Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/1, 2017 kl. 21:57, av Wickedpedia

Eye in the sky

En vanlig solig dag med lite rollspel förvandlas till ett äventyr oväntat äventyr

EYE IN THE SKY!

Det var semester och Sandra satt i solstolen på baksidan av huset och solade vilket hon gjorde så ofta det gavs möjlighet att göra det. Hon hade börjat sola redan i maj och hon var ordentligt brun över hela kroppen. Jo, över HELA kroppen. Bysten var helt jämnbrun med hennes övriga överkropp och det skönjdes knappt någon färgskiftning på underkroppen heller. 

Just nu satt hon topless och njöt av solskenet och förbannade var gång det gled förbi ett moln, vilket det gjorde någon gång då och då. De flesta människor hade säkert tyckt att det var en välsignelse med ett skuggande moln, men inte Sandra, hon hade troligen varit en katt i tidigare liv såsom hon lapade i sig värmen och bara njöt av solstrålarna mot hennes bruna skinn.

Hon hörde att hennes make Jakob kom ut genom dubbelbalkongdörren från deras sovrum, ut på den lilla solaltanen som var en liten dold oas i deras trädgård. 

Oasen var bara en yta bestående av en liten altan av impregnerat trä som Jakob byggt åt de samt en liten gräsyta ca 3x4 meter, men alltihop var noga inringat av olika buskar och noga placerade spaljéer så det var helt insynsskyddat.

De var båda mycket nöjda med sitt hus och den suterrängtomt som omgav huset. Längst ner mot gatan var nedre tomten där entrén i huset och infarten till garaget som låg i husets nedersta våning var beläget. Nedre tomten hade de inrett med barrväxter och gröna buskar samt stenpartier och en liten damm, allt för att undvika en gräsklippare där nere. Det var nämligen den enda nackdelen med tomten, nivåskillnaderna gjorde att det aldrig skulle funka med en robotgräsklippare, hade Jakob konstaterat besviket flera gånger. 
Via en trapp kunde man komma upp till huvuddelen av trädgården bakom huset som en våning upp från gatan. Från köket hade man direkt tillgång till denna del som bestod till största delen av en gräsmatta och en kryddträdgård, men de hade funderat på att fixa ett växthus någon gång i framtiden.  

Huset var dock byggt med en våning till och dessutom i vinkel och där återfanns ett stort vardagsrum samt i vinkeln bakpå, sovrummen. Och där fanns då denna lilla ensamma oas som de skapat och den befann sig i princip en våning högre än allt annat i trädgården, totalt insynsskyddad från grannar mm.

Jakob hade inte alls samma nöje av att ligga och pressa i solen men han gillade att hon blev brun och vacker och han tittade och njöt ofta av henne där hon låg i solen. De var båda i 30-åsåldern och de hade börjat prata om att skaffa barn men inte riktig kommit till skott så Sandras byst och mage var å ena sidan fasta och andra sidan slät och fin. De hade hittat varandra genom gemensamma kompisar för ca 6 år sedan och det hade varit kärlek direkt, och det visade sig med tiden att det höll, så nu satt de med villa och Volvo i alla fall. De var två DINKs (Double income – no kids) och just nu trivdes de alldeles utmärkt med det.

Jakob ställde ner en verktygslåda på soldäcket och betraktade Sandra när han sade:  
"Jag känner mig rastlös så jag tar nog en sväng och fixar några ärenden!" han drog lite på orden som för att testa vad hon tyckte. 

"Jaså, det säger du", svarade Sandra med ett leende när hon såg verktygslådan, och reste sig upp ur solstolen, "Jag behöver nog fixa till mig lite då innan du far".  

Hon tog av sig sina solglasögon och så gick hon in i huset och Jakob öppnade leende verktygslådan.  
De visste båda två att detta var början på ett rollspel mellan dem. 

Sandra gick på toaletten och satt sig för att kissa, bikinitrosan lät hon glida ner på golvet och hon tog inte på sig dem igen när hon kissat klart, och så gick hon naken ner i köket. Hon hällde upp ett glas vatten ur en tillbringare som stod och blev sval i kylskåpet och gick tillbaka upp till soldäcket, läppjande på vattnet.

Jakob var i stort sett klar med sina förberedelser, han hade placerat ett badlakan på gräsmattan och slagit i fyra stycken stålpinnar gjorda av armeringsjärn lämpligt spridda runtom badlakanet. Jakob hade gjort dessa själv och de hade en fastsvetsad stålring så de i princip såg ut som ett långbent 'P'.   

Han kontrollmätte avståndet mellan de fyra pinnarna och nickade nöjt för sig själv: 
"SÅ! Klart! Bara att lägga sig ner!" Och så gjorde han en inbjudande gest till Sandra.  

Hon skakade på huvudet och tömde glaset! 

