Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3, 2017 kl. 10:02, av Kid

Ängeln Del 2

Del 1 av 1 i serien Ängeln

Viktor berättar för familjen att han är ängeln.
De lovar Viktor att hålla det hemligt.
Trots det får den drabbade familjen redan på vem som är ängeln.
Trösten är att han träffar Ylva.

~~Viktor ligger på sängen och läser när Sandra kommer in i rummet. Han beundrar hennes kropp då hon kommer gåendes emot honom. Hon sätter sig på sängen och ger honom en kyss.
- Viktor, jag har tänkt på en sak, börjar Sandra
- Vad då, frågar han och knäpper upp hennes blus.
- Jag vet att du inte vill prata om händelsen på badplatsen men alla andra i stan gör det.
- Låt dem snacka. Mig gör det ingenting.
Han smeker händerna över hennes bröst. Han retar upp bröstvårtorna med fingertopparna.
- Jo, men det finns….Viktor, kan du sluta smeka mina bröst, vädjar Sandra. Jag vill prata med dig.
- Prata på du, svarar han. Jag kan lyssna samtidigt.
Han lyfter på huvudet och smeker med tungan över hennes bröstvårta.
- Snälla Viktor, kan du lyssna på mig, frågar Sandra.

Hon blundar och njuter av tungans försiktiga smekning. Han suger på vårtan samtidigt som tungspetsen smeker över toppen.
- Snälla Viktor, vädjar hon igen.
- Kan vi älska efter vi har pratat, frågar han och tittar bedjande på henne.
- Ja, men bara om du lyssnar på mig och diskuterar det här seriöst, svarar hon.
- Okey, då snackar vi, säger han och sätter sig upp.
Sandra tar hans hand i sin och säger:
- Som jag sa, så vet jag att du inte vill diskuterad det här, men jag tycker du ska tänka om lite grann.
- Varför det, frågar han lugnt och visar inget hetsigt humör.

- Jag är den enda som vet, säger Sandra och jag kommer aldrig att berätta för någon om vem som är ängeln. Det har jag lovat dig och det håller jag.
- Så vad då? Viktor är helt oförstående.
- Jag vet inte hur, men antag att det på något vis kommer fram vem som är ängeln, säger Sandra.
- Vem ska berätta det, frågar han.
- Jag vet inte, men kanske någon från badplatsen ser dig på stan och känner igen dig, säger hon.
- Det problemet tar jag då, svarar han. Vart vill du komma?

- Jag tycker att du ska berätta det för dina föräldrar, säger Sandra. Om sanningen på något sätt kommer ut, så riskerar du att din mor och far får veta det av andra och det är inte rätt.
- Överdriver du inte nu, frågar Viktor. Jag har ju inte ljugit.
- Nej, men du har visat att du inte litar på dem, säger Sandra. De kommer att ta det som om du är rädd för att de ska skvallra. Är du det?
- Nej, nej, de har alltid hållit tyst om jag har bett dem, svarar han. De skulle aldrig skvallra på mig.
- Då tycker jag att du berättar för dem att det är du som är ängeln, säger hon bestämt.
Viktor sitter tyst och tänker. Han tänker på vad Sandra har sagt och inser att hon har rätt.
- Du har rätt, säger han. Jag ska berätta det för dem, säger han.
- Bra, det är rätt beslut, säger hon.
- Kan vi älska nu, frågar han ivrigt.

Sandra knuffar omkull honom på rygg och ställer sig på knä över hans höfter.
- Tänker du bara på sex, frågar hon och spänner upp hans bälte.
- Nej, jag tänker på dig, dygnet runt, svarar han och smeker hennes bröst.
- Men det är klart, fortsätter han. Det är ju nästan samma sak.
Hon drar av honom byxor och kalsonger på en gång. Hon ställer sig upp i sängen med fötterna på var sida om huvudet.
- Ta av mig kläderna, säger hon.
Viktor är inte nödbedd. Han tar av henne kjolen och trosorna med stor entusiasm. Under tiden tar hon av sig blusen. Han sitter upp mellan hennes ben och kysser hennes lår. Hon särar ytterligare på benen och griper tag i hans hår.
- Är det den här du vill smaka på, viskar hon och gnider fittan över munnen.

