Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/3, 2017 kl. 17:58, av TheTenderPoet

Det började i tvättstugan

Del 1 av 1 i serien Ulla från tvättstugan

Tänkte att det kunde vara bra med extraknäck innan jag var färdig med min utbildning. Därför utbildade jag mig till massör. Inte anade jag vad det kunde leda till. Det börjar i tvättstugan.

Det var under den tiden jag pluggade till mitt yrke. Tänkte att det kunde vara bra med extraknäck under tiden så jag skaffade mig en snabb utbildning till massör. Jag hyrde ingen lokal utan hade en bärbar och lätt uppfällbar bänk som jag smidigt kunde ta med mig. Hade just flyttat till orten där jag utbildade mig till mitt egentliga yrke. Hade satt upp lite lappar på anslagstavlor runtom i staden om massage. 

Efter någon månad gick jag ner i tvättstugan i hyreshuset där jag bodde. Det var sluttiden av min tvättid, tumling. Passade på att plugga under tiden. Försvann in i studierna lite för bra, gllömde fullständigt bort att ta ut tvätten, var så inne i pluggandet. Upptäckte det en halvtimme för sent. Rusar ned. Andfådd och flämtande störtar jag in i tvättstugan men tvätten är borta. Då hör jag någon komma från torkrummet. Det är en kvinna i 50-årsåldern, blond och yppig. Blond men med mörka ögonbryn. 

- Ursäkta att jag tog din tvätt, hoppas du inte tar illa upp. Ulla heter jag förresten. 

- Hej och förlåt! Det är jag som ska be om ursäkt att jag missade tvätten. Jag heter Mikael. 

- Hej Micke! Ingen fara. Du måste vara nyinflyttad här. Jag hade kommit ihåg dig om jag sett dig innan, sa hon och fyrade av ett fantastiskt leende. 

I normala fall hade jag nog inte blivit intresserad av en kvinna som var 20 år äldre än mig själv. Men Ulla hade en sån enorm varm och erotisk karisma. Och väldigt läcker kropp tyckte jag, bara lite kraftig med stora bröst och breda kvinnliga höfter. Det blev en väldigt flörtig stämning där nere i tvättstugan. Vi småpratade lite om våra liv, skämtade och flörtade. När hon fick veta att jag skulle börja med massage blev hon intresserad. 

- Åh det skulle jag verkligen behöva sa hon, kan jag boka direkt? 

- Absolut! Ju tidigare desto bättre. Eftersom du är min första kund får du den första gratis. Du får ett smakprov nu direkt så du inte slösar din tid i onödan. Så om du inte är nöjd slipper du fortsättningen. 

- Gärna! Kör! 

Jag går runt henne och börjar massera hennes axlar och nacke grundligt. Lugnt och metodiskt som jag lärt mig. Hon stönar nöjt och det känns bra att min första kund inte verkar besviken. Nu börjar hennes stön likna samlagsljud och det tänder mig. Jag håller på med massagen lite längre än jag tänkt. Och lite mer sensuellt än vad som var planen. 

- Så, det var smakprovet. När passar det att vi tar massagen? Säger jag med en röst som inte är helt stadig. 

- När kan du idag? Och kan du idag förresten? 

- Om en timme funkar bra. Jag tar med mig allt som behövs om det är OK att vi är hemma hos dig. 

- Gott! Då säger vi det. Jag bjuder gärna på en liten matbit innan om du vill. Kanske lite påfluget? 

- Oh nej inte alls! Det vore trevligt. 

Får adress av henne och så skiljs vi med en snabb men go kram. 

Jag plockar fort ihop mina massagegrejer och tar en snabb dusch. Försöker tänka professionellt och att hon förmodligen bara vill ha en massage. Men det smyger sig på andra tankar också. Mycket kåta tankar. 

Det är en het sommardag så jag tar bara ett par tunna linnebyxor och en kortärmad skjorta. När jag ringer på Ullas dörr är jag både lite nervös för hur massagen ska gå och lite upphetsad över laddningen mellan oss. Hon hälsar med en hjärtlig och lång kram. Kramgo kvinna. Hon har en tunn grå spetsblus med en röd BH under. Djup urringning, som visar generöst mycket av hennes mäktiga bröst. Hon har en svart åtsittande kjol och snygga ben under den. 