"Först skall jag ha solskydd över hela kroppen", sade hon och greppade den solvarma flaskan som stod bredvid solstolen. 

"Du kommer inte att bli bränd så brun som du är", Jakob skakade menande på huvudet och fäste den sista utrustningen i stålpinnarna och sedan njöt han av att se Sandra smörja in sina armar, axlar, byst, mage, underkropp, lår och underben. Sandra var särskilt noga med sina ljumskar och blygdbenet där hon var rakad på sidorna med en strimma hår i mitten. 

Under tiden som Sandra smörjde in sig så tittade hon på det som Jakob skapat på gräsmattan, bara fyra pinnar som satt en bit ut från vardera hörnet på badlakanet. Hand- och fotfängslena som satt fästa i vardera stålringen gjorde att hon gissade att idag skulle hon få ligga på rygg med armar och ben spretande som ett stort 'X'.  

Jakob hade nämligen totalt 8st stålpinnar och han hade därför flera olika sätt att placera dem på beroende hur hon skulle sättas fast, på rygg, sida, mage, med benen högt eller stående på knä. Det fanns massor av varianter! 

Hon var klar och ställde ifrån sig flaskan och tog på sig sina solglasögon på nytt och steg ut på badlakanet. 

Hon hade haft rätt ty snart låg hon naken på rygg såsom ett 'X' med vardera hand- och fotleden fastsatt och Jakob gjorde sig klar att lämna henne helt hjälplös därute.  

"Ja!", sade han, "Jag åker på stan och fixar lite ärenden", och så gick han in i sovrummet men precis innan han stängde dörrarna så ropade han "Det kan dyka upp en hantverkare, en snickare närmare bestämt, som skall kolla in möjligheten att bygga ett växthus på gården." 

Jaså, tänkte Sandra, det var så leken skulle lekas idag.

Detta med lite bondage och lite rollspel var något som de båda uppskattade. Hon skulle nu bli lämnad här och troligen skulle Jakob utföra något ärende på stan, han brukade gilla att göra leken ordentligt. Det hade till och med hänt att han åkt och fikat med hennes föräldrar medan hon låg bunden nånstans. Hon log och kände hur solen värmde. 

När han var klar med sitt ärende skulle han komma hem och smita in genom garaget och klä om sig till den snickare som han aviserade skulle komma och så skulle 'Snickarn' hitta henne. Hon hade träffat den snickaren förr, och muraren, elektrikern, rörmokaren, vattenmätaravläsaren och gud vet allt, jo pizzabudet var återkommande, då fick hon öppna naken eller i sexiga kläder när han kom hem med pizzan!

***

Hon hade legat en lång stund nu och hon hade snabbt tappat begreppet om tiden men det gjorde ingenting för det var som ett yogapass. Solen gassade mest hela tiden och hon blundade och dåsade bakom solglasögonen. Då och då hade det kommit en molntapp men det bekom henne inte speciellt mycket, hon kopplade bort omvärlden och försökte räkna sina hjärtslag och anpassa andningen till dem...

Ett surrande störde henne och tog sig in i hennes medvetande och hon försökte bli av med det, men det var störande och hon  kom av sig i sin yoga. 

Hon öppnade ögonen och fick blinka flera gånger innan de anpassade sig till den ljusa himlen. Nånstans körde en granne en grästrimmer eller nåt liknande – riktigt irriterande! 
Dessutom verkade det vara nära, för nära. Var det någon som trimmade gräset på hennes tomt? 

Hade Jakob bestämt sig för ett nytt rollspel? En trädgårdsmästare kanske, hon log lite för sig själv och flyttade på kroppen lite sådär som nu hennes fängslade lemmar tillät. 

Hon lyssnade intensivt samtidigt som solen gick tillfälligt i moln och då såg hon källan till det surrande ljudet.  

Högt uppe i luften passerade det en liten flygande pryl, den flög rakt förbi och fortsatte in över nästa tomt och försvann bort. 

Sandra följde den stelt med blicken, det måste ju vara en sån där drönare som varit på tapeten i nyheterna att det var populärt och att de ställde till det för flygplatser mm. Och visst sjutton hade de där flygande tingestarna kameror som folk spionerade med? 

Fan! Var hon filmad där hon låg helt utfläkt? 

Solen kom tillbaka och hon tappade fokuset på drönaren. Hon låg där och funderade på vem det var som körde den och varifrån den kommit och hon lyssnade intensivt. 

En stund senare hörde hon surret på nytt och hon hade svårt att se var den exakt befann sig då solen gjorde det näst omöjligt att bedöma dess höjd och avstånd men hon fick iallafall en glimt av den då den passerade.