Hon håller ett stadigt tag i håret medan han ivrigt slickar hennes fitta. Tungan glider in i hennes heta tunnel och smeker. Hon pressar sig mot munnen och njuter av tungan hon har lärt upp.
- Du börjar lära dig hur du ska slicka mig, stönar hon. Gud, vad skönt det är.
Åtrån stiger i hennes kropp när hon pressar och gnider sig mot tungan. Orgasmen som kommer, sköljer genom hennes underliv. I vågor sveper orgasmen genom hennes kropp. Under tiden håller hon ett stadigt tag i hans hår. När orgasmen avtar i kraft, släpper hon taget om hans hår.
- Lägg dig ner, säger hon och han lyder.
Hon backar en bit och sätter sig sedan ner över staken. När hela kuken vilar inne i henne, stannar hon upp och njuter.
- Åh, det är så skönt, viskar hon och gungar sakta upp och ner över staken.

Hon böjer sig framåt så han kan smeka hennes bröst med sin mun. I lugn takt rider hon honom och njuter av munnen som suger på hennes bröstvårta. Hon ökar takten och rider honom hårdare. Viktor känner att han närmar sig utlösning. Han suger allt hårdare på bröstet. Sandra njuter av smekningen och rider honom hårt. När hon känner hur han sprutar in sin säd, kommer hon. Hon pressar sig hårt ner mot kuken och stönar ut sin njutning. Hon kramar hans stake med sina våta läppar och njuter av orgasmens verkningar. Hon lägger sig ner över honom och vilar ut. Han lägger armarna runt henne och njuter av hennes värme. Han smeker händerna över hennes rygg medan de vilar ut tillsammans.

Ulla står i köket när Viktor kommer dit tillsammans med Sandra.
- Mamma, jag vill prata med dig, säger han.
Ulla hör allvaret i hans röst och stannar upp. Hon vänder sig mot honom med frågande blick.
- Du har väl som alla andra läst om ängeln, börjar han.
- Javisst, svarar mamma och ler. Vem har inte det? Vilken bragd det är.
- Mamma, …. det är jag som är ängeln, säger Viktor.
Mamma stirrar frågande på honom och sedan på Sandra som nickar bekräftande på huvudet. Örfilen som kommer är inte hård men överraskande. Viktor tittar på sin mor som nyss gett honom en örfil för första gången i hans liv. När han ser hennes tårar, drar han in henne i sin famn.
- Förlåt, viskar han i hennes öra och kramar om henne.

- Du kunde ha dött, viskar hon tillbaka. Jag älskar dig så mycket och kan inte tänka mig ett liv utan dig.
- Jag tänkte inte på riskerna, svarar han.
- Naturligtvis inte, säger mamma. Det gör man inte vid sådana tillfällen. Jag är så stolt över vad du har gjort.
- Mamma, lyssna nu, säger Viktor. Det här är viktigt. Jag vill inte att du berättar det här för någon. Det är bara du och Sandra som vet om det. Jag ska prata med pappa när han kommer hem.
- Då ska jag inte berätta det för någon, även om det är svårt att låta bli, säger mamma och ler.
Hon smeker handen över kinden hon nyss slog.
- Förlåt mig, Viktor, säger mamma. Har du mycket ont?
- Du har ett bra klipp i näven, morsan, svarar han. Du borde bli boxare.
Mamma skrattar gott åt sin son och kramar honom.
- Jag älskar dig, din odåga, säger hon till sin son.