Jag sätter upp massagebordet medan hon fixar det sista med middagen. Hon bjuder till bords. Jag försöker låta bli att stirra på hennes urringning och det går ganska bra när hon fyrar av sina underbara leenden. Hon har ett kraftigt sug i blicken. Få kvinnor jag mött som varit i närheten av det. Det blir en jättetrevlig middag med god het mat, asiatisk touch. Hon blir överraskad när jag känner igen mer än hälften av kryddorna hon använt, spiskummin, kardemumma, ingefära, bockhornsklöver och koriander t ex. Mot slutet av måltiden efter en dessert med portvin äter hon grädden på ett mycket sensuellt sätt. Jag höjer mitt glas och skålar mot henne.

- Skål för en lika het måltid som värdinna. 

- Tack själv! Är det nu massagen börjar? 

- Är du redo är jag redo. 

- Hon byter om till..vad vet jag inte under men hon har bara en handduk virad runt kroppen. Jag ber henne lägga sig på rygg. Masserar axlar och armar grundligt sedan framsidan av underbenen, runt knäna, vidare uppåt, långsamt och metodiskt. Lyfter undan handduken bit för bit när jag masserar. Jag är nästan uppe vid underlivet men stannar i god tid. Men hon ber mig fortsätta. Med jämna mellanrum under massagen hör jag ljud djupt inifrån henne, trivselgnyenden. Jag går lite längre än vad jag kulle gjort annars när jag masserar hennes lår, eftersom hon ber. Jag har använt massageolja hela tiden. Jag masserar låren bit för bit, omväxlande med långa tag. Hon ber mig fortsätta men jag är nästan uppe vid hennes ljumskar. Herregud var det där könshår jag nuddade? Hon har ingenting under handduken. Jag ber henne vända sig om på rygg, då lossar hennes handduk över bröstet och jag får en snabb skymt av hennes underbart tunga bröst. Och hon stirrar ner i mitt skrev på min uppenbara erektion. Shit, oproffsigt tänker jag. 

- Det är inte bara jag som behöver massage ser jag, du ser lite stel ut på vissa ställen. Säger hon och ler. 

- Jag ber om ursäkt säger jag. 

- Inget att be om ursäkt för. Det är en spontan reaktion som bara blir en ännu mer ärlig och naturlig komplimang, säger hon. Mmm...du är bra på det här, säger hon medan hon lägger sig till rätta på magen. Jag går noga igenom hela ryggen. Varje muskel får sig en genomkörare, sedan fortsätter jag mycket längre med omväxlande långa och korta, långsamma handrörelser över hela ryggen, inoljade händer fladdrar över hennes rygg, nacke och axlar. Hon verkar vara extra känslig och mottaglig i axlarna så jag ägnar lite mer tid åt dem. Sedan tar jag fötter och baksidan av vaderna. Lång tid på fötterna. Det är mycket laddat, det är högspänningsledningar mellan oss. När någon säger något är det darrigt och grötigt. Men hon vänder sig plötsligt om och säger. Du glömde en stor del av framsidan säger hon och flashar sina boobs. De här behöver lite extra omtanke, det är på tok för länge sedan de fick uppmärksamhet. 

-Det är ju synd och skam. Men då får jag ta mitt ansvar där säger jag och häller upp lite mer olja i händerna. Hon har operationsärr och lite bristningar på magen, det är ändå bland de mest erotiskt laddade ögonblicken i mitt liv. Hon är i detta ögonblick världens just nu sexigaste kvinna för mig. Hennes bröst är ljuvligt tunga, bara lite hängiga, och jag ägnar dem all min uppmärksamhet. Jag oljar in dem, smeker dem, kysser dem, smeker dem mer, dyrkar dem högtidligt med mina händer. När jag ger hennes bröstvårtor specialbehandling med ny olja sträcker hon sig mot mitt skrev. 

- Jag tror vi måste hjälpas åt, du har en stel muskel här som jag nog måste ta hand om. Ta av dig byxorna! Får jag lite olja? Hon oljar in min kuk och när hon börjar dra förhuden långsamt fram och tillbaka har den inte varit så lycklig på länge. Jag stönar högt. Hon kysser pungkulorna, leker lite med dem, smeker, retas, runkar kuken i perfekt långsamt stegrande tills jag exploderar. 