Skit! Om hon kunde se den då kunde den nog filma henne också. Hon sneglade in mot balkongdörren och fönstren i hopp om att få se Jakob komma men det var helt dött! Hon prövad att krångla sig ur handfängslena men de satt naturligtvis ordentligt ! 

"Ååååhh! FAN!" sade hon högt förebrående till sig själv. Hon fick hoppas att det inte syntes så mycket och att den där flygande 'insekten' kom långt bortifrån så det inte var någon hon kände som flög den.

Plötsligt var den tillbaka, och den kom rakt mot deras hus och rakt mot den plats där hon låg fastspänd. Den bromsade in rakt ovanför henne och svajade fram och tillbaka en stund gör att sedan sjunka lite närmare. 

Först vred Sandra undan huvudet åt sidan som för att dölja sig men hon insåg hur dumt det var och tittade istället stint på den och försökte stirra ner den. Hon tyckte sig se en tydlig kameralins i 'magen' på flyghelvetet. 

Lika fort som den kommit, lika fort for den bort. 

Ett par minuter senare hörde hon röster nedanför i trädgården, de var dämpade och hon hörde inte vad som sades och inte hur många det var men det var någon som kom närmare henne. 

Till slut var de alldeles nära och hon hörde "Kom! Den här vägen, det är som en labyrint men jag har varit här förr." 

Via stigen som ledde upp till oasen kom plötsligt två tonårskillar smygande. Det var grannens son, Mats, och en jämnårig kille som hon inte visste vem det var, men hon antog att det var en kompis till mats. Då visste hon iallafall varifrån drönaren kommit och det stämde med riktningen som den kommit ifrån och försvunnit till, vid sina förbiflygningar. 

De rörde sig väldigt försiktigt och spanade mer på huset än på henne och de hukade sig när de kom, som för att inte synas innifrån huset. 

Mats kom upp till hennes ansikte och fattade tag i karbinlås-hakarna som satt och fäste hennes vänstra arm i stålpinnen. Han tecknade åt henne att vara tyst.  

Samtidigt hade den andre killen satt sig ner i höjd med hennes vänstra lår och han tog sig en titt på hennes nakna kropp innan han kollade tillbaka på huset. Han tog upp en mobil och sade med låg röst: "Ta loss henne så håller jag utkik och så ringer jag polisen!" 

Han fingrade på mobilen och Sandra som hittills bara önskat att hon kunde försvinna genom jorden insåg att hon snart hade ett riktigt problem på halsen. Killarna måste tro att hon satt fängslad där av någon som ville henne illa och snart skulle polisen dundra in!

"NEJ! Ring inte!" Hennes röst skar igenom tystnaden och hon kände att den var lite väl gäll i tonen, hon var stressad helt enkelt! 

"RING INTE!" Upprepade hon lite mer vädjande, hoppades hon! 

Mats fingrade fortfarande med karbinhake då de var av den typ som klättrare har med en extra gängad låshylsa. Jakob var stark i nyporna och han hade inte fuskat när han satte fast Sandra så Mats fick inte upp den.

Blicken på killen med mobilen mötte Sandras blick som var dold av glasögonen. Hon såg hur hans ansiktsuttryck ändrades när han insåg situationen och han sänkte mobilen och knackade Mats på axeln: "Hon är inte fångad. Hon vill det själv!"

Mats reagerade först inte men när kompisen fortsatte "Hon vill ligga där helt frivilligt", då stannade Mats upp i sitt arbete med att släppa loss henne och Sandra såg hur killarna först utbytte förundrade blickar med varandra och sedan tittade de på hennes ansikte och därefter vandrade deras blickar utmed hela hennes kropp! Sandra kände sig ut-tittad och försökte klämma ihop låren som för att skydda sitt sköte för insyn, men det  var ganska meningslöst.

När Mats tittat klart kom hans fråga "Alltså, är det Jakob som satt fast dig här?". 

Sandra nickade så gott hon kunde och sade ett "Mmmm" och hon kände hur hon rodnade. 

"Och sedan har han lämnat dig här?!" fortsatte han och Sandra nickade igen. 

"Vad skall vi göra...?" Frågan kom från kompisen som verkade studerad hennes fitta.  

"Jag vet inte...", svarade Mats och det var tyst i ett par ögonblick innan han fortsatte ".. men jag vet vad jag skulle vilja göra." 

Sekunden efter placerade han sin hand på hennes bröst och innan hon hann reagera så fortsatte han "Djävlar vad sjyssta tuttar, känn Fredde!" 

Den andra killen, som tydligen hette Fredde tog ett steg över henne och sjönk ner på hennes högra sida och greppade bröstet på den sidan. Grabbarna klämde på varsitt av henes bröst och kommenterade hur snygga de var. De VAR snygga, det visste Sandra och hon var stolt för dem men inte sjutton ville hon ha två grabbar som tafsade på henne.  