När Börje kommer hem från jobbet, sätter sig Viktor ner och berättar för honom att han är ängeln. Precis som mamma, tittar han först på Ulla och sedan på Sandra för att se om han skämtar med honom.
- Ja jävlar, skrattar han och slår handen i bordet. Är det dig vi pratar om på rasterna? Nu måste du berätta för mig i detalj vad som hände.
- Det ska jag göra, svarar Viktor, men första vill jag säga att du får inte berätta för någon om detta.
- Varför inte det, frågar han upprört. Du är ju en hjälte!
- Jag ser mig inte som en hjälte, svarar han. Jag vill inte att det kommer ut.
- Men snälla du, börjar pappa… men blir avbruten av Ulla.
- Nu är det så att Viktor vill inte att vi berättar för någon om det här och då gör vi inte det, säger hon bestämt.
- Nej, naturligtvis inte, svarar Börje. Jag ska ingenting säga. Men det blir jävligt svårt att låta bli.


Ylva är en glad och livlig tjej. Hennes vackra ögon glittrar när hon ler. Hon har ljust hår och en snygg figur som fulländas av en sexig stjärt. Det är helgen före skolan börjar och hon är förväntansfull inför skolstarten. Det är kväll och Ylva är på väg i säng. Innan hon lägger sig, bläddrar hon i skolkatalogen. Hon tittar på fotografierna från sin klass från förra skolåret och undrar om alla är kvar i år.

Då öppnas dörren till hennes rum och Petra kommer in. Hon är 6 år äldre och gift med Ylvas bror, Hasse. Hon har stora fina bröst, en underbart vältränad kropp med välsvarvade ben som hon gärna visar upp genom att bära korta kjolar. Hennes korta ljusa hår och blåa förföriska ögon gör henne till en mycket vacker kvinna. Petra är en dominant kvinna som styr sin man som hon vill. Han är en framgångsrik affärsman som ser till att Petra slipper arbeta för sitt uppehälle. Hon är hemma och tar hand om deras gemensamma dotter, Lisa. De bor alla tillsammans i ett stort tvåvåningshus. Inte bara för att det är billigare utan också för att Hasse reser mycket i jobbet. Då passar det bra att Petra och Lisa bor tillsammans med Ylva och hennes föräldrar, så slipper de vara ensamma då han är ute och reser.

Petra går fram till Ylva och omfamnar henne bakifrån. Hon kysser henne försiktigt på halsen.
- Vad gör du, frågar hon.
- Inget speciellt, svarar Ylva och ryser av välbehag då hon får kyssen.
Läpparna ligger kvar mot halsen. Tungan smeker försiktigt medan Petras högra hand snabbt knäpper upp ett par knappar i blusen. Hon smeker in handen innanför blusen och kramar hennes ena bröst. Fingertopparna smeker över bröstvårtan, som styvnar. En vällust sveper genom Ylvas kropp när hon njuter av den försiktiga smekningen. Det är inte första gången Petra smeker henne. Då och då händer det att de älskar med varandra. Det är Petra som driver på och tar initiativet till sex när det passar henne. Ylvas protester hjälper inte om Petra har bestämt sig.
- Jag trodde du redan låg, säger Petra.
- Jag är på väg, svarar Ylva men jag tittar lite i skolkatalogen först.
- Var är Lisa, frågar Ylva och njuter av smekningarna.
- Hon sover redan, svarar Petra och nyper försiktigt i bröstvårtan.

Plötsligt stannar Petras smekning upp. Hennes blick faller på skolkatalogen. Hon blir alldeles varm i kroppen.
- Vem är det där, frågar Petra.
- Vem, frågar Ylva.
- Han, svarar hon och placerar fingret på ett fotografi.
- Han heter Viktor, svarar Ylva. Hur så?
- Det är han som räddade Lisa. Det är han som är ängeln.
- Viktor?! Är du säker?
- Till hundra procent. Honom glömmer jag aldrig.

Petras händer skakar då hon ser på fotografiet. På nytt spelas händelsen upp för hennes inre. Ylva, som ser hur chockad hon är, ställer sig upp och föser ner Petra i stolen.
- Sätt dig här, säger hon och sätter sig grensle över hennes knä.
Hon kramar om henne som tröst. Genast känner hon Petras hand som smeker över stjärten. Handen smeker över skinkorna och in mellan benen. Ylva påpekar inte för Petra att hon har missförstått hennes handling. Det som var menat som tröst, tar Petra för en invit.
- Du måste ordna så jag får träffa honom, säger Petra
- Han kanske inte vill, svarar Ylva. Han har ju hållit sig undan hela tiden.

