjar tillfället för att få sälja en säng...... visst han han väl kunnat vara lite mer service minded.... Han borde ju iallafall ha kollat om det fans något intresse för mer personlig omsorg

23/1, 2017 kl. 20:19

#7

Lena Lusth

Vansinnigt roligt och bra skrivet, gillar twisten på slutet med kameraövervakningen. Super.

23/1, 2017 kl. 17:33

#6

Jaca

Men det gör ju det bara än mer spännande..
Att det springer folk där menar jag.. ;)
Gillar din fotnot, vätskador är inte populära i den branschen och premien kan lätt skjuta i höjden efter denna novell.. :D
Mycket trevligt skriven, jag gillar den..
//Jaca

23/1, 2017 kl. 17:05

#5

WAMPyrellagirls

Huldran: Bara det att där springer ju så mycket kunder, mest hela tiden. Inte en chans att testa i lugn och ro. Nu har de förstås 90 dagars testa hemma, så det kunde ju fungera. Jag får göra ett besök i helgen och kolla in utbudet. ;)
Tina W

20/1, 2017 kl. 15:07

#4

Huldran

Ha Ha!! Kul OCH annorlunda. Men innan ditt köp, borde du ha provat den som ett känt småländskt företag tillverkar.

De gavelstolparna är mjukt vågformade. Fungerar enligt VÅR önskan både för rotation upp och ner men även åt sidan. Där blir VI verkligen skakiga och John Holms kan kasta sig -- i brasan! Mmmarabou säger jag // Huldran.

20/1, 2017 kl. 14:13

Läs in fler