Hon skrek myndigt "STOPP! SLUTA! Jag anmäler till polisen!!" 

Grabbarna hejdade sig men tog inte bort händerna och Fredde svarade blixtsnabbt:  
"Polisen? Det var ju DOM vi ville ringa men du sade stopp, eller missade jag nåt?"  

Mats och han flinade båda två och Mats fortsatte: "Precis! Men vi kanske missuppfattade det, vi kan ju faktiskt ringa dem precis som vi tänkt från början och så dundrar det in en kravallstyrka här och får kolla in dig naken!"  Hahaha! "För vi tänker sjutton inte ta loss dig". De skrattade gott åt detta.

Sandra kände att det hettade i henne nu, inte av kåthet eller skam, utan av ilska som byggdes upp. Hon slet hårt i armfängslena men hon kunde inte dra loss dem. Grabbarna hade börjat klämma och leka med hennes bröst igen. Faaan, tänkte hon och bet ihop och samlade sig: 

"OM ni inte slutar säger jag att ni försökte våldta mig!" Hon bet av meningen men kände att den ändå gått upp lite i falsett pga ilskan.

Killarna slutade känna på henne och släppte faktiskt hennes bröst och hon såg nog lite osäkerhet i deras ansikten, och inte bara glädje och kåthet. 

"Det har vi inte alls gjort!" svarade Fredde snabbt och trumpet, "vi har inte rört din fitta!" 

Sandra hade tänkt förklara för dem om sexuellt ofredande och att det kanske inte behöver vara ett samlag för att det skall räknas som våldtäkt men Mats hann före: 

"Tänk dig för nu! Det värsta vi har gjort är att vi tafsat på dig och det finns INGA bevis för att vi gjort det och vi kan neka till det. HUR skall du bevisa det?" 

Sandra hade inget direkt svar, 'ord mot ord', inte helt enkelt att bevisa, och hon lyssnade på Mats när han fortsatte: 

"Däremot har VI bildbevis på en skitsnygg bunden naken fru, som säkert massor av folk i stan vill se!"

Fredde hängde på: "Jo, och det är inte suddiga bilder heller, det är HD-film kvalitet, så man kan säkert se exakt vem du är, FÖR TUSAN - man kan räkna hårstråna som är kvar på fittan!"  
Sandra kunde konstatera att flinet var tillbaka i deras ansikten. 

"OCH det är geotaggat! Så varenda kåtbock kan kolla exakt var du bor!"  
Fredde nickade nöjt på huvudet som för att hålla med sig själv. 

Sandra kände att hennes eventuella övertag glidit henne ur händerna även om hon inte fattade detta med geotaggning så insåg hon att killarna nog visste vad det var och de kunde säkert använda det emot henne.  

Hon bytte inriktning och strategi "Jakob kommer när som helst och då är det bäst ni inte är här!" 
Grabbarna värderade hennes påstående och denna gång var det inte Fredde som svarade blixtsnabbt utan istället kom det ett eftertänksamt svar från Mats. "Han for alldeles nyss iväg med er bil, det såg vi när vi flög, och det var inte så länge sedan, så..." Han var eftertänksamt tyst, "… han kommer nog inte på ett tag och han vill nog inte heller att alla skall få veta att han lämnat dig naken på gården, eller vad tror du?"

Alla tre satt där nu ett par ögonblick och värderade läget. Sandra hittade ingen ny vinkel som skull lösa hennes belägenhet. Polisen skulle inte kallas in, och Jakob var nog borta en stund till och filmen killarna hade var en realitet som inte bara kunde försvinna.

Grabbarna hade också värderat sitt läge och utan ett ord dem emellan så gjorde de plötsligt samma sak, de ställde sig upp och drog av sig shorts och kalsonger så de var nu bara iförda T-shirt och skor. 

Deras kukar stod rakt ut och Mats skakade på kroppen så hans vippade fram och tillbaka och Fredde drog några runktag på sin och lämnade ollonet blottat. Sandra kunde konstatera att de inte hade något att skämmas för, de mätte sig väl med Jakobs kuk. 

Sandra kände lite panik, hon måste vinna tid så att Jakob hann hem och kunde rädda henne. 

"Vänta!", ropade hon, "Försöker ni ligga med mig DÅ anmäler jag er för våldtäkt, DET LOVAR JAG! Jag skiter i er film isåfall!" Hon letade efter att få bekräftelse av deras blickar men hade svårt att avgöra hur de reagerade på detta så hon fortsatte "Men det är OK om ni vill runka och spruta över mig!"

Mats sjönk åter ner på knä bredvid henne och han smålog när han svarade "Runka?! Nej du det gör jag var och varannan dag. Vet du vad, jag har rentav runkat och drömt om dig!" 

Han lät det sjunka in i Sandras medvetande, och fortsatte "Nej, jag vill att du suger mig!"  