- Jag måste träffa honom, upprepar hon.
- Ja, ja, jag ska prata med honom, svarar Ylva, men det blir när jag har börjat skolan. För hans skull måste vi göra det diskret. Vi får inte avslöja att det är Viktor som är ängeln.
- Okey, svarar Petra medan blicken vilar på fotografiet på Viktor.
Hon lämnar det inte med blicken. Under lång tid sitter Petra och stirrar på fotografiet av Viktor. Under tiden smeker hon handen mellan Ylvas lår. Ylva känner hur vällusten sveper genom kroppen och kan inte hålla tillbaka ett litet stön av njutning. Petra flyttar blicken till Ylva och ler.
- Kom så går vi och lägger oss, säger hon.
Ylva reser sig upp i vetskap om att de inte lägger sig i sängen för att sova.

Det har gått en vecka sedan skolan började. Petra är på Ylva hela tiden om att stämma träff med Viktor. När Petra berättar för Hasse om Viktor, blir han lika ivrig om att få träffa honom.
- Nu får ni lugna er, säger Ylva. Jag ska prata med Viktor men jag måste vänta in rätt tillfälle, så jag blir ensam med honom.
- Ja, men skynda dig, svarar Petra irriterat. Det måste väl passa någon gång att ni träffas.
Ylva håller ögonen på Viktor hela tiden, men det är alltid någon av kompisarna i närheten. Till slut inser hon att hon måste göra något, annars riskerar hon att Petra kommer rusandes till skolan och avslöjar för alla vem som är ängeln. Därför passar hon på när Viktor är på väg till matsalen för att äta lunch.
- Viktor, kan jag få prata med dig efter lunchen, frågar Ylva.
- Självklart, svarar han. Vi kan ta det före vi äter, om du vill.
- Nej, vi äter först, svarar Ylva.
- Okey, då träffas vi utanför när vi har ätit, säger han.
- Bussigt, säger Ylva och skyndar sig in i matsalen.

När Viktor kommer ut från matsalen, sitter Ylva och väntar på honom. De går och sätter sig på en bänk som står lite vid sidan av. Ylva samlar sig innan hon berättar vad hon vet. Hon inser att det är lika bra att säga det direkt.
- Viktor, jag vet att det är du som är ängeln, säger hon.
- Va? Han stirrar förskräckt på henne innan han samlar sig.
- Lyssna på mig, Viktor, vädjar hon. Det är min brorsdotter som du räddade från att bli överkörd av tåget. En kväll då jag satt och tittade i skolkatalogen, kände Lisas mamma igen dig. Jag lovar att aldrig berätta för någon om dig, men Petra och Hasse vill träffa dig. Jag känner Petra, hon kommer inte att ge sig. Om du inte kommer till henne, så kommer hon hit till skolan och då får alla reda på vem som är ängeln.

Viktor sitter tyst och stirrar ner i marken. Nu händer det han har varit rädd för hela tiden. Han skickar en tacksamhetens tanke till Sandra som fick honom att berätta för sina föräldrar vad som hänt.
- Jag vill inte att det kommer ut, viskar han.
Ylva tar hans hand i sin och säger:
- Jag förstår det och jag tänker inte säga någonting. Jag tänkte att du kanske kan följa mig hem efter skolan och träffa dem där. Då kan vi säga att du hälsar på mig…eller nåt. Vad tror du om det?

Han känner värmen från hennes hand i sin hand. Det pirrar i kroppen på honom. Han har aldrig känt så här förut och ändå så håller hon honom bara i handen.
- Eller också kan vi säga att vi är ihop, förslår Viktor och ler.
- Det kan vi visst göra, om du vill äventyra ditt rykte, svarar Ylva och ler tillbaka.
- Det är inte att äventyra nått rykte, säger Viktor. Det gör jag med glädje.
Ylva tittar ner i marken och rodnar.
- När ska vi träffas, frågar Ylva.
- Idag, direkt efter skolan, föreslår Viktor. Det är lika bra att göra bort det.
- Då säger vi det, svarar Ylva och njuter av kramen hon får av honom.