- Så nu hann du lite före, då har jag lite att casha in säger hon. Men först ska du nog massera klart låren. 

Hon lägger sig på mage igen. Helt naken nu. Jag masserar baksidan av låren professionellt grundligt. Även korsrygg och höfter och skinkor. Mitt på skinkorna är de flesta människor stela och behöver massage. Men jag glider långsamt över i en annan behandling. Jag smeker dessa härligt kvinnliga delar, jag oljar in dem och låter händerna knåda långsamt och sensuellt. Lite snabbare fladdrande ibland. En aning hårdare andra gånger. Närmar mig hennes mus och nu kvider hon och stönar och vrider sig. Hon särar på benen så jag kommer åt. Jag närmar mig långsamt hennes heligaste, långsammare ju närmare jag kommer, med små cirkulerande fingerrörelser nu. Hälsar på ytterst snabbt några gånger sedan börjar jag med nyinoljade fingrar smeka och pulla henne, med två fingrar i henne ibland. Hon gurglar av vällust och skjuter baken uppåt. Efter några minuter antar jag att jag är välkommen in med min kuk. Lägger mig till rätta över henne och glider mjukt in i henne. Jag kysser hennes nacke och axlar och drar fingrarna genom håret. Och våra stön är en underbar djurisk duett. Vår lust är vågor av njutning, långsamma rörelser, rysningar av kättja. Det ökar, jag kommer åt att smeka hennes bröst på sidorna. Vi faller in i en allt snabbare rytm av juck och motjuck. Ökar, hög puls, varmt, oljigt, svettigt. Explosion! Och hon kommer bara lite före mig, jag kommer också. Vi vänder oss mot varandra och faller lyckligt utmattade i varandras armar. 

Jag inser att vi kommit flera gånger utan att jag sett hennes fitta framifrån. Efter några minuters vilande undersöker jag det noga. En blond vacker vildsint buske. Jag ger henne allt vad tunga, läppar och fingrar förmår och tänder henne uppenbart igen. Efter 5-10 minuter vill hon ha mig i sig igen framifrån. Lika skönt detta, nästan bättre eftersom vi kan hålla på länge nu efter två orgasmer. Lite lugnare puls medan vi återhämtar oss, stilla njutning. Men det blir frenetiskt, hektiskt igen. Gud vi är vilddjur, outtröttliga bestar. Nja nästan. Vi kommer igen relativt samtidigt och vet båda att detta var nog sista gången. Den här dagen. Vi ligger länge kvar och smeker varandra, kramas och småpratar. Hon berättar att hon hade spanit in mig genom fönstret ut mot gården och gått ner i tvättstugan när hon såg att jag gick in där, utan att ha tvätttid och hoppats stöta ihop med mig. Gillar denna företagsamhet. Särskilt med tanke på vad det ledde till. 

 

  • Del 1: Det började i tvättstugan.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TheTenderPoet

Tack båda för studs på novellen! Det var roligt att höra.

Jag fantiserar en del om vad som kunde hänt när jag var yngre. :-)

Tycker själv att det mest upphetsande är själva förförelsen, uppbyggnaden av känslor och kättja innan det är helt säkert.

15/4, 2017 kl. 20:52

#3

Huldran

Jag måste hålla med, Y. Tjugo år äldre, so what? Att hon dessutom både klär upp sig och lagar mat inför besöket av massören, visar tydligt att kvinnan både har erfarenhet och vet hur hon skall påverka en man. Speciellt en yngre, som fortfarande darrar på handen! // Huldran.

13/4, 2017 kl. 11:12

#2

y

Jag tycker om den här novellen. 20 år äldre kvinna? Who cares, det är erotisk karisma och flörtig stämning som gäller. Att ro i land ett samlag (som text) som båda involverade vet skall komma är inte så lätt, men du gör det fint. Gratulerar! Del två missade jag tydligen.

12/4, 2017 kl. 23:15

#1

TheTenderPoet

Jag hade en fortsättning på denna men den höll nog inte riktigt måttet. Den fanns här ett tag. Jag tog bort den.

22/3, 2017 kl. 17:14