Han viftade med kuken framför hennes ansikte.

Sandra såg kåtblicken i hans ögon och hon värderade sitt läge och kom fram till det enda svaret...  

Hon öppnade munnen och sträckte ut tungan. Den möttes snart av undersidan på Mats ollon och han log uppskattande. 

"Djävlar mannen!" kom det från Fredde som satt sig ner på sin sida av henne. 

Hon slickade ett varv runt Mats ollon och vätte det och sedan så sög hon in det i munnen. Hon lät tänderna bita lite runt ollonet och skavde lätt på hans ollonkant och det kom ett tydligt stön från Mats. 

Hmm tänkte Sandra för sig själv, det kanske skulle vara lättfixat det här för det kanske inte skulle behövas så mycket för att få en kåt tonåring att explodera. 
Hennes behandling av Mats ollon var helt klart uppskattat men det ledde inte till en snabb utlösning utan Mats kände nog för lite hårdare behandling av hans ollon och kuk så han började munknulla henne. Plötsligt stöttes kuken in i hennes svalg, for ut igen och in och stötte rakt in i hennes gom, ut igen och hamnade utanför hennes mun och Mats fick styra in den igen mha handen. 
Sandra insåg att han nog var obekant med att sugas av och så ivrig att han kanske var farlig, undrar om man kan få ett öga utstucket av en kuk tänkte hon och försökte fnittra samtidigt som hon fick kuken i svalget igen. Det blev för mycket och hon började hulka och hosta , hon vred huvudet åt sidan och kuken for åter ut och så återfann hon andan. "Puh, ta det lugnt..."  

"NU är det min tur!" Freddes kuk hade plötsligt körts fram mot hennes läppar när hon nu låg med ansiktet åt hans håll och hon sög in hans kuk i munnen. Hon retades inte med honom utan hon sög helt enkelt om hans ollon och hon började röra huvudet fram och tillbaka. Hon hade tänkt hon skulle förhala tiden så Jakob kom hem för han borde komma snart men nu kändes det som att det var bättre att få det överstökat.  

Fredde satt lugnt blundande och njöt av behandlingen och Mats hade nu böjt sig ner och börjat suga på hennes ena bröstvårta, fan det skickade en pirrande känsla rakt ner i hennes sköte.

Hon började hoppas på att hon snart skulle få Fredde att spruta sin sats när  killarna bytte plats igen. Mats var inte alls så het nu och han lät henne suga honom på samma sätt som hon gjort med Fredde. Och Fredde lekte, klämde, smekte och sög nu på hennes bröst och det var bara att erkänna att det var skönt. 

Om de fortsatte att byta av varandra så här skulle de aldrig spruta kunde Sandra konstatera men hon såg ingen utväg. OM hon hade haft händerna fria hade hon kunnat runka deras skaft och klämma på pungen samtidigt och DÅ hade de aldrig haft en chans. Men nu var det de som styrde och hon hade bara tungan och munhålan till hjälp som verktyg.

Mats drog ur kuken och flyttade sig framåt över henne och placerade sin pung rakt över hennes mun. Hon slickade och sög in en testikel i munnen och tryckte upp den mha av tungan  mot gommen. Ett högt stön kom ur Mats och det var kanske på gränsen att det gjorde ont. Fredde reagerade på Mats höga stön och han ville också ha sin del av kakan på nytt.

Plötsligt satt de på var sida om hennes ansikte och båda två styrde sina kukar in samtidigt i hennes mun. Deras ollon gnuggades hårt mot varandra och hennes läppar var utspända när båda ollonen kördes in. Hon kunde inte hindra det och de kom bara in med själva ollonen.  

Hon kunde inte se killarnas ansikten men hon hörde på deras skratt och kommentarer att det var skitroligt. Hon funderade på om hon kunde brista i mungiporna och som tur var bytte de lek och så körde de varannan gång in i hennes mun. En av kukarna vilade emot hennes kind/mungipa när den andra var inne i hennes mun och när den drogs ut kördes den andra kuken in blixtsnabbt. Det var nog ganska skönt att gnugga kukarna mot varandra och bli slickad av hennes tunga när man var inne och vände i hennes munhåla för helt oväntat så hörde hon från Fredde  "ÅÅHH det går för mig!" Hans kuk blev kvar inne i hennes mun och Mats lämnade plats och efter ett par stötar så kände Sandra att det slog en sats bak i hennes mun. Hon vred hastigt undan huvudet och de följande kraftigare strålarna träffade henne på kind, näsa och panna. Fredde stönade och mjölkade ut innehållet i pungen mha sin hand och Sandra knep ihop både ögon och mun och hon kände sperman träffa hennes skinn.

Fredde vred sig undan och satt sig tungt ner på gräsmattan bredvid henne. Han andades nöjt ut,"Aaahhh!" 