Ylva står och väntar på honom när han slutar skolan. Han går fram till henne och kramar om henne. Hon svarar genast på kramen och kramar honom tillbaka.
- Jag vill bara ha en ursäkt att få krama dig, säger Viktor.
- Det behöver du ingen ursäkt för, svarar hon.
De tittar på varandra och inser båda att detta kan leda till något mer.
- Jag har ringt till Petra och Hasse. De väntar på dig hemma, förklarar hon.
- Okey, svarar han kort.
- Jag är ledsen att du tvingas till det här, men Petra vägrar att ge med sig, säger Ylva. Hon vill träffa dig till varje pris.
- Det är lugnt, svarar Viktor. Det kanske är lika bra att vi träffas. Hoppas bara att ingen annan får veta något om detta.
- Jag har pratat med dem, säger Ylva och de har lovat att hålla tyst.

Den första som möter dem i hallen när de kommer in är Lisa. Hon springer fram till Ylva och håller upp händerna mot henne så hon kan lyfta upp henne. Då får hon syn på Viktor. Hon står tyst och tittar på honom ett kort ögonblick innan hon går fram till honom.
- Vad söt hon är, säger Viktor och ställer sig på huk, framför henne.
Han tar tag i hennes knubbiga hand och smeker med tummen över handen.
- Hej Lisa, kommer du ihåg mig, viskar han.
Hon lyfter upp sina händer mot honom. Han lyfter upp henne i famnen. Lisa lägger armarna på hans axlar och kramar honom. Hon säger ingenting. Hon sitter på hans arm och kramar om honom. Ylva tittar på dem med tårar i ögonen.
- Hon känner igen dig, säger hon och torkar bort tårarna som rinner ner för kinden.

I det ögonblicket kommer Petra in i hallen och ser sin dotter i Viktors famn. Allt spelas upp på nytt för henne när hon ser dem tillsammans. Precis som på badstranden sitter Lisa på Viktors arm. Petra kan inte hålla emot känslorna som stormar i hennes kropp. Hennes tårar förblindar henne då hon gråter. Hon håller handen framför munnen i hopp om att stoppa gråten. Viktor ställer ner Lisa på golvet och står avvaktande kvar innanför dörren.
- Du ville träffa mig, säger han tyst.
Petra går sakta fram emot honom, kämpandes mot gråten. Hela hennes bröst är fyllt av smärta när tankarna åter är tillbaka på stranden. Viktor hinner uppfatta hennes underbara kropp innan hon lägger armarna runt hans hals och brister i gråt. Han lägger tafatt sina armar runt hennes midja för att trösta. Ylva lyfter upp Lisa i sin famn och går in i ett annat rum så Petra får vara ensam med Viktor ett tag.

Under en lång stund står de och håller om varandra medan Petra gråter ut sin smärta.
- Tack för att du räddade Lisa, snyftar Petra till slut. Jag är dig evigt tacksam.
- Det är ok, är allt han kommer på att säga.
Han blir medveten om hennes kropp när de står tätt tillsammans. Han får tygla sina känslor för att han inte ska smeka händerna över hennes sexiga stjärt. Skärp dig, tänker han, det är knappast läge nu. Viktor känner hennes andetag mot sin hals. Hennes läppar snuddar vid hans hud. Nej, inte nu, tänker han desperat när han känner hur kuken styvnar i byxorna. Hon lyfter på huvudet och tittar på honom med tårdränkta ögon. Hon smeker en hand över hans kind.
- Det finns ingenting som är tillräckligt för att tacka dig, säger hon.
- Det behövs inget speciellt, svarar han. Det räcker att jag har träffat Lisa….och dig.