"Var det skönt!" Mats fråga var egentligen överflödig och Fredde svarade "Vad tror du! Som himlen ta mig fan!  Nu är det din tur, skynda dig innan gubben kommer hem!" 

Innan Mats kom längre påkallade Sandra deras hjälp "Kan ni ta bort satsen i ögat, det gör ont att få det i ögonen?" Samtidigt slickade hon lite runt munnen så hon fick bort det som var i mungipan. 

Mats var gentleman och sköt undan kletet som letade sig in i hennes ögonhåla och han torkade av fingret på gräset. 

Sen sade han nåt som fick båda de andra att stelna till: "Jag skall KNULLA henne... !" 
Sandra bet snabbt ifrån "Det skall du INTE, då blir det polisen direkt!" Och Fredde var helt klart tveksam "Fucka inte upp detta nu, Mats...!" 

"Jo jag skall 'FUCKA' upp henne!" Han log när han sade det, "Jag skall knulla henne... MELLAN BRÖSTEN!" 

Han skrattade gott när han satt sig grensle över hennes mage med kuken pekande rakt upp mot hennes ansikte. 

Sandra var halvvägs till att börja skrika på hjälp och drog in luft för fullt i lungorna men det blev ett kvävt "Hmpf...ff " när luften sakta pressades ut igen då hon insåg vad han vill göra. Ett bröstknull, det var ju idealiskt. Hon blev rentav glad, de var det enklaste i världen att puta lite med bysten och låta Mats göra jobbet själv. 

Han satt sig tillrätta och slöt hennes bröst runt sin kuk och så började han stöta, men det tog nog emot lite för hon var visserligen lite svettig men absolut inte så svettig att det blev en bra glidyta. 

Fredde såg det också och han kravlade iväg och hämtade flaskan med solskydd som hon smörjt sig med innan. 

"Här, ta lite sololja!" Sandra tänkte först tillrättavisa han att det inte var olja utan crème men hon insåg att det var nog av ingen betydelse. Men det var crème och dyr var den också och hon tyckte att Mats slösade lite när han sprutade ut en sträng av vit crème mellan hennes bröst.  

Han tryckte ner kuken mellan brösten och klämde åt på nytt, och nu gick det bättre. Kuken gled in och ut mellan hennes bröst med ett lagom slafsande. 

"Åhh", kom det från Fredde "Varför kom inte jag på det där?" Han drog åt sig sina shorts och fiskade upp mobilen och Sandra insåg at han tänkte filma.  

"Men du, filma inte är du snäll." Sade hon vädjande. 

"Ta det lugnt, jag tar bara med från halsen på dig och magen på Mats och brösten o kuken däremellan så ingen kommer att känna igen någonting."  

Sandra förstod att han inte skulle låta bli men hon vände för säkerhetsskull bort ansiktet och hörde honom säga till Mats "Det här blir kanon att runka till!"  

Mats nickade till svar.

Efter en stund hade Mats fått det svårt med att både hålla ihop brösten och stöta samtidigt och Sandra visste med sig att detta hade också varit så mycket lättare för dem båda om hon hade haft fria armar. När Jakob tog henne mellan brösten så brukade det vara hon som höll ihop dem och han kunde koncentrera sig på att stöta och knulla, men nu fick Mats klara sig själv. 

Brösten var helt enkelt kladdiga av solcrèmen och han drog åt sig lite badlakan och torkade dem på sidorna, så torkade han noga av sina händer, gled upp lite högre med underlivet och så kände Sandra hur han tog ordentligt tag i hennes bröst. Han hade placerat vardera tummen på insidan av hennes styva bröstvårtor och vardera handflatan täckte utsidan på respektive bröst och så kände hon hur han borrade in fingertopparna ordentligt. Hon stönade högt och grimaserade smått av smärta och smått av att de faktiskt var skönt, hon hade blivit ganska uppkåtad av deras behandling av henne.

NU hade Mats fått till det och hans stötar kom hårdare och snabbare och Sandra kunde  ganska precist gissa sig till ögonblicket då det gick för honom. Han stönade högt och hon kände att musklerna i hans kuk pumpade till mellan hennes bröst, som ett pulsslag. Hans fingrar stelnade till i greppet runt hennes byst och brösten gled isär så stråle två, eller om det var tre, sköt fritt och träffade henne under hakan. Därefter sprayades det några strålar till av minskande kraft och hennes överkropp och halsveck hade nu tjocka spermalinjer över sig.

Mats gled snabbt av henne och pustade något och Fredde tog kommandot "Vi drar, ta på dig"! 

Killarna drog på sig kalsonger och shorts i en hast och skulle precis säga adjö när Sandra stoppade dem "Ni får hålla käft om det här, fattar ni! Säg inget till Jakob och så inga djävla filmer på nätet, LOVA DET!" 

Killarna nickade och spanade in i huset men de såg bara sina egna spegelbilder i fönsterglaset. 

"Och så måste ni fixa till mig, jag kan inte ha sperma över hela mig när Jakob kommer." 

Mats och Fredde hejdadde sig i flykten, och gjorde som hon bad dem om. De försökte först torka med badlakanet som hon låg på men det var svårt att dra till sig flikar av det så det slutade med att se smörjde in satserna av sperma i hennes ansikte och överkropp och ner mot magen, de gnuggade in det i huden och hon låg snart där och glänste av det. 

"Som ny!" kom det från Fredde när de båda killarna stod och betraktade henne.  

"Vi hörs!" sade Mats och sekunden senare var de borta bakom buskarna som dolde gångstigen upp till oasen.

Det blev plötsligt otroligt tyst, tyckte Sandra. Helt stilla och hon var tvungen att andas in riktigt djupt ett par gånger och slappna av. Vad i helvete hade hon varit med om!

Hon han inte tänka så mycket mer för balkongdörrarna öppnades och Jakob steg ut. Han hade en rutig hantverkarskjorta med upprullade armar så hans armmuskler syntes, ett par snickarbrallor av piratmodell som slutade under knäna och han var barfota. Byxorna var fyllda med en uppsättning verktyg så det skramlade lite när han gick.

"Här ligger du och drar dig!" Sade han och kisade mot henne medan han knäppte upp skjortan.   

"Jo!" Svarade hon och tackade sin skyddsängel för att Jakob inte kommit bara några minuter tidigare. 

Han var klar med knapparna i skjortan och öppnade nu gylfen och byxknappen och de verktygslastade byxorna föll tungt till marken och avslöjade att Jakob hade kört 'kommando' under. 

Han placerade en fot mellan hennes ben och sjönk ner i knästående och sköt upp sitt knä rakt upp i hennes skrev. När han sedan böjde sig framåt trycktes hans ben mot hennes venusberg och Sandra kunde inte låta bli att gnugga venusberget och klittan mot hans ben, och det hade han nog räknat med också. 

Han böjde sig fram och kysste hennes mun och deras tungor lekte lite med varandra. Han slutade kyssas och hans mun letade sig fram till hennes vänstra öra och han viskade "Men jag tror inte du har fått vila så mycket för du fick visst besök!" 
Sandras första reaktion var att försvara sig men när hon öppnade munnen och skulle börja prata så hyschade han henne ett vara tyst "Sshhh" och hon lydde.

Hans läppar letade sig kyssande längs hennes hals och ner mot bysten och han kysste, sög och slickade hennes bröst och bröstvårtor. Sandra var full av frågor "Såg du dem? Varför stoppade du dem inte?" 

Jakob mötte hennes blick med hans pigga spjuveraktiga "Jag tyckte inte du behövde någon hjälp, du skötte dig alldeles utmärkt alldeles själv. Och jag tyckte det var jättekul att stå och smyga på er genom sovrumsfönstret." 

Sandra visste inte om hon skulle bli arg eller ej  "Hur länge tjuvkikade du?" 

"Jag kom på er strax innan de började köra dubbel-sugning, eller vad det nu kan kallas." 

Han återgick till att smeka, slicka och suga på hennes bröst och Sandra hann tänka ifatt och hon fick kanske finna sig i det. Det var SKÖNT att hon inte behövde ha det som en hemlighet mellan henne och Jakob, så mycket enklare.  

Hon sneglade ner mot hans huvud som lekte med hennes ena bröst och harklade sig lite  
"Hrmm, jag har kanske inte med det att göra men  de smetade mig full med deras sperma och du slickar nog i dig det nu." 

"Japp, jag vet!" kom det från Jakob! Sandra skakade lätt på huvudet, log, blundade och lät han leka med hennes barm.

Han kunde inte hålla sig speciellt länge utan han placerade sig över hennes kropp och med handens hjälp fann hans ollon snabbt hennes fittöppning. Sandra kände hur han trängde in och när han också känt att han var på rätt plats då stötte han in kuken i hela dess längd. Sandra stönade och han knullade henne med ett par hårda och långa stötar som start men han hejdade sig och började köra med rytmiska långsammare stötar. 

Han låg tätt över hennes kropp, kind mot kind och de hörde varandras andning, stön och gnyenden.  

"Du var fantastiskt blöt" hörde Sandra honom säga, "Det var tydligen ett bra förspel". 

Sandra svarade inte, hon var kåt det visste hon redan och Jakobs knullande förde henne nu stadigt fram mot en orgasm. 