Petra lägger försiktigt sina läppar över hans mun och kysser honom. Viktor njuter av den underbara kyssen och kysser henne tillbaka. Omedvetet glider handen ner över hennes stjärt. Nu kan han inte hindra kuken från att styvna ordentligt. Viktor stönar tyst när han känner hennes hand över kuken. Hon drar sakta ner dragkedjan i byxorna och stoppar in handen.
- Jag är din så ofta du vill, när du vill, viskar hon.
Hennes läppar snuddar hans läppar när hon viskar orden. Han känner hennes varma andedräkt mot sin mun. Samtidigt som han känner hennes läppar mot sin mun, greppar hon kuken och runkar honom sakta. En våldsam åtrå stormar genom hans kropp. Han smeker händerna över hennes stjärt och kramar stjärthalvorna. Händerna smeker under kjolen och över den tunna trosan. Kyssen är ångande het.
- Nej, viskar Viktor. Jag kan inte hålla mig.

Petra tar honom i handen och går in i ett angränsande rum. Med flinka fingrar spänner hon upp bältet i hans byxor och låter dem falla till golvet. Viktor står som paralyserad och låter det ske. Hon ställer sig på knä framför honom och drar ner kalsongerna. När munnen sakta glider ner över staken, stönar han ut sin njutning. Han pressar sig mot munnen och njuter av hennes mun. Med lugna tag glider munnen upp och ner över skaftet. Viktor blundar och njuter. Han känner att utlösningen är nära. Han försöker hålla ut och njuta lite längre men det går inte. Det drar ihop sig runt pungen och säden slungas genom skaftet.
- Nuuu, stönar han varnande och smeker en hand genom hennes hår.

I stråle efter stråle fyller han hennes mun. Det är den starkaste utlösning han har upplevt. Petra suger honom långsamt genom hela utlösningen. Han smeker hennes hår och njuter av hennes mun som fortsätter att suga honom. Viktor kan inte påminna sig att han varit så här kåt någon gång, inte ens med Sandra. Hon fortsätter att smeka kuken med sin tunga även efter att han har tömt sig. Han gungar försiktigt mot hennes mun och känner hur kuken styvnar igen. Då avbryter hon avsugningen.
- Som jag sa tidigare så får du älska med mig så ofta du vill, men just idag får du nöja dig med det här. Hasse är ivrig att få träffa dig.

Hennes ord träffar honom som ett knytnävsslag. Han har alldeles glömt av att hennes man finns i närheten. Han skyndar sig att ta på sig byxorna igen. När han är klädd, lägger Petra armarna runt hans hals och kysser honom igen. Det går en stöt av het åtrå genom hans kropp när han kysser henne tillbaka och smeker händerna under kjolen.
- Kom, säger hon efter kyssen och tar hans hand. Nu går vi till Hasse.
Petra leder honom till vardagsrummet där de övriga i familjen är samlad. Där sitter förutom Ylva och Lisa, även Hasse och Ylvas föräldrar. Hasse ställer sig upp och går honom till mötes. Han kramar om honom ordentligt och viskar ordet tack. Hasse tar ett steg tillbaka och tittar på honom med tårfyllda ögon.
- Om du någon gång får problem eller behöver hjälp med någonting, kom till mig, säger han. Det spelar ingen roll vad det är. Kan jag inte lösa det själv, så anlitar jag någon att hjälpa dig. Det finns ändå ingenting jag kan göra som är i närheten av vad du har gjort för oss. Vi är så otroligt tacksamma, jag hoppas att du förstår det.