Det märkte Jakob också och det hade han inget emot, det var hon värd, han gled upp ett par cm till över henne så hans kukrot trycktes ännu hårdare mot hennes klitoris och blygdben. Reaktionen kom ganska omedelbart och hennes andning ökade och varje stöt han gjorde bekräftades med ett djupt stön från henne. Fortsätt så här, tänkte han för sig själv, så är hon snart i himmelriket.

MEN... Plötsligt kom det något farande över taknocken! Jakob ställde sig snabbt upp på raka armar och med ett mycket förvånande ansiktsuttryck så tittade han fånigt in i en kameralins bara ett par meter över de båda. 

Sandra gnydde lite för att han slutade knulla henne men hon insåg att Jakob inte sett drönaren förut. "Det var så Mats och hans kompis hittade mig!" sade hon förklarande "De kom flygande och sedan skulle de rädda mig och sen slutade det som det gjorde!"  

Jakob tittade på henne med en så undrande min att Sandra måste skratta lite när hon fortsatte  
"Haha! Det sitter tydligen en superkamera i den där som har koll på allt möjligt, det är bara att le och vinka!"

Jakob hade funnit sig och han tittade på nytt på drönaren som rörde sig över dem och han fördelade om kroppsvikten så att han kunde göra just det - vinka! 

Ett par sekunder senare så 'vinkade' drönaren tillbaka genom att den gungade fram och tillbaka. 

Jakob sjönk ner över Sandra igen och började röra på underlivet på nytt. 

"Det där sade du inget om," sade han tankfullt till Sandra.  

"Nä, hur skulle jag hunnit det, du kom ju ut som en kåtbock och började knulla mig på direkten!" svarade hon och de blev liggande och knullade varandra sakta och sade ingenting. 

Plötsligt hördes det att det vinande ljudet från propellrarna bytte tonart och Sandra såg hur drönaren började stiga sakta uppåt, den fortsatte stiga rakt upp och snart var den högt upp i himlen som en prick rakt ovanför dem. Sedan gled den iväg och försvann bort 30 meter i sidled.

Jakob satt sig upp i en mer sittande ställning stöttad av sina armar över henne "Vet du vad, jag misstänker att vi kommer att få höra av de där killarna igen". 

"Mmm", svarade hon och Jakob fortsatte, "Det är risk att de vill ha en större del av kakan". 

"Jo... och med 'kakan' menar du då mig?" svarade Sandra. 

"Så kan det nog vara... Vi får se!", Jakob tystnade.

Sandra tog till orda: "Du, kan du inte se till och göra klart detta nu så vi inte ligger här när de kommer tillbaka med den där helikopterprylen, kom igen nu!" 

Jakob tog det som en utmaning, han vred sig om och sträckte sig efter hennes högra ankel och efter ett par ögonblick hade han befriat hennes fot, sedan gjorde han detsamma med den vänstra ankeln. 

Det var skönt att kunna röra benen fritt och Sandra lyfte upp dem och Jakob greppade hennes ben och pressade upp dem över hennes överkropp och utåt sidorna så hon låg utfläkt under honom. 

Hela manövern hade han lyckats göra utan att hans kuk gled ur henne och när han nu började knulla pånytt så tryckte hans kuk rakt upp mot hennes G-punkt.

Jakob höll fast henne i denna ställning och målmedvetet så jobbade han fram hennes orgasm och han lät henne njuta en lång stund av den då han gjorde små stötande rörelser under tiden hennes fittmuskler krampade hårt om hans kuk och orgasmen sköljde genom henne.  

Sandra slappnade av efter en stund och då valde Jakob att öka hastigheten på sina stötar och han gick inte heller lika djupt i henne, han såg helt enkelt till att hans känsligaste delar på kuken runt ollonet fick maximal uppmärksamhet av hennes fitta. Sandra knep med de trötta fittmusklerna och tänkte att skillnaden mellan de unga killarna som sprutat på henne och Jakob var att Jakob hade kontroll. Med åldern kom erfarenhet och kontroll! 

Jakob gjorde de sista stötarna och till sist stötte han in i hennes botten och där sprutade han ut sin sats. Hans ansikte var hårt hopbitet och han höll igen de högljudda stön han egentligen ville skrika ut! 

***

När drönaren, nyladdad, kom förbi nästa gång så var det helt tomt, det enda som syntes var en rundning av nedtryckt gräs som antagligen skulle vara försvunnet redan imorgon då gräset återhämtat sig. 

Jakob och Sandra stod och duschade tillsammans och diskuterade äventyret de just upplevt.  

Hur skulle de nu göra, tro …

Mats och Fredde runkade till mobilfilmen de sparat! 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Gubben57

Hoppas grabbarna får komma tillbaka och knulla. Jacob kanske kan vara med och ge dom tips

16/12, 2023 kl. 08:26

#1

Jösses

Fantastiskt eggande novell. Hoppas på en fortsättning.

24/12, 2017 kl. 14:03