Ylvas föräldrar kommer fram och tackar honom. Ylvas mamma gråter av glädje när hon kramar om honom.
- Tack för att du hämtade tillbaka mitt barnbarn, viskar hon.
Viktor känner sig besvärad över all hyllning han får ta emot. Han förstår deras tacksamhet och glädje men han tycker det är jobbigt.
- Nu räcker det, säger Ylva som ser att han är besvärad. Det kan bli för mycket av det goda.
Viktor tittar tacksamt mot Ylva och ler.
- Det finns en sak ni kan göra för mig, säger Viktor.
- Vad då, frågar Hasse ivrigt. Säg det, så fixar jag det.
- Jag vill inte att ni berättar det här för någon utanför det här rummet, säger Viktor.
- Varför det, frågar Hasse. Du är ju en hjälte. Du borde hyllas av alla.
- Jag vill inte, upprepar Viktor.
- Nu har Viktor sagt sitt och det ska vi respektera, säger Ylva. Så enkelt är det.
- Jag lovar, säger Petra. Vi kommer inte att berätta för någon vem ängeln är.
- Tack, säger Viktor. Nu måste jag gå.

Han lyfter blicken och tittar vädjande på Ylva som genast följer honom till ytterdörren.
- Tack för att du kom hit, säger hon. Du har lyft en sten från Petras och Hasses bröst.
- Det är lugnt, svarar Viktor och ler. Jag fick ju träffa dig också.
- Ja, vilken lycka, säger Ylva och skrattar.
- Det tycker jag faktiskt att det är, svarar Viktor och kramar om henne.
Han står kvar och kramar henne ett kort ögonblick.
- Får jag träffa dig igen, viskar han.
- Jag träffar dig gärna, svarar hon.
- Det är bra, säger Viktor och bryter kramen. Vi ses kanske på skolan.
- Visst, det gör vi, svarar hon och rodnar.

Han vänder sig mot ytterdörren och går ut. På översta trappen stannar han upp.
- Din fegis, muttrar han och vänder tillbaka.
När han öppnar dörren igen har Ylva hunnit en bit ner i hallen. Hon vänder sig mot honom och ler. Med raska steg går han mot henne. Han omfamnar henne och kysser henne med ömma läppar. Han smeker hennes läppar och känner att hon kysser honom tillbaka.
- Jag är så dålig på det här, viskar han med läpparna mot hennes mun. Du vet väl vad jag menar?
- Jag vet vad du menar, svarar hon med bultande hjärta.
- Jag tycker om dig, Ylva, viskar han.
- Jag tycker om dig också, svara hon och njuter av kyssen han ger henne.

Han avbryter kyssen och tittar på hennes glittrande ögon.
- När börjar du skolan i morgon, frågar han.
- Halv nio, svarar hon.
- Det gör jag med, svarar han. Jag kan komma förbi här, så följs vi till skolan.
- Gör det, svarar hon och ler.
- Vad har du för mobilnummer, frågar han med läpparna mot hennes läppar.
- Det får du i kväll, svarar Ylva och ler lite lurigt.
Han tittar förvånad på henne innan han förstår vad hon menar.
- Då kommer jag till dig ikväll, säger han glatt.
- Gör det, skrattar hon när hon ser hans lyckliga leende.
- Nu måste jag gå, viskar han och kysser henne.
- Jag förstår det, svarar hon och kysser honom tillbaka.
- Då måste du sluta kyssa mig, så jag kan gå, förklarar han.
- Är det jag som ska sluta kyssas, frågar hon och skrattar.
- Ja, för jag klarar inte av det, svarar han och kysser henne igen.
Till slut lyckas han bryta kyssen och gå. Ingen av dem ser Petra som står i bakgrunden och tittar finurligt leende på dem.

Kvar i hallen står Ylva med bultande hjärta. Hon är så otroligt lycklig.
- Han tycker om mig, viskar hon till sig själv.
- Har han gått, frågar mamma som kommer ut från köket.
- Ja, hur så, frågar Ylva, glad som en lärka.
- Det är så dumt av mig, säger mamma, jag skulle naturligtvis ha bjudit honom på middag.
- Det gör ingenting, svarar Ylva och kramar om sin mor. Det kommer fler tillfällen.
- Jasså, det gör det, säger mamma och ler stort. Hur kan det komma sig?
- Fundera på det du, svarar Ylva och rodnar.

Samtidigt har Petra och Hasse dragit sig tillbaka till sitt rum.
- Det var värst vad du tog tid på dig att tacka honom, säger Hasse anklagande.
- Än sen då, fräser Petra och spänner ögonen i honom.
- Nej, inget särskilt, svarar han lite osäkrare. Jag undrar bara varför det tog sådan tid?
- Du ska ha klart för dig en sak, fräser Petra. Det är tack vare Viktor som Lisa lever idag. Det finns ingenting, och då menar jag ingenting, som jag inte skulle göra för honom. Är det klart?
- Lugna ner dig, vädjar Hasse, som ångrar sitt ordval. Det var inte illa menat.
- Prata inte så mycket strunt då, säger Petra och sätter sig på sängen. Kom hit!
- Älskling, jag måste på jobbet, svarar Hasse. Jag måste få bort lite jobb innan jag reser imorgon.
- Kom hit, säger jag. Hör du dåligt?

Hasse går fram till Petra. Hon tar av honom byxorna och kalsongerna och smeker handen längs skaftet. Kuken styvnar direkt. Hennes hand smeker över pungen och klämmer till.
- I fortsättningen vill jag inte höra några protester från dig vad gäller Viktor, säger Petra. Det verkar som Ylva och han har fattat tycke för varandra så han kommer säkert hit fler gånger. Om han kommer till mig, så avgör jag vad som ska hända.
- Okey, svarar Hasse och stönar av smärta. Jag hör dig.
Hon tar bort handen från pungen och tar kuken i munnen.
- Heliga moster, så skönt, stönar Hasse. Jag älskar dig, Petra.
- Jag vet det, svarar hon. Se bara till att komma ihåg det.

På nytt tar hon honom i munnen och suger honom hårt. Hon runkar honom snabbt samtidigt som tungan smeker runt ollonet. När munnen glider ner över kuken, stönar han av njutning. Petra känner Hasse väl och vet exakt hur han reagerar. När han är nära utlösning, avbryter hon avsugningen. Hon lägger sig längre upp på sängen och särar på benen. Hon behöver inte säga någonting. Han vet vad hon kräver av honom. Han ställer sig på knä och tar av henne kjolen och trosorna. När han sänker munnen till fittan, rycker det i kuken av kåthet. Han smeker in sin tunga, djupt in i hennes våta fitta. Hon lyfter på höften och pressar fittan mot munnen.
- Åhh, så skönt stönar hon av njutning.
Safter rinner rikligt ur hennes kärleksgrotta när åtrån rusar i hennes kropp. Hon drar honom i håret för att få honom över sig.
- Kom…knulla mig..stönar hon högt.

Hasse kryper upp över henne och tränger in i henne med kraft. Han knullar henne fort och hårt, precis som han är upplärd. Den hårda staken pumpar hårt in i hennes heta gömma. Hon kysser honom hetsigt när orgasmen sätter fart. Hon pressar sig mot honom och skriker ut sin njutning, in i hans mun. I sin iver biter hon honom i läppen men han känner ingen smärta. Utlösningen kommer med kraft. Han sprutar in sin säd, in i hennes kramande fitta. De klänger sig båda fast vid varandra och njuter av varandras närhet. Hasse ligger kvar över henne och vilar sig efter den kraftiga utlösningen. Han kysser henne försiktigt och smeker handen över hennes ena bröst.
- Jag älskar dig, viskar han mellan kyssarna.
- Jag älskar dig också, svarar hon och ler, men ifrågasätt mig inte. Det har vi pratat om förut.
- Jo, jag vet det, svarar han.

Han känner hur hon kramar kuken med sina våta blygdläppar. Kuken styvnar medan den vilar inne i hennes varma grotta. Hon sätter händerna på hans axlar och pressar honom nedåt. Han vet vad hon vill. Det har hon lärt honom under många år. Han vet vad hon kräver av honom, både i njutning och lydnad. Det har han accepterat sedan länge. När han sänker munnen till hennes våta fitta så vet han att det kommer att ta tid innan han kan åka till jobbet.

 


Forts följer

  • Del 1: Ängeln Del 2.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.